kaivattusi on yksin?
Oletko koskaan miettinyt että miksi
111
1466
Vastaukset
- Anonyymi
Toiset uskoo rakkauteen ja siihen yhteen ja oikeaan. Yksi mahdollisuus.
- Anonyymi
Toiveuni nykyisen kaltaisessa maailmassa ei ole mikään sattunu koskaan jos noissa haaveissa pystyy vielä vanhemmalla iällä elämään
- Anonyymi
Ei hän ole koskaan ollut yksin.
- Anonyymi
Kiukuttaa.
- Anonyymi
Juu koskaan en niin yksin ole ollutkaan kuin toimimattomassa parisuhteessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiukuttaa.
Ei auta mihinkään tekee kiukuttelulla omasta elämästä vain turhan vaikeaa jokin vituttaa ni on viuksainta lähteä oli kyse työpaikasta asuin paikasta ihmisestä jonka kanssa on parisuhteessa on itselle helpompaa ei tarvi turhaan tehdä omasta elämästä kurjaa olemalla paikassa jonne ei mielestään kuulu tai missä ei ole hyvä olla
- Anonyymi
Minua odottelee🥰❤️🔥
- Anonyymi
Kuinkas pitkään tässä pitää vielä odotella🤔
- Anonyymi
Tuskin mutta kaunis haave on elämässä edes jotain kun osaa haaveilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea sanoa…🫂kun tämä on sellanen ettet saa ottaa yhteyttä minuun puhelimitse etkä muuten ja vissiin ulkomaailmassakin välttelet…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea sanoa…🫂kun tämä on sellanen ettet saa ottaa yhteyttä minuun puhelimitse etkä muuten ja vissiin ulkomaailmassakin välttelet…
En tiedä missä olet niin hankala olla näkösilläkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä elämä ei varmaan riitä.
sivu
- Anonyymi
Onhan hänellä muutama kierroksessa ja haluaisi niin rakastaa vain yhtä. 😏
- Anonyymi
Tota tuli jo joskus mietittyä maksas jo vitusti turhan paljon yrittää elää kaksoiselämää helpointa on/olis elää kahta elämää olis työ ja oma elämä erikseen ajatuksena ei stressaa työ kotona eikä kotiasiat työmaalla
- Anonyymi
No mutta tämähän toimii oikein hyvin tällee. Saanti on taattu ja sitoutua ei tarvi.
- Anonyymi
Hän on varmaan aika ujo eikä itse tee aloitteita. Ehkä myös odottaa mieheltä tiettyjen kriteerien täyttymistä, samat arvot ja elämäntapa ym.
- Anonyymi
On ujo ja arka ei mulle mitään vaikutusta mulla vaan kesti hetki kerätä rohkeutta ilmaista asia hänelle suoraan siitä huolimatta jännitti kyseinen tilanne aivan helvesti vaikka olisin antanu hänelle aikaa miettiä vastausta sovitusti päätti hän itse tehdä siitä itselleen vaikeampaa ellei jopa täysin mahdotonta sanomalla olevansa parisuhteessa mu ei voi minkään
- Anonyymi
Kaksin aina mukavampaa.🥸
- Anonyymi
Kyllä yksinnon tyydyttävämpää kun huonossa tai toimimattomassa parisuhteessa ensinnäkäännei välttis tarvi rahaa kun välttämättömyyksiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä yksinnon tyydyttävämpää kun huonossa tai toimimattomassa parisuhteessa ensinnäkäännei välttis tarvi rahaa kun välttämättömyyksiin
Kyllä yksinkin saa rahaa palamaan ja sitä voi kuluttaa ihan vaan itseensä ellei muuhun.
- Anonyymi
En. Ei kuulu minulle.
- Anonyymi
Monet haluaa olla yksin, ei tarvitse huomioida ja miettiä toisen tunteita, voi piereskellä rauhassa ja mennä- tulla miten haluaa.
- Anonyymi
Mä ainakin tiiän pari semmoista joita kukaan ei huali.
45 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
45Vaikutat idi ootilta. Arvostelet varmaan joka saa tanan ihmistä ja itsessäsi ole vikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
45Tiedän jokusen sellaisen jokka ei huoli ihan ketä tahansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat idi ootilta. Arvostelet varmaan joka saa tanan ihmistä ja itsessäsi ole vikaa.
Mä en arvostele siitä ihmiset loukkaantuu sanon omannrehellisen mielipiteeni toki sitäkin pidetään arvosteluna opinnsen jo kauan sitte mu en ole moisesta välittäny ei ole opetettu kotikasvatuksessa valehtelemaan
- Anonyymi
Autuus... Itseä hän hävettää, kun en tunne oikeastaan mitään kaipausta ja ikävää ja tiedän, että joku muu tuntee minua kohtaan. Koitan olla huomaavainen, mutta tosiasia on, että viihdyn tosi hyvin kotona lemmikin kanssa. Yksi ystävä on joka vähän samanlainen. Seksistä tykkään.. Vaikeaa, kun ei kuitenkaan kiinnosta panokaverit vaan rakkaussuhde siinäkin. Aina joku loukkaantuu, kun en ole yhtään sosiaalinen. Kokevat etten välitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autuus... Itseä hän hävettää, kun en tunne oikeastaan mitään kaipausta ja ikävää ja tiedän, että joku muu tuntee minua kohtaan. Koitan olla huomaavainen, mutta tosiasia on, että viihdyn tosi hyvin kotona lemmikin kanssa. Yksi ystävä on joka vähän samanlainen. Seksistä tykkään.. Vaikeaa, kun ei kuitenkaan kiinnosta panokaverit vaan rakkaussuhde siinäkin. Aina joku loukkaantuu, kun en ole yhtään sosiaalinen. Kokevat etten välitä.
Kunhan kohtaat sen oikean niin kaikki muuttuu..
- Anonyymi
Rakastaa minua, siksi
- Anonyymi
Ajatteletko kenties kuumia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatteletko kenties kuumia?
Ajattelen häntä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen häntä
Miten eri ajatukset tuntuu eri paikassa?
- Anonyymi
Näin se on muruseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on muruseni
Tiedän rakas rakopylleröiseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän rakas rakopylleröiseni
Kun laittaa tarpeeks tiukat legginssit jalkaan niin kyllä siihen pieni rako muodostuu🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun laittaa tarpeeks tiukat legginssit jalkaan niin kyllä siihen pieni rako muodostuu🤣
No menee kai ne sunkin päällä 😂
- Anonyymi
Kyllä hän on jo suhteessa. Sitä en tiedä, mitä kaikkea siihen suhteeseen tällä hetkellä sisältyy.
Nainen- Anonyymi
Ja mitähän se mahtaa sua kaivella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitähän se mahtaa sua kaivella
Ei se mua kaivele mitenkään.
- Anonyymi
Kysy siltä. Jos tiedät missä voit tavata sen niin mene sen luokse ja kysy siltä suoraan sen suhteista. On parempi puhua asioista nyt kuin katua loppuelämänsä ajan.
Jos se toinen on puhekykyinen ihminen niin ei se niin vaikeaa ole, kunhan vaan aloitat keskustelun niin toinen vastaa ja jatkaa sitä. Jos se toinen ei halua puhua sinulle, niin sitten asia on aika selvä.
- Anonyymi
En ei kuulu mulle mutta en yhtään ihmettele tämän kaltaisessa maailmassa missä useimmat lapset jo saavat syntyä siihen oman elämänsä helvettiin
- Anonyymi
En oikeastaan.
- Anonyymi
En tiedä onko yksin. Silloin kun tavattiin hän oli varattu.
- Anonyymi
Tapaa se uudestaan, selvitä asia.
- Anonyymi
Yksin asuminen, yksin eläminen tai yksinäisyyden kokeminen ovat eri asioita. Asuminen on täällä kallista ja ei olla basaari-ihmisiä.
- Anonyymi
minulla ei ole niin sanottua kaivattua. mutta ihmiset elävät ilman puolisoa monesta syystä. minun tapauksessa syyllinen en ole minä, oli suhde ja miehellä oli suhde moniin naisiin. minä en ole syyllinen noihin asioihin jos joku on jotain joutunut kokemaan. itse en ole tavannut kaksoiliekkiä, jossa voi olla rajujakin tunteita. vain epäsopivia tai ihmisiä joita ei ole tarkoitettu minulle kumppaniksi. ja olen tavannut romantisen sielunkumppanin, se on varmasti lahja minulle enkeleiltä. tasapainoinen suhde, jossa ole eri sieluja ja voimme hetkittäin olla jopa yhtä. kaikki on harmoniassa meidän suhteessa mutta muu elämä vaikuttaa. siis muut ihmiset. jokaisessa suhteessa työtä, miten toimia ja elää, ja sitä tunnetta kun tekisi mieli olla vai yhtä ja, se ei ole mahdollista kun pitää tehdä muutakin ja ehkä se on askel kohti välimatkan poistumista ja löytää myös oikea tie oikeaan suhteeseen, jossa, arki on tavallista. ja normaalia. mutta kyllä tasapainoisessa suhteessa voi tuntea myös intohimoa ilman että tunteet roihuaa raivokkaasti ja epäsovinnaisesti.
- Anonyymi
ehkä on keskittynyt muihin asioihin kun perheen perustamiseen ym… erittäin hyvä oikeastaan paras päätös. hän on on nuori vielä.
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Parhaat viedään käsistä ja jäljelle jää ylijäämät.
- Anonyymi
Kiitos vain.
- Anonyymi
Ei suhteissa elätkö ole yhtään sen parempia kuin sinkutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suhteissa elätkö ole yhtään sen parempia kuin sinkutkaan.
*elävät
- Anonyymi
Luulin aluksi että se on hyvä merkki jos mies on ollut pitkässä parisuhteessa. Muutaman kuukauden seurustelun jälkeen on alkanut nousta esiin päihdeongelmat ja alistaminen. Olen ollut ihmeissäni että miten kukaan on voinut vuosien ajan niiden kanssa olla. Itselleni riitti pieni kokeilujakso kutakin ja pysyttelen oikein mielelläni sinkkuna. En ole jämä kun olen sinkku. Olen sinkku kun minulle ei kelpaa mikä tahansa toisen jämä suhteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulin aluksi että se on hyvä merkki jos mies on ollut pitkässä parisuhteessa. Muutaman kuukauden seurustelun jälkeen on alkanut nousta esiin päihdeongelmat ja alistaminen. Olen ollut ihmeissäni että miten kukaan on voinut vuosien ajan niiden kanssa olla. Itselleni riitti pieni kokeilujakso kutakin ja pysyttelen oikein mielelläni sinkkuna. En ole jämä kun olen sinkku. Olen sinkku kun minulle ei kelpaa mikä tahansa toisen jämä suhteeseen.
Joillekin se pitkä parisuhde väärännihmisen kanssa aiheuttaa nuo ongelmat ei kaikille toki mu joillekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah! siinä monet naiset erehtyy että kun mies on ollut parisuhteissa niin sen täytyy olla hyvä.... Ei pidä paikkaansa, vaan ne naiset jotka sen on ottaneet on olleet tyhmiä!
- Anonyymi
Kaivattuni on varattu kuten minäkin.
- Anonyymi
samanhenkinen lepakko on ollut piilossa/kaapissa ;) vaikka tuskin mä hänen ensimmäinen oisin
- Anonyymi
Sen mitä oon kuullut, niin kaikki kiertää kyseisen akan kaukaa. :D
- Anonyymi
😂
- Anonyymi
Sieltäpä vaikuttaa 😂 oot vaan kade koska sut huolisin viimeisenä, enkä silloinkaan 😂
- Anonyymi
Niin kaunis ettei kukaan uskalla lähestyä ❤️😍🤭
- Anonyymi
Naama kuin petolinnun perze
- Anonyymi
Oi kiitos puolikkaani kohteliaisuudesta ❤️😘🤗
- Anonyymi
Sinä se osaat olla pirullinen, noh mikäs siinä. Halaus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä uskon että häntä oikeasti lähestytään, kauneudestaan huolimatta ja ehkä sen vuoksikin ❤️ hän on ihana! 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on vaan niin ikävä 🥺❤️ 🤗 varmasti saa lähestymis yrityksiä päivittäin, näin uskon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi kiitos puolikkaani kohteliaisuudesta ❤️😘🤗
Oot kaunis oikeasti ja varmasti monet uskaltaa lähestyäkin, minä jänishousu ehkä poikkeus 🫣 vaikka oon minäkin jotakin joskus uskaltanut pientä rohkaisua nauttineena 😂🤭❤️
- Anonyymi
Eiköhän hänellä ole useita "tapailukumppaneita", kuten kaikilla parikymppisillä nykyään.
- Anonyymi
Olen. Luulen kyllä että hänellä on ollut joku suhde, mutta en ole varma. Hän tuntuu aika omistautunelta työlle ja uralle. Myös omanlainen elämäntyyli. En tied onko olosuhteista johtuvaa vai omaa valintaa. Veikkaisin molempia
- Anonyymi
Mikä on omanlainen elämäntyyli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on omanlainen elämäntyyli?
Kun ei sovi toisen muottiin, niin täytyy jauhaa 💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei sovi toisen muottiin, niin täytyy jauhaa 💩
Tämä ei ollut mitenkään normatiivinen. En halua tässä avata
- Anonyymi
Paha sitä on lähteä toisen kohdalla arvailemaan miksi on yksin. Jokaisella on omat syynsä.
- Anonyymi
En tiedä mikä naisen tilanne on. Siksi en jaksa kaipailla kun on melko todennäköistä että hänellä on joku jo, enkä itse voi moraalisista syistä kaivata varattua.
Itse olen liian arka enkä välitä mistään muusta kuin tosirakkaudesta. En tarkoita mitään ällöromanttista ja epärealististä, vaan vilpitöntä ja lempeää ja molemminpuolista. Ahdistavaa elää näin, mutta tällä hetkellä ei ole vaihtoehtoja. En tiedä onko mitään toivoa. Pitäisi vain jostain saada tietää jos hän on varattu ja itkeä pois sydän suru. Mieheltä.- Anonyymi
Toi on ihan hirveä toi "on joku". Ihan kun nainen ei osaisi elää ilman "jotain" miestä. Et ottaa vaan "jonkun" että elämä on "jotain". Karseeta, ihan keskiaikaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on ihan hirveä toi "on joku". Ihan kun nainen ei osaisi elää ilman "jotain" miestä. Et ottaa vaan "jonkun" että elämä on "jotain". Karseeta, ihan keskiaikaista.
Ota huomioon se ettei naisen tarvitse koskaan olla yksin ellei se nimenomaan halua olla.
Naiset näyttää ottavan aina vaan jonkun, kun edellisestä eroavat, uusi on tilalla jo päivissä tai jopa samana päivänä. Niillä on aina varalle joku. Hyvissä ajoin ennen eroa ne alkaa katselemaan sitä uutta miestä jonka seuraavaksi ottavat. Eivät näytä paljoa harkintaa käyttävän sen suhteen.
mies
- Anonyymi
No kuka nyt tällasessa todellisuudessa haluaa ihmisiä ympärilleen jotka ei ymmärrä vielä perusasioitakaan?
- Anonyymi
Olen. Luulisi että hänelle ottajia olisi.
- Anonyymi
Hänellä miehellä on useita vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä miehellä on useita vaihtoehtoja.
Kiva että on valikoimaa, kuin karkki kaupassa olisi🍭🍬
- Anonyymi
No riippu vähän että kuka niistä kaivatuista...
Yksi on ainakin varattu, ja toinenkin nainen on varattu. Kolmannesta en vielä tiedä miten varattu se on vai eikö ole, se saattaisi ehkä olla yksinkin.
Ota huomioon se ettei naisen tarvitse koskaan olla yksin ellei se nimenomaan halua olla.
mies - Anonyymi
Hänelle ei kelpaa kuka tahansa.
- Anonyymi
Juopoille ja haiseville kelpaa kuka tahansa jolla jonkunlainen naimareikä persseessä, kaikille ei kelpaa haiseva juoppo jos ei ole humalatilassa, selvinpäin inhoavat haisevia vanhoja juoppoja ylikaiken
- Anonyymi
Yks tommonen kuvailemasi on ainakin hyvinkin haluttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks tommonen kuvailemasi on ainakin hyvinkin haluttu.
Ite aina kattelen, että monilla nisteillä hyvännäköisiä muijia, jotka tietysti itsekkin riippuvaisia. Tiettyyn pisteeseen asti, kunnes nahka kuluu puhki ja hampaat tippuu suusta.. Partylife. Mut aina taviksia paremman näkösiä, seksikkäitä ja hoikkia semmoseen Kate Moss tyyliin😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite aina kattelen, että monilla nisteillä hyvännäköisiä muijia, jotka tietysti itsekkin riippuvaisia. Tiettyyn pisteeseen asti, kunnes nahka kuluu puhki ja hampaat tippuu suusta.. Partylife. Mut aina taviksia paremman näkösiä, seksikkäitä ja hoikkia semmoseen Kate Moss tyyliin😆
Totta! Samaa olen itsekin ihmetellyt jo vuosikausia sitten. Miksi hitossa ne pitää olla niin hyvännäköisiä!... Ottaa päähän ihan..
- Anonyymi
Joten pidä morsmaikkusi erossa tuonkaltaisista juopoista, älä ihmeessä vie sinne ja joudut katumaan valintasi
- Anonyymi
ei ota ketä vaan. ei kai sitä kaikista voi tykätä riittävästi
- Anonyymi
Vilkaisepa ulos ikkunasta siellä se tuleva morsmaikkusi juoksee ne 7 juhannuskukkaa seppeleenä ja on nuori ja hehkeänä ja ole vakmis aukaisemaan hänelle ovi olkaa onnellisia yhdessä siellä, yksinäisyytesi on täysin poissa ja rakkautta ja huolenpitoa riittää on ruokaa yms nautittavaa yhdessä
- Anonyymi
Tiedä siitä onko vai ei, mitään muutakaan tiedä.
- Anonyymi
Alkoholisti. Ei.Pärjää. Suhteissa.
- Anonyymi
aika erikoinen alkoholisti kun viimes viime vuoden elokuussa maistanut alkaholia
- Anonyymi
Juopot haukkuvat muita alkoholisteiksi nykyään, koska olettavat muiden juovan salaa. Kyllä sen naamasta näkee kuka juo.
- Anonyymi
Ei kelpaa kenellekään.
- Anonyymi
Sinä et kelpaa. Olet yliijäämä!!
- Anonyymi
Olen miettinyt sitä
- Anonyymi
Se on ilmiselvää. Ihmiset odottavat jotain erityistä, vaikka kaikki olemme samanlaisia. Ainoa millä on väliä on historia jossain määrin ja tuleva potentiaali sen mukaan. Sen perusteella kannattaa valita kumppani jos sellaista haluaa.
- Anonyymi
joo, monilla naisilla on seurusteluhistoriassa satoja miehiä...... kannattaa olla tarkkana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo, monilla naisilla on seurusteluhistoriassa satoja miehiä...... kannattaa olla tarkkana
Siinähän se ongelma onkin. Jos on ollut kymmeniä tai satoja, niin silloin odotaa jotakin erityistä. Sellaista ei ole vaan samojen asioiden kanssa ihmiset painii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän se ongelma onkin. Jos on ollut kymmeniä tai satoja, niin silloin odotaa jotakin erityistä. Sellaista ei ole vaan samojen asioiden kanssa ihmiset painii.
Itse en koskisi tuollaiseen naiseen pitkällä tikullakaan. Kierrän tosi kaukaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en koskisi tuollaiseen naiseen pitkällä tikullakaan. Kierrän tosi kaukaa.
sellainen on saastainen ja loppuun käytetty, sekä fyysisesti että henkisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pitääkö olla huolissaan jos miehellä ollut satoja naisia historiassaan.
Vai onko se vaan hyvä meriitti?
- Anonyymi
Ei hän ole yksin, tarjokkaita riittää, mitä isommat melonit sen parempi 🥹
- Anonyymi
ei sitä porukkaa ja Naisi jakaa kukaan eikö sitä kun syyttömiä ja, eri porukan ihmisiä hakkaavat ja uhraavat jotta saavat. en kaipaa häntä eikä samoin juttuihin lähetä jos sitä porukkaa on ja omat jutut joista tulee rahaa ja hyötyä tänne. ei sovelluta oikein yhteen arkijutuissa tai työjutuissa. Itsellä työt ja miehet erikseen, myös hyötyä tavoittelevat porukat ja ystävät.
- Anonyymi
toivotan että saadaan viimeiseksi yhteydet katkaistua Leenaa ja Norjaan, jotka vie mutta. itään ei tuu ja estävät muita jittjs mistä tulee rahaa ja hyvää itselle. ja Tuula yrittää maksaa jotta otetaan köyhä rooli jotta Rasmus hyötyy, ei vaan suostuta.
- Anonyymi
eikä niitä viikinki tai ritari juttuja kun vain haittaa. hyöty ja ystävät puuttuu. eikä huvita olla orjana ja hyödyttää muita ja ottaa turpaan ja huonoa. mitä hyvänä tarjoavat ei sitä minulle ole. omat jutut parempaa meille ja kun estot saadaan pois sitähän alkaa tulemaan ja päästää teistä viimein eroon ja, takaisin turpaan näistä vuosista.
- Anonyymi
minö olen viime vuoden raatanut, kun te ootte nauttinut ja päässyt helpolla ja osa, raatanut, minä olen sivussa hoitanut myös elämän ikävät asiat. muistan kyllä jotain siitäkin vuodesta, yö valvottiin, päivät lasten kanssa, päiväunet töitä, kun mies tuli kotiin, lähdit toimistolle asiakas palaveriin, sieltä koululaisen soitosta kotiin, ja sieltä vauvan kanssa sairaalaan. oli niin äkäinen kuukausia että yöt valvottiin ettei tukehdu ja välillä sairaalaan jossa imettiin räkää pois ja seurantaa ja tiputukseen. sieltä jatkui töitä ja lopulta konkurssi, työntekijät puukotti selkään, perhe vittu oli, ystävät hakkasi ja uhrasi, miehen suvi mukaisesti. sieltä omat tetvrysjutut ja kun niistä selvittiin, lisää selkään puukotusta ja kostoa ja hakata huonoon. niistäki kohta selvitty. minä tiedän elämän kohokohdat ja ne nurjat puolet. turha enää kusettaa tai sanoa mistä yhtä mitään.
- Anonyymi
kiva elämä sulla, kultaisia muistoja vanhuuden varalle...
- Anonyymi
siinä sivussa kuinka kuuntelet kuinka vittu hommata miehesi kansss vauvan, töysinntahalkasn ettei mies jätä. vitunnämmö kunntouskii äitillern ja varmasti hehtaari varattujen kanssa. Vitun perhesurmaaja täysi hullu! ikinä edes lyönyt lapsiani tai ikinä Kaltoin kohdellut heitä 🙂
- Anonyymi
toinen tapaus saatana se tiuski ja huutaa kun kopelivat auton ja järjestivät riidan että ajoin kolarin, painostivat ja syyttivät jotain saatanan pikavipeistä ja painostivat köyhyyteen. vittu viikon sisään hoidin töissä katkon jotta ei asiakas lähde, pakkasin omakotitalon tavarat ja muutin pois erossa ja aivoträhdäksysessä eipä tullut taas kuin vittuilua. ootte niin saatanan karseaa väkeä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424350
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384099- 643756
- 1123654
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343557Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe673370- 882946
- 542845
- 252646
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142354