Kuinka usein 70-vuotiaat rakastelevat? Infoa yms..

Anonyymi-ap

9

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä olen 71v,jaksan rakastella kaksikin kertaa peräkkäin,Juhannuksena ja heti perään Jouluna.

• Anonyymi

Mahtavvoo!!! Millainen kumppani sulla on...mies vai nainen?

• Anonyymi

Olen 69v mies ja vaimo 54 vuotias, sairauteni vuoksi seksi kohdaltani loppui 10 vuotta takaperin. Vuosi sairastumisen jälkeen keskustelimme syvällisesti, sovittiin vaimo harrastaa seksiä muiden kanssa ja avioliitto jatkuu kuten tähänkin saakka. Tänäpäivänä vaimolla vaki rakastaja käy kotonamme viikonloppuisin, nukkuvat/ nauttivat eri makkarissa talon toisessa päässä. Parisude meillä voi hyvin ja vaimo hehkuu kun seksiä saa tarpeeksi. T. Onnellinen pari

• Anonyymi

Minkä ikäinen vaimosi rakastaja? N 47

• Anonyymi

Miksi hajottaa hyvä suhde, teillä järki päätös vaimos parhaas iässä vieraan vakkarin naitavaksi....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen vaimosi rakastaja? N 47

Eronnut 34 vuotias komee fiksu mies. Vaimolla aluksi yhden kerran suhteita, löytyi tanseista mukaan. Nykyinen löytyi työn kautta koulutus matkalta, tapahtuma risteilyn yhteydessä jossa rakastelivat hytissä. Molemmat jäivät toisiinsa koukkuun, kertoneet seksi toimii ja nautinto jotain sanoin kuvaamatonta. T. M 69

• Anonyymi

Mahtavaa noin kuuluu tedä elämässä. Mutta siinä on miehille vielä kasvamista. Miten kaunista ja hyvinvoinista huolta kantava mies. Hattua nostan korkealle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtavaa noin kuuluu tedä elämässä. Mutta siinä on miehille vielä kasvamista. Miten kaunista ja hyvinvoinista huolta kantava mies. Hattua nostan korkealle.

Kiitos hatun nostosta. Meidän tilanteessa ainut oikea ratkaisu, miksi antaisin rakkaan vaimoni kärsiä kun paras ikä nauttia seksistä. Lähtivät juuri Juhanukseksi mökille jonka vuokrasin heille, toivotin Jussia nauttikaa toisistanne kaveri hymyili sanoi luppaan tyydyttää vaimosi tarpeet. M 69v

• Anonyymi

Wau! Hyvää keskustelua, kuten oli tarkoutuskin.
      Itse juuri 7 ja nolla - kiinnostunut vain miespuolisista elämäni... En ole koskaan löytänyt pitkää suhdetta, vaikka rakkautta olen kaivannut kuten me kaikki jollain tasolla.
      Seksiä on ollut nuorempana kyllä.
      Vaikka toisinaan yhä tuntuisi olisi upeaa löytää vaikka kaverisuhde, seksin tarve on vähäistä juuri vuosien seksittömyyden ja sopivan ihmisen löytämättömyyden vuosi.
      Mutta näillä mennään...🫡🤔✌️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4448
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      153
      3303
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      57
      2602
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2564
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      112
      2345
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1701
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      170
      1558
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1275
    Aihe