Ei mulla mies ole varaa olla mukana jossain kummallisessa kolmiodraamassa. Mun oli pakko luovuttaa. Ei mua enää haittaa mikään, ootte ja teette mitä tahdotte, kunhan mua ei sotketa siihen.
n
Se mä skippaan
12
270
Vastaukset
- Anonyymi
Me osataan ja pärjätään aina.
- Anonyymi
Ei ole draamaa on vain sitä tiedossa.
- Anonyymi
Ei minulla edelleenkään ole ollut, ei ole nyt ja tuskin tulee koskaan olemaankaan mitään kenenkään kanssa. Ei edes sinun!
- Anonyymi
Aamen😄
- Anonyymi
En sotke millään tavalla mun elämään enää. Se on varma!
- Anonyymi
Noihin on yleensä prempi olla sekaantumatta mu jotku haluaa tehdä elämästään vaikeaa noinkin se heille suotakoon mä olen aina sanonu että lupa pitää kysyä paremmalta puoliskolta yksi tapa mulle myös selvittää välittääkö toinen edes musta poikamiehenä mun ei taas ole mikään pakko välittää vähääkään muusta kun lapsistani
- Anonyymi
Jotkut kaipaavat kolmatta pyörää ja sen tuomaa mustasukkaisuutta, että oma suhde tuntuisi jännemmältä.
- Anonyymi
ymmärrän… juu ei napostele nuo herkut sitten yhtään… jotkuthan ei välitä vaikka ois kuinka varattu mies… minä välittäsin kyllä ehdoton ei vtussa. harmittaa kun niin moni eroaa. minkään anomuumipalstan takia ei ainakaan sais riiellä aviossa olevat :< sattuu syrämmeen. täällä majailee raukat sinkut kenellä ei ole rohkeutta mihinkään todelliseen. esim meitsi. enkä haluisi ns julkista ihmistä koska olen niin rauhaa kaipaava nytkin ahdistettu siihen pisteeseen että keksit keinot millä saan itseni hyvin pieneksi piiloon jonnekin.
- Anonyymi
Karvakolmiodraamaan auttaa vain karvakolmiolääke, vai oliko se Bermudan kolmiokarva?
- Anonyymi
Ei miehistä aina tiedä, ovatko varattuja. Kyllä minäkin olen törmännyt pelimiehiin, jotka valehtelee ja salaa asioita. Joku väittänyt että suhde päättynyt, vaikkei olekaan.
- Anonyymi
Oletko täysissä voimissa?
- Anonyymi
Voimat tasapainossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 465870
- 495361
- 493734
- 143685
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise993401- 313136
- 592894
- 582756
- 552413
- 381854