Kyllä sä sen taidat jo tietääkin. Hölmöttää puhua rakkaudesta mutta ei tätä nyt muukaan tunne kuvaa.
Tulin vain sanomaan että rakastan edelleen
20
481
Vastaukset
- Anonyymi
Minä rakastan häntä naista,
aina,
ikuisesti,
sen vaan tuntee..- Anonyymi
Sen vaan tuntee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen vaan tuntee
Tunteminen ei vielä tarkoita, että tietää? Ehkä voi max. olettaa tuntemisen molemminpuoliseksi, mut kuka luottaa omiin olettamuksiin näissä varmasti? Itse oppinut virheistä sen, ettei kannata olettamuksiin luottaa varmana tietona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteminen ei vielä tarkoita, että tietää? Ehkä voi max. olettaa tuntemisen molemminpuoliseksi, mut kuka luottaa omiin olettamuksiin näissä varmasti? Itse oppinut virheistä sen, ettei kannata olettamuksiin luottaa varmana tietona.
Juuri noin se on! Minä en rakasta vielä ketään, mutta olen ihastunut itseäni noin kymmenen vuotta nuorempaan mieheen! Ensin täytyy tutustua kunnolla ja vasta sitten tietää tuleeko myös rakastumisen tunteita. En ymmärrä niitä ihmisiä, jotka rakastuvat todella nopeasti! Ne ovat usein sellaisia että tuppaavat loppumaankin nopeasti!
- Anonyymi
Rakastan sua ja siksi käyn täällä vieläkin. Pelasta jo tältä palstalta ja tuu…
- Anonyymi
Sitten kun tuun tai meen, niin paluuta vanhaan ei enää ole. Se on menoa
- Anonyymi
Miten voisin tietää, kun et koskaan sitä sano. M>N
- Anonyymi
Kyllä. S❤️J.
- Anonyymi
Kyllä J.❤️S.
Ainakin alkukirjaimet sopii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä J.❤️S.
Ainakin alkukirjaimet sopii.Ei sovi. Aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä J.❤️S.
Ainakin alkukirjaimet sopii.Sivusta sopii 🤩❤️😆
- Anonyymi
Oli ennen rakkautta mutta nyt..,... 🤍
- Anonyymi
Tiedän, että rakastat yhtä lujasti kuin mä sua. ❤️Sellaista vetovoimaa en ole ikinä tuntenut ketään kohtaa. Nuoruuden ihastumiset oli aivan eri juttu. Ensimmäistä kertaa löysin sellaisen jolle vastaisin TAHDON miettimättä sekuntiakaan.
- Anonyymi
Aloitus naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus naiselta
Mutta kelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kelle?
Elämäni miehelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämäni miehelle
Kerro elämän mies lisää itsestäsi, himmaa emojeiden suhteen, niin ymmärrämme varmasti erinomaisuuttasi paremmin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro elämän mies lisää itsestäsi, himmaa emojeiden suhteen, niin ymmärrämme varmasti erinomaisuuttasi paremmin..
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Kaikki on hämmentävää. En tiedä riittääkö sana rakkaus.
- Anonyymi
Mikä hämmentää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4363151Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata822413Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1161878Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1951565- 271533
- 771522
- 1091475
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva201398Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411391- 801317