Ikävä herätti ❤️
Kaipaan sua niin eikä tämä ole vaan hetkellistä vaan kärsimysnäytelmä. Sydän kaipaa yhteyttä suhun.
Kun näin kauniin tähdenlennon
Uskalsin toivoa
Etten menettäisi, sinua milloinkaan.
Pelkään että lähdet😔voitko luvata että pysyt aina lähellä ja kerrot niistä tunneistasi. Näen että sulla niitä on mua kohtaan. Mittailet mua niin😊ja pyörit välillä ympärilläni. ❤️Odotan lähestymistäsi
Huomenta mun maailma, ikävä herätti
Anonyymi-ap
9
289
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta rakkaani. Ihania sanoja kirjoitit ❤️
- Anonyymi
Sellaista se on - kaipaus ja ikuinen ikävä❤️🤗
- Anonyymi
Jos näi kerran tykätään
- Anonyymi
Kivaa☕️🥰😎
- Anonyymi
Eihän kahvi mennyt väärään kurkkuun.
Ihanaa työpäivää ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa työpäivää ❤️Ei muuta ku kurkku suoraksi ja puheet uusiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa työpäivää ❤️Ei mennyt. Hyvää työpäivää🥰☕️😎
- Anonyymi
Millainen miälikuva sulla ittelläs tulee palstasetä ns pyöriskelijöistä? Se voi olla sukupuolispesifiä sekin tunnevammaiset
- Anonyymi
Lähesty itse jos olet kiinnostunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892528Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2011622- 1161560
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411431Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v631165- 56949
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72946- 45827
- 61805
Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30781