Rakastan sydämestäni mulle positiivista tosi ihanaa voimaa jakavaa vaimoani. Hän haluaa aina olla kaunis & vaalea vain mua varten. Ihana vaimo haluaa myös jakaa positiivista iloista voimaa varta vasten mulle. Hän haluaa olla sexikäs ja saada mun kikulin seisoo. Siksi kaunis vaalea vaimoni käyttää tosi kovaa narisevia nahkahanskoja ja haluu saada aina painaa sexikkäästi peukulla stop-nappia syvälle, kun jäämme busseista yms. pois. Vaimo painaa nappia aina myös hisseissä sexikkäästi & on opettanut mulle sexikkäästi nappien painamisen naisten nahkahanskoilla. Kaunis vaalea vaimoni hankaa myös kikuliani ees taas erillisillä nahkahanskoillaan saadakseen mulle kovat siemensyöxyt.
Ed. main jutut saa mun kikulini seisoo ja saan vaimolta kovia voimia rakastaa.
Haluan kikulini seisomista edistääkseni olla iteki vaalea mies sekä käyttää naisten nahkahanskoja, leggingssejä yms sexikkäitä vaatteita esim tyköistuva kiiltävä takki.
Sen lisäksi kaunis vaalea vaimo kiljuu, aina kun tapahtuu ihania ja hyviä juttuja. Saan vaimoltani todellakin voimia näistä. Käsi kädessä kulkeminen varsinkin naisten nahkahanskoja käyttäen lisää rakkauden ja voiman tunnetta.
Kaunis vaalea narisevilla nahkahanskoilla nappeja painava, kikuliani seisottava ja kiljuva vaimo tuo mulle maailmas eniten voimia. Rakastan itteä ja häntä näiden juttujen ansiosta.
Halaan ja kiitän säännöllisesti vaimoani ja meistä otetaan välillä halauskuvia ja halausvideoita. Oon maailman onnellisin, että vaimo pitää mua kuin kukkaa kämmenellä.
Kaunis vaalea vaimo painaa nappeja nahkahanskoilla ja kiljuu
1
219
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561232
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.951230Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18935
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114794Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 14740
- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613