Ei lähe. Tiesin että jotain peruuttamatonta tapahtui ainakin itsellä 😓
Ei tämä nyt oikein onnistu
21
488
Vastaukset
- Anonyymi
Jos luottamus menee niin se menee. Ei sitä enää takaisin saa, olen pahoillani.
- Anonyymi
Onhan se näinkin mutta onnekseni mun ei tarvi sataprosenttisella varmuudella pystyä luottaan kun siihen kenenkä kanssa olen tapailukin on hyvä päättää jo siihen kun toinen kokee tarvetta valehdella olematon todennäköisyys että siitä muuksi muuttuu
- Anonyymi
Miksi olen vielä mukana? Mikset työnnä pois.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olen vielä mukana? Mikset työnnä pois.
SivustaOlen yrittänyt kyllä
- Anonyymi
Hermot meni ikävien myötä.
- Anonyymi
Juuri niin kävi minullekin, jo muutama vuosi sitten! Olin jo silloin todella väsynyt kaikkeen epämääräisyyteen, koska ilman sanoja ei ole ymmärrystä. Toivottavasti saat sellaisen elämän itsellesi, jonka koet olevan sinun näköistä elämää. Minulla on ihan eri haaveet kuin sinulla ja se on ihan ymmärrettävää varmaan sinustakin! Olemme mielestäni hyvin erilaisia ihmisiä ja ajattelemme asioista hyvin eri tavalla!
- Anonyymi
Hyvä että osaat tuon itsellesi myöntää si kun saat vielä senkin ymmärtämään jolle tämän tarkoitit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että osaat tuon itsellesi myöntää si kun saat vielä senkin ymmärtämään jolle tämän tarkoitit
Luulisi aikuisen ihmisen ymmärtävän jo vuosia jatkuneen huonon tilanteen takia, ettei meistä voi koskaan tulla edes ystäviä!
- Anonyymi
Voi hyvinkin olla mistäpä tuota täällä voi kukaan tietää monikin asia maailmassa on peruuttamatonta kuten esimerkiksi viisi ssekunttia sitte/aikesemminkin tapahtunut on jo peruuttamatonta tai sekuntti si miksi olisi syytä miettiä valehteleeko vaiko eikö valhettakaan kun ei saa sanomattomaksi ja valhetta tarvii puollustella ni kandee olla hyvä selitys miksi koki tarvetta valehdella jopa mulle vaikka osaan arvata syyt valheenkin takana mutta siinä kohti tarvii jo varmistuksen ettei valehtele jatkossa yhtään mistään muutoin tietää mis on ovi ja osaa toivon mukaan käyttää sitä saatan olla pikkutarkka elämästäni mutta tiedän mitä en todellakaan elämääni kaipaa
- Anonyymi
Joo valheet murentaa luottamuksen ja oli myöhäistä jo ennen kuin ehti edes yrittää anteeksi pyytää 🤍😘
- Anonyymi
Kyllä se aika voi pysähtyäkin, olen nähnyt ja se voi viedä toiseen ulottuvuuteen, missä ollaan taas eri ajassa. Eli sen perusteella voi ehkäistä jonkun tapahtumankin. Toinen asia on, että kuuluuko mihinkään puuttua.
- Anonyymi
Niin. Onkohan keskittymiskyky lopullisesti mennyt? Siihen ei nyt olisi varaa.
- Anonyymi
Löydän kyllä paikkani muualta 🤩 ja arvostusta mitä ansaitsen sekä tukea polulleni.
Sinusta kun ei siihen ollut.
Sivusta - Anonyymi
Se meni kun rakastuit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löydän kyllä paikkani muualta 🤩 ja arvostusta mitä ansaitsen sekä tukea polulleni.
Sinusta kun ei siihen ollut.
SivustaSe on totta ettei minusta ollut siihen, koska koin että olemme aivan liian erilaisia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on totta ettei minusta ollut siihen, koska koin että olemme aivan liian erilaisia!
Minusta me vain käsitimme toisemme väärin ja tunteet tekivät olemisesta mahdotonta. Ainakin minulla näin. Silti vieläkin jatkuu...
/nainen Sivusta
- Anonyymi
Jos ei lähde niin ei lähde. Mitä sitä vatvomaan sitten?
- Anonyymi
Niinpä! Hyvä jos molemmat ajattelemme samalla tavalla!
- Anonyymi
Älä sitten vatvo
- Anonyymi
Lapsen syntymä on aika peruuttamaton tapahtuma?
- Anonyymi
No niin on kyllä❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4373163Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata822423Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1161878Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1951575- 271543
- 771522
- 1091475
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva201398Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411391- 801327