Mut ei nämä tunteet näköjään mihinkään häviä koskaan..
Lomalla ollaan
24
433
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä kaipaat?
- Anonyymi
Mitäpä niillä tunteilla tekee, jos ei halua viettää toisen kanssa aikaa.
- Anonyymi
Onko sulla lomaa?
- Anonyymi
Mitkä Tunteet? Lomatunteet. Ihmisillä on kaikenlaisia tunteita täällä ikävässä oikeen tunteiden sekamelskaa.
- Anonyymi
Kauan oot teen juonnissa tänä kesää?
- Anonyymi
Kauan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauan.
Lomalla kauan?
- Anonyymi
Ei niin, tunteet on syvällä ❤️
Kauakohohan tätä jaksaa kaipailla ennenku pää räjähtää. 🤯- Anonyymi
En tiiä ei ole kokemusta jos olisi kyse vihasta ni siihin olisin osannu vastata se on tunne mikä ei häviä ikinä sen kanssa oppii elämään ja jopa hallitsemaan suvereenisti mu niin kauan ennen kun sen oppii hallitseen ni on miljoonia hetkiä kun pää meinaa hajota siinä kohti jos ei tilanteesta ole muuta vaihtoehtoa päästä pois suuttuminen ni kannattaa varoa ei välttis jää pelkkään sanomiseen
- Anonyymi
Huomenna työhön taas, heinäkuussa lomat, onpahan joku mitä odottaa☕️🥱🤭😄
- Anonyymi
Toivottavasti pysyt lomallakin lähietäisyydellä ❤️🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti pysyt lomallakin lähietäisyydellä ❤️🤗
♥️♥️♥️
- Anonyymi
Waiting for you my darling♥️
- Anonyymi
❤️jatketaan siitä mihi jäätiin
- Anonyymi
Ikävä tosiasia että tunteet ei katoa koskaan jos ne on aitoja niiden kanssa pitää oppimaan elämään ajan kanssa unohtaa tunteensa kenties si voi olla vaikeampaa jos on jotain unohtumatonta kohdannu en tiedä kun pystyn itse olemaan jopa välittämättä itsestäni siihen ei mun tietääkseni pysty kukaan muu sen tietää siitä että pelkää kuolemaa ihminen joka pystyy unohtamaan jopa itsensä ei sitä pelkoa tunne muista peloista on jopa ylättävän helppoa päästä kuolemaa yleensä pelkää sitä enemmän mitä lähempänä se on
- Anonyymi
Ei etäisyys ei vuodetkaan vai miten se meni
- Anonyymi
Jotenkin niin vissiin👀
- Anonyymi
Uniklubi varmaan ❤️
Kaunis biisi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uniklubi varmaan ❤️
Kaunis biisiei kun Tehosekoittimen biisi!
- Anonyymi
Heinäkuussa säät ☀️lämpenee 3 viikolla
- Anonyymi
Kyllä se siitä. Oma kaivattu pitkällä lomalla, niin ehkä itselläkin tämä vähän rauhoittuu.
- Anonyymi
Sun pitää kääpiö unohtaa mut
Asia ei ole jotain mitä saat jatkaa sen jälkeen kun mua ei enää kiinnosta
Pitkä nainen...- Anonyymi
En tiedä kenelle tarkoitettu, mutta minua ei ole koskaan kiinnostaneet pitkät henkilöt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kenelle tarkoitettu, mutta minua ei ole koskaan kiinnostaneet pitkät henkilöt!
Kokoa ei katota kun ihastuu/rakastuu. ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata822443Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1951575- 1091475
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411391Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v601092- 56919
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72916Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30771- 60767
- 41761