Riikka Purra loisti PS:n puoluekokouksessa Lahdessa eilen

Anonyymi-ap

Upea puhe ja esiintyminen Purralta.

Pakko myös todeta että hän on myös Eduskunnan seksikkäin nainen.

30

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hienoa myös että Teemu Keskisarjasta tuli varapuheenjohtaja. PS:n nousu ennen eduskuntavaaleja tulee olemaan historiallinen.

      • Anonyymi

        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

        _________ - OLEN - SUOMALAINEN - OLEN - PERUS-SUOMALAINEN - _________

        _________________________ - KYLLÄ - PERUS - ON - PARAS - _________________________

        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


      • Anonyymi

        Melkoinen nousukiito Persuilla alkamassa . Ja se on hyväksi koko Suomelle . Kiitos Purralle .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoinen nousukiito Persuilla alkamassa . Ja se on hyväksi koko Suomelle . Kiitos Purralle .

        Aivan valtava. Pohjalta ponnistaminen on aina näyttävintä


      • Munasarja on yllätysten mies. Täysin odottamatta kaveri vailla mahdollisuuksia nappasi puolueen kakkospaikan. Teemussa on juonikkaine itseironioineen ja omalaatuisine puhujanlahjoineen tiettyjä kansankiihottajan aineksia. Nyt on hyvä alkaa tähytä puolueen korkeinta pallia, sillä mitään muuta tavoiteltavaahan puolueessa ei enää ole.

        Puheenjohtajana Keskikalja kallistaisi persuja sinimustien suuntaan, mikä ei tietenkään toisi puolueelle suuruutta mutta kyllä väriä suomalaiseen politiikkaan. Sitä odotellessa.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Munasarja on yllätysten mies. Täysin odottamatta kaveri vailla mahdollisuuksia nappasi puolueen kakkospaikan. Teemussa on juonikkaine itseironioineen ja omalaatuisine puhujanlahjoineen tiettyjä kansankiihottajan aineksia. Nyt on hyvä alkaa tähytä puolueen korkeinta pallia, sillä mitään muuta tavoiteltavaahan puolueessa ei enää ole.

        Puheenjohtajana Keskikalja kallistaisi persuja sinimustien suuntaan, mikä ei tietenkään toisi puolueelle suuruutta mutta kyllä väriä suomalaiseen politiikkaan. Sitä odotellessa.

        Olipa typerä kirjoitus.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Munasarja on yllätysten mies. Täysin odottamatta kaveri vailla mahdollisuuksia nappasi puolueen kakkospaikan. Teemussa on juonikkaine itseironioineen ja omalaatuisine puhujanlahjoineen tiettyjä kansankiihottajan aineksia. Nyt on hyvä alkaa tähytä puolueen korkeinta pallia, sillä mitään muuta tavoiteltavaahan puolueessa ei enää ole.

        Puheenjohtajana Keskikalja kallistaisi persuja sinimustien suuntaan, mikä ei tietenkään toisi puolueelle suuruutta mutta kyllä väriä suomalaiseen politiikkaan. Sitä odotellessa.

        Tyypillistä lahkolaisen provosoivaa vuodatusta. Syvällä näyttää tapa olevan, kun poispotkittunakin jatkat perinteitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

        _________ - OLEN - SUOMALAINEN - OLEN - PERUS-SUOMALAINEN - _________

        _________________________ - KYLLÄ - PERUS - ON - PARAS - _________________________

        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

        Pieni K k hahaheha


    • Anonyymi

      2 vuotta Eduskunta vaaleihin, tulemme näkemään historiallisen kannatuksen nousun Perusuomalaisten kohdalla.

      Mahtava meno, hyvä

    • Anonyymi

      Kotikontujen tienoita tervehtien
      tämä laulumme kaikukoon,
      yli peltojen, vetten ja tunturien
      aina Hangosta Petsamoon.
      Sama kaiku on askelten,
      kyllä vaistomme tuntee sen,
      kuinka kumpujen kätköistä, mullasta maan
      isät katsovat poikiaan.
      Sinä tiedäthän veikko mun vierelläin,
      mikä retkemme tänne toi.
      Ilomielin me riensimme sinnepäin,
      missä yhteinen kutsu soi.
      Tapa tuttu jo taattojen
      nyt on hoidossa poikasten:
      Kun on vaaralle alttiina syntymämaa,
      kotiaskaret jäädä saa.
      Mitä lieneekin aarteita Suomessa,
      toki kallehin on vapaus.
      Tääll' on suorana seistä ja kaatua
      joka miehellä oikeus.
      Siis te lapset ja vanhukset,
      ja te äidit ja morsiamet,
      niin kauan teillä on suojattu lies
      kun on pystyssä yksikin mies.

      • Anonyymi

        - Jes Jes - Hyvä Suomi - !

        - Ja Hyvä - PerusSuomalaiset - !


    • Anonyymi

      He mielistelee liikaa vassuja, kokoomusta, mediaa. Siksi kannatus on tippunut.

      • Anonyymi

        Tästä mielistelystä pitää heidän tehdä parannus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä mielistelystä pitää heidän tehdä parannus

        Juuri niin.


      • Anonyymi

        Mielistelee liikaa vasemmistoa? EI TODELLAKAAN ja siitä se mahalasku johtuukin!!


      • Anonyymi

        Ja työntekijää lyödään kanveesiin, työntekijöiden ammattiliitto nähdään niin hankaluutena mutta rahapiirit sä kaiken,,, populistista liian läpinäkyvää säälittävää,,,


    • Anonyymi

      Eduskunnan seksikkäin? JA PASKAT! Ruma akka joka vihaa kaikkea ja kaikkia paitsi itseään!

      • Anonyymi

        Ruma nainen.
        Katse pelkkää vihaa ja halveksuntaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruma nainen.
        Katse pelkkää vihaa ja halveksuntaa

        Sopisi Netanyahu kanssa poseeraamaan paremmuus esitykseen jota se puhe , niile oikeisto populisteille oli, ne on vielä säälittävää kyllä muka isänmaan asialla,,, kaikki muut vastaan,, säälittävää.


      • Anonyymi

        Aloittaja ei ole ilmeisesti seksikästä naista koskaan nähnytkään jos hänen mielestään Purra on seksikäs.


    • Anonyymi

      Ideologia vääristää arvostelukyvyn. Jos KookaPurra on jonkun mielestä kaunis.

    • Anonyymi

      Lahden kokoukseen oli selvästi kokoontunut persujen ydinkannattajajoukko. Heille tärkeintä on maahanmmuuton vastustaminen. Eivät he välitä siitä onko suomalaisilla töitä tai miten Suomen taloudella menee. Tärkeintä on puolustaa kuviteltua etnonationalistista suomalaisuutta...

      • Anonyymi

        Hyvä kommentti.
        Olet ymmärtänyt kupletin juonen.


    • Anonyymi

      Eikös se purra kuulu (kok.) kierrätettäviin ministereihin ns b. Luokkaa.

    • Anonyymi

      Eikö tuo avaus pitäisi poistaa törkeänä ja räikeänä vittuiluna?

    • Anonyymi

      Heh, heh! Älä yritä, trolli!
      Samaa persup*skaa Riikka suolsi, jota persut on öyhöttänert vuodesta 2017.
      No, tolloimpiin näkyy vielä uppoava.
      Keskisarja lanseerasi uuden persujen sloganin: voitto tai kuolema.
      Sitä alkaa kylähullut nyt toistaa.
      Sopii hyvin näiden jatkoksi:
      Jospa hakisin yläkerrasta pistoolin.
      Olisipa minulla ase.
      Ammutaan ne läjään.
      Voitto tai kuolema.
      Kyllä tollot kiihottuu taas, vai mitä?
      Näinkö se kasvu käynnistyy ja työpaikat lisääntyy?

    • Anonyymi

      PS on jo kahdessa vuodessa saanut monia tiukennuksia aikaiseksi lliittyen maahanmuuttoon ja loisiviin sellaisiin.

      Nyt ensimmäistä kertaa Suomen valtio tutkii tarkasti millainen kuluerä maahanmuutto kaiken kaikkiaan onkaan, sekin PS:n ja Purran ansiota

      • Anonyymi

        orpopurran hallitus on ottanut ennätysmäärän velkaa ja maahan on tullut ennätymäärä mamuja. Sinäpä kelpo saavutukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        orpopurran hallitus on ottanut ennätysmäärän velkaa ja maahan on tullut ennätymäärä mamuja. Sinäpä kelpo saavutukset.

        Olet täysin väärässä


    • Anonyymi

      Odotan innolla että saan kuulla Purran linjapuheen tänään. Se lienee jälleen historiallisen hieno

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe