Täällä linkissä kiinnostavaa informaatiota laajemmin aiheesta...
https://www.cibdol.fi/blog/1752-kuinka-usein-70-vuotiaat-rakastelevat __
Kuinka usein 70-vuotiaat rakastelevat?
Kuinka usein 70-vuotiaat rakastelevat? Infoa yms..
9
248
Vastaukset
- Anonyymi
Mä olen 71v,jaksan rakastella kaksikin kertaa peräkkäin,Juhannuksena ja heti perään Jouluna.
- Anonyymi
Mahtavvoo!!! Millainen kumppani sulla on...mies vai nainen?
- Anonyymi
Olen 69v mies ja vaimo 54 vuotias, sairauteni vuoksi seksi kohdaltani loppui 10 vuotta takaperin. Vuosi sairastumisen jälkeen keskustelimme syvällisesti, sovittiin vaimo harrastaa seksiä muiden kanssa ja avioliitto jatkuu kuten tähänkin saakka. Tänäpäivänä vaimolla vaki rakastaja käy kotonamme viikonloppuisin, nukkuvat/ nauttivat eri makkarissa talon toisessa päässä. Parisude meillä voi hyvin ja vaimo hehkuu kun seksiä saa tarpeeksi. T. Onnellinen pari
- Anonyymi
Minkä ikäinen vaimosi rakastaja? N 47
- Anonyymi
Miksi hajottaa hyvä suhde, teillä järki päätös vaimos parhaas iässä vieraan vakkarin naitavaksi....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen vaimosi rakastaja? N 47
Eronnut 34 vuotias komee fiksu mies. Vaimolla aluksi yhden kerran suhteita, löytyi tanseista mukaan. Nykyinen löytyi työn kautta koulutus matkalta, tapahtuma risteilyn yhteydessä jossa rakastelivat hytissä. Molemmat jäivät toisiinsa koukkuun, kertoneet seksi toimii ja nautinto jotain sanoin kuvaamatonta. T. M 69
- Anonyymi
Mahtavaa noin kuuluu tedä elämässä. Mutta siinä on miehille vielä kasvamista. Miten kaunista ja hyvinvoinista huolta kantava mies. Hattua nostan korkealle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa noin kuuluu tedä elämässä. Mutta siinä on miehille vielä kasvamista. Miten kaunista ja hyvinvoinista huolta kantava mies. Hattua nostan korkealle.
Kiitos hatun nostosta. Meidän tilanteessa ainut oikea ratkaisu, miksi antaisin rakkaan vaimoni kärsiä kun paras ikä nauttia seksistä. Lähtivät juuri Juhanukseksi mökille jonka vuokrasin heille, toivotin Jussia nauttikaa toisistanne kaveri hymyili sanoi luppaan tyydyttää vaimosi tarpeet. M 69v
- Anonyymi
Wau! Hyvää keskustelua, kuten oli tarkoutuskin.
Itse juuri 7 ja nolla - kiinnostunut vain miespuolisista elämäni... En ole koskaan löytänyt pitkää suhdetta, vaikka rakkautta olen kaivannut kuten me kaikki jollain tasolla.
Seksiä on ollut nuorempana kyllä.
Vaikka toisinaan yhä tuntuisi olisi upeaa löytää vaikka kaverisuhde, seksin tarve on vähäistä juuri vuosien seksittömyyden ja sopivan ihmisen löytämättömyyden vuosi.
Mutta näillä mennään...🫡🤔✌️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835