Pirjohannelen ja metsämanin jakama oppi

Anonyymi-ap

Ainut oppi mitä Pirjohannele ja metsäman ovat Youtube videoillaan jakaneet, on itsekkyyden oppi.
Hoida vain omaa puutarhaa niin olet vapaa.
Vain minä itse olen tärkeintä maailmassa ja pärjään yksin.

13

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikä sillä ole mitään väliä mitä minä siellä puutarhassa kasvatan.

• Anonyymi

Kateellisten kalkatusta😂

• Anonyymi

Kukaan täysijärkinen ei ole kateellinen noista rytömetsistä, umpeen kasvaneista pusikoista, vanhoista haisevista rakennuksista tai rytöpihoista. Itikoista, paarmoista, valtavista lumikuormista ja pitkistä kauppamatkoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan täysijärkinen ei ole kateellinen noista rytömetsistä, umpeen kasvaneista pusikoista, vanhoista haisevista rakennuksista tai rytöpihoista. Itikoista, paarmoista, valtavista lumikuormista ja pitkistä kauppamatkoista.

Näyttää olevan ja aika paljonkin🤣

• Anonyymi

Höpön löpö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miljardeista muurahaisista ja naapurista nimeltä joku mehtäläinen man..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää olevan ja aika paljonkin🤣

Sinäkin mm.

• Anonyymi

On kiva olla kateellinen noille persjalkasille. Kateuven voi sitten unohtaa hetken päästä.

• Anonyymi

Niimpä kun kattelee persjalkasia videolta niin omat hoikat ja pitkät sääret näyttää rotusellasilta🤗🎶

• Anonyymi

Kateellinen mistä?
        Metsäman tuhlasi ihmisen elämän parhaat vuodet orjana Bernerin hikipajassa, eikä saanut 20 vuoden orjuudesta edes kiitosta ja brenikkaa rlntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niimpä kun kattelee persjalkasia videolta niin omat hoikat ja pitkät sääret näyttää rotusellasilta🤗🎶

Sinä Irmeli osaatkin lohkaista.
        Persjalkaisiin ei ole koskaan luottamista koska heissä asuu katkeruus.
        Toki poikkeuksiakin on, persjalkaisuutta korvasi joskus pitkäkätisyys.

Pitkillä käsillä sai urheilukentällä komeita keihäskaaria.
        Pitkillä käsillä voitettiin jopa Suomen mestaruuksia.
        Myös metsätöissä oli hyötyä pitkistä lähes puolisääreen ulottuvista käsistä mutta persjalkainen oli kusessa paksussa lumessa ja rytelikössä.

Kiuruveden Lapinsalon tyttäret olivat 70-luvulla upeita pitkäsäärisiä kuin hirvet. Laajoilla suomailla jo pienestä pitäen kulkeneet ja se näkyi myös askelluksen ylväydessä.
        Ai kuinka ihanaa oli pitkänä ja salskeana urheilija poikana Lapinsalon tyttöjä Puistorinteen ja Jänteen hallin lavalla tanssinpyörteisiin viedä.

Eivät olleet raskaita hinattavia niin kuin janhuspölkyt.

• Anonyymi

Pitkäselkänen ja lyhytjalkanen tarvii pitkät käjet jotta yltää perseensä pyyhkiä. Aatelkaa metsämania kun sillä persjalakasuuven lisäksä on tönköt käjet. On hirveetä kun pers kutiaa ja ei yltä raapimaa.

• Anonyymi

Taisit erehtyä tubettajista:tuohan on suoraanTuraklaanin "hyveitä"🤑

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      241
      45300
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11223
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      184
      10834
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9701
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8508
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6501
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3200
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2202
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      32
      1545
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1490
    Aihe