Löytyykö satakunnasta siistiä, luotettavaa 18-25v opiskelijaneitoa joka kaipaa omaa sokeri-iskää? Jos olet kyllästynyt säätämään ikäistesi kollien kanssa niin uskon että mulla on Sulle paljon opetettavaakin ;-) Treffien kautta voi ottaa yhteyttä samalla nimimerkillä jos Teitä löytyy :-)
Satakunnasta opiskelijatyttöä?
4
230
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla oli pari vuotta, tyttö kävi siivoamassa, teki ruokaakin välillä ja seksiä oli riittävästi.
Hänen valmistumisen jälkeen pari uutta käynyt mut on rima aika korkealla.
Toimiva ratkaisuMoi! Tuskin täältä neitoa löysit. Olitko rekisteröitynyt varsinaiselle sugardating sivustolle, jos niin mille? Suosituksia?
- Anonyymi
sdaddy02 kirjoitti:
Moi! Tuskin täältä neitoa löysit. Olitko rekisteröitynyt varsinaiselle sugardating sivustolle, jos niin mille? Suosituksia?
Täältä olen aina löytänyt.
Ihan pubista löysin, hän oli kavereiden kanssa ja illalla juteltiin ja vaihdettiin numerot ja jne.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1323484Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752276Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2592195- 1411970
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v691512- 1011420
- 611303
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931297- 611260
- 711141