Yhdessä voi olla kämppiksiä tai sitten ei
Voihan kaksi naista myös asua
24
304
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on eronneet
- Anonyymi
Mikäs siinä. Samalla hoituu yhdessä puida surut ja murheet. Isommissa kaupungeissa hyvä on jos naapureita näkee tai tervehtii.
- Anonyymi
Sateenkaari yhteisö teki siitäkin mahdotonta kela ei voi maksaa tukia tai muita ottamatta huomioon puolison kumppanin tuloja
- Anonyymi
Kokoomus jolla ei ole mitään tekemistä sateenkaarien kanssa paitsi tietysti virtsakaari. Virtsakaari on symbolinen ele heiltä kansalaisia kohtaan.
- Anonyymi
Voi sitä demokratiaa voi.Sillähän vain tullaan...
- Anonyymi
Nii miksei vois
- Anonyymi
Kyllä voi ja mikä sitä estäisi.
- Anonyymi
No patriarkaatti tietysti
- Anonyymi
Kyllä voi vaikka opiskelijana kampuksella tai kaupungin kämpässä tai miten vain kavereina tai suhteena jos tykkää naisista.
Pahempaa varmaan olis kaksi naista yhtä aikaa raskaana samalle miehelle.- Anonyymi
Joo ei olis varmaan mikää helppo homma
- Anonyymi
Eettisyys ja oman koodin mukaisesti toimiminen on se, mikä ratkaisee. Eri ihmisillä on eri etiikat, mut useimmat "koodit" tiivistyy siihen, ettei kuseta kavereita.
- Anonyymi
Ainoo oikee tyttöjen juttu on, et jos joku tyttö pyytää sua vessaan mukaan, niin meet. Et yritä varastaa sun kavereiden jätkiä. Ja jos näät tytön pulassa, niin autat sitä. Se on yleismaailmallinen tyttöjen juttu.
Kaikki muu on tapauskohtaista. - Anonyymi
Älä koskaan ole 100% taloudellisesti minkään miehen tai naisen varassa.
Hanki varasuunnitelma/ ura/ koulutus.
Ole fiksu ja pysty pelastamaan itsesi ja omasi.- Anonyymi
En itse edes harkitsisi menoa.
- Anonyymi
Itsellä toimi pitkäaikaisen ystävän kanssa kimppa-asuminen ihan ystävinä vain hyvin nuorena.
- Anonyymi
Kimppakämppä vai solukämppä ?
Kolmen vuoden aikana ehti olla seitsemän eri kämppistä, enkä voi sanoa, että se kovin hirveää olisi ollut. Soluasuminen vaatii tietynlaista joustavanjämäkkää asennetta. Eli antaa muiden elää elämäänsä ja katsoa sormien läpi toisinaan. Täytyy kuitenkin vahtia omia tavaroitaan. Huumorintaju on aina hyvä juttu. Ei kämppisten kanssa kannata hankkiutua huonoihin väleihin. Kuuntelevat paremmin. - Anonyymi
en kyllä ota naista asumaan munkaa
- Anonyymi
Kimppakämppät / Molemmat parhaimpia ystäviä jo ennen kuin asunto hankittiin ja molempien kanssa ollaan edelleen loistavissa väleissä. Asunnoissa oli kummallekkin omat huoneet ja sitten yhteinen olkkari.
Tietyistä pelisäännöistä pidettiin kiinni: siivouspäivä kerta viikkoon, tiskivuorot tasan, kekkerit sovittiin porukkaan.
Oli ihan helvetin hauskaa, suosittelen kyllä, jos on luonteeltaan sovitteleva ja joustava.
Aika-ajoin pitää aina taipua suuntaan tai toiseen. Olkkarissa oli aina seuraa, kun porukkaa ramppas eestaas ja jos taas halusi olla rauhassa meni omaan huoneseen ja laittoi oven kiinni. - Anonyymi
Saksitytöt asuvat kaksin.
- Anonyymi
Ketå me on
- Anonyymi
Tytöt tykkää pitää hauskaa.
- Anonyymi
Joo on huomattu. Onko jo too much fun?
- Anonyymi
En minä ainakaan halua asua minulle tuntemattoman naisen kanssa, en saa mitään sellaisesta. Haluan parisuhteen ja haluan asua yhdessä rakastamani miehen kanssa ja haluan seksiä, mutta en koskaan naisen kanssa, koska olen nainen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315836- 393842
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833333- 122778
- 292242
- 122197
- 1621906
- 181535
- 1051372
- 251263