Minua niin jännittää kohdata sinut. Entä jos en ole mitään mitä haluat. Taidan vaihtaa vaatteet vielä moneen kertaan. Haluan näyttää hyvältä vuoksesi. Kyllä sinä tiedät. Joskus on vaan tärkeätä ilmaista itseään muutenkin kuin ajatuksilla. Virtuaali hali ja pusu sinulle kaikkeni. Nähdään!
Kaunista huomenta rakkaani.
17
376
Vastaukset
- Anonyymi
Voi myötähäpeä...
- Anonyymi
Niinhän sulla muka aina näitä palstaäijän tekstejä koskien. Huulipuna cherry pop. Ittes peilaat madam. Sivusta nainen T
- Anonyymi
Se hetki tulee vielä vannon sen
- Anonyymi
Tiedän, enkä malta odottaa sitä. Muakin jännittää, joten sit meitä on kaks...❤️🥰
- Anonyymi
Olenko vähemmistössä jos sanon ettei vaattet tee miestä eikä naista?
- Anonyymi
Et todellakaan ole.
- Anonyymi
Älä suotta, olet parhaimmillaan ilman vaatteita.
- Anonyymi
Voi kuule siitäkähän sinä et tiiä mitähän
- Anonyymi
Voi Rakas olet hyvännäköinen vaikka mitä tapahtuisi😉 minullakin on välillä vaatekriisejä. Ihanaa päivää! Nähdään!
- Anonyymi
Olette molemmat naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette molemmat naisia.
Ettekä ole naisia kummatkaan, aloittajasedän monologi
- Anonyymi
Otat hyvän humalan ennen tapaamista. Auttaa paljon
- Anonyymi
Selvinpäin en tapaa vaikka itse ei juokaan
- Anonyymi
Elikkä tuon viinapullon postiluukkuun ennakkoon.
- Anonyymi
Viinaa naisille
- Anonyymi
Kuulostaako tutulta kun sanon että syksyllä avautui tunteet?
- Anonyymi
Hyvin TUTULTA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892518Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2001618- 1161550
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411421Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v621153Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72946- 56939
- 45827
- 61805
Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30781