koska yläkerran asukas jatkaa yhä häiriköintään. Pudottaa tavaroita lattiian ja joka kerran kun niin tapahtuu sydän hyppää kurkkuun säikähdyksestä!
Tänäänkin itkin
Anonyymi-ap
5
287
Vastaukset
- Anonyymi
itkeminen on oman petollisuuden tunnustamista jotain kohtaan, kuin häpeää itsesäsi kohrtaan.
- Anonyymi
Sellainen toiminta on kiusaamista! Osaako hän yhtään ajatella sitä miltä se minusta tuntuu!! Jos joku tekisi hänelle niin, ei hän varmasti pitäisi siitä!
- Anonyymi
itku on oman häpeän tunnusmeskki.
Se on surullista, että sä itket. Mulla on joku hermovamma ja tavarat tippuu käsistä. Mutta mä en oo asunu enää pariin kuukauteen tuolla mun kämpässä, että mä en se voi olla.
- Anonyymi
muutamme heti kun mahdollista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222020- 1361966
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81182Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3831157- 621076
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991057- 61930
- 66921
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45896- 2821