Uskon, että seurakunnat ym yhteisöt lähtisivät innolla mukaan.
Voitaisko tänne porukalla perustaa Heteroyhdistys.
17
515
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen ryönänjoen ainoa ladyboy. Mikäli kiuruvedeltä löytyy muita ladyboyta, niin voisimme järjestää ladyboy priden joka vuosi torilla.
- Anonyymi
Motskareilla ajelisimme.. tukka hulmuten... tiukoissa nahkahousuissa...
- Anonyymi
Kun nykään monissa seurakunnissa järjestetään sateenkaarimessuja niin tasapuolisuuden ja yhdenvertaisuuden takia pitäisi järjestää myös heteromessuja, kiuruveteläiset ottakaapa asiantiimoilta yhteys kirkkoherra Kivelään, että asia tulisi kuntoon.
- Anonyymi
Eihän se käy kun sateenkaariporukka on sitä parempaa väkeä...
- Anonyymi
Heterotkin ovat aivan vapaita perustamaan yhdistyksen, jos katsovat meidän asioiden olevan niin huonossa jamassa, että sellainen on tarpeen. Sateenkaariyhdistykset on perustettu hoitamaan sateenkaari-ihmisten asiaa, ja niille oli tilaus. Itse en kyllä näe heteroiden asioiden olevan niin huonossa jamassa....
- Anonyymi
Tänne venäläiselle lukoil tebskalle teillä ei ole mitään asiaa. Täällä toimitaan presidentti Putinin ja venäläisen moraalin säännöillä.
- Anonyymi
Kohta 60 vuotta tätä maailman menoa katsellut, ja tuntuu että uskovaiset ovat kaikkein homointa porukkaa. Mitään ei osata tehdä yksin.
- Anonyymi
Mitenkä sitä pitäs uskovaisten tehhä? Ja mitä?
- Anonyymi
Ap ei muuta kuin tarttuu tuumasta toimeen ja perustaa yhdistyksen jos siltä tuntuu
- Anonyymi
Väitättekö tosissaan, että Kiuruvedellä on heteroita? Taitaa tuollaiset puheet olla sitä urbaania legendaa...
- Anonyymi
Siitä vaan perustamaan. Vaaditte heteroille oikeuksia mm. avioliitto, adoptio-oikeus ja olla mies ja nainen vapaasti ettei kukaan kiusaisi,nimittelisi tai ajaisi heteroiden ihmisoikeuksia alas.
- Anonyymi
Siitä vaan, Kiuruveden kaupunginjohtaja pitämään saarnan.
- Anonyymi
Eiköön tuo lie niitä persmulukku- miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköön tuo lie niitä persmulukku- miehiä.
Täysin🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin🤭
Minua homona askarruttaa se, kun nuo lääkäripalvelut ovat niin heikot, kuka korjaa minun persreijän, jos sattuu suoli tulemaan limakalvon kanssa pihalle?
- Anonyymi
Venäjällä ei ole hinttejä. Toveri Putler itse on sanonut.
- Anonyymi
Tero voisi olla yhdistyksen puheenjohtaja. Tai Antero. Normaali ja luonnollinen asia. Niin kuin Eppu Normaali. Suuntautuminen. Heterous on hyvä asia. Miten lienee sitten se, että kaikki käy Kuinka monta sukupuolta on. Kun voi vaihtaa sukupuolta tänä päivänä. On paljon sinkkuja, jotka ei pariudu. Aina ollut. Henkilökohtainen asia tuo seksuaalisuus, jokaisen oma asia. Kaikki ei voi olla hedelmällisiä. Lapsiin ja eläimiin ei pidä sekaantua.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen1615572Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1964563Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1784509Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin54479Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa604358Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas874163Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä153959Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast393854Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL913776Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik1083698