Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Anonyymi-ap

Ja voit kertoa missä, jos haluat 🤭

24

620

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

2023 elokuussa

• Anonyymi

Helsinki

• Anonyymi

Mikä paikka?

• Anonyymi

17.8.2024

• Anonyymi

Kuuletko?

• Anonyymi

Ei kumpaakaan

• Anonyymi

Tuliko sulle kirjoitusvirhe tuohon otsikkoon. 🤔

• Anonyymi

Yks päivä vilkaisin ikkunasta ja selän näin.Eipä tuolla ole enään suurta merkitystä näkeekö livenä.Ei meistä tulisi mitään.Hän on menevää sorttia ja perhekeskeinen.Minulla taas on Eeva ja Aatami syndrooma.

• Anonyymi

Noin viikko sit

• Anonyymi

Viikko sitten viimeksi terveysasemalla.

Olen salaa läpikotaisin ihastunut tuohon naiseen, ammatiltaan terveydenhoitaja.
      Hän saattaa aavistaakin jotakin - mutta tuleeko koskaan tilaisuutta päästä eteenpäin.....?

Tapasin hänet ensimmäisen kerran vuosi sitten samassa paikassa pariin otteeseen ja siitä lähtien en ole saanut häntä mielestäni. Hänessä on "se jokin", selittämätön juttu - jotakin mikä saa näkemään hänestä unta, hätkähtämään kun hän ilmestyy käytävälle ja moikkaa.

Vaihdamme muutaman sanan ja hänen äänensä ja hymynsä.....uuh.
      Kosketin hänen käsivarttaan vuosi sitten keskustelun päätteeksi; sen kosketuksen hetkellä tapahtui jotakin mystistä.
      Jotain selittämätöntä, jo lyhyt keskustelu tuntuu hänen kanssaan siltä, kuin olisimme tunteneet aina.
      Otin häntä käsivarresta kiittääkseni ja ystävällisenä eleenä ihan tarkoituksella mutta kuitenkin mitään tarkoittamatta - ja siinä hetkessä tapahtui jotain.
      Sen jälkeen en ole saanut tuota ihanaa naisolentoa mielestäni :).

Elämä näyttää. Aina voi toivoa ja unelmoida.

• Anonyymi

No kuhan et ittees tahallaan telomaan ala

• Anonyymi

Hyvä huomioida, että terveydenhoitoalalla empatiakyky on ominaisuus, joka sisältyy asiakaspalveluun. Lääkärit, terveydenhoitajat ym. keskittyvät siihen henkiseen kanssakäymiseen ja siten tukemaan potilasta.

Sillä voi olla paljon myönteisiä vaikutuksia potilaan arkeen. Siksi ihastuminen hoitohenkilökuntaan voi olla harhaa, jonka haluaa omia itselleen, kun oma arki on muuten ja ilman tätä kokemaa, tuntuu liian harmaalta?

Ymmärrän itsekin tämän, olen kokenut saman. Todennut, että kanssakäyminen loi itselle hyvän mielen pitkäksi aikaa ja koen, että lääkäri onnistui työssään lähes täydellisesti. Tunsin olevani arvokas.

• Anonyymi

12.2 sairaalassa, josta olin lähdössä pois🤍🤗

• Anonyymi

Närhi.

• Anonyymi

Eilen.

• Anonyymi

Ja ikuisesti

• Anonyymi

Merkkien jättäminen on tärkeää.

• Anonyymi

Missä tämä tapahtui, edes kaupunki?

• Anonyymi

Eilen, missä tämä tapahtui?

• Anonyymi

Joo o.

• Anonyymi

Tänään, aivan ihana tapaus vihreässä hameessa mustassa t-paidassa nilkka tatuointi esillä. Suukottaa ja halia tahtoisin.

• Anonyymi

autossa istuen

• Anonyymi

Noin 6 kuukautta sitten. Rakkaus jota en etsinyt. Rakkaus mikä vaan tipahti taivaasta syliini 🤍🔥

• Anonyymi

Mä en tuollaiselle hymiötrollille kerro mitään.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6808
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2006
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1045
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      909
    Aihe