olet häneen ihastunut? 🤠
Tietääkö kaivattusi että
113
1141
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
On se ihme, jos ohi on mennyt 🤭
- AnonyymiUUSI
Hän ei vastaa tollai
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei vastaa tollai
Ei munkaan tollai 😆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei munkaan tollai 😆
Ooks kiinalaine ku sun silmä o tollaset
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ooks kiinalaine ku sun silmä o tollaset
Joo oon 😆
- AnonyymiUUSI
Lintukin rupes nauramaan ulkona. Oot niin hassu.
- AnonyymiUUSI
Mun kohdalla tuskin tietää? Ajattelen enempi niin, että kuka nyt minusta voisi olla edes kiinnostunut? Katseita vaihdan monien kanssa, mut en tiedä mitä toinen ajattelee siinä tilanteessa?
Odotukset eivät ole kovin kummoisia. Myönteinen ajattelu on aina hyvästä, siksi tyydyn vähempään, et riittää vain oma tuntemus toiseen. Kaivattu tai vain hyvän mielen mahdollistaja itselle.
- AnonyymiUUSI
Ei varmasti tiedä.
Kun en ole ihastunut kehenkään ollut vuosikausiin.
Vaikea ihastua kehenkään kun tietää ettei kukaan ihastu minuun.
Silloin se lopputulema on vain säälittävää paskaa.- AnonyymiUUSI
Voi ei, sä oot nyt ymmärtänyt ihan väärin🥺 Kyllä sä saat ihastua ihan kehen sä haluat, se on sun oikeus, sulla on oikeus kaikkiin tunteisiin! Myös ihastumisen tunteeseen. Se on kiva, kutkuttava tunne, siitä saa potkua arkeen.
Ei ihastumisen tarvitse tarkoittaa että saat vastakaikua, et välttämättä edes koskaan tule kohtaamaan ihastustasi sillä tavalla että se johtaisi yhtään mihinkään.
Itse olen kova ihastuilemaan, niitä toisinaan tulee tiheämpään, toisinaan harvakseltaan. Riippuu elämäntilanteessa ja miten sattuu kohtaamaan itseä miellyttäviä ihmisiä. Mutta ne jää ihastumisen tasolle, nautin aikani tunteesta ja annan sen hiipua ajallaan. Ehkä vain näen usein ihmisissä ihastuttavia piirteitä. Jotkut ovat aivan erityisen mukavia ja niitä tyyppejä kyllä jää kova ikävä🥹
Eli useimmiten omat ihastukseni kohteet eivät tule koskaan tietämään että olen ihastunut. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei, sä oot nyt ymmärtänyt ihan väärin🥺 Kyllä sä saat ihastua ihan kehen sä haluat, se on sun oikeus, sulla on oikeus kaikkiin tunteisiin! Myös ihastumisen tunteeseen. Se on kiva, kutkuttava tunne, siitä saa potkua arkeen.
Ei ihastumisen tarvitse tarkoittaa että saat vastakaikua, et välttämättä edes koskaan tule kohtaamaan ihastustasi sillä tavalla että se johtaisi yhtään mihinkään.
Itse olen kova ihastuilemaan, niitä toisinaan tulee tiheämpään, toisinaan harvakseltaan. Riippuu elämäntilanteessa ja miten sattuu kohtaamaan itseä miellyttäviä ihmisiä. Mutta ne jää ihastumisen tasolle, nautin aikani tunteesta ja annan sen hiipua ajallaan. Ehkä vain näen usein ihmisissä ihastuttavia piirteitä. Jotkut ovat aivan erityisen mukavia ja niitä tyyppejä kyllä jää kova ikävä🥹
Eli useimmiten omat ihastukseni kohteet eivät tule koskaan tietämään että olen ihastunut.Eli sulla iha toi mäkihyppy mielessä 24/7
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli useimmiten omat ihastukseni kohteet eivät tule koskaan tietämään että olen ihastunut."Ei ihastumisen tarvitse tarkoittaa että saat vastakaikua, et välttämättä edes koskaan tule kohtaamaan ihastustasi sillä tavalla että se johtaisi yhtään mihinkään. "
Siinä vaiheessa kun olet kokenut tuota samaa 20 vuotta ja kaikki on ollut yksipuolista aina niin ehkä mielesi muuttuu.
Ihastuksissa ja kaikukaipuussa eläminen on lopulta säälittävää paskaa jos se ei koskaan realisoidu suhteeksi, eli molempien osapuolien ihastumiseksi ja aidoksi välittämiseksi.
- AnonyymiUUSI
Hänen ajatus on 🤮
- AnonyymiUUSI
Ei varmaan ole!
- AnonyymiUUSI
Muhun on yks ihastunut ja aiheuttaa just tuon oksennusrefleksin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🥺🥺🥺🥺
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan ole!
99 % on, kuulin mitä oli minusta sanonut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muhun kans yks teeskentelevä, epäluotettava M mies. Pelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo noin lapsellinen.. Jos olisi ei toivottu niin ei siinä oksennus mihinkään suuntaan liiku. Ei se silloin pitäs tuntua missään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin teeskentelee?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei Multa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin teeskentelee?
Se on sellanen poser jätkä. 😆Mä en vaan voi sietää koko ihmistä enää nykyää. Eikä kiinnosta olla ystäväkään.
Kai sitä pienesti kavereita voidaan olla.
Joku aiheuttaa vaan automaattisesti puistatusta hänessä. 😵💫 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Empä ole tainnu tuota aiheuttaa kenelkään jutuillani kyllä osaan aiheuttaa tuonkin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👍
No tuskin on naurun aihe. Tunteita on kaikkialla ja.kaikilla. ja jos joku ihastunut niin minkäs sille voi 🤍😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No tuskin on naurun aihe. Tunteita on kaikkialla ja.kaikilla. ja jos joku ihastunut niin minkäs sille voi 🤍😘
❤️🩷
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👍
Oot gubelle sekä äyvästävä että peikuttava ”aikuinen ihminen” harvinaisen nolo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muista gubbe vaihtaa välillä vaikka ns monipuolisempaan konsonanttiin, niin on kivempi tätä kirjainten sudokua näprätä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin teeskentelee?
Etkö vaikuta vähän erikoiselta kun länkytät tälle äijälle kaikista ku tuttavapiirisräs kysellen ym outoa? Easy now big guy
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on sellanen poser jätkä. 😆Mä en vaan voi sietää koko ihmistä enää nykyää. Eikä kiinnosta olla ystäväkään.
Joku aiheuttaa vaan automaattisesti puistatusta hänessä. 😵💫Jaa jaa vai niin gubbe, onhan näitä pohkeenjännittäjiä nähty esim miesten fitness
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku aiheuttaa vaan automaattisesti puistatusta hänessä. 😵💫Olet M nainen liian tuhti muija, en ole kiinnostunut. Se että pari sanaa vaihdetaan, on pelkkää kohteliaisuutta, varsinkin kun ei ole paikalla kovin paljoa ihmisiä keille jutella.
En ollut sinusta alkuunkaan kiinnostunut, en tiedä ymmärrätkö.
Se M mies
- AnonyymiUUSI
Tietää varmuudella. Muru rakas
- AnonyymiUUSI
Tietää, koska yritin saada häntä treffeille.
- AnonyymiUUSI
Miten tämä tapahtui, jos saan udella?
- AnonyymiUUSI
Sama. Ei voinut jäädä epäselväksi.
- AnonyymiUUSI
Tämä oli naiselta miehelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli naiselta miehelle.
Hyvät tunnisteet 👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät tunnisteet 👍
👍👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät tunnisteet 👍
Are you upset/acid bout something? Sivusta 🥱
- AnonyymiUUSI
🐄 voi aina olla joku muu - cowboy.
- AnonyymiUUSI
Joo lehmämiehellä ei ole tsaanssii 😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ookkaan.Rakkauteen ei voi pakottaa,ei rahalla eikä väkivallalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ookkaan.Rakkauteen ei voi pakottaa,ei rahalla eikä väkivallalla.
Ei voikaan pakottaa. Rakkaus tulee luonnostaan. Pankkitilin saldo ei merkitse ainakaan mulle mitään🤍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei kyllä jos ei ohrapeltoo oo? Great gubbe
- AnonyymiUUSI
En ole ihastunut häneen.
- AnonyymiUUSI
Tuota et usko itsekään...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuota et usko itsekään...
Miks sä tinttailet tuntemattomille täällä tällai? Joku eskapismi varmaa päällä
- AnonyymiUUSI
Itse hän on tämän aloittanut.
MEIDÄN SUHTEESSA ON SELLAINEN SÄÄNTÖ, ETTÄ HÄN JOKA ALOITTAA MYÖS LOPETTAA!
Minun täti vainaalla ja hänen miehellään oli tuo sääntö, kun he olivat naimisissa.
EN OLE VIELÄ MISSÄÄN SUHTEESSA KÄYTTÄNYT TUOTA HEIDÄN SÄÄNTÖÄ, MUTTA KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIEHEN KANSSA MEILLÄ ON TUO KÄYTÖSSÄ.
MINÄ OLIN SENTÄÄN LOPETTANUT NIIN HÄN ALOITTI UUDELLEEN JA HÄNEN PITÄÄ LOPETTAA ITSE TÄLLÄ KERTAA!- AnonyymiUUSI
Eli mitä tää diiba daaba palstaäijä sitten käytännössä meinaa- ikinä ei mennä vihasena tutimaan? Hih
- AnonyymiUUSI
Ei tästä ota selvää erkkikää
- AnonyymiUUSI
Sä taidat oleskella ihan omassa bittitodellisuudessa ja sulla on suuruudenhulluja ja epärealistisia ajstuksia itestäs ja internetistä sun oikeutuksista ”ottaa selvää” jne. Sivusta mee vaikka töihin tai hanki jotain aktiviteettia. Tee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä taidat oleskella ihan omassa bittitodellisuudessa ja sulla on suuruudenhulluja ja epärealistisia ajstuksia itestäs ja internetistä sun oikeutuksista ”ottaa selvää” jne. Sivusta mee vaikka töihin tai hanki jotain aktiviteettia. Tee
Ja mikä tämä on tämä joidenkin kuuppajumien häiriintynyt näkemys, että on oikeutettu selostamaan toisesta jotain utopistista epistolaa tai ylipäätään oikeutettu vatvomaan analysoimaan tai muuten koostamaan muiden olemusta tai persoonaa? Anteeksi nyt vain, mutta passaa nääs tietylle kirjolle. Rinnalla tuntee itsensä varsin terveeksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä tämä on tämä joidenkin kuuppajumien häiriintynyt näkemys, että on oikeutettu selostamaan toisesta jotain utopistista epistolaa tai ylipäätään oikeutettu vatvomaan analysoimaan tai muuten koostamaan muiden olemusta tai persoonaa? Anteeksi nyt vain, mutta passaa nääs tietylle kirjolle. Rinnalla tuntee itsensä varsin terveeksi
So do this- take your narc butt out of my energies and move on swim to the ocean nemo
- AnonyymiUUSI
Ainakin johti hienosti harhaan että semmosta 👌🏽
- AnonyymiUUSI
Mitä tapahtui?🙁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtui?🙁
Ei kuulu sulle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu sulle
Pettymykset kasvattaa
- AnonyymiUUSI
Ei ole mitään harhaan johtamista ollut.
Tykkään mun kahvista. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään harhaan johtamista ollut.
Tykkään mun kahvista.Ai siitä sun 'kahvista'? Mut en ole tuo ja tuo, vaan tulin tähän, mutten sivusta vaan edestä.
- AnonyymiUUSI
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️
❤️
💋 - AnonyymiUUSI
Vai johtiko sinua harhaan nämä guben emojien taivaan tulet? Ja kenen johdolla sinun ittes vai muiden
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️
💋Lovebomb em hard bro
- AnonyymiUUSI
Arvelen ettei hän tiedä, minä kaipaan häntä joka päivä. Hän on juuri sellainen tummatukkainen mies joista pidän paljon! Olen itse lyhyt nainen ja siksi pidän vain lyhyistä miehistä ja juuri tummatukkaiset miehet saavat sukat pyörimään jaloissa!
- AnonyymiUUSI
Kuvaile kuinka tumma pitää olla?Onko maantienharmaa tumma?Minusta riippuu maantienharmaa tukka onko tumma vähän niistä muistakin väreistä, silmät ja iho(talvi).
- AnonyymiUUSI
Kuinkas luvut nainen sinä sitten olet, palstagubbe? Kysyy eräs esim puolen hirven mittainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkas luvut nainen sinä sitten olet, palstagubbe? Kysyy eräs esim puolen hirven mittainen
Lyhyt* i hate autocorrect, not a friend but anyway hello from my dark side i’m kinda mean
- AnonyymiUUSI
Kyllä hän tietää.
/nainen - AnonyymiUUSI
Ei tiedä
- AnonyymiUUSI
En ole varma. En näyttänyt kiinnostustani niin suoraan. Mutta luulen, että hän tajusi. Ainakin hän näytti oman kiinnostuksensa hyvin suoraan. En pystynyt peittelemään sitä, vaikka välillä yritin. Katsoin aina suoraan häneen ja taisin tuijottaakin. Harmi, että olimme molemmat niin pelkureita. Nyt emme ole olleet tekemisissä enää pitkään aikaan.
Olen miettinyt, että pitäisi varmaan jotenkin yrittää saada yhteys häneen, ettei jää harmittamaan se, ettei edes yrittänyt. Kun keksisi vain, miten sen yhteyden saisi, kun ei ole puhelinnumeroa enkä itse ole somessa.- AnonyymiUUSI
Onko mieheltä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko mieheltä?
Eikun naiselta
- AnonyymiUUSI
Mahdollisesti molemmat tiesi toistensa tunteista.
- AnonyymiUUSI
Kyllä tietää. Pitkä tummatukkainen mies❤️🤗
- AnonyymiUUSI
❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Mut jään kyllä gubbe jankuttamaan sen verran, että onko tämä häiskä pitkä vai onko sillä pitkät hiuxet? Tai joku takasiima
- AnonyymiUUSI
Jos ei aiemmin tienny ni ny tietää ainakin mu vastaus ei ollu toivomani kaltainen mu ai ei elämä men nii kui toivois hyvin harvoin jos koskaan olen mäkin jo kakskytkahdeksan vuotta joutun herään vaikka toivonnu ettei tarvis
- AnonyymiUUSI
Kyllä hän tietää. Oon sen kertonutkin hälle❤️
- AnonyymiUUSI
Ei tiedä, vaikka olen kahdesti mennyt juttelemaan hänelle.
- AnonyymiUUSI
Ei taida tietää mikä on mielessä
- AnonyymiUUSI
Ja tää on ns joku ässä hihassa vai miten?
- AnonyymiUUSI
Tietää mut valitettavasti ei tuntenut samalla tapaa. Noh mut tän takii pitää vaan uskaltaa kysyä eikä vaan haaveilla tällä palstalla, se on ainoa oikea keino saada varmuus asiaan.
- AnonyymiUUSI
En ole kertonut, mutta taisi älytä sen ja otti etäisyyttä. Ihme olisi jos hänen intuitio ei ole kertonut.
- AnonyymiUUSI
Kuule,muut asiat kertoi sen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuule,muut asiat kertoi sen.
Mitkä esimerkiksi?
- AnonyymiUUSI
Tietääkö aloittaja olevansa kaheli.
- AnonyymiUUSI
Sulla on ollut yksisarvinen vuosien varrella varsin kiihkeitä mielipiteitä tästä aloittajasta. TT nainen sivusta
- AnonyymiUUSI
But maybe your shake brings you know, this is what your sickness is about sister.
- AnonyymiUUSI
Kysymys onkin että tiedetäänkö että ollaan rakastuneita
- AnonyymiUUSI
Ketkä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä?
Me kaksi. Velliperseet Oy
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne 2 miestä?Modern talking?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja Irene? 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja Irene? 🤣
😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne 2 miestä?Modern talking?
No Doubt ennemmin
- AnonyymiUUSI
Ei varmaaksi voi sanoa toivotaan parasta
- AnonyymiUUSI
Tavoite on marraskuuhun mennessä
- AnonyymiUUSI
Tavoite mihin??
- AnonyymiUUSI
Et ole järkevimmistä päästä
- AnonyymiUUSI
Auttaa antaa
- AnonyymiUUSI
Kyllä ihan varmasti tietää. Pistän siitä pääni pantiksi.😘
- AnonyymiUUSI
Kyllä joo, siitähän tämä hullunmylly alkoi, kun sen tykkäämisen menin näyttämään 😬 Hänen tunteistaan ei ole tietoa, koska en näihin palstatarinoihin mene sentään luottamaan.
- AnonyymiUUSI
Oletko mies vain nainen? Miten menit näyttämään?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies vain nainen? Miten menit näyttämään?
Nainen. Noooh... ihan silleen konkreettisesti osoitin.
- AnonyymiUUSI
Hän tietää, siksi hän löi pakin silmään.
- AnonyymiUUSI
Oletko varma, että siksi löi pakin päälle? Onko naiselle vai miehelle?
- AnonyymiUUSI
Tietää että pidän hänestä enkä kadu sen osoittamista. Mielestäni sen osoittaminen ei ole rikos, vaan osoitus toiselle että olet hänen mielestä kaunis ja upea ihminen. Elämässä jää joskus asiat kuin ilmaan leijumaan, mutta kuitenkin on tärkeä arvostaa kauniita asioita ja tapoja.
https://www.youtube.com/watch?v=Zg5ovhUzfGk&list=RDZg5ovhUzfGk&start_radio=1- AnonyymiUUSI
Millä tavoin osoitit, että pidät hänestä? Mitä vihjaat hyvillä tavoilla? Onko kaivattusi huonotapainen?
- AnonyymiUUSI
Paskat se tiedä mittään
- AnonyymiUUSI
En ihastu enää nykyään, tai ainakaan niin kuin nuorempana poikana ihastuin. Nykyään vaan nousee lievä kiinnostus ja riippuen miten asiat etenee kiinnostuksen kanssa, jos etenevät ollenkaan niin se joko vahvistuu siitä, tai katoaa kokonaan.
Kiinnostus katoaa itsellä todella nopeaa jos toinen alkaa välttelemään, kun on ensiksi osoittanut kiinnostustaan. Välttely kun viestii vain todellakin epävarmuuksista ja näitä en oikein siedä nykyään.- AnonyymiUUSI
Sitä se vanhuus ja kaiken laimeneminen teettää. Onneksi itse en ole vielä noin elämää nähnyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä se vanhuus ja kaiken laimeneminen teettää. Onneksi itse en ole vielä noin elämää nähnyt.
Sitä kun on kokenut sen, että omat ihastumiset eivät ole johtaneet ikinä mihinkään muuhun kuin typeriin naisten leikkeihin, niin eipä sitä vaikuta ihastuakkaan enää. Se on nainen joka joutuu nykyään osoittaan mulle olevansa minkäänlaisten tunteiden arvoinen ja jos ei ole, niin kohti seuraavaa vaan.
- AnonyymiUUSI
kunpa tietäiskin, mutta kun ei päästä edes tapaamaan missään. Oma vika sössin aiemman.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194953Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5292560Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1482139Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192132- 191745
- 821624
- 1461525
- 1131131
- 126903
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869