Yhden illan jutuissa peppuseksiä?

Anonyymi-ap

Onko miten yleistä että naiset haluaa/ antaa peppu seksiä yhden illan jutuissa?
Olen siis mies ja melko viriili seksi hommissa, seuraa saan joko tinderistä tai Yö elämästä. Olen huomannut että nuoret naiset ja etenkin jos on vähän tukevahko tai jopa lihava niin yleensä haluavat peppuun myös ja ovat muutenkin hyvin avoimia seksin suhteen.
Mutta sitten taas vähän iäkkäämmät naiset todella harvoin harrastaa peppu juttuja..

Miten on muiden huomio asiasta, saa myös naiset kommentoida.

7

550

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä naisena tykkään peppuseksistä ja tuttujen kanssa aika paljon sitä harrastan. Mutta yhden illan jutuissa harvemmin. Ihan riippuu miehestä minkä kokoinen kalu ja muutenkin miten osaa hommansa.

• Anonyymi

Kerran kävi niin, että ajauduin erään miehen asunnolle ja teki mieli aivan mahdottomasti, mutta kummallakaan ei ollut mitään ehkäisyä. Lopulta rohkaistuin sanomaan, että nuole mulle kunnon orgasmi ja pane sitten perseeseen. Hyvää työtä mies tekikin, eikä sattunut hirveästi vaikka kohtuu isokokoinen olikin. Rasvasi paikat hyvin ennen aktia. Nuolipa vielä uudelleen lopuksi ja se tuntui hyvältä.

• Anonyymi

Aivan parasta puuhaa. 😁 Me ei aikanaan käytetty vaimon kanssa ehkäisyä niin tuli tutuksi tuo. Sulla sattui vielä onneksi mies joka jaksoi nuolla ja liukastaa ja hoitaa homman hyvin alulle

• Anonyymi

Kauan aikaa sitten oli juttukaveri aiheesta, niin tämä omaikäiseni vajaa 30-40v nainen piti peppuseksiä ihan omana hightligtina. Miehet oli vähän ihmeissä kun pokan kanssa meni sänkyyn ja hän antoi sain peppuun.

Tuosta koosta. mielestäni en ymmärrä miksi pitää liikkua niin tolkuttomasti kokoajan, niin että joka liikkeellä on aina ulkona ja joutuu asettamaan uudelleen. Isolla voi mennä suoraan syvälle, ja olla paikallaan ja liikkua hitaammin.

• Anonyymi

Aloittaja saa seuraa vain omasta kädestään.

• Anonyymi

Olen antanut muutaman kerran panna peppuun yhden illan jutuissa jos on ollut fiilistä ja synkannut hyvin miehen kanssa. Kivaa on ollut.

• Anonyymi
        UUSI

On muuten ihan hiton kiihottava kun saa panna vierasta naista perseeseen vähän niin kuin "tuosta noin vaan" yllättäen.

Tuossa keväällä olin vieraassa kaupungissa käymässä ja siinä sitten tuli aikuista naisseuraa mukaan ja siinä kapakassa tuli puheeksi että hotelli on tuossa vieressä. Kysyin suoraan matkalla että saako häntä panna perseeseen... Kuule minne vaan ja ihan miten vaan... Ja niinhän ne tehtiin. Rouva lähti aamupäivällä pillu ja perse hyvin naituna kotiinsa. Teki hyvää... Molemmille.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      378
      1644
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      84
      1624
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      381
      1590
    4. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      82
      1383
    5. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      48
      1251
    6. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      38
      1113
    7. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      268
      1080
    8. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      164
      942
    9. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      905
    10. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      86
      889
    Aihe