Se mä skippaan

Ei mulla mies ole varaa olla mukana jossain kummallisessa kolmiodraamassa. Mun oli pakko luovuttaa. Ei mua enää haittaa mikään, ootte ja teette mitä tahdotte, kunhan mua ei sotketa siihen.

n
16548
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Me osataan ja pärjätään aina.

Äänestä

Ei ole draamaa on vain sitä tiedossa.

Äänestä

Ei minulla edelleenkään ole ollut, ei ole nyt ja tuskin tulee koskaan olemaankaan mitään kenenkään kanssa. Ei edes sinun!

1Äänestä
  • Aamen😄

Äänestä

En sotke millään tavalla mun elämään enää. Se on varma!

Äänestä

Noihin on yleensä prempi olla sekaantumatta mu jotku haluaa tehdä elämästään vaikeaa noinkin se heille suotakoon mä olen aina sanonu että lupa pitää kysyä paremmalta puoliskolta yksi tapa mulle myös selvittää välittääkö toinen edes musta poikamiehenä mun ei taas ole mikään pakko välittää vähääkään muusta kun lapsistani

Äänestä

Jotkut kaipaavat kolmatta pyörää ja sen tuomaa mustasukkaisuutta, että oma suhde tuntuisi jännemmältä.

Äänestä

ymmärrän… juu ei napostele nuo herkut sitten yhtään… jotkuthan ei välitä vaikka ois kuinka varattu mies… minä välittäsin kyllä ehdoton ei vtussa. harmittaa kun niin moni eroaa. minkään anomuumipalstan takia ei ainakaan sais riiellä aviossa olevat :< sattuu syrämmeen. täällä majailee raukat sinkut kenellä ei ole rohkeutta mihinkään todelliseen. esim meitsi. enkä haluisi ns julkista ihmistä koska olen niin rauhaa kaipaava nytkin ahdistettu siihen pisteeseen että keksit keinot millä saan itseni hyvin pieneksi piiloon jonnekin.

Äänestä

Karvakolmiodraamaan auttaa vain karvakolmiolääke, vai oliko se Bermudan kolmiokarva?

Äänestä

Ei miehistä aina tiedä, ovatko varattuja. Kyllä minäkin olen törmännyt pelimiehiin, jotka valehtelee ja salaa asioita. Joku väittänyt että suhde päättynyt, vaikkei olekaan.

Äänestä

Oletko täysissä voimissa?

Äänestä

Voimat tasapainossa

Äänestä

Oletko ihan varma siitä kolmiodraamasta? Mistä tiedät että sillä on joku toinenkin kuvioissa mukana, jospa se on vaan ystävä?

Äänestä
  • Aloitus ei minulta, mutta kolmiodraama se on silloinkin, jos ystävän kanssa liian läheiset välit.

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Aloitus ei minulta, mutta kolmiodraama se on silloinkin, jos ystävän kanssa liian läheiset välit.

No jos on "liian läheiset välit" niin sitten se on enemmän kuin vaan ystävä.
    Epäilen vaan että jos aloittajan kohdalla on kyse väärinkäsityksestä tai pelkästä kuvittelusta.

Äänestä

Kuvottavaa porukkaa tuollaiset jotka kirjoittavat näitä pa aloituksia ihastuminen palstalle.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Ei mulla mies ole varaa olla mukana jossain kummallisessa kolmiodraamassa. Mun oli pakko luovuttaa. Ei mua enää haittaa mikään, ootte ja teette mitä tahdotte, kunhan mua ei sotketa siihen.

n

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu