Metsämanien historiaa

Anonyymi-ap

Metsäman on ikäluokkaa joka eli helpon elämän.
Pientilojen metsämaneja ei tarvittu enää 90-luvulla pelloilla, eikä metsissä.
Metsämanin elämässä ensimmäinen kulutusjuhla alkoi 80-luvulla kun sai mopon ja auton, mutta onko koskaan kertonut tienasiko rahat mopoon ja autoon omilla tienesteillään, vai isän ja äidin puukauppa rahoilla.
Tuskin metsämanin ensimmäinen auto oli ikivanha rottelo jossa oli paljon laittoa ja jota metsäman iltakaudet kunnosteli, mopokin on vaikuttanut videoilla ihan pakasta vedetyltä.

8

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entä sitten 90-luku, mitä metsäman puuhaili lamavuosina?
      Armeija oli käyty 80-luvun lopulla, tuossa iässä moni mies tarttuu rivakasti työnsyrjään kiinni, tai jatkaa opintojaan, tai molempia.
      Mistä metsäman haaveili, mitkä olivat metsämanin tavoitteet 20 vuotiaana?
      Onko metsäman koskaan kertonut videoillaan mikä hänestä piti tulla?
      Tuskin maanviljelijää.

• Anonyymi

Itse sain uuden auton 18 vuotiaana heti kun ajokortti oli kädessäni, minähän olin vauraiden maa- ja metsätilallisten ainoa perintöpoika.
      Uuden auton rekisteriotteessa komeili minun nimi, siis minun.
      Monellakaan ikäiselläni pojalla ei ollut 70-luvun alussa omaa uutta autoa, minulla oli, minulla.

• Anonyymi

Spurgulla mitään ollut.

• Anonyymi

Mopot oli yleensä enemmän tai vähemmän sohloja kun illat ja yökaudet painettiin tyttöjen perässä ja Manin mopo taas kuin pakasta vedetty vähillä ajoilla

• Anonyymi

Kyllä pirreä on kannattanut odottaa melkein kuusikymppiseksi. Nyt kypsä hedelmä on valmis poimittavaksi ja vauraus paisuu.

• Anonyymi

Pientilallisen aenoo lapsi,ei oo tarvinu rehkiä.kun on tullu aikuisikkään niin muatallous just lopetettu.nyt yrittää esittee jottain työstä tietävöö.

• Anonyymi

Tässä on huippu:

https://showbiz.fi/metsa-man-suomen-metsien-sielu-ja-youtube-ilmio/

Hävetkää metsäteollisuus pomot ja einarit haudoissanne. te olitte vain hyödyn tavoittelijoita, ei taimien istutus eikä risusavotat teitä kiinnostaneet vaan avohakkuuleimikot ja iso raha.
      Mahdollisimman helpolla paljon rahaa ilman hikeä.

Onneksi oli meitä jotka jaksoivat kantaa taimilaatikot ja raivaussahat raiskioille.

• Anonyymi

Siis tyhmiä kusetettavia. Valintahan oli omasi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3627
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe