Onko kaipaamallasi

Anonyymi-ap

Naisella silikonit 🤔

68

4680

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ootko se nainen joka miettii tuollaista toisista naisista?

Sivusta kyselen

• Anonyymi

On se kyllä epävarma.

• Anonyymi

Joillakin on vaan luonnostaan hyvät.

• Anonyymi

Ei liity muhun, mut..On todella ärsyttävää kun mulla on luultu olevan silikonit, vaikka on pienehköt rinnat. Ja botoxia ja ties mitä, vaikka en ikinä haaskaisi rahaa tuollaiseen. Eikä sovi edes ajatusmaailmaan. 50+ ikäisenä tykkään jokaisesta rypystä ja uurteesta mun naamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se kyllä epävarma.

Jos silikoni "teko"tissejä pitää alkaa nuolemaan niin silloin on sama tilata pumpattava barbara... se tulee paljon halvemmmaksi eikä tartuta tauteja eikä vittuile eikä ole niin tyhmä.
        eikä haiise.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos silikoni "teko"tissejä pitää alkaa nuolemaan niin silloin on sama tilata pumpattava barbara... se tulee paljon halvemmmaksi eikä tartuta tauteja eikä vittuile eikä ole niin tyhmä.
        eikä haiise.

eikä ole rahaa vailla eikä ole rumia tatulointeja ja lävistyksiä eikä ole niin juoppo.
        Barbarassa on kaikki hyvät puolet.
        Maksullinen nainen on seuraavaksi paras ,ne ei tartuta tauteja kerta maksu tietää lopullisen hinnan kun ei tarvitse syötää ja juottaa ne ei kans vittuile eikä jaa asumaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei liity muhun, mut..On todella ärsyttävää kun mulla on luultu olevan silikonit, vaikka on pienehköt rinnat. Ja botoxia ja ties mitä, vaikka en ikinä haaskaisi rahaa tuollaiseen. Eikä sovi edes ajatusmaailmaan. 50 ikäisenä tykkään jokaisesta rypystä ja uurteesta mun naamassa.

Paras nainen oli 58 v jolla oli kiinteät rinnat jotka ei näkynyt löysän päidan alta juuri yhtään ja posliini ja treenattu sixbäg massu....huh huh ei sen jälkeen ole tehnyt edes mieli vilkaistakaan pari kymppisiä...

• Anonyymi

Kerran oli +70 leski rouva ,voi pojat kun tietäisitte kuin hirveät tissit oli kun paidan päältä riisuin huh huh...eikä ollut silikoonia ei meinannut malttaa seksi hommiin alkaa kun niitä piti leipoa ja pyöritellä ja sillä taas oli kiire tositoimiin kun oli yli 8 v. ollut omien sanojen mukaan puutteessa.

• Anonyymi

Näyttää aidoilta ja pehmeiltä, ihanilta rasvapalleroilta.

• Anonyymi

🫠🫠

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🫠🫠

Häpeätkö koskaan nilkki

• Anonyymi

Toivon mukaan luomu. Uskon näin, et on luomu.

• Anonyymi

Aidot ihanat on, 99,9% varma.

• Anonyymi

On ja miehellä kans.

• Anonyymi

Hyvin lohkasit! Pienet tisut on parhaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin lohkasit! Pienet tisut on parhaat.

TISSIEN KOOLLA EI OLE MITÄÄN VÄLIÄ !

Kaikki on kiinni korvien välistä !
        silläkään ei ole välliä onko nainen kestävä vai ei jotkut kestää 15 min ja jotkut koko yön.
        Miehelle riittää 15 minuuttiakin vaikka onhan se kivaa kyltymätöntä naistakin joskus kiva päästä huudattamaan koko yö...
        Eikä sekään ole maata kaatava juttu jos vähän ylipianoa on..
        muista asioista kaikki on kiinni
        miten asennoituu kokko hommaan hyvä hygienia on ykkös asia ei haisevia naisia kukaan halua.. Posliini pimpppa on tietenkin plussaa ja ehdoton vaatimus on ettei ole tatuonteja ja lävistyksiä ja ettei ole mitään pienintäkään historiiaa huumeiden kanssa ja tupakoimattomuus on yksi tärkeimmistä asioista.
        Joten on turha tissien kokoan miettiä ja sillä päätänsä vaivata ....koska sillä ei ole merkitystä ,sillä on bemmän nauttiiko nainen tssien hyväilystä ,jos niin silloin niitä hyväilleeään sitten ennemmän...sitä saa mistä nauttii:) silikooneja ei sen takia kannata laittaa, sehän on sama homma kun mies tulis hommiin housut jalassa ja dildo kädessä..ja sillä hommat hoitelisi jos keino tissejä nuollla pitää ja kuvitella että ne on oikeat.
        ei ei ...luomua sen pitäää olla oli pienet tai isot...eikä se ole ongelma vaikka ei olisi tissejä ollenkaan (jos vaikka syövän takia olisi pois leikattu) voihan sitä suudella ja hyväillä silti kaulaa rintaa massua ja nainen voi nauttis silti yhtä paljon ja mies myös...

• Anonyymi

Ne on vähä sama kun jalopuuratti ladassa kiva hiplata mu ei vaikuta kyytiin mitenkään usein naiset noita itsetunto ongelmien takia ottaa toiset miehen pyynnöstä kukin tyylillään mu mä en tarvi elämääni niin huonon itsetunnon omaavaa ihmistä

• Anonyymi

En tiedä. En oo päässy tunnustelemaan.

• Anonyymi

En lähde arvailemaan kun aihe tuntuu herättävän tunteita. Kai hänen oma asiansa

• Anonyymi

Ei

• Anonyymi

Onko ysot tissit?

• Anonyymi

Tuntuuko silikonirintaisesta naisesta hyvältä, kun mies kopeloi muovitissejä.

• Anonyymi

Kyllä tuntuu.
        -silikonitissinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuntuu.
        -silikonitissinen

No ihanko totta?🤨 vaikka pelkkää silikonia niin tunnet niiden läpi no just just. Itsellä isot luomut ja joskus oon miettiny pienentämistä kun monesti ollu hankala saada oikean kokoisia hyviä rintsikoita. Ja kyllähän ne myös herättää liikaa huomiota joka joskus turhauttaa kun sitä on kuitenkin se ihminen eikä ne pelkät rinnat. 😟

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ihanko totta?🤨 vaikka pelkkää silikonia niin tunnet niiden läpi no just just. Itsellä isot luomut ja joskus oon miettiny pienentämistä kun monesti ollu hankala saada oikean kokoisia hyviä rintsikoita. Ja kyllähän ne myös herättää liikaa huomiota joka joskus turhauttaa kun sitä on kuitenkin se ihminen eikä ne pelkät rinnat. 😟

Kyllä niillä tuntee ja etenkin nännit ovat htvin herkät mulla. Toiset haluaa isommat ja toiset haluaa pienentää isompia. Ihmiselämä on sellaista.
        -silikonitissinen

• Anonyymi

Ei

• Anonyymi

Ei oo, Mut PITÄIS olla.

Lättänä lauta. Ei siinä paljon muna kovene.

• Anonyymi

Impotenssiin on nykyään hyviä lääkkeitä tai ehkä oletkin miehiin päin.

• Anonyymi

Totta!

• Anonyymi

:D. Kiitti oikeesti

• Anonyymi

Mulla vähän sama. Kun miehen latva on laho kuin sulla, ei kostu tippaakaan.

• Anonyymi

Miksi kaipaat edes naista, jota et pidä puoleensavetävänä? Mikä järki/logiikka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kaipaat edes naista, jota et pidä puoleensavetävänä? Mikä järki/logiikka?

Siks että saan alentaa toista

• Anonyymi

Sanoohan se järkikin että kun juo vettä niin paljon että ei tuu keltaista kusta lumihankeen vaan kirkasta niin ei se haise ja eikä haise tavarakaan mistä se tulee...sitruuna mehua vielä päälle niin vielä parempi

• Anonyymi

Saako katille asentaa ne poistettujen aitojen sijaan? Eri kokoja?

• Anonyymi

Ei ole. Mieluummin, vaikka pelkät nännit, kuin joku kuiva narkkarin näköinen kumilla fyllätty Katie Price. On muuten nykyään aivan hirvitys.
      Ymmärrän toki, jos rinnat on jouduttu poistamaan, tai ihminen ei kestä itseään luomuna, mutta kaikki Pricen kaltaiset itseään esittelevät muoviset julkkis-, ym. bimbot on No No!

• Anonyymi

No jos joskus tulee jokin tietty nainen kaipaukseni kohteeksi, niin se kaipaus kyllä loppuu sekunnissa jos käy ilmi että sillä kohteella on silikonit.

• Anonyymi

Pinnallinen tyyppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pinnallinen tyyppi.

se on hirveä yllätys kans jos jostain naisen haalaa kämpille ja paidan alta paljastuu tatuointeja....siksi kysynkin ennen kun otan mukaan että onko.

• Anonyymi

Hyi helvetti!
      Kaikki täyteaineet, lävistykset, tatuoinnit....hyi olkoon!!!

Kaunis naisvartalo ei tarvitse mitään muokkausta.
      Se on kaunis sellaisena kuin on.

P.S. läski tai keskitysleiri-look ei ole kaunista sekään missään olosuhteissa

• Anonyymi

....jatkan edelliseen, että mieluummin täysi lauta kuin joku muovitissinen kuvotus

• Anonyymi

Minun KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIEHENI ILMEISESTI HALUAA OSTAA MINULLE ISOMMAT TISSIT NIIN HÄN SAA YKSINOIKEUDEN NIIHIN.

• Anonyymi

Oikein halusit loukata kunniaa sekä SYRJIÄ MINUA. 😘♥️

• Anonyymi

Ei todellakaan Kuka voi kaivata jotain silaripelleä?

• Anonyymi

tyhjät teepussit on.

• Anonyymi

Ei, b-kupit on.

• Anonyymi

Pitää paikkaansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää paikkaansa

Koko on tiedossa, kun onhan niitä tullut puristeltua.

• Anonyymi

Tärkeintä opetella imutus!

• Anonyymi

Ei ole silikoneja mutta on luonnostaan isohkot rinnat.

• Anonyymi

No tänä päivänähän tuntuu ett kaikki isot rinnat on yhtä kuin silarit. 🤨

Sitä kun ei näköjään oikein ymmärretä että niitä hoikkia naisia joilla isot rinnat on ihan luomusti ollut halki vuosituhansien. Nyt vaan kaikki isot rinnat hoikalla tai normipainoisella on tietysti silarit.

Yx luomusti isorintainen ja täysin kypsynyt!

• Anonyymi

Vastaan omasta puolestani, että luomut on. Ei ole täyteaineita missään. Ei tatuointeja eikä muita lävistyksiä kuin korvakorut, joita silloin tällöin pidän. Ei rakenne kynsiä tai tekoripisiä. Senverran annan naiselliselle turhamaisuudelle periksi, että hiusvärit ja kulmien värjäyksen otan joskus kun on jotain juhlan tynkää tiedossa.

Tämä on vain oma periaatteeni, olla luomu. Jokainen saa kuitenkin tehdä siten kuin haluaa.

• Anonyymi

Tuollaisista naisista minä pidän!

Terveisin Mies vain

• Anonyymi

Voi kun oliskin!

• Anonyymi

Joo!!!!

• Anonyymi

Ainakin vessassa ja keittiössä luulisi olevan.

• Anonyymi

Ei oo, ihanat a kupposet

• Anonyymi

Miksi ihmeessä se sitten piilotteli vuosikymmenet niitä luonnollisia bosiaan?!

• Anonyymi

Karmeaa, miten jotkut arvostelevat toisia. Ilmeisesti peräkamarin tyttöjä ja poikia, sellaisia uhoavia paatintappeja ja jotka eivät näe omia vikojaan.

• Anonyymi

Olet oikeasti älykääpiö ja kyselet täällä??

• Anonyymi

Onpa ihana, jos on vielä miehiä, jotka arvostaa luomunaisia ilman leimoja, silikoonia, lävistyksiä, ripsienpidennyksiä, kynsienpidennyksiä, meikkikerroksia ja päihteitä. Semmonen kun vielä sattuisi kohalle.
      On mulla varpaankynsissä kynsilakat ja joskus hajuvettä 😄

• Anonyymi

mä luulen että on paljonkin semmosia. tänne palstalle ny vaan on sattunu eksymään kaikki maalittajan pskat. niin pil** nälkäsiä ja siks niin kiukkusia. tosi mies tykkää naisesta ihan naisena ilman härpäkkeitä. perusmeikki ja ja kynsilakka riittänee. sivusta.

• Anonyymi

En ole niin hyvissä väleissä että olisin päässyt kokeilemaan 🤔

• Anonyymi

Tasa-arvon nimissä: Onko kaivatullasi iso.penis?

• Silikonit yliarvostettuja. Mielestäni pienemmät rinnat ovat söpöjä ja kauniita, samoin normaalit täyteläist huulekin. Ei mitään Dolly Partoneita ja Aku Ankkoja. Lisäksi pysyvät terveinä ja ilman ongelmia.

• Anonyymi

Ei ole, hänellä ne tuntuivat vaahtokarkille.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei, eikä tule koskaan olemaan.

Haluan älykkään naisen

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      1296
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      39
      1023
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      48
      890
    4. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      170
      878
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      73
      860
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      825
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      751
    8. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      145
      730
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      193
      728
    10. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      716
    Aihe