Olisit opetellut elämään kuin muutkin ihmiset.
Minulle ei sinun näyttävä ulkokuori riitä
54
691
Vastaukset
- Anonyymi
Iän ikunen hihhuli
- Anonyymi
I was creature before i could stand , bro
- Anonyymi
Okei
- Anonyymi
Aika sama mulle kun en edes kaipaa ketään
- Anonyymi
Joo-o, näinhän se menee, ainakin siinä kuuluisassa ”pitkässä juoksussa” (sattumoisin soi juuri Sly Stonen Running Away; ”look at you fooling you”)
- Anonyymi
Voisitko nyt Katkera Kaija mennä muualle avautuu. Vaikka katkeruus tai viha palstalle. Päivästä toiseen sätit ja tuo toisen virheitä täällä esille.
- Anonyymi
Voisitko itse mennä itseesi. Itselläsi noita virheitä taitaa löytyä. Opettele ehdoton rehti elämä, ei tarvitse tuntemattomia opastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko itse mennä itseesi. Itselläsi noita virheitä taitaa löytyä. Opettele ehdoton rehti elämä, ei tarvitse tuntemattomia opastaa.
Kyllä minussa on virheitä. Mä en näe mitään syytä kenenkään virheitä osoitella missään niinkuin sinä. Minä elän rehtiä elämää. Enkä sönkkää jonninjoutavaa p* skaa muista.
- Anonyymi
Musta sää oot vähän liian läpinäkyvästi värittelemässä näitä palstaäijän provoja, eli oot joko AP (huutomerkillä) itte tai sit just semmottis katkera maija ite. T
- Anonyymi
Niin. Ei ole vielä samankaltainen erikoishessu astellut kohdalle. Oottelen sitä päivää koko lopun elämääni. Tinderisssä semmosseet ei heilu.
- Anonyymi
Naiselle oli aloitus, mutta se ihan sama asia molemmin päin. Luottamuksen pohjalle suhteet rakennetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle oli aloitus, mutta se ihan sama asia molemmin päin. Luottamuksen pohjalle suhteet rakennetaan.
Ei herätä luottamusta, että kirjoittelet täällä 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta vinkuminen luottamuksesta, kun et itsekään ole luottamuksen arvoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo se oli aloituksen sävystä aika helppo päätellä, että naiselle meni, mut enemmän huolettaa tääomissa maailmoissa elävien dualistiset tulkinnat naisesta ja/tai miehestä. Grow up, kiddos👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei herätä luottamusta, että kirjoittelet täällä 🤭
No ketä se kiinnostaa kelle joku juttu-uula on muka avautuvinaan. Eli sinä siis🥱
- Anonyymi
Teidän suvussa on sentään tyhmyys KUNNIALLINEN ASIA JA ÄLYKKYYS ON RIKOLLISTA JOS SE PERIYTYY ÄIDILTÄ LAPSELLE.
- Anonyymi
Vaikuttaa kuitenkin siltä, että se on oikein hallitseva ominaisuus teidän suvussa.
- Anonyymi
Tuota en tiedä kuinka aivotoiminta periytyy mutta on ymmärtääkseni olematon todennäköisyys ettäkö idiootin kanssa saa lasta joka olisi mitenkään erityisen fiksu ainakaan siltikin pitää muistaa että joka lapsella on omatapansa oppia lapsesta kun lapsesta pitäs olla kuitenkin mahdollista opettaa sellainen että elämässään pärjää edes jotenkin toisilla se si taas se kykyä oppia jääkin siihen molemmilla vanhemmilla pitää olla korvienvälissä jotain muutakin kun kuumaailmaa että lapsesta fiksun vahingossakaan saa silti jää haasteeksi löytää lapsennkiinnostuksen aihe ja jos on vähänkään kuin minä ni noilta osin ni kiinnostaa just niin kauan kun vähän jotain osaa si pitäs keksiä jo jotain uutta voi käydä lapsen kanssa hyvinkin kalliiksi jos lapsennjoka oikkuun ryhtyy
- Anonyymi
You would hear just one crack my man
- Anonyymi
Miten muut ihmiset elää mä olen elänny ainakin oman näköistä elämää elämää jossa mun on edes hyvä olla ilman että tarvii kokoajan miettiä että pettäkö toinen vai ei pojan äidin kanssa petyin siihen että edes koti ei ollu pois suljettu paikka mu ei silti sanonu vaikka kysyin missä miten hänen omasta ilmestään huomasin että hänkin taisi tajuta että se ei ollut oikein koska kodin pitää olla ensisijaisesti lapselle turvallinen paikka eikä sekään ole terve kasvuympäristö jossa lapsi joutuu pelkäämään toisen vanhempansa puolesta sen tiedän omasta kokemuksestani
- Anonyymi
Lapsukaiset ne pitää aina ensisijalle laittaa, jos ja kun niitä on. Ap
- Anonyymi
Eli summa summarum, sulla oli aina epävarma ja epämukava ole? Oot varmaa niitä jännämiehii joita pitää niinku välttää ja sillee. T
- Anonyymi
Mitä vttua sä uliset? Sinäkö niin teet?
- Anonyymi
Mikä oli sinun tekstin ruumis, sielukin uupuu
- Anonyymi
Hän kyllä pitää oikein paljon näyttävästä ulkokuorestani ja vakaasta sisimmästäni joten kukas se sinä oikein olet?
- Anonyymi
Olet sisältäsi narsisti ja laitat kuviasi kuinka kaunis olet. Itseäsi täynnä olet ja sairas narsisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sisältäsi narsisti ja laitat kuviasi kuinka kaunis olet. Itseäsi täynnä olet ja sairas narsisti.
Kadehditko? Minä loistan valoa, lämpöä ja rakkautta lisää ja lisää samalla kun sinä katkeroidut varjoissa.
Rakkaudella minä upea, ihana, rakastava M- nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kadehditko? Minä loistan valoa, lämpöä ja rakkautta lisää ja lisää samalla kun sinä katkeroidut varjoissa.
Rakkaudella minä upea, ihana, rakastava M- nainenToisena esiinnyt. Lapsellisia juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli oot aapeegubbe taas seuraillut jotain somemirkkua ja tykkäillyt sarjana julkaisuista ja omet pettynyt kun tunteita ei olekaan? Menkää ihmiset ihteenne kun haette näistä hyvin toksisia ja lapsellisia konnotaatioita. Tacky
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisena esiinnyt. Lapsellisia juttuja.
Mutta kuka olisi sinun titityyjuttujen mukaan tämä toisena esiintyjä? Kerro myös siitä, että kuinka hyvin tämä m-nainen olisi tunnistettavissa ja kuka hän sun selostuksen ja juonnon mukaan olisi? Eiköhän ”m-nainen” oo palstasetä ihan
- Anonyymi
meillä jokaisella on oma polkumme, mitä kohti ja. itä pitkin meidän toivotaan kulkevan. Usein enkemot ohjaavat meitä kohti omaa polkua me, myös sisäinen tietämys, ääni, tunne, jokiin juttu mikä meihin on laitettu kun olemme tänne syntyneet. Suurin osa kokee rauhaa kun löytää oman polkunsa. vaikka haasteet olisivat kuin vuoria, mitkä pitää ylittää, tunnemme turvaa koska tiedämme että saamme tukea, johdatusta ja voitamme haasteemme jotta pääsemme eteen päin polullammr. Polkumme valaa, meihin uskoa, tuo iloa ja onnea, opettaa ja tapaamme siinä myös muita ihmisiä. Toiset ovat meille hyvin tärkeitä, joihinnin rakastu me, toisia ohjaamme, toisilta saamme apua. Mutta pointti kun sen oman polun löytää se tuo rauhaa, ja vie pois ylisuurta halua verrata, itseämme muihin, tuntea negatiivisiä tunteita, koska täytymme siitä polusta. se on meille tarkoitettu ja siinä on kaikkea mistä. voimme rakentaa elämää. mutta olemme vai ihmisiä, epätäydellisiä, ja tunnemme myös negatiivisiä tunteita, väsymme, on vaikea pysyä polulla, kiittää siitä, välillä sorrumme. toivon että sinä löydät oman polkusi, se auttaa sinua noissa tunteissa. ja se polku valaa sinun uskoa, auttaa päästämään irti negatiivisuudesta ja tavoittelemaan asioita oikein. polku on polku, kuin hyvä pohja mihin voimme itse vaikuttaa, ja miten siihen olemme jo saaneet ohjeita ja, enkelit meitä ohjaavat. ota sinäkin vastaan itsellesi suotuisat ohjeet.
- Anonyymi
Pääsin just sinne omalle polkuani jatkamaan. Sain niin paljon hyvää ohjausta ja energia lisääntyy taas päivä päivältä vähän. Olen niin kiitollinen.
- Anonyymi
Miksi jatkuvasti kiusaat mua? Pitääkö mun istua kotona ikuisesti vaan siitä syystä, että sä vihaat minua? Unohdit, että mä olen myös ihminen, jolla on tunteet. Tilanne on muutenkin liian vaikea mulle. Olin varma, että olet empatiakykyinen.
Se, että olen kelvoton sulle, ei tarkoita sitä, että voit halveksia minua, etsiä jatkuvasti minussa virheitä.
Sitä siitäkin syystä ettemme ole tuttuja, sä et tunne minua, Jos tuntisit, ymmärtäisit, että usein olet ollut kohdallani väärässä.- Anonyymi
” Se, että olen kelvoton sulle, ei tarkoita sitä, että voit halveksia minua, etsiä jatkuvasti minussa virheitä. ” Tuitui gubbe just niin, mut juu kateus voi muuttua aivan tsykooppiseksi hui
- Anonyymi
Haluan aina kuviasi
- Anonyymi
Ookko sää kahlannu siellä ounli vanissa? Mää en oo koskaan, kuvaile näkeekö siellä muutakin kuin mistä lapset tulee? Paljon varmaan näkyy räpsää mistä rapsaa?
- Anonyymi
Älä puhu niille...
- Anonyymi
No en jos eivät sit oikee erikseen kysele
- Anonyymi
Me too mean, them not wanna
- Anonyymi
Onko aloitus samalta, joka halusi tarkistaa, että onko toinen osapuoli ihminen.
- Anonyymi
ja koska olen epätäydellinen ihminen sanon tämän, jokainen vanhempi saa liikkua, hoitaa, itseään, tehdä töitä ja, etsiä kohtuudella kivoja vaatteita itselle ja lapsille. nämä oikeudet ovat kaikille. se ei ole huonoa vanhemmuutta. ja jokainen saa pitää kiinni perusoikeuksista, ja ei tarvitse sietää joukko kiusaamista, haukkumista, vääriä syytöksiä. joskus asiat ovat vaikeita, sovintoa ei synny, silloin on hyvä lähteä pois ja keskittyä omaan elämään. oikein. ole hyvä ja, etsi omaa polkusi, ja hoida itseäsi. jokaiselle se on suotu ja jokaisen pitäisi sitä tehdä. joskus unohdamme itsemme, se ei ole hyvää vanhemmuutta. eikä katkeruus lopulta lapsia kohtaan. tasapaino elämässä, ja moraalisesti oikein toiminta. pyydä apua enkeleiltä. he auttavat sinuakin.
- Anonyymi
Tiiäkkö gubbe mikä kuuluu kans jokamiehenoikeuksiin? Marjojen poiminta.
- Anonyymi
minähän elän ja hyvin elänkin kun kun pysytte poissa, niitä rahoja ette voi enää estää, rupeaa tulemaan jo paljon joka paikkaan, teille varsinkin. ja missään asiassa. eikä anneta tai myydä täällä enempää, eikä vaihdeta. kokroludtakin tuli vain huonoa ja rahat uupuu.
- Anonyymi
No jos sulla ALOITTAJAäijä kertaan veikkauskortti löytyy nii ei muuta ku kimppalottoa vetämään. Hopee ei oi häpee seki kannattaa muistaa
- Anonyymi
Jaksat kiusata kaikkien vuosien jälkeen. 👍
- Anonyymi
Täällä kiusataan kaikkia, jotka tätä pskapalstaa lukee.
- Anonyymi
niin hän viestitti se Big Ben kaatuu, siis ei kai oikea rakennus ja kello on tippunut pois.
- Anonyymi
Here we go again! Aloitus ihan ok! Sit alkaa nämä vihapuheet ja kateus. Ne p'rulliset peri synnit. Inhottaa! Ja tuskin tämä henkilö mikään narsisti ole. Saa ajatella itsestään positiivisesti. Ei ole synti päinvastoin. Ja sitte nämä hyeenat. Voi voi! En ala tappelee kun ihan turhaa. He eivät tahdo ymmärtää . Enkä vasta kun karma opettaa. Vaikea löytää heistä mitään positiivista kun viha ja kateus v'ttumaista vierestä katsoa ja kuulla. Mutta muutos täytyy heidän tehdä ihan oman itsensäkin tähden. Kaks asiaa jos sais pois maailmasta niin ne ois viha ja kateus! Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti 🤍😘
- Anonyymi
Itte oot gubbe aloituksees ragennut enimmäkseen näiden lapsellisten agitoimiseksi
- Anonyymi
Mieluusti häntä katselee. Joskus vähän surua silmissä vaikka hymyilee
- Anonyymi
Silmät on sielun peili
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
You seen bit sour, mate
- Anonyymi
saanko elää? ja eihän sille mitään voi että laihtuu kun tekee normijutut, ja en voi sille mitään että kun ette hakkaa niin hiukset hohta erikoista väriä, kaunista, enkä voi sille mitään että kasvot johtaa kun ette hakkaa. olet estänyt kyllä kaikkea etten saisi ostaa, vettä aurinkoa noituutta ja, enkeleitä, kosteutta et voi estää. se on karseaa tuimmoinen kateus, se rumentaa teitä entisestään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537820- 614380
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233912Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383218Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482933
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422731- 492484