Ja voit kertoa missä, jos haluat 🤭
Milloin viimeksi näit kaivattusi?
24
620
Vastaukset
- Anonyymi
2023 elokuussa
- Anonyymi
Helsinki
- Anonyymi
Mikä paikka?
- Anonyymi
17.8.2024
- Anonyymi
Kuuletko?
- Anonyymi
Ei kumpaakaan
- Anonyymi
Tuliko sulle kirjoitusvirhe tuohon otsikkoon. 🤔
- Anonyymi
Yks päivä vilkaisin ikkunasta ja selän näin.Eipä tuolla ole enään suurta merkitystä näkeekö livenä.Ei meistä tulisi mitään.Hän on menevää sorttia ja perhekeskeinen.Minulla taas on Eeva ja Aatami syndrooma.
- Anonyymi
Noin viikko sit
- Anonyymi
Viikko sitten viimeksi terveysasemalla.
Olen salaa läpikotaisin ihastunut tuohon naiseen, ammatiltaan terveydenhoitaja.
Hän saattaa aavistaakin jotakin - mutta tuleeko koskaan tilaisuutta päästä eteenpäin.....?
Tapasin hänet ensimmäisen kerran vuosi sitten samassa paikassa pariin otteeseen ja siitä lähtien en ole saanut häntä mielestäni. Hänessä on "se jokin", selittämätön juttu - jotakin mikä saa näkemään hänestä unta, hätkähtämään kun hän ilmestyy käytävälle ja moikkaa.
Vaihdamme muutaman sanan ja hänen äänensä ja hymynsä.....uuh.
Kosketin hänen käsivarttaan vuosi sitten keskustelun päätteeksi; sen kosketuksen hetkellä tapahtui jotakin mystistä.
Jotain selittämätöntä, jo lyhyt keskustelu tuntuu hänen kanssaan siltä, kuin olisimme tunteneet aina.
Otin häntä käsivarresta kiittääkseni ja ystävällisenä eleenä ihan tarkoituksella mutta kuitenkin mitään tarkoittamatta - ja siinä hetkessä tapahtui jotain.
Sen jälkeen en ole saanut tuota ihanaa naisolentoa mielestäni :).
Elämä näyttää. Aina voi toivoa ja unelmoida.- Anonyymi
No kuhan et ittees tahallaan telomaan ala
- Anonyymi
Hyvä huomioida, että terveydenhoitoalalla empatiakyky on ominaisuus, joka sisältyy asiakaspalveluun. Lääkärit, terveydenhoitajat ym. keskittyvät siihen henkiseen kanssakäymiseen ja siten tukemaan potilasta.
Sillä voi olla paljon myönteisiä vaikutuksia potilaan arkeen. Siksi ihastuminen hoitohenkilökuntaan voi olla harhaa, jonka haluaa omia itselleen, kun oma arki on muuten ja ilman tätä kokemaa, tuntuu liian harmaalta?
Ymmärrän itsekin tämän, olen kokenut saman. Todennut, että kanssakäyminen loi itselle hyvän mielen pitkäksi aikaa ja koen, että lääkäri onnistui työssään lähes täydellisesti. Tunsin olevani arvokas.
- Anonyymi
12.2 sairaalassa, josta olin lähdössä pois🤍🤗
- Anonyymi
Närhi.
- Anonyymi
Eilen.
- Anonyymi
Ja ikuisesti
- Anonyymi
Merkkien jättäminen on tärkeää.
- Anonyymi
Missä tämä tapahtui, edes kaupunki?
- Anonyymi
Eilen, missä tämä tapahtui?
- Anonyymi
Joo o.
- Anonyymi
Tänään, aivan ihana tapaus vihreässä hameessa mustassa t-paidassa nilkka tatuointi esillä. Suukottaa ja halia tahtoisin.
- Anonyymi
autossa istuen
- Anonyymi
Noin 6 kuukautta sitten. Rakkaus jota en etsinyt. Rakkaus mikä vaan tipahti taivaasta syliini 🤍🔥
- Anonyymi
Mä en tuollaiselle hymiötrollille kerro mitään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909