Ei tämä nyt oikein onnistu

Anonyymi-ap

Ei lähe. Tiesin että jotain peruuttamatonta tapahtui ainakin itsellä 😓

21

488

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos luottamus menee niin se menee. Ei sitä enää takaisin saa, olen pahoillani.

• Anonyymi

Onhan se näinkin mutta onnekseni mun ei tarvi sataprosenttisella varmuudella pystyä luottaan kun siihen kenenkä kanssa olen tapailukin on hyvä päättää jo siihen kun toinen kokee tarvetta valehdella olematon todennäköisyys että siitä muuksi muuttuu

• Anonyymi

Miksi olen vielä mukana? Mikset työnnä pois.

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olen vielä mukana? Mikset työnnä pois.

Sivusta

Olen yrittänyt kyllä

• Anonyymi

Hermot meni ikävien myötä.

• Anonyymi

Juuri niin kävi minullekin, jo muutama vuosi sitten! Olin jo silloin todella väsynyt kaikkeen epämääräisyyteen, koska ilman sanoja ei ole ymmärrystä. Toivottavasti saat sellaisen elämän itsellesi, jonka koet olevan sinun näköistä elämää. Minulla on ihan eri haaveet kuin sinulla ja se on ihan ymmärrettävää varmaan sinustakin! Olemme mielestäni hyvin erilaisia ihmisiä ja ajattelemme asioista hyvin eri tavalla!

• Anonyymi

Hyvä että osaat tuon itsellesi myöntää si kun saat vielä senkin ymmärtämään jolle tämän tarkoitit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että osaat tuon itsellesi myöntää si kun saat vielä senkin ymmärtämään jolle tämän tarkoitit

Luulisi aikuisen ihmisen ymmärtävän jo vuosia jatkuneen huonon tilanteen takia, ettei meistä voi koskaan tulla edes ystäviä!

• Anonyymi

Voi hyvinkin olla mistäpä tuota täällä voi kukaan tietää monikin asia maailmassa on peruuttamatonta kuten esimerkiksi viisi ssekunttia sitte/aikesemminkin tapahtunut on jo peruuttamatonta tai sekuntti si miksi olisi syytä miettiä valehteleeko vaiko eikö valhettakaan kun ei saa sanomattomaksi ja valhetta tarvii puollustella ni kandee olla hyvä selitys miksi koki tarvetta valehdella jopa mulle vaikka osaan arvata syyt valheenkin takana mutta siinä kohti tarvii jo varmistuksen ettei valehtele jatkossa yhtään mistään muutoin tietää mis on ovi ja osaa toivon mukaan käyttää sitä saatan olla pikkutarkka elämästäni mutta tiedän mitä en todellakaan elämääni kaipaa

• Anonyymi

Joo valheet murentaa luottamuksen ja oli myöhäistä jo ennen kuin ehti edes yrittää anteeksi pyytää 🤍😘

• Anonyymi

Kyllä se aika voi pysähtyäkin, olen nähnyt ja se voi viedä toiseen ulottuvuuteen, missä ollaan taas eri ajassa. Eli sen perusteella voi ehkäistä jonkun tapahtumankin. Toinen asia on, että kuuluuko mihinkään puuttua.

• Anonyymi

Niin. Onkohan keskittymiskyky lopullisesti mennyt? Siihen ei nyt olisi varaa.

• Anonyymi

Löydän kyllä paikkani muualta 🤩 ja arvostusta mitä ansaitsen sekä tukea polulleni.
        Sinusta kun ei siihen ollut.
        Sivusta

• Anonyymi

Se meni kun rakastuit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löydän kyllä paikkani muualta 🤩 ja arvostusta mitä ansaitsen sekä tukea polulleni.
        Sinusta kun ei siihen ollut.
        Sivusta

Se on totta ettei minusta ollut siihen, koska koin että olemme aivan liian erilaisia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on totta ettei minusta ollut siihen, koska koin että olemme aivan liian erilaisia!

Minusta me vain käsitimme toisemme väärin ja tunteet tekivät olemisesta mahdotonta. Ainakin minulla näin. Silti vieläkin jatkuu...
        /nainen Sivusta

• Anonyymi

Jos ei lähde niin ei lähde. Mitä sitä vatvomaan sitten?

• Anonyymi

Niinpä! Hyvä jos molemmat ajattelemme samalla tavalla!

• Anonyymi

Älä sitten vatvo

• Anonyymi

Lapsen syntymä on aika peruuttamaton tapahtuma?

• Anonyymi

No niin on kyllä❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      437
      3163
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      82
      2423
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      116
      1878
    4. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      195
      1575
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1543
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1522
    7. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1475
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1398
    9. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1391
    10. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1327
    Aihe