Pirjohannelen ja metsämanin jakama oppi

Anonyymi-ap

Ainut oppi mitä Pirjohannele ja metsäman ovat Youtube videoillaan jakaneet, on itsekkyyden oppi.
Hoida vain omaa puutarhaa niin olet vapaa.
Vain minä itse olen tärkeintä maailmassa ja pärjään yksin.

13

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikä sillä ole mitään väliä mitä minä siellä puutarhassa kasvatan.

• Anonyymi

Kateellisten kalkatusta😂

• Anonyymi

Kukaan täysijärkinen ei ole kateellinen noista rytömetsistä, umpeen kasvaneista pusikoista, vanhoista haisevista rakennuksista tai rytöpihoista. Itikoista, paarmoista, valtavista lumikuormista ja pitkistä kauppamatkoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan täysijärkinen ei ole kateellinen noista rytömetsistä, umpeen kasvaneista pusikoista, vanhoista haisevista rakennuksista tai rytöpihoista. Itikoista, paarmoista, valtavista lumikuormista ja pitkistä kauppamatkoista.

Näyttää olevan ja aika paljonkin🤣

• Anonyymi

Höpön löpö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miljardeista muurahaisista ja naapurista nimeltä joku mehtäläinen man..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää olevan ja aika paljonkin🤣

Sinäkin mm.

• Anonyymi

On kiva olla kateellinen noille persjalkasille. Kateuven voi sitten unohtaa hetken päästä.

• Anonyymi

Niimpä kun kattelee persjalkasia videolta niin omat hoikat ja pitkät sääret näyttää rotusellasilta🤗🎶

• Anonyymi

Kateellinen mistä?
        Metsäman tuhlasi ihmisen elämän parhaat vuodet orjana Bernerin hikipajassa, eikä saanut 20 vuoden orjuudesta edes kiitosta ja brenikkaa rlntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niimpä kun kattelee persjalkasia videolta niin omat hoikat ja pitkät sääret näyttää rotusellasilta🤗🎶

Sinä Irmeli osaatkin lohkaista.
        Persjalkaisiin ei ole koskaan luottamista koska heissä asuu katkeruus.
        Toki poikkeuksiakin on, persjalkaisuutta korvasi joskus pitkäkätisyys.

Pitkillä käsillä sai urheilukentällä komeita keihäskaaria.
        Pitkillä käsillä voitettiin jopa Suomen mestaruuksia.
        Myös metsätöissä oli hyötyä pitkistä lähes puolisääreen ulottuvista käsistä mutta persjalkainen oli kusessa paksussa lumessa ja rytelikössä.

Kiuruveden Lapinsalon tyttäret olivat 70-luvulla upeita pitkäsäärisiä kuin hirvet. Laajoilla suomailla jo pienestä pitäen kulkeneet ja se näkyi myös askelluksen ylväydessä.
        Ai kuinka ihanaa oli pitkänä ja salskeana urheilija poikana Lapinsalon tyttöjä Puistorinteen ja Jänteen hallin lavalla tanssinpyörteisiin viedä.

Eivät olleet raskaita hinattavia niin kuin janhuspölkyt.

• Anonyymi

Pitkäselkänen ja lyhytjalkanen tarvii pitkät käjet jotta yltää perseensä pyyhkiä. Aatelkaa metsämania kun sillä persjalakasuuven lisäksä on tönköt käjet. On hirveetä kun pers kutiaa ja ei yltä raapimaa.

• Anonyymi

Taisit erehtyä tubettajista:tuohan on suoraanTuraklaanin "hyveitä"🤑

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3617
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe