Tulossa rajut leikkaukset koultukseen ja sosiaaliturvaan

Anonyymi-ap

Purra puhui uusista leikkauksista. Koska edellisetkin leikkaukset kohdistuivat sinne mistä Purran mukaan ei leikata niin samoin käy nytkin eli koulutukseen ja heikoimmassa asemassa olevien etuuksiin puututaan.

9

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otsikossa kirjoitusvirhe, mutta persuilla ajatusvirhe. Kumpi on pahempaa.

• Anonyymi

Minä mietin yhtä asiaa tyhmänä.
      Lasten määrä vähenee, nuorten määrä vähenee. Miksi rahaa pitäisi lisätä?
      Minä varmaan ymmärrän kun joku selittää tätä.
      Jotkut käyvät vielä koulua vapaaehtoisesti yli 60 v. Ymmärrän sen vaan eikö siinä mene yhteiskunnan rahat hiukan hukkaan..vaan. Olenkin tyhmä ihminen.

• Anonyymi

Ei ole vielä viisaat vastanneet minulle .

• Anonyymi

Varmaan samalla periaatteella kun se, että sotemenoja pitää leikata vaikka vanhusten määrä vain kasvaa.

• Anonyymi

Olet aivan oikeassa, jos ajatellaan, että me ei tarvita osaavia ammattitaitoisia ihmisiä vaan pelkät persut riittävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet aivan oikeassa, jos ajatellaan, että me ei tarvita osaavia ammattitaitoisia ihmisiä vaan pelkät persut riittävät.

Persuissa on suurin osa koulutetumpaa porukkaa kuin sinä.
        Valitettavasti sieltä tulee julki nämä vähän koulutetummat.
        Kyllähän tämä vanhuuspommi on ollut tiedossa jo monta kymmentä vuotta sitten. Kukaan ei halunnut reagoida siihen. Oli mukavampi jakaa kivaa. Ja herrat ajatteli jo silloin, että myös omaiset osallistuvat vanhusten hoitoon.

• Anonyymi

Pyhäjärvellä leikataan koulutuksesta. Keskuskoulun vuosi/miljoona - remonttirahaa vähennetään tuhannella eurolla!

• Anonyymi

Toivottavasti Suomeen EI tule enään ikinä Petosjytkyä..

• Anonyymi

Ei ainakaan hetkeen. Seuraavien Eduskuntavaalien jälkeen meillä on päättämässä paremmat ihmiset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe