Voitaisko tänne porukalla perustaa Heteroyhdistys.

Anonyymi-ap

Uskon, että seurakunnat ym yhteisöt lähtisivät innolla mukaan.

17

500

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olen ryönänjoen ainoa ladyboy. Mikäli kiuruvedeltä löytyy muita ladyboyta, niin voisimme järjestää ladyboy priden joka vuosi torilla.

• Anonyymi

Motskareilla ajelisimme.. tukka hulmuten... tiukoissa nahkahousuissa...

• Anonyymi

Kun nykään monissa seurakunnissa järjestetään sateenkaarimessuja niin tasapuolisuuden ja yhdenvertaisuuden takia pitäisi järjestää myös heteromessuja, kiuruveteläiset ottakaapa asiantiimoilta yhteys kirkkoherra Kivelään, että asia tulisi kuntoon.

• Anonyymi

Eihän se käy kun sateenkaariporukka on sitä parempaa väkeä...

• Anonyymi

Heterotkin ovat aivan vapaita perustamaan yhdistyksen, jos katsovat meidän asioiden olevan niin huonossa jamassa, että sellainen on tarpeen. Sateenkaariyhdistykset on perustettu hoitamaan sateenkaari-ihmisten asiaa, ja niille oli tilaus. Itse en kyllä näe heteroiden asioiden olevan niin huonossa jamassa....

• Anonyymi

Tänne venäläiselle lukoil tebskalle teillä ei ole mitään asiaa. Täällä toimitaan presidentti Putinin ja venäläisen moraalin säännöillä.

• Anonyymi

Kohta 60 vuotta tätä maailman menoa katsellut, ja tuntuu että uskovaiset ovat kaikkein homointa porukkaa. Mitään ei osata tehdä yksin.

• Anonyymi

Mitenkä sitä pitäs uskovaisten tehhä? Ja mitä?

• Anonyymi

Ap ei muuta kuin tarttuu tuumasta toimeen ja perustaa yhdistyksen jos siltä tuntuu

• Anonyymi

Väitättekö tosissaan, että Kiuruvedellä on heteroita? Taitaa tuollaiset puheet olla sitä urbaania legendaa...

• Anonyymi

Siitä vaan perustamaan. Vaaditte heteroille oikeuksia mm. avioliitto, adoptio-oikeus ja olla mies ja nainen vapaasti ettei kukaan kiusaisi,nimittelisi tai ajaisi heteroiden ihmisoikeuksia alas.

• Anonyymi

Siitä vaan, Kiuruveden kaupunginjohtaja pitämään saarnan.

• Anonyymi

Eiköön tuo lie niitä persmulukku- miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköön tuo lie niitä persmulukku- miehiä.

Täysin🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin🤭

Minua homona askarruttaa se, kun nuo lääkäripalvelut ovat niin heikot, kuka korjaa minun persreijän, jos sattuu suoli tulemaan limakalvon kanssa pihalle?

• Anonyymi

Venäjällä ei ole hinttejä. Toveri Putler itse on sanonut.

• Anonyymi

Tero voisi olla yhdistyksen puheenjohtaja. Tai Antero. Normaali ja luonnollinen asia. Niin kuin Eppu Normaali. Suuntautuminen. Heterous on hyvä asia. Miten lienee sitten se, että kaikki käy Kuinka monta sukupuolta on. Kun voi vaihtaa sukupuolta tänä päivänä. On paljon sinkkuja, jotka ei pariudu. Aina ollut. Henkilökohtainen asia tuo seksuaalisuus, jokaisen oma asia. Kaikki ei voi olla hedelmällisiä. Lapsiin ja eläimiin ei pidä sekaantua.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      336
      11541
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      359
      7886
    3. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2758
    4. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      97
      2217
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      146
      2104
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1611
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1251
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      52
      1064
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      898
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      782
    Aihe