Purra puhui uusista leikkauksista. Koska edellisetkin leikkaukset kohdistuivat sinne mistä Purran mukaan ei leikata niin samoin käy nytkin eli koulutukseen ja heikoimmassa asemassa olevien etuuksiin puututaan.
Tulossa rajut leikkaukset koultukseen ja sosiaaliturvaan
9
162
Vastaukset
- Anonyymi
Otsikossa kirjoitusvirhe, mutta persuilla ajatusvirhe. Kumpi on pahempaa.
- Anonyymi
Minä mietin yhtä asiaa tyhmänä.
Lasten määrä vähenee, nuorten määrä vähenee. Miksi rahaa pitäisi lisätä?
Minä varmaan ymmärrän kun joku selittää tätä.
Jotkut käyvät vielä koulua vapaaehtoisesti yli 60 v. Ymmärrän sen vaan eikö siinä mene yhteiskunnan rahat hiukan hukkaan..vaan. Olenkin tyhmä ihminen.- Anonyymi
Ei ole vielä viisaat vastanneet minulle .
- Anonyymi
Varmaan samalla periaatteella kun se, että sotemenoja pitää leikata vaikka vanhusten määrä vain kasvaa.
- Anonyymi
Olet aivan oikeassa, jos ajatellaan, että me ei tarvita osaavia ammattitaitoisia ihmisiä vaan pelkät persut riittävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet aivan oikeassa, jos ajatellaan, että me ei tarvita osaavia ammattitaitoisia ihmisiä vaan pelkät persut riittävät.
Persuissa on suurin osa koulutetumpaa porukkaa kuin sinä.
Valitettavasti sieltä tulee julki nämä vähän koulutetummat.
Kyllähän tämä vanhuuspommi on ollut tiedossa jo monta kymmentä vuotta sitten. Kukaan ei halunnut reagoida siihen. Oli mukavampi jakaa kivaa. Ja herrat ajatteli jo silloin, että myös omaiset osallistuvat vanhusten hoitoon.
- Anonyymi
Pyhäjärvellä leikataan koulutuksesta. Keskuskoulun vuosi/miljoona - remonttirahaa vähennetään tuhannella eurolla!
- Anonyymi
Toivottavasti Suomeen EI tule enään ikinä Petosjytkyä..
- Anonyymi
Ei ainakaan hetkeen. Seuraavien Eduskuntavaalien jälkeen meillä on päättämässä paremmat ihmiset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1112406- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169