Oli kaverilla yökylässi ja illalla söimme karkkia ja katselimme poliisiopistoa heidän sohvallaan. Oltiin muistaakseni 8v silloin. Kaveri alkoi härväämään siinä jotain ja minun salmiakkijauheet leves sohvalle ja syliin shortsejeni päälle. Kaverin isosisko imuroi keittössä ja tulikin imurin kans siivoomaan jauheet. Yritin nousta sohvalta, mut hän komensi pysymään aloillaan. Hän suuntasi imurinputken jalkoväliini ja piteli samalla shortsien kangasta tiukalla, ettei imiri imenyt sitä sisäänsä. Hänen kätensä hipoi kikkeliäni samalla ku hän veti housuja tiukalle. Siitä aiheutui väkisin jöpötys ja kaverin sisko vain virnuili samalla ku imuroi. Yhtäkkiä hän imaisi jöpöttävän pippelin shortsien läpi imurinputkeen ja jatkoi virnuilua. Hän liikutti imurinputkea vähänaikaa edestakaisin pippeli siel putkessa vinkuien ja päristen. Se tuntui todella jännälle. Sen kälkeen minulle on kehittynyt tod voimakas fetissi imureihin ja imuroiviin naisiin.
Kaverin sisko aiheutti minulle hyvin erikoisen fetissin
6
653
Vastaukset
- Anonyymi
Voi vitsi!
Runkkasitko?
Kun jäntskätti niin kovasti?- AnonyymiUUSI
Työnsin löylykauhan perseeseen
- Anonyymi
Ei sitä vielä siinä ijässä tajunnu mitä siinä kävi, muuta kuin sen että tuntui hyvälle ja vatsassa oli perhosia. Jälkeenpäin oon kyllä tyydyttäny itteeni ja muistellu tapahtunutta :)
- AnonyymiUUSI
Idiootti. Uskon että sinun lisäksi ei kukaan muuka usko juttujasi? Ihmetyttää miksi kukaan pistää unelmiaan tänne aivan kuin olisi ollut totta? Kukin saa kirjoittaa mitä haluu ja toiset uskoa niitä sitte
- AnonyymiUUSI
Voi hyvä jystys sun juttujasi, mutta jatka vaan koska lukijoita riittää. Ja koska tunnet tarvetta niin jatka, älä lopeta
- AnonyymiUUSI
Se onkin spede niuvanniemen suljetulta buaahaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1323494Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752296Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2592205- 1411980
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v691522- 1011430
- 611303
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931297- 611270
- 711141