Mulla kipuilee oikea polvi ja selkään sattui päivällä. Tiedän, et ne on sun kipuja, jotka heijastuu muhunki. Täytyy varmaan ottaa särkylääke. Koitetaan kestää vielä vähän aikaa...🔥
Onko sulla polvi kipeä rakas kaksoisliekkini?
39
488
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla vasen puoli.
- Anonyymi
Jospa se heijastaa ristiin. Sul on ainakin vasen polvi huonompi kuin oikea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa se heijastaa ristiin. Sul on ainakin vasen polvi huonompi kuin oikea
🧐🔎🦵
- Anonyymi
Nyt kun sanoit asiasta niin kyllä siinä hieman tuntuu muttei häiritsevästi. Voisiko se olla pyöräilystä?
- Anonyymi
Siit ja kontillaan olosta päällä
- Anonyymi
pyöräilyhän on lääkettä, kunliike pyöräillessä voitelee polviniveltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siitä juu😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuutko yöllä taas minun päälle?😌
- Anonyymi
Sopii mulle ❤️
- Anonyymi
Tervetuloa🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervetuloa🥹
Oonan?
- Anonyymi
Oikea polvi ja hieman tuo lonkanseutu kipuilee, tai tuntuu ei satu. Mulla on ollut tänään alavatsa kipeänä, ihankuin lihaskipua olisi🙂
- Anonyymi
Haluan jo sinut🫂☹️❤️
- Anonyymi
Niin mäkin sut rakas🔥❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mäkin sut rakas🔥❤️🔥
Rakastan Sinua❤️😘Hyvä yötä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan Sinua❤️😘Hyvä yötä!
Hyvää yötä rakas❤️😴🥱🤗
- Anonyymi
Mulla ei satu mihinkään, roppa voi tänään hyvin. :))
- Anonyymi
Eilisen jumpan jälkeen pitkän tauon jälkeen odotin kipuja johonkin, mutta ei kyllä tunnu missään. :))
- Anonyymi
Aamulla ku jumppasin vasempaan jalkaan vähän sattui, muuten ei oo ollut mitään.. Mutta muuten oot kyllä tuntunut... 😘
- Anonyymi
Onneksi mulla ei ole koskaan ollut polvissa kipuja. Olen kuullut että se tosiaankin invalidisoi. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi mulla ei ole koskaan ollut polvissa kipuja. Olen kuullut että se tosiaankin invalidisoi. :(
Jaa sepä kurjaa, ei mua polveen sattunut vaan pohkeeseen
- Anonyymi
minä en kaksoisliekkisi mutta polvet eivät ole olleet oikeastaan koskaan kipeänä. yhden raskauksien jälkeen ja ku söin lääkkeitä, lihosin 15 kiloa, ja kun oli polvillaan tunsin vähän kipua. kilot kun lähti, olo tuntui hyvältä. Siksi kannustan muitakin liikkumaan hyvällä ja turvallisesti. muutaman kilon pudotus tuntuu jäsenissä. Siksi se on hyvää 🙂
- Anonyymi
Ota särkylääke ja koitetaan kestää
- Anonyymi
Täytyy varmaan ottaa🤍
- Anonyymi
Vasen polvi ❤️❤️🔥
- Anonyymi
Oikea polvi❤️🔥🩷
- Anonyymi
Nyt täytyy myöntää että osui aivan täydelleen tuo mitä sanoit. Olen erittäin yllättynyt ja hämmästynyt tästä. Mietin millainen todennäköisyys sille on että sanot juuri noin, ei taida olla kovin iso todennöisyys tuolla. Hämmentävää
m - Anonyymi
Geeli auttaa kans kipuun
- Anonyymi
Ei mulla ole ollut enään tänään polvi eikä selkä kipeä. Enkä ole edes tänään pahoinpidellyt itseäni niin, että sinulle kävisi kipeää myös.
Minä olen sentään tänään rauhallisesti ja hiljaa rakastanut 😘🥰💕💓- Anonyymi
Minkä takia sä pahoinpitelet itseäsi? Tuntu pahalta lukea sellaista. Älä hyvä ihminen tee pahaa itsellesi. Kaikkea hyvää sinulle nyt ja aina 🤍😘
- Anonyymi
Ei
- Anonyymi
Kunnossa kaikin puolin
- Anonyymi
Panomies
- Anonyymi
Saatat olla siis energiaparantaja. Et vain ymmärrä olevasi parantaja. Sinulla on vain yksi ihminen mielessä, kun saisit yhteyden muihinkin.
- Anonyymi
Kerro vähän lisää vielä, mitenkä ranteet, onko kunnossa?
m - Anonyymi
Lyrica
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401390Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981345Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891235- 1091095
- 191041
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833