Oliko siinä heitossa mitään realismia?
https://www.suomenuutiset.fi/sdpn-tuppurainen-esitti-pakolaiskiintion-kymmenkertaistamista-pelkastaan-yhden-vuoden-tulijoista-kertyisi-10-miljardin-euron-lasku/
Vieläkö Tuppurainen haluaa kymmenkertaistaa pakolaiskiintiön?
24
249
Vastaukset
- Anonyymi
- SDP:n RyhmäKokous oli mennyt lähes NyrkkiTappeluksi = kertoo IL-lehti .
- SDP:n "isoPoika" Antti ja Tuppurainen - Eivät saa porukkaa Hanskaansa - ?
- SDP:n Johtoryhmästä puolet on = Lindtmania ja Tuppuraista VASTAAN - ! - Anonyymi
Viime vuosina Tuppurainen ei ole tukenut maahanmuuton lisäämistä. Sen sijaan hän on esittänyt, että vihapuhe ja maalittaminen kriminalisoitaisiin
Suojelupoliisi on myös pitänyt väestönvaihtoteoriaa äärioikeistolaisen terrorismin perusteena.
Demarit ovat järkiintymässä selvästi tässäkin aiheessa.
On hyvä muistaa, että täällä olevia ihmisiä on autettava sopeutumaan suomalaiseen yhteiskuntaan.- Anonyymi
Siinä tapauksessa Tuppurainen on tuulellakäypä, ei kovin mairittelevaa sekään. Meillä ei ollutkaan vara.
- Anonyymi
Koska demari on järkiintymässä???? Olen yli 30 v ollut politiikassa mukana ja tyhmemmäksi ja osaamattomaksi menee demari touhu koko ajan. Toivottovasti suomen kansa on viisas ettei vaan äänestä lindtmannia ym. muita seuraavaan hallitukseen, sitten on veronmaksaja kusessa lopullisesti!!! Sitten tulee sitä velkaa ovista ja ikkunoista, kun elättävät velka rahalla yhteiskunnan elätit ja matut!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska demari on järkiintymässä???? Olen yli 30 v ollut politiikassa mukana ja tyhmemmäksi ja osaamattomaksi menee demari touhu koko ajan. Toivottovasti suomen kansa on viisas ettei vaan äänestä lindtmannia ym. muita seuraavaan hallitukseen, sitten on veronmaksaja kusessa lopullisesti!!! Sitten tulee sitä velkaa ovista ja ikkunoista, kun elättävät velka rahalla yhteiskunnan elätit ja matut!!!!!!!!
Valitettavasti olet oikeassa.... Emme todellakaan halua enää koskaan 2019-2023 kauhukabinetin kaltaista hallitusta Suomeen. 50miljardia velkaa, 25% pois kansalaisten ostovoimasta VAIKKA OLI NOUSUKAUSI!!!!!!
- Anonyymi
Vihervassari, muista että nuo rahat otetaan myös sinun rahoistasi. Eli sovitaanko että et enään koskaan ruikuta leikkauksista?
- Anonyymi
"Vihervassari,"
Siis MITÄ!!! Mistä luulet vihervasurin veroja maksavan, ei ainakaan palkkatyöstä eikä omistamisesta!!!!
- Anonyymi
"Viime vuosina Tuppurainen ei ole tukenut maahanmuuton lisäämistä. Sen sijaan hän on esittänyt, että vihapuhe ja maalittaminen kriminalisoitaisiin"
Niin, että kaikki kritiikki poliitikolle voisi olla maalittamista?, ja siihen se menisikin sataprosenttisen varmasti. Kuulostaa ihan Neuvostoliitolle.
Vihapuhe voisi taas olla mitä tahansa mitä oikeus katsoo vihapuheeksi,ei sille tule olemaan mitään rajaa. Tämäkin on Neuvostoliittoa.
"Suojelupoliisi on myös pitänyt väestönvaihtoteoriaa äärioikeistolaisen terrorismin perusteena."
Ai, että salaliittoteooriat on poliisille joku syy jollekkin?, tämä haiskahtaa hyvin vahvasti jo Neuvostoliitolle.- Anonyymi
Minä pidän Tytti Tuppuraista vihapuhujana ja maanpetturina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä pidän Tytti Tuppuraista vihapuhujana ja maanpetturina.
"Minä pidän Tytti Tuppuraista vihapuhujana ja maanpetturina"
Surullista mutta totta!!!
- Anonyymi
SDPn mukaan kaikki ongelmat ratkeavat lisäämällä valtavasti maahanmuuttoa .
- Anonyymi
Se on SDP:n tyylipuhdas kusetus. Mamujen haalimisella on vain yksi tarkoitus ja se on puolueen äänestäjämäärän kasvattaminen. Kuluvalla hetkellä Suomessa on enemmän maahanmuuttajia kuin koskaan aikaisemmin, yli 600.000 ja Suomen talouden tila on____________________? Kelan toimintamenot ovat _ _ miljardia. Suomessa on työttömiä ennätysmäärä. Kaikki ne huonot tilanteet, jotka holtiton maahanmuutto piti hoitaa pois ovat vain vahvistuneet.
SDP:n on unelmahöttöpuolue. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on SDP:n tyylipuhdas kusetus. Mamujen haalimisella on vain yksi tarkoitus ja se on puolueen äänestäjämäärän kasvattaminen. Kuluvalla hetkellä Suomessa on enemmän maahanmuuttajia kuin koskaan aikaisemmin, yli 600.000 ja Suomen talouden tila on____________________? Kelan toimintamenot ovat _ _ miljardia. Suomessa on työttömiä ennätysmäärä. Kaikki ne huonot tilanteet, jotka holtiton maahanmuutto piti hoitaa pois ovat vain vahvistuneet.
SDP:n on unelmahöttöpuolue.Onneksi edes maahanmuuttajat tekevät työtä ja maksavat veroja sekä eläkemaksuja.
''Työtä tekevien kantasuomalaisten määrä on itse asiassa vähentynyt 15 000 henkilöllä.
Sen sijaan vieraskielisten työllisten määrä on kasvanut 164 000:lla, siis peräti kuusinkertaistunut.
Koko 2000-luvun työvoimakehitys on ollut maahanmuuttajien varassa.
Maahanmuuttajatyöllisten kasvuluvut näyttävät kyllä komeilta myös silloin, kun ne suhteutetaan maahanmuuton kasvuun.
Työllisten vieraskielisten määrä on siis kuusinkertaistunut, kun samaan aikaan kaikkien vieraskielisten määrä on noin 4,5-kertaistunut.
Se merkitsee, että huomattavasti entistä suurempi osuus maahanmuuttajista tekee töitä.''
https://yle.fi/a/74-20022925 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi edes maahanmuuttajat tekevät työtä ja maksavat veroja sekä eläkemaksuja.
''Työtä tekevien kantasuomalaisten määrä on itse asiassa vähentynyt 15 000 henkilöllä.
Sen sijaan vieraskielisten työllisten määrä on kasvanut 164 000:lla, siis peräti kuusinkertaistunut.
Koko 2000-luvun työvoimakehitys on ollut maahanmuuttajien varassa.
Maahanmuuttajatyöllisten kasvuluvut näyttävät kyllä komeilta myös silloin, kun ne suhteutetaan maahanmuuton kasvuun.
Työllisten vieraskielisten määrä on siis kuusinkertaistunut, kun samaan aikaan kaikkien vieraskielisten määrä on noin 4,5-kertaistunut.
Se merkitsee, että huomattavasti entistä suurempi osuus maahanmuuttajista tekee töitä.''
https://yle.fi/a/74-20022925Yle mädättää ja artikkeli on yli kaksi vuotta vanha. Maahanmuuton tase ei ole koskaan ollut Suomelle positivinen. Maahanmuutto kaikkine kuluineen maksaa enemmän kuin tuottaa. Katsokaapa maahanmuutton mallimaa Ruotsia. Voiko joku kirkkain silmin väittää että maahanmuutto on parantanut Ruotsissa jotakin? Ruotsissa ei ole mitään järkeä elvistellä sillä paljonko valtio saa tuloja, koska Ruotsissa on kymmeniä konkurssikuntia ja yksityisen velan määrä on suurempi kuin Suomessa. Jos maahanmuutto on valtion taloudelle niin siunauksellista, miksi Ruotsissa on kymmeniä konkurssikuntia ja nogo-alueita?
- Anonyymi
hullu
- Anonyymi
Sipilän syy
- Anonyymi
No demarin mielestä kun valtio maksaa niin ei tule kuluja???????Niinhän se erkkikin sanoi, no valtiohan on se veronmaksaja. Mutta eihän se demaria kiinnosta koska ei tarvitse itse maksaa. Toivottavasti nämä ihmiset viisastuivat mariini hallituksen toimista!! Nytten veronmaksaja maksaa sitä velkaa!!!!!
- Anonyymi
Tämän keksit ihan itse.
Tuppurainen on järkiiktynyt ja on saanut Lindtmanin kanssa karsittua luteiden asemaa, mikä näkyy kannatuksessa. Se huolestuttaa varmasti Kokoomusta, joka ajaa eliitin etuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän keksit ihan itse.
Tuppurainen on järkiiktynyt ja on saanut Lindtmanin kanssa karsittua luteiden asemaa, mikä näkyy kannatuksessa. Se huolestuttaa varmasti Kokoomusta, joka ajaa eliitin etuja.Uniper Tuppurainen ja Lindtman ovat ihan samasta puusta veistettyjä populisteja. SDP on todellinen populistipuolue. Katteettomia lupauksia ja haihattelua. Vappusatasta edelleen odottaen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uniper Tuppurainen ja Lindtman ovat ihan samasta puusta veistettyjä populisteja. SDP on todellinen populistipuolue. Katteettomia lupauksia ja haihattelua. Vappusatasta edelleen odottaen.
missä viipyy demukoiden lupaama vappusatanen, tais mennä Rinteen taskuun useampikin satanen, sellaista se sosiaalidemokratia on, kaikki ainoastaan vain itselle.
- Anonyymi
"Onneksi edes maahanmuuttajat tekevät työtä ja maksavat veroja sekä eläkemaksuja."
Mitä onneksi edes?, mitä ne täällä muuta tekis jos ei töitä?.
Ei ole mitään "onneksi edes" ölinää, jos Suomalaiset veronmaksajat maksaa miljardeilla koko systeemin.
Onneksi edes Tuppurainen maksattaisi 10 miljardin vuotuisen maahanmuuton Suomalaisten selkänahasta joka johtaa veronkasvuun ja velkaannuttamiseen. - Anonyymi
Kerro nyt edes YKSI Tytteli juttu, missä olisi ollut järkeä?
- Anonyymi
Kaukaa Persu joutuu kaivamaan juttuja, olet naurettava pelle. Politiikassa toimitaan tilanteen mukaan ja ajatukset muuttuu tilanteen ja tarpeen mukaan. Persut valehtelivat ja kusettivat ennen vaaleja ja pettivät sitten kannattajansa, sellaista tyhmyyttä ei kannattaisi tehdä, koska kannatus kusee.....
- Anonyymi
Kautta aikojen SDP:ssä on ollut kaikkein fanaattisimpia Venäjä-mielisiä poliitikkoja. Tuomioja, Halonen ja Lipponen nyt esimerkiksi. SDP on hukassa ideologiansa kanssa, kuten keskusta, vihreät ja RKP. Keskusta menetti maalaiset, SDP tehtaissa palkkatyötä tekevät. RKP paljastui ihmiskaupan kannattaja-puolueeksi. Vihreiden piti olla ympäristöpuolue, mutta ovat muuttaneet agendansa avoimesti maahanmuutto-puolueeksi ja vasemmiston apupuolueeksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313924- 412629
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412607Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82395- 292248
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3062130- 381859
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461518- 1411477