Rakastan sydämestäni mulle positiivista tosi ihanaa voimaa jakavaa vaimoani. Hän haluaa aina olla kaunis & vaalea vain mua varten. Ihana vaimo haluaa myös jakaa positiivista iloista voimaa varta vasten mulle. Hän haluaa olla sexikäs ja saada mun kikulin seisoo. Siksi kaunis vaalea vaimoni käyttää tosi kovaa narisevia nahkahanskoja ja haluu saada aina painaa sexikkäästi peukulla stop-nappia syvälle, kun jäämme busseista yms. pois. Vaimo painaa nappia aina myös hisseissä sexikkäästi & on opettanut mulle sexikkäästi nappien painamisen naisten nahkahanskoilla. Kaunis vaalea vaimoni hankaa myös kikuliani ees taas erillisillä nahkahanskoillaan saadakseen mulle kovat siemensyöxyt.
Ed. main jutut saa mun kikulini seisoo ja saan vaimolta kovia voimia rakastaa.
Haluan kikulini seisomista edistääkseni olla iteki vaalea mies sekä käyttää naisten nahkahanskoja, leggingssejä yms sexikkäitä vaatteita esim tyköistuva kiiltävä takki.
Sen lisäksi kaunis vaalea vaimo kiljuu, aina kun tapahtuu ihania ja hyviä juttuja. Saan vaimoltani todellakin voimia näistä. Käsi kädessä kulkeminen varsinkin naisten nahkahanskoja käyttäen lisää rakkauden ja voiman tunnetta.
Kaunis vaalea narisevilla nahkahanskoilla nappeja painava, kikuliani seisottava ja kiljuva vaimo tuo mulle maailmas eniten voimia. Rakastan itteä ja häntä näiden juttujen ansiosta.
Halaan ja kiitän säännöllisesti vaimoani ja meistä otetaan välillä halauskuvia ja halausvideoita. Oon maailman onnellisin, että vaimo pitää mua kuin kukkaa kämmenellä.
Kaunis vaalea vaimo painaa nappeja nahkahanskoilla ja kiljuu
1
220
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial191754Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1441738Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3111390Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091092- 1391048
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945- 11945
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898