Kysyn, onko Valkeakoskella helppo liikkua linja-autolla? Onko paikallisliikennettä? Isot kaupat ja muut sellaset palvelut kyllä näyttää olevan, niihin pitää päästä myös. Minä käytän toisinaan rollaattoria, mutta pääsen lyhyemmän matkan ilmankin.
Katselen asuntoa
2
122
Vastaukset
- Anonyymi
Paikallisliikenne on olematonta, suorastaan vitsi. Kauppoja löytyy, mutta bussilla ei pääse. Linjalla 60 ei käytetä matalalattiaisia busseja. Muista linjoista en tiedä, ne kulkevat miten sattuu/harvemmin.
- Anonyymi
Valkeakoski on varmaan Suomen ainoa kaupunki, jossa ajetaan normaalikokoisilla busseilla jotain paikallislinjoja, joilla pysäkkimäärä on 5-10 kpl ja matka-aika n. 10 minuuttia ja vielä tyhjänä. Montako tuhatta euroa Valkeakoski tuhlaa joukkoliikenteeseen, jota kukaan ei käytä ja jota ei edes tarvita kaupungin hyvän kauppatarjonnan vuoksi? Huonojalkaisille tulisi halvemmaksi kaupungin tukema kutsubussitaksi. Sointulastakin kävelee Valkeakosken keskustaan 20-25 min.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354583- 553155
- 302853
- 592779
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81488