Luotettavaa tervettä fiksua ja pitkäaikaista suu sex suhdetta?!Eli tahtoisin löytää vakkari imettäjän jolta saisi imeä vaikka viikon välein siemenet suuhun!Kuopio umk 48
Kuopio/Sawo
18
761
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle kans👍🤤
- Anonyymi
Voisi kiinnostaa
- Anonyymi
mua saisit ain kerran viikossa. millanen muuten oot?
- Anonyymi
Fiksu terve normi ukm 175.100 ai niin ja leppoisa👍sekä pidän latex asuista ja pidän niitä👍
- Anonyymi
Täältä löytyy kulli imettäväksi, kuvia as sivuilla.
- Anonyymi
Moi!millä nim merkillä löytyy as sivuilta?siellä olen itsekkin👍t Kuopio ukm48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En taida tähän uskaltaa nikkiä laittaa 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En taida tähän uskaltaa nikkiä laittaa 🤔
Ok nyt olen sivuil as nii tuu chatiin👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oon siellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukkomies66.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukkomies66.
Laitoin minä myös sinulle as kautta viestin👍t Kuopio50m ukm
Täällä olisi viisikymppinen ukkomies Kuopiosta joka kaipaisi vakkarisuuta.
- Anonyymi
Löytyy!t Kuopio50m ukm
- Anonyymi
Hyvä👍
- Anonyymi
Upeaa
- Anonyymi
Terve suu kelpaisi tännekin ja Kuopion seudulta olen. Tänään onneksi yksi nainen auttaa
- Anonyymi
Täällä kaivattaisi vakituista miestä imettämään. Mielellään isohkoa ja paksua. Paikka olisi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567775Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675871Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,615360Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515253Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084602Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1062299Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol31150Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e21145Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa371006Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko43944