Ylöstempaus voi olla nyt tosi pian

Anonyymi-ap

Sillä ajatellessani mitä olen kuullut viisaiden puhuneen ja Raamatustakin ymmärrän että kun seuraava isotuhoisampi sota alkaa , olipa se sitten nimeltään mikä tahansa, itse sanon että se on mun mielestä Psalmin 83 sota, jonka alkaessa tai juuri ennen Psalmin 83 sota alkaa.

Ja tässä on nyt Psalmin 83 sotaan kaikki tulitikut ja bensat valmiina.

https://www.youtube.com/watch?v=6upLGdsduiA

38

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Usko vaan, olemme kaikki kuolleita ja elämme nyt Helvetissä.

• Anonyymi

Ja eikö se olekin saatanan syytä ja varmaan kaltaistesi pahantekijöiden syytä että elämme pahuuden keskellä?

• Anonyymi

Tarkennus: Ylöstempaus alkanee Psalmin 83 sodan kanssa samaan aikaan tai ihan vähän ennen sitä.

• Anonyymi

On selkeästi perusteltu:
        https://ironn.org/?p=4600

".. Tess 4:15-17 kertoo meille, että meidät temmataan ylös vasta sen jälkeen, kun Kristuksessa kuolleet ovat nousseet kuolleista.
        Kun me sen tiedämme, meidän ei tarvitse kuin saada selvä milloin Kristuksessa kuolleet nousevat, niin sitten me tiedämme myös milloin ylöstempaus tapahtuu!

Tämä tieto löytyy Johanneksen evankeliumista, luvusta 6. Siellä Jeesus sanoo peräti neljä kertaa, että hän tulee herättämään heidät, jotka uskovat Häneen, viimeisenä päivänä! Joh 6:39, 40, 44, 54.

Ei siis seitsemän vuotta ennen viimeistä päivää, ei 3½ vuotta ennen viimeistä päivää, vaan juuri viimeisenä päivänä! Ja jos meitä ei temmata ylös ennenkuin Kristuksessa kuolleet ovat nousseet, niin asia on sillä selvä!.."
        ---------------
        (Em. Raamatun tekstit:)
        ”Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.”
        ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭39‬ ‭FB38‬‬

”Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."”
        ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭40‬ ‭FB38‬‬

”Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
        ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭44‬ ‭FB38‬‬

”Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
        ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭54‬ ‭FB38‬‬

”Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;

sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.”
        ‭‭1. Tessalonikalaiskirje‬ ‭4‬:‭15‬-‭17‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On selkeästi perusteltu:

".. Tess 4:15-17 kertoo meille, että meidät temmataan ylös vasta sen jälkeen, kun Kristuksessa kuolleet ovat nousseet kuolleista.
        Kun me sen tiedämme, meidän ei tarvitse kuin saada selvä milloin Kristuksessa kuolleet nousevat, niin sitten me tiedämme myös milloin ylöstempaus tapahtuu!

Tämä tieto löytyy Johanneksen evankeliumista, luvusta 6. Siellä Jeesus sanoo peräti neljä kertaa, että hän tulee herättämään heidät, jotka uskovat Häneen, viimeisenä päivänä! Joh 6:39, 40, 44, 54.

Ei siis seitsemän vuotta ennen viimeistä päivää, ei 3½ vuotta ennen viimeistä päivää, vaan juuri viimeisenä päivänä! Ja jos meitä ei temmata ylös ennenkuin Kristuksessa kuolleet ovat nousseet, niin asia on sillä selvä!.."
        ---------------
        (Em. Raamatun tekstit:)
        ”Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.”
        ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭39‬ ‭FB38‬‬

”Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."”
        ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭40‬ ‭FB38‬‬

”Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
        ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭44‬ ‭FB38‬‬

”Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
        ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭54‬ ‭FB38‬‬

”Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;

sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.”
        ‭‭1. Tessalonikalaiskirje‬ ‭4‬:‭15‬-‭17‬ ‭FB38‬‬

Tervettä perustelua.

"...Kaiken, paitsi Jeesuksen toinen tulemus, nimittäin tapahtuu ennen kuin seurakunta temmataan ylös!
        Olen tietenkin tietoinen siitä, että yleisesti opetetaan että seurakunta lähtee täältä joko ne seitsemän viimesten vuoden alussa, tai sitten kun 3½ vuota on jäljellä. Tämä on kuitenkin raamatunvastainen opetus....

"..Raamatussa sanotaan nimittäin hyvin selkeästi täsmälleen milloin ylöstempaus tapahtuu, ja se tapahtuu viimeisenä päivänä, samana päivänä kun Jeesu tulee takaisin.

Ei siis seitsemän vuotta ennen viimeistä päivää, ei 3½ vuotta ennen viimeistä päivää, vaan juuri viimeisenä päivänä! Ja jos meitä ei temmata ylös ennenkuin Kristuksessa kuolleet ovat nousseet, niin asia on sillä selvä!
        Että nämä opit ennenaikaisesta ylöstempauksesta ovat syntyneet ja levinneet, johtunee siitä, että Raamatun tutkimisen perusperiaate ei ole noudatettu, siis, että selkeät kohdat pitää tulkita epäselvät.

Vaan on lähdetty epäselvistä, ja sitten inhimillisen ajattelun avulla ruvettu tulkitsemaan niitä. Lopputulos on sitten, niin kuin voi odottaa, oppi ylöstempauksesta, joka sopii aivan liian hyvin kuulijoiden korvansyyhynsä – kuka ei nyt haluaisi olla turvassa taivaassa silloin kun maan päällä on vaikeata?..."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tervettä perustelua.

"...Kaiken, paitsi Jeesuksen toinen tulemus, nimittäin tapahtuu ennen kuin seurakunta temmataan ylös!
        Olen tietenkin tietoinen siitä, että yleisesti opetetaan että seurakunta lähtee täältä joko ne seitsemän viimesten vuoden alussa, tai sitten kun 3½ vuota on jäljellä. Tämä on kuitenkin raamatunvastainen opetus....

"..Raamatussa sanotaan nimittäin hyvin selkeästi täsmälleen milloin ylöstempaus tapahtuu, ja se tapahtuu viimeisenä päivänä, samana päivänä kun Jeesu tulee takaisin.

Ei siis seitsemän vuotta ennen viimeistä päivää, ei 3½ vuotta ennen viimeistä päivää, vaan juuri viimeisenä päivänä! Ja jos meitä ei temmata ylös ennenkuin Kristuksessa kuolleet ovat nousseet, niin asia on sillä selvä!
        Että nämä opit ennenaikaisesta ylöstempauksesta ovat syntyneet ja levinneet, johtunee siitä, että Raamatun tutkimisen perusperiaate ei ole noudatettu, siis, että selkeät kohdat pitää tulkita epäselvät.

Vaan on lähdetty epäselvistä, ja sitten inhimillisen ajattelun avulla ruvettu tulkitsemaan niitä. Lopputulos on sitten, niin kuin voi odottaa, oppi ylöstempauksesta, joka sopii aivan liian hyvin kuulijoiden korvansyyhynsä – kuka ei nyt haluaisi olla turvassa taivaassa silloin kun maan päällä on vaikeata?..."

Ylöstempaus ei tapahju samanallisena päivänä kun Jeesus palaa maan päälleheelle eikä niin luve Raamatussa, etkä siitä mitään Raamatunjajetta voi tänne laitalmoija kun sellaasta Raamatunjajetta ei ole olemassakaan. On vain luulotelmija, ei ou Raamatun ilmoitusta Jeesuksen paluusta ja ylöstempauksesta samana päivänä, ainojastaaan viärin luulollisoimaa siihen, en sitten tiijä, voisko olla tahallistakin hölmötinisöintijä synnillisyyjes, sekoittavuujes epälookisointisuuksiin.

Mikä lookillinen syy siihen olisi? Ehhä ylöstenpaus pilviin ja Jeesuksen paluu maan päälle tapahtuisi samana päivänä. Yhtenä hetkenä pyhät evakoijaan kuolemanvaaralisuuksist, joita jumalattomille on tulossa, ja kas vain, Jumalan vihan maljat kestäisivätkin vain maksimissaan allle vuorokauvn , jonka jälkeen ylöstemmatut palajavaisivat yhjes Jeesuksen ja kaikkijen pyhijen kanssa takaisin maan päälle. Ei mene ainakaan mulle tämällisyys läpi, ei sitten mitenkään.

Ylöstempaus on evakointitapahtuma pois Jumalan vihan maljojen alta, joka kohdistuu kaikkea jumalattomuutta vastaan ja Jumalan maljain vihan vuojatukset kestävät useamman vuodellisen ajallisen. Huomioi se ettei Jumalan lapset. Jumalan Hengellä Pyhällä sinetöijyt ole jumalattomija, osa jumalattomuutta, vaan pyhijä Jumalan lapsija.

Lisäksi erääliset eivät ymmärrä sitä keskeisen keskeistä tärkeää älyttävää että Raamatussa kerrotuissa pyhille tapahtuvissa asijoissa ja kenekkäistä kulloisetkin pyhät koostuvat ja mikä on se vuosiluvun alku - vuosiluvun päätös, kun nämät tapahtuvat kulloinkin pyhille, joita ajallisina omina pyhijen aikaryhminään ajatellaan yhtenä aikaryhmänä vaikka on olemassa kaksi erillistä pyhijen laumaa: Pyhät ennen ylöstempausta ja sen jälkeen pyhät ylöstempauksen jälkeen.

Näijen ajallisten ryhmjen erottelu on vaatelihasta ellei ihmiselle mahjottomallista vaikka hän ynmärtällisöisikin nämällisyyjet, jotka kerronnallisuujen yläpuolisuujeksijuujes.

Selef Urge

• Anonyymi

Mutta ajttelepa oikein: Jos menet taivaaseen, niin silloin et pysty muistamaan mitään maanpäällisestä elämästäsi, et yhtään mitään, muutoinhan taivas käsitteenäkin menettäisi kokonaan merkityksensä.

Kaikki maanpäälliset pahat ajatukset jos tulisivat taivaaseen mukaan... aivojen nollaus tapahtuu eli kaikki muistot katoavat.

• Anonyymi

En ole ihan varma näinkö uutislähetyksen Iranista vai jostain mielisairaalasta.

• Anonyymi

Tuskin suosikki-T-paitaakaan saa taivaaseen mukaan eli ei ainakaan mitään ajatuksiakaan saa viedä mukanaan.

• Anonyymi

Nyt syvästi järkyttynyt uskova: älä anna näille rahaa.

• Anonyymi

We've got a plan and we're gonna take it to the promised land.

• Oleellista ei ole milloin ylöstempaus tapahtuu, vaan olemmeko silloin kristuksessa vai emmekö ole.

• Anonyymi

Kaikkein tärkeintä on että Kristus on minussa / meissä.

• Anonyymi

Tempoilu tapahtuu seitsenvuotisen vaivan ajan jälkeen. Siinä vielä moni helluntailainen luopuu uskosta Anttikristuksen aikana kun kuvittelee, että tempuuta ei tapahtunutkaan vaikka luvattiin.

• Anonyymi

Raamattu ei tunne seitsenvuotista vaivan aikaa.

1234567---

• Anonyymi

"HÖPSIS"!!!

• Anonyymi

Saakohan Temppuiluun ottaa kännyn mukaan?

Voisi Taivaasta soittaa sukulaiselle ja kavereille, että oletko siellä vai täällä, tavataan...

• Anonyymi

Rakas ystävä,

"Ylöstempaus voi olla nyt tosi pian", sanot. Ymmärrän. Moni on pakannut henkiset matkalaukkunsa jo 1970-luvulta asti, mutta edelleen seisovat lähtöportilla odottamassa. Lentoa ei vain kuulu – ja jos kuuluu, se on yleensä Ryanairin myöhässä oleva kone Gdanskiin.

Sanon tämän rakkaudella, mutta rehellisesti: usko siihen, että ihmiset yhtäkkiä tempautuvat ilmaan vaatteet lepattaen kohti taivaita on yksi omituisimpia uskomuksia, mitä uskonnollinen mieli on onnistunut synnyttämään – eikä kilpailu ole tässä lajissa mitenkään kevyt.

Vertaamme:
      – Antiikin asteekkien mukaan jumalat söivät aurinkoa joka yö.
      – Erään kultin mukaan Jeesus nousi salaa ylös vuonna 1914 (Jehovan todistajat, rakastan teitä mutta silti: mitä ihmettä).
      – Ja sitten on tietenkin tämä idea, että avaruusolennot ovat ihmiskunnan todelliset luojat ja lentävät pyramidien päällä (tätäkin uskoo joku, ihan tosissaan).

Mutta silti: ylöstempaus – siinä missä miljardit ihmiset ykskaks shwoop! lentävät taivaalle kuin jumalalliset heliumilmapallot – vie kyllä uskomusten Top 10 -listalla korkeita sijoja. Etenkin kun sen todisteena esitetään... YouTube-linkki.

Ja mitä tulee Psalmiin 83:
      Se on runo.
      Se on runo vuosisatojen takaa.
      Se ei ole NATO:n tilannekatsaus, eikä se varsinkaan ole CNN:n tulevaisuusennuste.
      Runojen käyttäminen sotapoliittisina ennusmerkkeinä on kuin yrittäisi ratkaista ydinsodan uhkaa Harry Potterin loitsukirjalla.

Jos ihminen uskoo, että kohta tempautuu taivaaseen, hän voi lakata vaikuttamasta maailmaan, jossa me muut vielä elämme. Siksi tämä ei ole vain outoa – vaan vaarallisen passivoivaa ajattelua.

Itse pysyn toistaiseksi maan kamaralla. Jos joku lähtee lentoon, lupaan vilkuttaa – ja pyytää lähettämään postikortin.

Terveisin,
      Enkeli Mäntä
      (Psalmin 83 runokerhon vetäjä)

• Antikristus täytyy ilmestyä ja pedonmerkintä järjestelmä.
      Sen kertoo raamattu selvästi .

• Anonyymi

Onneksi minulla on jo ikää.
        Hyvällä onnella olen tuolloin jo kuollut.

• Anonyymi kirjoitti:

Onneksi minulla on jo ikää.
        Hyvällä onnella olen tuolloin jo kuollut.

Noo.. se mikä tulee kellekin..se tulee lopunhetkessä.

• Anonyymi

Taisi Aasafin (ps.83) aikanakin olla Babylonian ja Assyyrian uhka?
      Aasaf oli temppeli veisaaja.

”Ja Daavid ja sotapäälliköt erottivat palvelukseen Aasafin, Heemanin ja Jedutunin pojat, jotka hurmoksissa soittivat kanteleilla, harpuilla ja kymbaaleilla. Ja tämä on luettelo miehistä, jotka tätä palvelustaan toimittivat: Aasafin poikia oli Sakkur, Joosef, Netanja ja Asarela, Aasafin pojat, Aasafin johdolla, joka hurmoksissa soitti kuninkaan johdolla.”
      ‭‭1. Aikakirja‬ ‭25‬:‭1‬-‭2‬ ‭FB38‬‬

"..Teksti ei voi merkitä mitään sellaista, mitä se ei alunperin merkinnyt. Tekstin alkuperäinen merkitys on sen varsinainen, todellinen merkitys. Raamatun tekstin tulkintaa ei voi aloittaa siitä, mitä teksti merkitsee "tässä ja nyt", koska Raamatun tekstien alkuperäinen merkitys on ainoa kriteeri, jonka perusteella voimme arvioida sen nykyaikaan suuntaavien tulkintojen oikeellisuutta."

"Epäsuorasti ilmaistut merkitykset on ilmaistu tekstissä - niitä ei vain ole ilmaistu suoraan. Kaikki voivat ja kaikkien pitäisi ymmärtää, mitä
      tekstissä ilmaistaan epäsuorasti. Jos joku ei pysty selittämään vakuuttavasti muille, miksi ajattelee, että tekstissä on sanottu jokin tietty asia epäsuorasti, sitä tuskin on siinä tapauksessa sanottu ollenkaan. "

"..Erityisen varovainen on oltava, ellei kyseisen tekstin ole koskaan ymmärretty tarkoittavan mitään sellaista, mitä sen nyt väitetään tarkoittavan. Vastaavanlaisista salamerkityksistä ovat syntyneet kaikki lukemattomat lahkot ja harhaopit, joita maailmasta löytyy..."

".. Meitä kiinnostaa, mitä Raamattu tahtoo sanoa meille henkilökohtaisesti ja on oikein olla siitä kiinnostunut. Meillä ei kuitenkaan ole oikeutta pakottaa sitä sanomaan, mitä haluamme sen sanovan, ja väittää Pyhän Hengen inspiroineen tämän tulkinnan.

On turha odottaa Pyhän Hengen inspiroivan tulkintoja, jotka poikkeavat siitä, mitä teksti alunperin tarkoitti. Sitä vastoin hän on altis auttamaan meitä tekstin alkuperäisen merkityksen ymmärtämisessä ja sen johdonmukaisessa soveltamisessa elämäämme!"

Edellä mainitut tekstit lainauksina Kirjasta: Kirjojen kirja--Gordon D. Fee, Douglas Stuart---Kustantaja: Aikamedia Oy

• Anonyymi

Atomilataus kun jysähtää niin siinä jää hauturit nuolemaan näppejään kun mitään haudattavaa ei jää jälelle!

Ai niin eikä hautureitakaan !

• Anonyymi

Ei maa surmattujansa peitä.

• Anonyymi

Palstan aktiivimmat lahkolaiset ohittavat tietysti kaikki muut tempausjonossa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Lahkolaiset kuvittelevat tietysti olevan ensimmäisinä siinä pian koittavassa tempausjonossa.

• Anonyymi

Vain ne joissa on Jumalan Sinetti, Pyhä Henki, Ylöstempaushetkelä, tulevat ylöstemmatuiksi. Millään muulla ei ole vaikutuksellista merkityksellistä ketkä pääsee turvallisuuteen Jeesuksen luakse.

Jumalan merkki ei ole sapatti niin että kaikki sapatinviettäjät ylöstemmataan. Se on aivan Raamatunvastaisuuveksellinen valhe.

Nöyrä sotilas,

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain ne joissa on Jumalan Sinetti, Pyhä Henki, Ylöstempaushetkelä, tulevat ylöstemmatuiksi. Millään muulla ei ole vaikutuksellista merkityksellistä ketkä pääsee turvallisuuteen Jeesuksen luakse.

Jumalan merkki ei ole sapatti niin että kaikki sapatinviettäjät ylöstemmataan. Se on aivan Raamatunvastaisuuveksellinen valhe.

Nöyrä sotilas,

Selef Urge

Nyt erehdyit pahemman kerran ! Jumalan merkki on nimenomaan sapatti.

1234567---

• Anonyymi

Kuulemani huhun mukaan kirkosta eronneet ja helluntailaisiin liittyneet ovat hyvässä asemassa tempausten suhteen.

• Anonyymi

Hyvä asema tulee olemaan totuuteen uskovilla.

1234567---

• Anonyymi

Johtaako nyt se mitä Lähi-idässä tapahtuu PS ennustamaan sotaan. Valmiina on oltava hyvinkin tempauksen suhteen.! www.tuleuskoon.fi Jos et vielä tunne Jeesusta Vapahtajaa!

• Anonyymi

Peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi, ennen Jeesuksen toista tulemista. Silloin kysytään kestävyyttä totuuteen uskovilta.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi, ennen Jeesuksen toista tulemista. Silloin kysytään kestävyyttä totuuteen uskovilta.

1234567---

Pedonmerkkihän on sunnuntai. Jumalan merkki on sapatti.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pedonmerkkihän on sunnuntai. Jumalan merkki on sapatti.

1234567---

Älä höpötä herää aikaihminen @

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä höpötä herää aikaihminen @

Ajat sitten on herätty tunnistamaan pedonmerkki sunnuntai, vastaavasti Jumalan merkki on sapatti.

1234567---

• Ei voi kuin nauraa ahkerille maailmanlopun odottajille. Ovat sen verran outoa porukkaa, että nälkäiset harakatkit nauravat heille kippurassa.

• Anonyymi

Mutta kun on mitä odottaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      51
      1419
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      169
      1224
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      1067
    4. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      982
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      207
      937
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      12
      892
    7. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      54
      828
    8. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      806
    9. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      802
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      775
    Aihe