Orpon ja Purran äärioikeistolaisen politiikan teko on suistanut Sote-järjestelmän täyteen kaaokseen monella alueella. Täysin erilainen oikeistomalli on väkisin työnnetty Julkisen mallin sisään leikkaamalla Sote-rahoja ja viemällä vielä suuren osan niistä yksityisille kohditetuille palveluseteleille.
Tästä kaikesta ovat kärsineet eniten lapset ja vanhukset. Heikommat, jotka eivät osaa aina pitää itsestään huolta. Tämä on suorastaan katastrofaalista politiikkaa, jonka takuumiehenä Orpo toimii ja Sanni Grahn-Laasonen käsikassarana yksityistämiselle. Kaisa Juuso koittaa paineen alla pitää huolta julkisesta puolesta, mutta on sitoutunut perussuomalaisten politiikkaan.
Kuinka kokoomuslainen pystyy katsomaan peiliin Orpon hallituksen tekojen jälkeen?
4
90
Vastaukset
- Anonyymi
__________ - SOTE-SYYLLISIÄ Ovat Vain ja Ainoastaan ;
- SDP:n ja LaitaVasemmisto ja Vihreät ja VasemmistoKEPU -puolueet - !
- Alottajalle tedoksi ; - Nuo -SAASTAT- On Soten-Synnyttäjät ja Tekijät - !
###################################################### - Anonyymi
Yli 600 miljoonaa euroa neljässä vuodessa eliittihallitus laittaa lisää rahaa terveysjäteille Kela korvauksiin . Oikeisto on aina halunnut yritysten hoitavan Suomen terveydenhoidon aivan kuten USA ssa on .
- Anonyymi
No onhan osa jo alkanut eroamaankin kokoomuksesta
- Anonyymi
Nuohan on suorataan palkansaajien vihollisia. Pyrkivät ajamaan työehdot alas ja tekemään palkansaajista suorataan orjia ,joita voi kohdella miten lystää. Samaan henkeen ovat viemässä työttömyysturvan ja kaiken kukkuraksi ajamassa sosiaaliturvan alas. kuusen altako se pitäisi ihmisten töihin lähteä kun sitä sattuu saamaan ? Joukko kusipäitä pistää koko kansan kuseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139