Miksi psykoosisairaat vaihtavat nimeään?

Anonyymi-ap

Olen viime aikoina tavannut lukluisia psykoosisairaita jotka ovat vaihtaneet niemään?

Osaako kukaan kertoa miksi? Yrittävätkö he paeta sitä omaa sairauttaan vaihtamalla nimeä? Vai ovatko he sekoilleet niin paljon, että heidän maine kiirii jo edellä? Mikä tämän jutun taustalla on?

8

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Luulen että syy on se että niillä viiraa kupolissa. 🤔

• Anonyymi
        UUSI

Viiraa Kupolissa. Tyypillistä typerän sanontaa.
        Ne potilaat voivat huonosti jotkut hyvinkin huonosti , ja sinä,katsot oikeudeksesi. Käyttää heistä sanontoja jotka ovat hyvin loukkaavia heille. Eivät voi mitenkään mitään sairaudelleen .
        Moni skitsofreninen on keskitasoa älykkäämpi joten ei pahemmasti viiraa. Sitten on psykoosi joka saattaa viedä todellisuuden tajun hetkeksi, sillekään eivät voi mitään. Yleensä nämä potilaat pärjäävät ihan hyvin kun saavat lääkityksen toimimaan .
        Ei aikuisen ihmisen pitäisi käyttää noin loukkaavaa ilmaisua sairaista ihmisistä. Koskaan ei tiedä kuka sairastuu ,sen voi kuka tahansa. saada jos elämä on kyllin vaikeaa.
        Joka kera kun ivataan sairaita ihmisiä on sentodisten tietämättömyydestä,, joten mieli siinä polåtikaalta pahoittuu jos käytetään tuollaista ilmaisua heistä. Hieman ymmörrrysta irvailemimilla oloillasi , ei nekään ole 100%

• Anonyymi
      UUSI

Olen nähnyt aika monia psykoosisairaita viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana, enkä tiedä kuin yksi tai kaksi, jotka ovat nimensä vaihtaneet. Ja sekin on tapahtunut vakavan henkeen kohdistuvan rikoksen jälkeen.

• Anonyymi
        UUSI

Ihmettelen kovasti miksi jonkun on sellaista saatava tietää, joka on asia joka on ihan vaan. Ihmisen valinta jos vaihtaa nimensä .

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelen kovasti miksi jonkun on sellaista saatava tietää, joka on asia joka on ihan vaan. Ihmisen valinta jos vaihtaa nimensä .

Eikös tässä puhuta enempi ilmiöstä, kuin yksittäisestä ihmisestä?

• Anonyymi
      UUSI

Ei kai se sinun maailmaasi kaada jos joku vaihtaa nimensä , kukin tekee miten haluaa
      Kaippa heillä,on omat syynsä siihen

• Anonyymi
      UUSI

Galaktinen nimi on eri kuin kasteessa annettu. Ehkä he haluavat sen Galaktisen nimen, kuvastaa paremmin heidän luonnettaan.

• Anonyymi
        UUSI

Mistä he itse tietävät sen galaktisen nimen, kun eihän kukaan muukaan sitä tiedä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5426
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3721
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3273
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2535
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2132
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2057
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163