Olen viime aikoina tavannut lukluisia psykoosisairaita jotka ovat vaihtaneet niemään?
Osaako kukaan kertoa miksi? Yrittävätkö he paeta sitä omaa sairauttaan vaihtamalla nimeä? Vai ovatko he sekoilleet niin paljon, että heidän maine kiirii jo edellä? Mikä tämän jutun taustalla on?
Miksi psykoosisairaat vaihtavat nimeään?
8
75
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Luulen että syy on se että niillä viiraa kupolissa. 🤔
- AnonyymiUUSI
Viiraa Kupolissa. Tyypillistä typerän sanontaa.
Ne potilaat voivat huonosti jotkut hyvinkin huonosti , ja sinä,katsot oikeudeksesi. Käyttää heistä sanontoja jotka ovat hyvin loukkaavia heille. Eivät voi mitenkään mitään sairaudelleen .
Moni skitsofreninen on keskitasoa älykkäämpi joten ei pahemmasti viiraa. Sitten on psykoosi joka saattaa viedä todellisuuden tajun hetkeksi, sillekään eivät voi mitään. Yleensä nämä potilaat pärjäävät ihan hyvin kun saavat lääkityksen toimimaan .
Ei aikuisen ihmisen pitäisi käyttää noin loukkaavaa ilmaisua sairaista ihmisistä. Koskaan ei tiedä kuka sairastuu ,sen voi kuka tahansa. saada jos elämä on kyllin vaikeaa.
Joka kera kun ivataan sairaita ihmisiä on sentodisten tietämättömyydestä,, joten mieli siinä polåtikaalta pahoittuu jos käytetään tuollaista ilmaisua heistä. Hieman ymmörrrysta irvailemimilla oloillasi , ei nekään ole 100%
- AnonyymiUUSI
Olen nähnyt aika monia psykoosisairaita viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana, enkä tiedä kuin yksi tai kaksi, jotka ovat nimensä vaihtaneet. Ja sekin on tapahtunut vakavan henkeen kohdistuvan rikoksen jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Ihmettelen kovasti miksi jonkun on sellaista saatava tietää, joka on asia joka on ihan vaan. Ihmisen valinta jos vaihtaa nimensä .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen kovasti miksi jonkun on sellaista saatava tietää, joka on asia joka on ihan vaan. Ihmisen valinta jos vaihtaa nimensä .
Eikös tässä puhuta enempi ilmiöstä, kuin yksittäisestä ihmisestä?
- AnonyymiUUSI
Ei kai se sinun maailmaasi kaada jos joku vaihtaa nimensä , kukin tekee miten haluaa
Kaippa heillä,on omat syynsä siihen - AnonyymiUUSI
Galaktinen nimi on eri kuin kasteessa annettu. Ehkä he haluavat sen Galaktisen nimen, kuvastaa paremmin heidän luonnettaan.
- AnonyymiUUSI
Mistä he itse tietävät sen galaktisen nimen, kun eihän kukaan muukaan sitä tiedä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315426- 363721
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112535
- 292132
- 122057
- 1631876
- 141358
- 1051352
- 1371154