naimisissa tai kihloissa? 🤔
Montako kertaa kaivattusi on ollut
26
452
Vastaukset
- Anonyymi
Luulen että ei ole ollut naimisissa
- Anonyymi
Onko sillä väliä?
- Anonyymi
Mä kerran kihloissa mut en kertaakaan naimisissa. Kaivatusta en tiedä yhtään mitään. Hän on täys mysteeri vielä. 🤍🔥
- Anonyymi
Ketä esität tällä kertaa 🙋🏻♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä esität tällä kertaa 🙋🏻♂️
Hah hah nyt haukut kuule väärää .puuta. ihan sama mitä ajattelet musta. Et ole hän
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Audin merkki
- Anonyymi
35 kertaa!
- Anonyymi
Kerran tai kahdesti en tiedä.
- Anonyymi
Eipä oo ollunna puhetta.
- Anonyymi
jaaA
- Anonyymi
En tiedä, eikä kauheasti kiinnostakaan.
- Anonyymi
Mä yleensä kysyn kaikilta tutuilta että tunteeko naisen ja teen sen perusteella päätelmät henkilöstä.
Mieheltä
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä yleensä kysyn kaikilta tutuilta että tunteeko naisen ja teen sen perusteella päätelmät henkilöstä.
Mieheltä
.Kuulostaa toimivalta. Ootko lehti-ilmoitusta harkinnut, sinne henkilökohtaista- tai viikonlopun menovinkit -osastoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheltä
.Joo voi toimia mutta ei aina. Uskotko silloin kaiken mitä he kertovat hänestä? Jospa kaikki on vain juoruja juorujen perään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo voi toimia mutta ei aina. Uskotko silloin kaiken mitä he kertovat hänestä? Jospa kaikki on vain juoruja juorujen perään.
Puheissa on aina totuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puheissa on aina totuus
Älä jauha sontaa.. ihmiset kaikki puhuu mitä kielen päällä sattuu oleen ja värittävät juttuja , satuilevat jne. Vasta kun oot elänyt toinen kanssa vuosia ja vielä rakastaa ja tahtoo jatkaa yhdessä niin suhde alkaa olla hyvissä kantimissa 🤍🔥
- Anonyymi
Ei kertaakaan🤍
- Anonyymi
En tiedä. Epäilisin, että kerran.
- Anonyymi
Hän on sitoutunut hyvin vahvasti naiseensa ja se saa riittää tiedoksi minulle, muuta ja enempää minun ei tarvitse tietää.
- Anonyymi
En tiedä yhtään
- Anonyymi
En tiedä eikä kiinnosta kunhan on hoitanu niistä aiheutuneet ongelmat ettei siirrä niitä mukanaan uuteen suhteeseen
- Anonyymi
Olen myynyt kaikki sormukset joita miehiltä sain.
Sain sen verran rahaa, että pääsin baariin ottamaan viinaa ja katselemaan uusia miehiä.
Ei ole ikinä ollut niin HAUSKAA, kun silloin oli.
Ensin hukkasin saappaat, koska minä lähdin tanssimaan. Mie siellä pöytien alla niitä saappaita hain niin mie jätin käsilaukun yhdelle pöydälle.
Sain kuulla olevani Tuhkimo ja löysin ne saappaat. Sen jälkeen mie sain tanssi kiellon.
Sen jälkeen mie juttelin miehen kanssa ja sanoi hänelle, että: Sinulla on samanlainen käsilaukku, kun minulla.
Käski katsoa laukun sisälle niin minä sanoin hänelle, että: Voi vittu tämähän onkin minun käsilaukku.
En minä sitä kertonut, että MINÄ OLEN ENSIMMÄISTÄ KERTAA ELÄMÄSSÄ JUHLIMASSA ENTISTEN LIITTOJEN SORMUS RAHOILLA!
Kolme olin päässyt kihloihin ja kaks kertaa naimisiin. Monet naiset eivät ole päässeet YHTÄÄN KERTAA.- Anonyymi
En tanssi kieltoa saanut vaan minä kenkien riisumis kiellon.
Stiletti koroilla olin sentään lähtenyt juhlimaan ja minä tanssin kengät jalassa ensin. Sitten tuli kuuma ja jalat väsy. En tietenkään kotia voinu lähtiä. Sitten minä keksin, että minähän voin ottaa kengät pois.
Sen jälkeen tuli lisää virtaa eikä ollut enään niin kuuma.
- Anonyymi
Ainakin kaksi kertaa naimisissa, hän mies on ollut.
- Anonyymi
4 tai 5 kertoo kyl aika paljon ihmisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909