Luotettavaa tervettä fiksua ja pitkäaikaista suu sex suhdetta?!Eli tahtoisin löytää vakkari imettäjän jolta saisi imeä vaikka viikon välein siemenet suuhun!Kuopio umk 48
Kuopio/Sawo
19
813
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle kans👍🤤
- Anonyymi
Voisi kiinnostaa
- Anonyymi
mua saisit ain kerran viikossa. millanen muuten oot?
- Anonyymi
Fiksu terve normi ukm 175.100 ai niin ja leppoisa👍sekä pidän latex asuista ja pidän niitä👍
- Anonyymi
Täältä löytyy kulli imettäväksi, kuvia as sivuilla.
- Anonyymi
Moi!millä nim merkillä löytyy as sivuilta?siellä olen itsekkin👍t Kuopio ukm48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En taida tähän uskaltaa nikkiä laittaa 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En taida tähän uskaltaa nikkiä laittaa 🤔
Ok nyt olen sivuil as nii tuu chatiin👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oon siellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukkomies66.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukkomies66.
Laitoin minä myös sinulle as kautta viestin👍t Kuopio50m ukm
Täällä olisi viisikymppinen ukkomies Kuopiosta joka kaipaisi vakkarisuuta.
- Anonyymi
Löytyy!t Kuopio50m ukm
- Anonyymi
Hyvä👍
- Anonyymi
Upeaa
- Anonyymi
Terve suu kelpaisi tännekin ja Kuopion seudulta olen. Tänään onneksi yksi nainen auttaa
- Anonyymi
Täällä kaivattaisi vakituista miestä imettämään. Mielellään isohkoa ja paksua. Paikka olisi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631231Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11890Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75815Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.86676- 53644
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt36564Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot117518Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43513