Kun liityin pari vuotta sitten, sain yllätyskutsun persujen puoluesihteeriltä. Kutsun mukaan minun olisi läpäistävä luottamustesti pikimmiten.
Paikalla oli useita muitakin tulokkaita, eikä meillä ollut käsitystä siitä mihin olimme joutuneet. Istuimme lattialla ringissä ja mulkoilimme toisiamme hiljaisuuden vallitessa. Yht'äkkiä valot kirkastuivat ja kaiuttimista pärähti soimaan irvokas Nakke Nakuttaja-tunnus musiikki.
Huoneeseen ryntäsi itse puoluesihteeri tikan pojaksi pukeutuneena. Mutta yksi yksityiskohta erotti hänet tikasta. Hän nimittäin oli vyötäröstä alaspäin munat paljaana.
Irvokkaan nakke-musiikin säestämänä körmy alkoi jahtaamaan paikallaolijoita. Hän jäljitteli Nakke Nakuttajan naurua känättävällä äänellään: "hehe heee he hehehe heee he hehehehehehehe". Paniikki valtasi huoneen.
Ymmärsin heti että tässä testissä mitattiin periksiantamattomuutta ja laskin housuni. "Kerran se vain kirpaisee", ajattelin, kun jouduin irvokkaan tikan poraamaksi. Jäsenyyteni vahvistettiin viikkoa myöhemmin.
Vieläkö puolueeseen liittyneiden täytyy läpäistä "nakke nakuttaja"-testi?
11
128
Vastaukset
- Anonyymi
Testien sisältö ei ole tarkoitettu julkiseen tietoon!
- AnonyymiUUSI
Persun ei tarvitse olla homo, mutta se tekee puoluetoiminan mielekkäämmäksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai sellaista puoluetoimintaa persuilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heteronkin on mahdollista edetä, mutta vaikeampaa se on puolueen nykyisessä ilmapiirissä.
- AnonyymiUUSI
Aloittaja valehtelee. Minun kohdallani testi ei ollut tuollainen. Minun testissäni käteeni annettiin muovinen rynnäkkökivääri ja ohjattiin huoneeseen joka oli täynnä mustia säkkejä. Testaaja laski kuinka useasti huusin "laukaus" ja testin päätyttyä mitattiin minusta erittyneen syljen määrä. Pääsin sentään ensimmäiseksi varajäseneksi.
- AnonyymiUUSI
Tuollaista voi tapahtua vain perussuomalaisissa.
- AnonyymiUUSI
tikat saa hävittää syövät pikkulinnunpoikaset pöntöistä 😠
- AnonyymiUUSI
Anna muuta ruokaa jos tulee omille pöntöille. Sen aikaa kun on poikaset.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anna muuta ruokaa jos tulee omille pöntöille. Sen aikaa kun on poikaset.
Poraa reiän seinään ja ulkopuolelle pönttö jossa reikä samassa kohdassa. Voi kutitella tikkaa sormella ja antaa voileipää.
- AnonyymiUUSI
Tuo taisi olla Tampereen pormestariohjelmasta?!
- AnonyymiUUSI
Ei kerta homoksi tee, sanoi kaverini joka kuului persuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445822
- 475328
- 483708
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise923269- 313126
- 592874
- 572730
- 532390
- 381844