minun pitäisi keskustella sellaisen ihmisen kanssa josta en pidä? Haluatteko että alan voida huonommin, koska hänen näkemisensä repisi kaikkien vuosien rankat muistot esiin. Olen voinut paremmin, kun minun ei ole tarvinnut nähdä häntä! Minulla ei ole mitään sanottavaa hänelle, eikä tule koskaan olemaan!
Miksi ihmeessä
3
112
Vastaukset
- Anonyymi
Jos hän vielä kerrankin lähestyy minua yllättäen, minun on pakko haukkua hänet, jotta hän varmasti ymmärtää ettei ole millään tavalla tervetullut elämääni koskaan! En keskustellut koskaan sen toisenkaan vainoajan kanssa, joten miksi nyt pitäisi niin tehdä!
- Anonyymi
Jos hän vainoaa sua ni tuskin tajuaa vaikka huudat hänelle hommaat todisteet ja hankit lähestymiskiellon
- Anonyymi
Nii miksi pitää elämässään ihmisiä joidenka kanssa ei tule toimeen edes mu silti siihen moni syyllistyy edes velvollisuus ei pakota mun mielestä pitämään sellaista ihmistä elämässään joka saa voimaan pahoin tai mitenkään tuntemaan itsensä huonoksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892548Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2011622- 1161560
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411441Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641182Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻73963- 56949
- 45837
- 63829
- 61815