Danske bank pyytää päivittämään jo päivitettyjä tietoja

Anonyymi-ap

Olen useamman kerran yrittänyt vastata tuohon kehoitukseen päivittää tiedot, olenko poliittinen henkilö vai en ja aina tulee teksti: "Tiedot ajantasalla tms". Ensimmäisen kerran, kun tuli pyyntö ja toisen kerran kun uhkasivat katkaista maksuliikenteen ja kolmannen kerran muuten vaan tarkistaakseni. Ihan virallisen linkin kautta. Kuitenkin uhkasivat sulkea maksuliikenteen, jos en vastaa kesäkuun loppuun mennessä. Laitoin asiakaspalveluun viestiä jo ajat sitten mutta eivät vastaa?! Onko muilla ollut tällaista ja mikä oli lopputulos? Kiitos.

5

684

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ensimmäisen kerran olen kuullut taustatietoselvityksestä jo 2000-luvun ekalla kymmennellä joskus vuonna 2009. Ei pitäisi olla mitään uutta tai kiistettävää. Jos ei ole mitään epäselvää, niin siihen on helppo vastata. En tiedä onko omat annetut tiedot omassa pankissa nähtävissä. Luusisin olevan....

• Anonyymi

Haluatteko tietää miksi Danske Bank pyytää nyt tälläistä ylimääräistä "päivitystä" kysymyksessä on Danske Bankiin pesiytyneiden rikollisten kesätyöntekijöiden toimi he kalastelevat tilinne suojattuja tietoja ja tunnuslukujanne jotta voisivat helpommin varastaa tililtänne.

Tämä seuraava on vasta jäävuoren huippu:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201805302200981129

OHJE: ÄLKÄÄ REAGOIKO MAINITTUUN YLIMÄÄRÄISEEN TIETOJEN PÄIVITYSPYYNTÖÖN.

• Anonyymi

Seuraavassa dokumentissa kerrotaan aika seikkaperäisesti kuinka Danske Bank varastaa jopa yksityisiltä kuluttajiltakin ja huomattavia summia nimittäin kuluttajille aiheutuvat vahingot vuositasolla ovat yleensä olleet useiden kymmenien tuhansien eurojen luokkaa kuluttaja taloutta kohti kuten voitte ohjelmasta itse todeta.
      Riesa ja masennus luottamuspulasta näin epärehelliseen pankkiin on siis runsasta

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18993838/dokumenttisarja-ajoi-tanskan-kaaokseen

Danske bankin haavoittuvuus on sen lapsenkengissä vielä oleva mobiilipankkisovellus jota käyttää hyväksi (erityisesti näin kesäisin) Danske Bankiin pesiytyneet rikolliset työntekijät joiden elinkeino muodostuu pankin asiakkaitten maksujen tuplaveloituksista eli varastamisesta.
      Edellä mainittujen toimintaperiaate on seuraava: kun asiakas käyttää luotto- tai pankkikorttia ostamiseen, summa veloitetaan asiakkaan tililtä välittömästi, ja on vastaanottajalla vielä saman vuorokauden sisällä. Banske bank itsekin lupaa vuorokauden siirtymisen tililtä tilille.

Tähän asti kaikki on ymmärrettävissä, mutta mutta? entäpä ne jotka eivät ole valppaina mitä tilillään tapahtuu?

Danske bankin mobiilisovelluksen jäykkyyttä hyväksi käyttävät pankkiin pesiytyneet rikolliset väärentävät maksulle vielä nk "arvopäivän"
      yleensä muutaman viikon päähän. Jollei asiakas ole valppaana niin nämä veloittavat summan uudestaan, omille henkilökohtaisille tileilleen.
      Vähemmälläkin järjellä ymmärtää että "arvopäivä" on se realistinen päivä jolloin maksusuoritus on veloitettu maksajan tililtä ja siirtynyt konkreettisesti vastaanottajalle. Danske Bank jopa lupaa itsekin että raha siirtyy vastaanottajalle vuorokauden sisällä. Ei siis missään tapauksessa viikkojen päästä.
      "Arvopäivä" viikkojen päässä on siis tuulesta temmattu vedätys. Tarkkailkaapa tiliänne ja tapahtumia.

Lisäksi, oletteko saaneet viime kuukausien sisällä Danske bankilta "ylimääräisen" tietojenne päivityspyynnön. Kysymyksessä on talon rikollinen toiminta kalastella tunnuslukujanne ym. tietojanne mainittuihin laittomiin toimiin. Danske Bankin kesähuijarit lisäksi väärentävät positiivisia palautteita tänne verkkoon pankin toiminnasta sekä vaativat realististen (kriittisten palautteiden poistamista)

yksinkertainen ohje lopettakaa välittömästi asiakkuus näin sairaassa pankissa,valitkaa muu fiksumpi ja luotettava pankki.

Jos joudutte Danske Bankin uhriksi niin rikosilmoituksen sijaan informaatio pankkitoimintaa valvoville viranomaisille sekä medialle on kaikista paras vaihtoehto ennen rikosilmoitusta. Jos teille aiheutunut vahinko on merkittävä niin yksityisoikeudellinen siviiliprosessi ja kanne käräjäoikeuteen on nopein ja tehokkain tapa saada omansa takaisin.

Jos ajattelette että "ette välitä" jos teiltä varastetaan koska teillä on ylimääräistä rahaa niin antakaa se ylimääräinen raha vaikka Hurstille tai Pelastusarmeijalle. Silloin se menee oikeaan osoitteeseen hätää kärsiville.
      Ylimääräinen rahanne EI KUULU tälläiselle roskapankille josta jopa Yhdysvaltojen viranomainen FBI:kin varoittaa
      https://www.hs.fi/talous/art-2000005851560.html

LUE MYÖS:
      "Jaana menetti lähes 200 000 euroa Danske bankille huijauksessa"
      https://www.kaleva.fi/kemilaisnaisen-karmea-jouluyllatys-kaikki-naisen-h/4224449

"Danske Bankin luotonantajan huijaus 1.3 milliä"
      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201805302200981129

"Danske Bank tarjosi rahaa vaikenemisesta ilmiantajalle, eikä ottanut vakavasti varoituksia"
      https://www.ts.fi/uutiset/4160436

• Anonyymi00006

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      152
      909
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      662
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      639
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      571
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      539
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      520
    7. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      37
      503
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      500
    9. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      499
    10. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      478
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      270
      473
    12. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      37
      433
    13. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      37
      421
    14. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      418
    15. 21
      412
    16. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      26
      410
    17. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      33
      408
    18. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      405
    19. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      396
    20. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      385
    Aihe