JUKOLA 2025

Anonyymi-ap

Seurasin Yle Areenasta loppuun saakka, kun joukkueita tuli maaliin.
Kyllä oli kaiken kokoista, ikäistä, kaiken tasoista ja ennen kaikkea KAIKEN KOKOISTA suunnistajaa liikkeellä. Yksikin mies oli kyllä melkoinen mörssäri.
Yhdellä nais suunnistajalle oli niin paksut reidet, että kyllä näillä
ihmisillä täytyy olla myös rautainen kunto.
Viime vuoden Venlojen viestissä, metsä rytysi, kun osa kilpailijoista
oli kuin lehmä lauma. Suunnistus on hieno harrastus, kun se ei näköjään katso osallistujan painoa tai kokoa.

25

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko pakko järjestää noin valtava tapahtuma tähän aikaan..luvuilla ja muilla eläimillä pesimis ja pentu aika..sitt ihmetellään kun eläimet paniikissa juoksee.
      T 10 eläinrakasta

      • Anonyymi

        Oletko sinä kovin lihava vai etkö vain osaa juosta tai lukea karttaa?


    • Anonyymi

      Kaiken kokoisilla on oikeus liikuntaan! Arvostan suuresti, kun isompikin ihminen lähtee liikkeelle. Suoritus on jopa arvokkaampi kuin keijujen kevyt liito.

    • Anonyymi

      Ei näy enää HD kanavat.
      Ennen näkyi.
      Mikä nyt on pielessä?
      Uudelleen viritys ei auta.

    • Anonyymi

      Urheiluhulllut ei välitä paskan vertaa luonnosta pääsia että pääsevät vöyhöttämään

      • Anonyymi

        Olipa tuossa lapsellinen tai lapsen tekemä kommentti. Ilmeisesti tuo kommentoija on lihava tai todella lihava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa tuossa lapsellinen tai lapsen tekemä kommentti. Ilmeisesti tuo kommentoija on lihava tai todella lihava.

        Sinä olet tyhmä ja ilkeä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet tyhmä ja ilkeä!

        "Urheiluhulllut ei välitä paskan vertaa luonnosta pääsia että pääsevät vöyhöttämään."

        Sinä olet älykäs ja kiltti!


    • Anonyymi

      Mitä meriteeraa seurata Jukolaa kun kumminkin meitä kovemmat naapurimaan äijät aina voittaa tuon kisan.
      Tuohan ne kai fyrkkaa muutaman kymppitonnin verran mukanas?

    • Anonyymi

      Miten tämä liittyi aihealueeseen? Ei mitenkään.

      Muutaman sanan vaihtamalla tuon kirjoituksen voi saada koskemaan mitä ihmisryhmää vaan:

      Seurasin juna-asemalla, kun ihmisiä tuli asemalle.
      Kyllä oli kaiken kokoista, ikäistä, kaiken tasoista ja ennen kaikkea KAIKEN KOKOISTA ihmistä liikkeellä. Yksikin mies oli kyllä melkoinen mörssäri.
      Yhdellä naisella oli niin paksut reidet, että kyllä näillä ihmisillä täytyy olla myös rautainen kunto.

      En aivan ymmärtänyt kirjoittajan pointtia kirjoituksessaan, tuskin sellaista oli. Miksi lihavia pitää paheksua ja kohdella kuin saastaa.

      • Anonyymi

        -Suunnistus on hieno harrastus, kun se ei näköjään katso osallistujan painoa tai kokoa.

        -En aivan ymmärtänyt.

        Olisiko sekä ymmärrys että suunnistus taitolajeja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -Suunnistus on hieno harrastus, kun se ei näköjään katso osallistujan painoa tai kokoa.

        -En aivan ymmärtänyt.

        Olisiko sekä ymmärrys että suunnistus taitolajeja?

        Mielestäsi siis esim kortinpelaaminen on myös laihduttamista koska sekään ei katso osallistujan painoa eikä kokoa?

        Vaikea nähdä logiikkaa tuossa ajatuksessasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäsi siis esim kortinpelaaminen on myös laihduttamista koska sekään ei katso osallistujan painoa eikä kokoa?

        Vaikea nähdä logiikkaa tuossa ajatuksessasi.

        Kortinpeluun ja painonhallinnan yhteys? Istuessa lihava saa valtaisan takapuolen. Painava käsi kortinpeluussa ei kasvata hauista, vaan lompakkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kortinpeluun ja painonhallinnan yhteys? Istuessa lihava saa valtaisan takapuolen. Painava käsi kortinpeluussa ei kasvata hauista, vaan lompakkoa.

        "Kortinpeluun ja painonhallinnan yhteys?"

        Ilmeisesti näyttelet tyhmää, ei kukaan voi olla noin ymmärtämätön.

        Kannattaa myös opetella kokonaisten lauseiden rakentaminen, niihin kuuluu verbi, oletko kuullut koskaan asiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kortinpeluun ja painonhallinnan yhteys?"

        Ilmeisesti näyttelet tyhmää, ei kukaan voi olla noin ymmärtämätön.

        Kannattaa myös opetella kokonaisten lauseiden rakentaminen, niihin kuuluu verbi, oletko kuullut koskaan asiasta?

        Menikö tuolla lihavalla nyt hermo? No meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö tuolla lihavalla nyt hermo? No meni.

        Siinä vaiheessa kun järki loppuu, mennään henkilökohtaisuuksiin. Näin kävi tälläkin kerralla.

        terveisin atleettisen kropan omistaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä vaiheessa kun järki loppuu, mennään henkilökohtaisuuksiin. Näin kävi tälläkin kerralla.

        terveisin atleettisen kropan omistaja

        Noin sanoo tosi lihava kortinpelaaja. Ei jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä vaiheessa kun järki loppuu, mennään henkilökohtaisuuksiin. Näin kävi tälläkin kerralla.

        terveisin atleettisen kropan omistaja

        "Ilmeisesti näyttelet tyhmää, ei kukaan voi olla noin ymmärtämätön."

        Siinä vaiheessa kun järki loppuu, mennään henkilökohtaisuuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ilmeisesti näyttelet tyhmää, ei kukaan voi olla noin ymmärtämätön."

        Siinä vaiheessa kun järki loppuu, mennään henkilökohtaisuuksiin.

        Ei liene kovin vakavaa henkilökohtaisuuksiin menemistä se, että epäilee jonkun näyttelevän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liene kovin vakavaa henkilökohtaisuuksiin menemistä se, että epäilee jonkun näyttelevän.

        Ilmeisesti näyttelet tyhmää, ei kukaan voi olla noin ymmärtämätön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti näyttelet tyhmää, ei kukaan voi olla noin ymmärtämätön.

        Kyllä vaan, näin on.

        Nyt minä lopetan tämän turhan voimavarojen haaskaamisen tuntemattomien ihmisten terapointiin.

        Koitappa jaksella, toivotaan että löytyy joku joka antaa huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan, näin on.

        Nyt minä lopetan tämän turhan voimavarojen haaskaamisen tuntemattomien ihmisten terapointiin.

        Koitappa jaksella, toivotaan että löytyy joku joka antaa huomiota.

        Sinä olet tosi lihava kortinpelaaja. Ei jatkoon.


    • Anonyymi

      Toki Jukola-tapahtumaa voidaan pitää eräänä kansallisena aarteenamme.

      Jukola-fan

    • Anonyymi

      Aika jäätävää keskustelua täällä t. ylipainoinen suunnistaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe