Rakastan sydämestäni mulle positiivista tosi ihanaa voimaa jakavaa vaimoani. Hän haluaa aina olla kaunis & vaalea vain mua varten. Ihana vaimo haluaa myös jakaa positiivista iloista voimaa varta vasten mulle. Hän haluaa olla sexikäs ja saada mun kikulin seisoo. Siksi kaunis vaalea vaimoni käyttää tosi kovaa narisevia nahkahanskoja ja haluu saada aina painaa sexikkäästi peukulla stop-nappia syvälle, kun jäämme busseista yms. pois. Vaimo painaa nappia aina myös hisseissä sexikkäästi & on opettanut mulle sexikkäästi nappien painamisen naisten nahkahanskoilla. Kaunis vaalea vaimoni hankaa myös kikuliani ees taas erillisillä nahkahanskoillaan saadakseen mulle kovat siemensyöxyt.
Ed. main jutut saa mun kikulini seisoo ja saan vaimolta kovia voimia rakastaa.
Haluan kikulini seisomista edistääkseni olla iteki vaalea mies sekä käyttää naisten nahkahanskoja, leggingssejä yms sexikkäitä vaatteita esim tyköistuva kiiltävä takki.
Sen lisäksi kaunis vaalea vaimo kiljuu, aina kun tapahtuu ihania ja hyviä juttuja. Saan vaimoltani todellakin voimia näistä. Käsi kädessä kulkeminen varsinkin naisten nahkahanskoja käyttäen lisää rakkauden ja voiman tunnetta.
Kaunis vaalea narisevilla nahkahanskoilla nappeja painava, kikuliani seisottava ja kiljuva vaimo tuo mulle maailmas eniten voimia. Rakastan itteä ja häntä näiden juttujen ansiosta.
Halaan ja kiitän säännöllisesti vaimoani ja meistä otetaan välillä halauskuvia ja halausvideoita. Oon maailman onnellisin, että vaimo pitää mua kuin kukkaa kämmenellä.
Kaunis vaalea vaimo painaa nappeja nahkahanskoilla ja kiljuu
0
100
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1323484Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752276Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2592195- 1411970
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v691512- 1011420
- 611303
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931297- 611260
- 711141