olet häneen ihastunut? 🤠
Tietääkö kaivattusi että
219
3258
Vastaukset
- Anonyymi
On se ihme, jos ohi on mennyt 🤭
- Anonyymi
Hän ei vastaa tollai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei vastaa tollai
Ei munkaan tollai 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei munkaan tollai 😆
Ooks kiinalaine ku sun silmä o tollaset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooks kiinalaine ku sun silmä o tollaset
Joo oon 😆
- Anonyymi
Lintukin rupes nauramaan ulkona. Oot niin hassu.
- Anonyymi
Mun kohdalla tuskin tietää? Ajattelen enempi niin, että kuka nyt minusta voisi olla edes kiinnostunut? Katseita vaihdan monien kanssa, mut en tiedä mitä toinen ajattelee siinä tilanteessa?
Odotukset eivät ole kovin kummoisia. Myönteinen ajattelu on aina hyvästä, siksi tyydyn vähempään, et riittää vain oma tuntemus toiseen. Kaivattu tai vain hyvän mielen mahdollistaja itselle.
- Anonyymi
Ei varmasti tiedä.
Kun en ole ihastunut kehenkään ollut vuosikausiin.
Vaikea ihastua kehenkään kun tietää ettei kukaan ihastu minuun.
Silloin se lopputulema on vain säälittävää paskaa.- Anonyymi
Voi ei, sä oot nyt ymmärtänyt ihan väärin🥺 Kyllä sä saat ihastua ihan kehen sä haluat, se on sun oikeus, sulla on oikeus kaikkiin tunteisiin! Myös ihastumisen tunteeseen. Se on kiva, kutkuttava tunne, siitä saa potkua arkeen.
Ei ihastumisen tarvitse tarkoittaa että saat vastakaikua, et välttämättä edes koskaan tule kohtaamaan ihastustasi sillä tavalla että se johtaisi yhtään mihinkään.
Itse olen kova ihastuilemaan, niitä toisinaan tulee tiheämpään, toisinaan harvakseltaan. Riippuu elämäntilanteessa ja miten sattuu kohtaamaan itseä miellyttäviä ihmisiä. Mutta ne jää ihastumisen tasolle, nautin aikani tunteesta ja annan sen hiipua ajallaan. Ehkä vain näen usein ihmisissä ihastuttavia piirteitä. Jotkut ovat aivan erityisen mukavia ja niitä tyyppejä kyllä jää kova ikävä🥹
Eli useimmiten omat ihastukseni kohteet eivät tule koskaan tietämään että olen ihastunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei, sä oot nyt ymmärtänyt ihan väärin🥺 Kyllä sä saat ihastua ihan kehen sä haluat, se on sun oikeus, sulla on oikeus kaikkiin tunteisiin! Myös ihastumisen tunteeseen. Se on kiva, kutkuttava tunne, siitä saa potkua arkeen.
Ei ihastumisen tarvitse tarkoittaa että saat vastakaikua, et välttämättä edes koskaan tule kohtaamaan ihastustasi sillä tavalla että se johtaisi yhtään mihinkään.
Itse olen kova ihastuilemaan, niitä toisinaan tulee tiheämpään, toisinaan harvakseltaan. Riippuu elämäntilanteessa ja miten sattuu kohtaamaan itseä miellyttäviä ihmisiä. Mutta ne jää ihastumisen tasolle, nautin aikani tunteesta ja annan sen hiipua ajallaan. Ehkä vain näen usein ihmisissä ihastuttavia piirteitä. Jotkut ovat aivan erityisen mukavia ja niitä tyyppejä kyllä jää kova ikävä🥹
Eli useimmiten omat ihastukseni kohteet eivät tule koskaan tietämään että olen ihastunut.Eli sulla iha toi mäkihyppy mielessä 24/7
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli useimmiten omat ihastukseni kohteet eivät tule koskaan tietämään että olen ihastunut."Ei ihastumisen tarvitse tarkoittaa että saat vastakaikua, et välttämättä edes koskaan tule kohtaamaan ihastustasi sillä tavalla että se johtaisi yhtään mihinkään. "
Siinä vaiheessa kun olet kokenut tuota samaa 20 vuotta ja kaikki on ollut yksipuolista aina niin ehkä mielesi muuttuu.
Ihastuksissa ja kaikukaipuussa eläminen on lopulta säälittävää paskaa jos se ei koskaan realisoidu suhteeksi, eli molempien osapuolien ihastumiseksi ja aidoksi välittämiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei ihastumisen tarvitse tarkoittaa että saat vastakaikua, et välttämättä edes koskaan tule kohtaamaan ihastustasi sillä tavalla että se johtaisi yhtään mihinkään. "
Siinä vaiheessa kun olet kokenut tuota samaa 20 vuotta ja kaikki on ollut yksipuolista aina niin ehkä mielesi muuttuu.
Ihastuksissa ja kaikukaipuussa eläminen on lopulta säälittävää paskaa jos se ei koskaan realisoidu suhteeksi, eli molempien osapuolien ihastumiseksi ja aidoksi välittämiseksi.olet kyllä oikeassa. jos se tuollaista on ja tuollaiselta tuntuu niin ei kannata ihastua, parempi vältellä ihmisiä sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olet kyllä oikeassa. jos se tuollaista on ja tuollaiselta tuntuu niin ei kannata ihastua, parempi vältellä ihmisiä sitten
Ihastuminen on siis vain irrallinen mutta oleellinen osa suhteen muodostumista. Kyllähän siihen nyt muutakin tarvitaan kuin pelkkä yksipuolinen ihastus-tunne!
Se että päästään edes siihen mahdollisuuteen alkaa tunnustella edellytyksiä parisuhteelle vaatii tosiaan jo tekoja ja vastakaikuja.
Joo, jätä se ihastumisen tunne rauhaan jos se selkeesti aiheuttaa sulle vain pettymyksen tunnetta epärealistisesta oletuksesta. Eihän sellaisesta kukaan nauti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sulla iha toi mäkihyppy mielessä 24/7
Noo..muutaman kans siirrytty tuumasta toimeen ja vähän mallailtu passaisko meidän ajatukset tästä elämästä yksiin. Parin kanssa todettu että ei. Muutaman kanssa joo. Sekään ei kuitenkaan ole taannut ikuista onnea ja mutkatonta rakkautta. Hölmöä kuvitella että tää vedetään läpi yhdellä ponnistuksella, harmaan sävyt vaihtelee liidon aikanakin😘
- Anonyymi
Hänen ajatus on 🤮
- Anonyymi
Ei varmaan ole!
- Anonyymi
Muhun on yks ihastunut ja aiheuttaa just tuon oksennusrefleksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥺🥺🥺🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan ole!
99 % on, kuulin mitä oli minusta sanonut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muhun kans yks teeskentelevä, epäluotettava M mies. Pelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo noin lapsellinen.. Jos olisi ei toivottu niin ei siinä oksennus mihinkään suuntaan liiku. Ei se silloin pitäs tuntua missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin teeskentelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Multa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin teeskentelee?
Se on sellanen poser jätkä. 😆Mä en vaan voi sietää koko ihmistä enää nykyää. Eikä kiinnosta olla ystäväkään.
Kai sitä pienesti kavereita voidaan olla.
Joku aiheuttaa vaan automaattisesti puistatusta hänessä. 😵💫 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Empä ole tainnu tuota aiheuttaa kenelkään jutuillani kyllä osaan aiheuttaa tuonkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍
No tuskin on naurun aihe. Tunteita on kaikkialla ja.kaikilla. ja jos joku ihastunut niin minkäs sille voi 🤍😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuskin on naurun aihe. Tunteita on kaikkialla ja.kaikilla. ja jos joku ihastunut niin minkäs sille voi 🤍😘
❤️🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍
Oot gubelle sekä äyvästävä että peikuttava ”aikuinen ihminen” harvinaisen nolo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista gubbe vaihtaa välillä vaikka ns monipuolisempaan konsonanttiin, niin on kivempi tätä kirjainten sudokua näprätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin teeskentelee?
Etkö vaikuta vähän erikoiselta kun länkytät tälle äijälle kaikista ku tuttavapiirisräs kysellen ym outoa? Easy now big guy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sellanen poser jätkä. 😆Mä en vaan voi sietää koko ihmistä enää nykyää. Eikä kiinnosta olla ystäväkään.
Joku aiheuttaa vaan automaattisesti puistatusta hänessä. 😵💫Jaa jaa vai niin gubbe, onhan näitä pohkeenjännittäjiä nähty esim miesten fitness
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku aiheuttaa vaan automaattisesti puistatusta hänessä. 😵💫Olet M nainen liian tuhti muija, en ole kiinnostunut. Se että pari sanaa vaihdetaan, on pelkkää kohteliaisuutta, varsinkin kun ei ole paikalla kovin paljoa ihmisiä keille jutella.
En ollut sinusta alkuunkaan kiinnostunut, en tiedä ymmärrätkö.
Se M mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku aiheuttaa vaan automaattisesti puistatusta hänessä. 😵💫Aika hauskoja provoja...
- Anonyymi
Tietää varmuudella. Muru rakas
- Anonyymi
Tietää, koska yritin saada häntä treffeille.
- Anonyymi
Miten tämä tapahtui, jos saan udella?
- Anonyymi
Sama. Ei voinut jäädä epäselväksi.
- Anonyymi
Tämä oli naiselta miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät tunnisteet 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät tunnisteet 👍
👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät tunnisteet 👍
Are you upset/acid bout something? Sivusta 🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa no ei sitten mitään.
sivu - Anonyymi
Kysyitkö suoraan lähteekö treffeille vai kysyitkö niin että hän ei tajunnut sitä?
- Anonyymi
kuinka yritit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyitkö suoraan lähteekö treffeille vai kysyitkö niin että hän ei tajunnut sitä?
Ihan suoraviivaisesti, ehdotin paikkaa ja aikaikkunaa./22:27
- Anonyymi
🐄 voi aina olla joku muu - cowboy.
- Anonyymi
Joo lehmämiehellä ei ole tsaanssii 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ookkaan.Rakkauteen ei voi pakottaa,ei rahalla eikä väkivallalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ookkaan.Rakkauteen ei voi pakottaa,ei rahalla eikä väkivallalla.
Ei voikaan pakottaa. Rakkaus tulee luonnostaan. Pankkitilin saldo ei merkitse ainakaan mulle mitään🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kyllä jos ei ohrapeltoo oo? Great gubbe
- Anonyymi
En ole ihastunut häneen.
- Anonyymi
Tuota et usko itsekään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota et usko itsekään...
Miks sä tinttailet tuntemattomille täällä tällai? Joku eskapismi varmaa päällä
- Anonyymi
Itse hän on tämän aloittanut.
MEIDÄN SUHTEESSA ON SELLAINEN SÄÄNTÖ, ETTÄ HÄN JOKA ALOITTAA MYÖS LOPETTAA!
Minun täti vainaalla ja hänen miehellään oli tuo sääntö, kun he olivat naimisissa.
EN OLE VIELÄ MISSÄÄN SUHTEESSA KÄYTTÄNYT TUOTA HEIDÄN SÄÄNTÖÄ, MUTTA KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIEHEN KANSSA MEILLÄ ON TUO KÄYTÖSSÄ.
MINÄ OLIN SENTÄÄN LOPETTANUT NIIN HÄN ALOITTI UUDELLEEN JA HÄNEN PITÄÄ LOPETTAA ITSE TÄLLÄ KERTAA!- Anonyymi
Eli mitä tää diiba daaba palstaäijä sitten käytännössä meinaa- ikinä ei mennä vihasena tutimaan? Hih
- Anonyymi
Ei tästä ota selvää erkkikää
- Anonyymi
Sä taidat oleskella ihan omassa bittitodellisuudessa ja sulla on suuruudenhulluja ja epärealistisia ajstuksia itestäs ja internetistä sun oikeutuksista ”ottaa selvää” jne. Sivusta mee vaikka töihin tai hanki jotain aktiviteettia. Tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä taidat oleskella ihan omassa bittitodellisuudessa ja sulla on suuruudenhulluja ja epärealistisia ajstuksia itestäs ja internetistä sun oikeutuksista ”ottaa selvää” jne. Sivusta mee vaikka töihin tai hanki jotain aktiviteettia. Tee
Ja mikä tämä on tämä joidenkin kuuppajumien häiriintynyt näkemys, että on oikeutettu selostamaan toisesta jotain utopistista epistolaa tai ylipäätään oikeutettu vatvomaan analysoimaan tai muuten koostamaan muiden olemusta tai persoonaa? Anteeksi nyt vain, mutta passaa nääs tietylle kirjolle. Rinnalla tuntee itsensä varsin terveeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä tämä on tämä joidenkin kuuppajumien häiriintynyt näkemys, että on oikeutettu selostamaan toisesta jotain utopistista epistolaa tai ylipäätään oikeutettu vatvomaan analysoimaan tai muuten koostamaan muiden olemusta tai persoonaa? Anteeksi nyt vain, mutta passaa nääs tietylle kirjolle. Rinnalla tuntee itsensä varsin terveeksi
So do this- take your narc butt out of my energies and move on swim to the ocean nemo
- Anonyymi
Ainakin johti hienosti harhaan että semmosta 👌🏽
- Anonyymi
Mitä tapahtui?🙁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtui?🙁
Ei kuulu sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu sulle
Pettymykset kasvattaa
- Anonyymi
Ei ole mitään harhaan johtamista ollut.
Tykkään mun kahvista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään harhaan johtamista ollut.
Tykkään mun kahvista.Ai siitä sun 'kahvista'? Mut en ole tuo ja tuo, vaan tulin tähän, mutten sivusta vaan edestä.
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️
❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️
❤️
💋 - Anonyymi
Vai johtiko sinua harhaan nämä guben emojien taivaan tulet? Ja kenen johdolla sinun ittes vai muiden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
💋Lovebomb em hard bro
- Anonyymi
Arvelen ettei hän tiedä, minä kaipaan häntä joka päivä. Hän on juuri sellainen tummatukkainen mies joista pidän paljon! Olen itse lyhyt nainen ja siksi pidän vain lyhyistä miehistä ja juuri tummatukkaiset miehet saavat sukat pyörimään jaloissa!
- Anonyymi
Kuvaile kuinka tumma pitää olla?Onko maantienharmaa tumma?Minusta riippuu maantienharmaa tukka onko tumma vähän niistä muistakin väreistä, silmät ja iho(talvi).
- Anonyymi
Kuinkas luvut nainen sinä sitten olet, palstagubbe? Kysyy eräs esim puolen hirven mittainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkas luvut nainen sinä sitten olet, palstagubbe? Kysyy eräs esim puolen hirven mittainen
Lyhyt* i hate autocorrect, not a friend but anyway hello from my dark side i’m kinda mean
- Anonyymi
Kyllä hän tietää.
/nainen - Anonyymi
Ei tiedä
- Anonyymi
En ole varma. En näyttänyt kiinnostustani niin suoraan. Mutta luulen, että hän tajusi. Ainakin hän näytti oman kiinnostuksensa hyvin suoraan. En pystynyt peittelemään sitä, vaikka välillä yritin. Katsoin aina suoraan häneen ja taisin tuijottaakin. Harmi, että olimme molemmat niin pelkureita. Nyt emme ole olleet tekemisissä enää pitkään aikaan.
Olen miettinyt, että pitäisi varmaan jotenkin yrittää saada yhteys häneen, ettei jää harmittamaan se, ettei edes yrittänyt. Kun keksisi vain, miten sen yhteyden saisi, kun ei ole puhelinnumeroa enkä itse ole somessa.- Anonyymi
Onko mieheltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mieheltä?
Eikun naiselta
- Anonyymi
Lähetä savumerkkejä.
- Anonyymi
Missä sen tapasit? Mene sinne uudestaan.
Tai tiedätkö missä se asuu? Löydätkö sen osoitteen jostain tiedustelusta tms. Mene käymään sen luona yllättäen... katso joku sopiva aika milloin on kotona. Asiat selviää varmasti ja sitten tiedät. Huomaat heti siitä millainen vastaanotto on kun tulet paikalle ihan yllättäen.... onko iloinen vain harmistunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun naiselta
Gubbe ei ole oikee nainen,esiintyy vaan naisena!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sen tapasit? Mene sinne uudestaan.
Tai tiedätkö missä se asuu? Löydätkö sen osoitteen jostain tiedustelusta tms. Mene käymään sen luona yllättäen... katso joku sopiva aika milloin on kotona. Asiat selviää varmasti ja sitten tiedät. Huomaat heti siitä millainen vastaanotto on kun tulet paikalle ihan yllättäen.... onko iloinen vain harmistunut.Tuo on varmaan joku maalaisten juttu, mennä toisen ovelle kutsumatta. Olisi nopeasti ex ihastus jos tulis oven taakse sopimatta. Maailmassa on kaikenlaisia hulluja ja kaunis/ komea saa huomiota ihan tarpeeksi muutenkin.
- Anonyymi
Mahdollisesti molemmat tiesi toistensa tunteista.
- Anonyymi
Kyllä tietää. Pitkä tummatukkainen mies❤️🤗
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Mut jään kyllä gubbe jankuttamaan sen verran, että onko tämä häiskä pitkä vai onko sillä pitkät hiuxet? Tai joku takasiima
- Anonyymi
Jos ei aiemmin tienny ni ny tietää ainakin mu vastaus ei ollu toivomani kaltainen mu ai ei elämä men nii kui toivois hyvin harvoin jos koskaan olen mäkin jo kakskytkahdeksan vuotta joutun herään vaikka toivonnu ettei tarvis
- Anonyymi
Kyllä hän tietää. Oon sen kertonutkin hälle❤️
- Anonyymi
Ei tiedä, vaikka olen kahdesti mennyt juttelemaan hänelle.
- Anonyymi
mene vielä kolmannen kerran.... kolmas kerta toden sanoo..
- Anonyymi
Ei taida tietää mikä on mielessä
- Anonyymi
Ja tää on ns joku ässä hihassa vai miten?
- Anonyymi
Tietää mut valitettavasti ei tuntenut samalla tapaa. Noh mut tän takii pitää vaan uskaltaa kysyä eikä vaan haaveilla tällä palstalla, se on ainoa oikea keino saada varmuus asiaan.
- Anonyymi
En ole kertonut, mutta taisi älytä sen ja otti etäisyyttä. Ihme olisi jos hänen intuitio ei ole kertonut.
- Anonyymi
Kuule,muut asiat kertoi sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule,muut asiat kertoi sen.
Mitkä esimerkiksi?
- Anonyymi
Tietääkö aloittaja olevansa kaheli.
- Anonyymi
Sulla on ollut yksisarvinen vuosien varrella varsin kiihkeitä mielipiteitä tästä aloittajasta. TT nainen sivusta
- Anonyymi
But maybe your shake brings you know, this is what your sickness is about sister.
- Anonyymi
Kysymys onkin että tiedetäänkö että ollaan rakastuneita
- Anonyymi
Ketkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä?
Me kaksi. Velliperseet Oy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne 2 miestä?Modern talking?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Irene? 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Irene? 🤣
😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne 2 miestä?Modern talking?
No Doubt ennemmin
- Anonyymi
Ei varmaaksi voi sanoa toivotaan parasta
- Anonyymi
Tavoite on marraskuuhun mennessä
- Anonyymi
Tavoite mihin??
- Anonyymi
Et ole järkevimmistä päästä
- Anonyymi
Auttaa antaa
- Anonyymi
Kyllä ihan varmasti tietää. Pistän siitä pääni pantiksi.😘
- Anonyymi
Kyllä joo, siitähän tämä hullunmylly alkoi, kun sen tykkäämisen menin näyttämään 😬 Hänen tunteistaan ei ole tietoa, koska en näihin palstatarinoihin mene sentään luottamaan.
- Anonyymi
Oletko mies vain nainen? Miten menit näyttämään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies vain nainen? Miten menit näyttämään?
Nainen. Noooh... ihan silleen konkreettisesti osoitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen. Noooh... ihan silleen konkreettisesti osoitin.
ihan sormellako osoitit vai mitenkä?
- Anonyymi
Hän tietää, siksi hän löi pakin silmään.
- Anonyymi
Oletko varma, että siksi löi pakin päälle? Onko naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma, että siksi löi pakin päälle? Onko naiselle vai miehelle?
Ei kenellekään. Kirjoittaja on nainen.
- Anonyymi
Siitä tietää ettei ollut tosissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä tietää ettei ollut tosissaan.
Mua pikkasen toisinaan hävettää se että olen hänelle sen kertonut. Ei olisi pitänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua pikkasen toisinaan hävettää se että olen hänelle sen kertonut. Ei olisi pitänyt.
Aloittajaa ei hävetä yhtään. - ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajaa ei hävetä yhtään. - ap
Siis tämän kommentin, mihin vastasit alkuperäistä kirjoittajaa ei hävetä yhtään. - komento ap (voisko nyt sekavammaksi mennä🤪)
- Anonyymi
Tietää että pidän hänestä enkä kadu sen osoittamista. Mielestäni sen osoittaminen ei ole rikos, vaan osoitus toiselle että olet hänen mielestä kaunis ja upea ihminen. Elämässä jää joskus asiat kuin ilmaan leijumaan, mutta kuitenkin on tärkeä arvostaa kauniita asioita ja tapoja.
https://www.youtube.com/watch?v=Zg5ovhUzfGk&list=RDZg5ovhUzfGk&start_radio=1- Anonyymi
Millä tavoin osoitit, että pidät hänestä? Mitä vihjaat hyvillä tavoilla? Onko kaivattusi huonotapainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavoin osoitit, että pidät hänestä? Mitä vihjaat hyvillä tavoilla? Onko kaivattusi huonotapainen?
Hyvä tapainen ja kiva nainen on, lähinnä elelen omaa kasvutarinaani ja mietiskelen kuinka elämän soisi soljuvan rauhallisesti itseänsä tai ketään muuta kolhimatta. Matkalle kuitenkin sattuu ajoittain hetkiä joiden tahtoisi mennä paremmin, tai joissa olisi rehellinen ystävyys ja miksei rakkauskin läsnä ja onnellisuus sädehtisi. juhannuksena tahtoisi tavata ihmisen jonka seurassa viihtyy ja jos on jäänyt auki olevia asioita, ne olisi hyvä selvittää ja kuitata kaipailevalla halauksella ja ketjupusuilla poskelle.
- Anonyymi
Paskat se tiedä mittään
- Anonyymi
En ihastu enää nykyään, tai ainakaan niin kuin nuorempana poikana ihastuin. Nykyään vaan nousee lievä kiinnostus ja riippuen miten asiat etenee kiinnostuksen kanssa, jos etenevät ollenkaan niin se joko vahvistuu siitä, tai katoaa kokonaan.
Kiinnostus katoaa itsellä todella nopeaa jos toinen alkaa välttelemään, kun on ensiksi osoittanut kiinnostustaan. Välttely kun viestii vain todellakin epävarmuuksista ja näitä en oikein siedä nykyään.- Anonyymi
Sitä se vanhuus ja kaiken laimeneminen teettää. Onneksi itse en ole vielä noin elämää nähnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä se vanhuus ja kaiken laimeneminen teettää. Onneksi itse en ole vielä noin elämää nähnyt.
Sitä kun on kokenut sen, että omat ihastumiset eivät ole johtaneet ikinä mihinkään muuhun kuin typeriin naisten leikkeihin, niin eipä sitä vaikuta ihastuakkaan enää. Se on nainen joka joutuu nykyään osoittaan mulle olevansa minkäänlaisten tunteiden arvoinen ja jos ei ole, niin kohti seuraavaa vaan.
- Anonyymi
kunpa tietäiskin, mutta kun ei päästä edes tapaamaan missään. Oma vika sössin aiemman.
- Anonyymi
ota selvää missä se asuu.... mene tapaamaan sattumalta...
- Anonyymi
Olin ihastunut ja uskon hänen olleen tietoinen tästä. Sitten tapahtui jotakin ja nyt en tiedä enää itsekkään, että mitä tunnen. Ehkä hän oli vain oppitunti, joka minun piti saada.
- Anonyymi
No mitä tapahtui?
- Anonyymi
Kukaan ei ole mikään oppitunti mikä piti saada.
Tapahtuu vain asioita ja voi olla että opit jotain tai et. Voi olla että ei ollut edes mitään opittavaa. - Anonyymi
Itsellä vähän sama mutta uskon että molemmat ihastuttiin. Sitten tapahtui jotain enkä oikein tiedä mitä ja nykyään ei puhuta ja vältellään toisiamme ja tilanne on kiusallinen. Olen miettinyt että ehkä hän olikin varattu ja päivien piristyksesksi halusi viihdykettä. M -N
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä vähän sama mutta uskon että molemmat ihastuttiin. Sitten tapahtui jotain enkä oikein tiedä mitä ja nykyään ei puhuta ja vältellään toisiamme ja tilanne on kiusallinen. Olen miettinyt että ehkä hän olikin varattu ja päivien piristyksesksi halusi viihdykettä. M -N
Älä oleta. Olis kauheeta, jos joku ajattelis itsestäni, että olen varattu.
En mitenkään voisi tykkäillä toisesta, jos olen varattu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä oleta. Olis kauheeta, jos joku ajattelis itsestäni, että olen varattu.
En mitenkään voisi tykkäillä toisesta, jos olen varattu.kyllä ne varatut tekee kaikenlaista, paljon enemmänkin kun vaan tykkäilee muista...
- Anonyymi
Ihastukset tukee ja menee, sivusta
- Anonyymi
Joo, hän tietää ja välittää.
- Anonyymi
Rakastan häntä ja olen sen sanonut useamminkin ja vielä eri kielillä. Hän on sanonut viimeinkin myös rakastavansa mua, vaik tiesin sen kyllä, näin sen hänen silmistään vuosia sitten. Olisi ehkä helpompaa jos ei tietäisi koska me ei silti olla yhdessä. En tiedä olenko hänen elämänsä rakkaus, mutta sen tiedän että hän on minun elämäni rakkaus.
- Anonyymi
Kaikille muille on jo aika selvää ettet ole sen rakkaus ollenkaan. Kun vaadit siltä sen rakkaudentunnustuksen pakolla...
- Anonyymi
Taisin rakastua ja rakastaa. Tietää ehkä, että näin kävi, tai sitten ei. En olisi enää hengissä, jos sama tunnemyrsky olisi vielä käynnissä. On tasoittunut.
- Anonyymi
Nyyh, onkos kokonaan loppunut jo?
- Anonyymi
Tietää varmaan. Ihastuin häneen jo kauan sitten, mutta sen kertomiseen livenä ei ole ollut tilaisuutta.
- Anonyymi
ensi kerran kun tapaat niin ilmaise se jotenkin, kerro että välität, sitä ei tarvitse sanoa ääneen
- Anonyymi
Molemmat varmaan tietää, ainakin aavistaa, vaikka ei olla puhuttu asiasta livenä
- Anonyymi
Elämä on liian lyhyt , jos johonkin silmäsi olet naulannut ,niin toimi
soita niin pääsee eteenpäin.
kaipuu vain polttaa sydämessä. - Anonyymi
taitaa se hieman tietää.... on se huomannut kun katselen sitä tarkasti..
- Anonyymi
Onko lisää tunnisteita?
Mulla ja sulla (jos olet hän) on rakkautta ilmassa selvästi ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko lisää tunnisteita?
Mulla ja sulla (jos olet hän) on rakkautta ilmassa selvästi ❤️millaisia tunnisteita kaipaisit, kerro jotain niin sanon pitääkö paikkansa
kieltämättä jotain sellaista on ilmassa, kahdenkeskistä energiaa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
millaisia tunnisteita kaipaisit, kerro jotain niin sanon pitääkö paikkansa
kieltämättä jotain sellaista on ilmassa, kahdenkeskistä energiaa..Nähtiin noin viikko sitten viimeksi, taisi olla viime maanantaina ja tiistaina pihalla. Oletko sinä ❤️?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähtiin noin viikko sitten viimeksi, taisi olla viime maanantaina ja tiistaina pihalla. Oletko sinä ❤️?
aika paha mennä sanomaan kun näen paljon porukkaa, en muista noita päiviä mitenkään tarkasti, ja kun on useamman kanssa ollut hieman semmoista.. jotain kyllä näin varmaan silloin pihalla mutta en muista päiviä niin tarkasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähtiin noin viikko sitten viimeksi, taisi olla viime maanantaina ja tiistaina pihalla. Oletko sinä ❤️?
miltä näytän, olenko iso, pieni, pitkä, laiha? millaiset vaatteet minulla oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaalikokoinen. Sulla oli harmaat collegehousut ja musta huppari ❤️apua mä kuolen kun muistan ne hetket. Oot niin ihana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaalikokoinen ❤️🤗apua en kestä. Sulla oli harmaat collegehousut ja musta huppari. Oon aivan heikkona suhun
- Anonyymi
Ei koskaan nähdä missään eli tuskin tietää.
- Anonyymi
Eiköhän tiedä tunteistani. Helpottaa sitten kahden kesken kun se hetki tulee. Kasvotusten on kertomatta siis.
- Anonyymi
Tietää ainakin että ihastuin, sitä ei välttis et rakastuin.. ❤️
- Anonyymi
Pitääkö olla stetsoni. Mä kun luulin että auringon kellastama Hankkijan lippis riittää täällä peräkylillä.
- Anonyymi
Ei, en ehtinyt kertoa. Tajusin sen kunnolla vasta kun tilaisuus oli jo mennyt
- Anonyymi
Minun tunteet ei ole kadonneet. Muistan kyllä hänet. Mietin myös välillä, että kuvittelinko sittenkin kaiken?
Kunpa näkisimme vielä. Meidän jutustelut ja katseet.
N:lta M:lle (sivusta)- Anonyymi
Tiedätkö nimeä, osoitetta, puh.numeroa? Tiedätkö missä se asuu? Mene tapaamaan sitä heti huomenna... yllätä se. Katso miten se suhtautuu siihen, mitä mieltä se on sinusta. Näet sen varmasti siitä kuinka se ottaa sinut vastaan. Mene sellaiseen aikaan että se on kotona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö nimeä, osoitetta, puh.numeroa? Tiedätkö missä se asuu? Mene tapaamaan sitä heti huomenna... yllätä se. Katso miten se suhtautuu siihen, mitä mieltä se on sinusta. Näet sen varmasti siitä kuinka se ottaa sinut vastaan. Mene sellaiseen aikaan että se on kotona.
Ei ole osoitetta, tai numeroa. 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kenenkään oven taakse mennä sopimatta. Ehkä jossain maalla tehdään niin, mutta ei kaupungissa. Etsit hänet somesta ja otat yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole osoitetta, tai numeroa. 🥺
Aika paha.... Mutta mene sinne missä sen tapasit aikaisemmin, odottele ja katso jos se ilmestyy paikalle... Ei sinulla ole muuta hävittävää kuin aikaa.. Ja tosi paljon on voitettavaa, ainakin mahdollisuus..
- Anonyymi
Ei,
enkä kerro.
Jättimäinen ikäero. :/- Anonyymi
Mitä helv**** väliä. Pelkkä tekosyy että saat olla tekemättä mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä helv**** väliä. Pelkkä tekosyy että saat olla tekemättä mitään
on sillä hieman väliä, jos mies on vanha ja nainen tosi nuori, ei ole sopivaa mennä juttelemaan semmoisia. mikäli tilanne olisi toisinpäin, sitten se olisi erittäin sopivaa ja toivottavaa kyllä....
- Anonyymi
Mikä on jättimäinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on jättimäinen?
Nainen 19 vuotta nuorempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen 19 vuotta nuorempi
Jos ei ole alaikäinen, niin iällä ei ole väliä. Se on kahden ihmisen päätös!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole alaikäinen, niin iällä ei ole väliä. Se on kahden ihmisen päätös!
tuossa just on se ongelma, kun se on "kahden ihmisen" päätös eikä yksipuolinen.....
- Anonyymi
On tuota paljon isommillakin ikäeroilla suhteita syntynyt!
- Anonyymi
Kyllä hän sen varmasti ymmärsi, mutta kalamies on kalamies
- Anonyymi
Eipä sillä ole mitään väliä, onko tiennyt vai ei.
- Anonyymi
Häneltä ei yleensä jää mikään huomaamatta.
- Anonyymi
Huono asia että tiedät tuon, käytät sitä asiaa häikäilemättömästi hyväksesi
- Anonyymi
Tietää kun ei ole enää näkynyt.
- Anonyymi
Luulet, että johtuu siitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulet, että johtuu siitä?
Loogisen päätelmän ainoa lopputulos.
- Anonyymi
En ole ollut kotona😎
- Anonyymi
Ei johdu sinusta kulta, elä niin ajattele ❤️ oon ihan hulluna suhun baby 🤩🤫
- Anonyymi
Luultavasti. Olemme koskettaneet toisiamme. Tiedän, että hän pitää minusta siitä miten hän puhuu, kohtelee ja on vuorovaikutuksessa kanssani. Katseemme kohtaavat, haemme toisemme katseillamme. Haluaisin hänen lähestyvän minua. Jos sopiva tilaisuus tulee, tartun hänen käteensä. Meinasin tehdä niin viimeksi nähdessämme, mutta emme olleet täysin kahden.
- Anonyymi
Ketä muita oli paikalla?
- Anonyymi
Ootko nainen vai mies?
- Anonyymi
Oletteko siis koskettaneet fyysisesti, vai henkisesti?
Ensi kerralla kosketa sen kättä, tarjoa kättäsi sen käteen ja katso tarttuuko se siihen. Testaa sen kiinnostusta. Ja onko väliä vaikkette ole täysin kahden.... mitä väliä sillä on... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko siis koskettaneet fyysisesti, vai henkisesti?
Ensi kerralla kosketa sen kättä, tarjoa kättäsi sen käteen ja katso tarttuuko se siihen. Testaa sen kiinnostusta. Ja onko väliä vaikkette ole täysin kahden.... mitä väliä sillä on...Sekä että, henkisesti enemmän. Fyysisesti yhden kerran. Mies on hyvin macho joten en tiedä miten se siihen suhtautuis. Odotan että mies tarttuisi käteen tai huuliin💋💄❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä että, henkisesti enemmän. Fyysisesti yhden kerran. Mies on hyvin macho joten en tiedä miten se siihen suhtautuis. Odotan että mies tarttuisi käteen tai huuliin💋💄❤️
Kyllä se macho siitä pehmenee kun kaunis nainen tarjoaa kättään...
Jos sillä on tunteita sinua kohtaan niin tiedät sen heti samantien, ei tarvitse enää arvuutella. Sitten on tiedossa joko mahtavia tunteita tai valtava pettymys, kannattaa valmistautua molempiin mahdollisuuksiin
- Anonyymi
tarkkailen kokoajan
- Anonyymi
Tartar... 😘🤫🤩🔥🥹💯
- Anonyymi
En ole enää kai niin ihastunut kunhan saa jatkossakin pitää etäisyyttä häneen siten kuin haluaa ja riittävästi!
Kyllä hän toki tiesi/tietää.
Jotenkin parempi kun ei enää oltaisi tekemisissä, vaikka hänestä pidänkin ihmisenä. Ei vaan kannata.
/nainen- Anonyymi
Ja kyllä kai tämä tuntui jopa rakkaudelta jossain vaiheessa.. Ja hirmuinen himo toista kohtaan.. Jostain syystä en tunne juuri nyt mitään.
Pelkään, että mitä taas kun nähdään. Olin jo alussa ihastunut häneen tai se tapahtui varkain silmänräpäyksessä. 🥺
Välillä mietin onko kaikki ollut vain oman pään värittämää kuvitelmaa... Joskus ollut hulluuden rajoilla hänen vuokseen.
/nainen - Anonyymi
Sama🙋♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyllä kai tämä tuntui jopa rakkaudelta jossain vaiheessa.. Ja hirmuinen himo toista kohtaan.. Jostain syystä en tunne juuri nyt mitään.
Pelkään, että mitä taas kun nähdään. Olin jo alussa ihastunut häneen tai se tapahtui varkain silmänräpäyksessä. 🥺
Välillä mietin onko kaikki ollut vain oman pään värittämää kuvitelmaa... Joskus ollut hulluuden rajoilla hänen vuokseen.
/nainenMutta ethän voi verrata tunteitasi yksin ollessasi siihen kun olet sen tietyn henkilön seurassa! Sehän on ihan eri asia. Kun tapaat sen seuraavan kerran niin tarkastele tunteitasi silloin, mitä tunnet sitä kohtaan, mitä ajattelet siitä. Kun juttelet ja olet sen lähellä niin tuntuuko sinusta hyvältä olla siinä. Sitten vasta tiedät ja voit todeta onko tunteita vai ei.
- Anonyymi
Lakkaa kehräämästä poika ja syö raksusi❤️🤗🤭
Enkä tarkoita muroja.🤭 - Anonyymi
Toivoisin, että M nainen tietää?
- Anonyymi
Toivoisin, että M mies tietää? 🫂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivoisin, että M mies tietää? 🫂
Minna ja Marko, hankkikaa huone! 😤 🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minna ja Marko, hankkikaa huone! 😤 🤮
M👩🏼❤️👨🏽M
- Anonyymi
Tämä M nainen ei ole koskaan saanut mitään varmaa merkkiä että kaivattu tykkäisi "sillä lailla". Kaikki on ollut vain jotain nettihöpötystä, jonka on voinut halutessa tulkita tykkäämiseksi. Itse olen IRL tykkäämiseni osoittanut. Siitä ei seurannut lähentymistä, vaan päinvastoin loitontumista.
- Anonyymi
Hyvää kannattaa odottaa. 🫶
- Anonyymi
EI TIEDÄ
- Anonyymi
Kyllä hän tietää, ettei ihastumiseni kadonnut mihinkään. Osaan kuitenkin antaa tilaa jos toisen ihastumisen tunteet kuihtuvat.
- Anonyymi
Psst rakas.
- Anonyymi
Kyllä hän tietää ja hänen puhelin piippaili siihen malliin, että oli joku muukin ihastunut. Niimpä ymmärsin etten ottanut vakavasti, vaikka sydän ihan lääpällään
- Anonyymi
M-nainen ei voi tietää, mutta voi aavistaa, arvata. Hän voi miettiä, että hän on niin erilainen, mutta niin olen myös minä. Ja tämä molempien erilaisuus on juuri positiivista erilaisuutta. Siksi tämä voisi olla perfect match.
M-mies- Anonyymi
Jos olet hän M-mies, niin mulle tuli äsken niin vahva tunne siitä, että tykkäät ja haluat ja samat tunteet itsellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet hän M-mies, niin mulle tuli äsken niin vahva tunne siitä, että tykkäät ja haluat ja samat tunteet itsellä.
Mitä M-nainen teet juhannuksena? Lähde minun mukaan, vien sinut minne vaan, vaikka taivaan rannan taa. Anna tunniste, jonka vain me kaksi tiedämme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä M-nainen teet juhannuksena? Lähde minun mukaan, vien sinut minne vaan, vaikka taivaan rannan taa. Anna tunniste, jonka vain me kaksi tiedämme.
Hmmm...voisko olla kultaharkko?
Jos et muista, voi kokeilla toista.
M-nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm...voisko olla kultaharkko?
Jos et muista, voi kokeilla toista.
M-nainenJaa-a, kultaharkko ei sano mitään. Harmi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa-a, kultaharkko ei sano mitään. Harmi.
No kerro sinä joku yhteinen tunniste, jota muut ei tiedä...
M - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro sinä joku yhteinen tunniste, jota muut ei tiedä...
MKorvakoru.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korvakoru.
Ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi.
Sormus.
- Anonyymi
Homppeliparasiittiparatiisissa tietää kaikki.
- Anonyymi
El
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2253584Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401713Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991621Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t331540- 921449
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461404Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1611322Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121273Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1241079Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät90995