Uskon, että seurakunnat ym yhteisöt lähtisivät innolla mukaan.
Voitaisko tänne porukalla perustaa Heteroyhdistys.
16
349
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen ryönänjoen ainoa ladyboy. Mikäli kiuruvedeltä löytyy muita ladyboyta, niin voisimme järjestää ladyboy priden joka vuosi torilla.
- Anonyymi
Motskareilla ajelisimme.. tukka hulmuten... tiukoissa nahkahousuissa...
- Anonyymi
Kun nykään monissa seurakunnissa järjestetään sateenkaarimessuja niin tasapuolisuuden ja yhdenvertaisuuden takia pitäisi järjestää myös heteromessuja, kiuruveteläiset ottakaapa asiantiimoilta yhteys kirkkoherra Kivelään, että asia tulisi kuntoon.
- Anonyymi
Eihän se käy kun sateenkaariporukka on sitä parempaa väkeä...
- Anonyymi
Heterotkin ovat aivan vapaita perustamaan yhdistyksen, jos katsovat meidän asioiden olevan niin huonossa jamassa, että sellainen on tarpeen. Sateenkaariyhdistykset on perustettu hoitamaan sateenkaari-ihmisten asiaa, ja niille oli tilaus. Itse en kyllä näe heteroiden asioiden olevan niin huonossa jamassa....
- Anonyymi
Tänne venäläiselle lukoil tebskalle teillä ei ole mitään asiaa. Täällä toimitaan presidentti Putinin ja venäläisen moraalin säännöillä.
- Anonyymi
Kohta 60 vuotta tätä maailman menoa katsellut, ja tuntuu että uskovaiset ovat kaikkein homointa porukkaa. Mitään ei osata tehdä yksin.
- Anonyymi
Mitenkä sitä pitäs uskovaisten tehhä? Ja mitä?
- Anonyymi
Ap ei muuta kuin tarttuu tuumasta toimeen ja perustaa yhdistyksen jos siltä tuntuu
- Anonyymi
Väitättekö tosissaan, että Kiuruvedellä on heteroita? Taitaa tuollaiset puheet olla sitä urbaania legendaa...
- Anonyymi
Siitä vaan perustamaan. Vaaditte heteroille oikeuksia mm. avioliitto, adoptio-oikeus ja olla mies ja nainen vapaasti ettei kukaan kiusaisi,nimittelisi tai ajaisi heteroiden ihmisoikeuksia alas.
- Anonyymi
Siitä vaan, Kiuruveden kaupunginjohtaja pitämään saarnan.
- Anonyymi
Eiköön tuo lie niitä persmulukku- miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköön tuo lie niitä persmulukku- miehiä.
Täysin🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin🤭
Minua homona askarruttaa se, kun nuo lääkäripalvelut ovat niin heikot, kuka korjaa minun persreijän, jos sattuu suoli tulemaan limakalvon kanssa pihalle?
- Anonyymi
Venäjällä ei ole hinttejä. Toveri Putler itse on sanonut.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 576053
- 605491
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1144033- 543812
- 143755
- 313176
- 592924
- 592816
- 682548
- 471940