Rakastan sydämestäni mulle positiivista tosi ihanaa voimaa jakavaa vaimoani. Hän haluaa aina olla kaunis & vaalea vain mua varten. Ihana vaimo haluaa myös jakaa positiivista iloista voimaa varta vasten mulle. Hän haluaa olla sexikäs ja saada mun kikulin seisoo. Siksi kaunis vaalea vaimoni käyttää tosi kovaa narisevia nahkahanskoja ja haluu saada aina painaa sexikkäästi peukulla stop-nappia syvälle, kun jäämme busseista yms. pois. Vaimo painaa nappia aina myös hisseissä sexikkäästi & on opettanut mulle sexikkäästi nappien painamisen naisten nahkahanskoilla. Kaunis vaalea vaimoni hankaa myös kikuliani ees taas erillisillä nahkahanskoillaan saadakseen mulle kovat siemensyöxyt.
Ed. main jutut saa mun kikulini seisoo ja saan vaimolta kovia voimia rakastaa.
Haluan kikulini seisomista edistääkseni olla iteki vaalea mies sekä käyttää naisten nahkahanskoja, leggingssejä yms sexikkäitä vaatteita esim tyköistuva kiiltävä takki.
Sen lisäksi kaunis vaalea vaimo kiljuu, aina kun tapahtuu ihania ja hyviä juttuja. Saan vaimoltani todellakin voimia näistä. Käsi kädessä kulkeminen varsinkin naisten nahkahanskoja käyttäen lisää rakkauden ja voiman tunnetta.
Kaunis vaalea narisevilla nahkahanskoilla nappeja painava, kikuliani seisottava ja kiljuva vaimo tuo mulle maailmas eniten voimia. Rakastan itteä ja häntä näiden juttujen ansiosta.
Halaan ja kiitän säännöllisesti vaimoani ja meistä otetaan välillä halauskuvia ja halausvideoita. Oon maailman onnellisin, että vaimo pitää mua kuin kukkaa kämmenellä.
Kaunis vaalea vaimo painaa nappeja nahkahanskoilla ja kiljuu
1
224
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371473- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69926- 68733
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56713Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi243708- 37609
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33561Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7551- 39537