Etsitään sitä loputtomasti, koko elämän ajan, löytämättä koskaan
Rakkaus, tyhjä sana. Vailla kosketusta todellisuuteen
Etsitään sitä kymmenistä ihmisistä, löytämättä sitä
muuta kuin omasta mielestään, hetkellisesti, kunnes se haihtuu pois
kuolemaan asti, etsien loputtomasti
Uskotaan johonkin mitä ei ole olemassa
17
256
Vastaukset
- Anonyymi
Juurikin noin. Samaa mieltä.
- Anonyymi
Useimmat ei tunnistaisi vaikka löytäisikin, joten onko vika silloin rakkaudessa vai etsijässä?
- Anonyymi
no miten voisit olla tunnistamatta sitä? jos sitä tarvii pohtia ja miettiä etät onko tämä nyt sitä rakkautta vai eikö, niin se EI OLE.
just tuollaisia ne suhteet on, naurettavia, typeriä, epävarmoja. ei mitään rakkautta niissä ikinä näkynytkään. pelleilyä alusta loppuun asti, joku ihastus ehkä ollut alussa vähän aikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no miten voisit olla tunnistamatta sitä? jos sitä tarvii pohtia ja miettiä etät onko tämä nyt sitä rakkautta vai eikö, niin se EI OLE.
just tuollaisia ne suhteet on, naurettavia, typeriä, epävarmoja. ei mitään rakkautta niissä ikinä näkynytkään. pelleilyä alusta loppuun asti, joku ihastus ehkä ollut alussa vähän aikaa.Tämä juurikin todistaa edellä esitetyn epäilyn.
Kiitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä juurikin todistaa edellä esitetyn epäilyn.
Kiitos.ja tuo todistaa sen että olet vain typerys
kiitos.
- Anonyymi
Joskus rakkaus vain tulee ja yllättää etsimättä. Ja pysyy.
- Anonyymi
Kyllä rakkaus on olemassa, se ei vain osu kaikille kohdalle.
- Anonyymi
Tämä on toki mahdollista
Itse en vaan ole koskaan elämäni aikana nähnyt sellaista rakkautta missään
pitäisi ensin nähdä sellaista että voisi siihen uskoa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on toki mahdollista
Itse en vaan ole koskaan elämäni aikana nähnyt sellaista rakkautta missään
pitäisi ensin nähdä sellaista että voisi siihen uskoaMinä näin sen lapsesta asti vanhempieni välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä näin sen lapsesta asti vanhempieni välillä.
minä en nähnyt ikinä, en kertaakaan.
- Anonyymi
Kyllä se tulee ja on, uskallettava tarttua siihen ja pyytää rohkeasti rakkautta.
- Anonyymi
Se voi olla hetkellistä mutta sitten kun se ei palvele omaa tarkoitusta se katoaa.
- Anonyymi
Päinvastoin. Rakkaus nimenomaan on epäitsekästä eikä hae sitä omaa etua.
- Anonyymi
Otat keskiulokkeesta kiinni, hoidat sen mistä ei tarvi raporttia kirjoittaa ja lakkaat nämä tekohienostuneet höpötykset
- Anonyymi
niinpä, turha etsiä sellaista muista minkä löytää omastsa itsestään
- Anonyymi
Siksi mä en ole rakkautta koskaan etsinytkään mä olen niin mahdoton ihminen rakastaa ettei siihen ole pystynyt äitinikään välitti kyllä silti enemmän kun tarpeeksi ja välittää kai vieläkin
- Anonyymi
Nyt on joittenkin mukaan uusi aika. Sillä ajalla on helpoin pettää sydämensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841