Löytyykö satakunnasta siistiä, luotettavaa 18-25v opiskelijaneitoa joka kaipaa omaa sokeri-iskää? Jos olet kyllästynyt säätämään ikäistesi kollien kanssa niin uskon että mulla on Sulle paljon opetettavaakin ;-) Treffien kautta voi ottaa yhteyttä samalla nimimerkillä jos Teitä löytyy :-)
Satakunnasta opiskelijatyttöä?
6
406
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla oli pari vuotta, tyttö kävi siivoamassa, teki ruokaakin välillä ja seksiä oli riittävästi.
Hänen valmistumisen jälkeen pari uutta käynyt mut on rima aika korkealla.
Toimiva ratkaisuMoi! Tuskin täältä neitoa löysit. Olitko rekisteröitynyt varsinaiselle sugardating sivustolle, jos niin mille? Suosituksia?
- Anonyymi
sdaddy02 kirjoitti:
Moi! Tuskin täältä neitoa löysit. Olitko rekisteröitynyt varsinaiselle sugardating sivustolle, jos niin mille? Suosituksia?
Täältä olen aina löytänyt.
Ihan pubista löysin, hän oli kavereiden kanssa ja illalla juteltiin ja vaihdettiin numerot ja jne.
Taitavat nämä opiskelijatypyt olla enemmänkin pk seudulla ja ehkä Treellä. Luulisi että täällä Porin seutuvillakin olis typyjä jotka kaipaavat jeesiä ja osaavaa seuraa siihen päälle.
- Anonyymi
Onko täällä päästäisiin varmasti sopimukseen .Hieman vanhempi mies. 02al
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831561
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88868- 8832
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56829- 53802
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58763Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html188741Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80705Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41690Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.170671