Corolla kesti 17 vuotta ja 999.980 km!

Anonyymi-ap

59

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän siihen tullut vikoja, kun vaihdettiin huollossa kuluvien osien tilalle uusia, ja ruosteiden tilalle uutta peltiä. Sillä tavoin mikä tahansa auto kestää vaikka isältä pojalle. Latolöydöistäkin loihditaan näyttelykelpoisia autoja.

      • Anonyymi

        ”Eihän siihen tullut vikoja, kun vaihdettiin huollossa kuluvien osien tilalle uusia, ja ruosteiden tilalle uutta peltiä. Sillä tavoin mikä tahansa auto kestää vaikka isältä pojalle. Latolöydöistäkin loihditaan näyttelykelpoisia autoja.”

        Ai jaa että ei saa mielestäsi pitää autoja huolloilla ja ajaa pitkästi? Ilman huoltojako joku muu merkki ajaa miljoonan? Outo on lähestymistapasi mutta selkeä kateus toyotaa kohtaan kyllä poistaa läpi tekstistäsi. On se kova juttu kun toyota merkki tekee hyviä autoja mitkä kestää. Mutta jokainen voi itse ostaa toyotan ja vain huoltaa ja ajaa ilman useita tarpeettomia ylimääräisiä korjaamo reissuja koska ajaa toyotalla. Viaton auto ? Ei semmoisia olekkaan mutta vähävikaiset on harvassa ja se on toyota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Eihän siihen tullut vikoja, kun vaihdettiin huollossa kuluvien osien tilalle uusia, ja ruosteiden tilalle uutta peltiä. Sillä tavoin mikä tahansa auto kestää vaikka isältä pojalle. Latolöydöistäkin loihditaan näyttelykelpoisia autoja.”

        Ai jaa että ei saa mielestäsi pitää autoja huolloilla ja ajaa pitkästi? Ilman huoltojako joku muu merkki ajaa miljoonan? Outo on lähestymistapasi mutta selkeä kateus toyotaa kohtaan kyllä poistaa läpi tekstistäsi. On se kova juttu kun toyota merkki tekee hyviä autoja mitkä kestää. Mutta jokainen voi itse ostaa toyotan ja vain huoltaa ja ajaa ilman useita tarpeettomia ylimääräisiä korjaamo reissuja koska ajaa toyotalla. Viaton auto ? Ei semmoisia olekkaan mutta vähävikaiset on harvassa ja se on toyota.

        Toivottavasti ei tullut kuljettajaan kuulovaurioita tai selkävaivoja, kun Tojotan ajoergonomia on surkea .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Eihän siihen tullut vikoja, kun vaihdettiin huollossa kuluvien osien tilalle uusia, ja ruosteiden tilalle uutta peltiä. Sillä tavoin mikä tahansa auto kestää vaikka isältä pojalle. Latolöydöistäkin loihditaan näyttelykelpoisia autoja.”

        Ai jaa että ei saa mielestäsi pitää autoja huolloilla ja ajaa pitkästi? Ilman huoltojako joku muu merkki ajaa miljoonan? Outo on lähestymistapasi mutta selkeä kateus toyotaa kohtaan kyllä poistaa läpi tekstistäsi. On se kova juttu kun toyota merkki tekee hyviä autoja mitkä kestää. Mutta jokainen voi itse ostaa toyotan ja vain huoltaa ja ajaa ilman useita tarpeettomia ylimääräisiä korjaamo reissuja koska ajaa toyotalla. Viaton auto ? Ei semmoisia olekkaan mutta vähävikaiset on harvassa ja se on toyota.

        Kukaan tervepäinen ei kadehdi jotain kuppaisa vanhaa Gorillaa, kaamea laitos autoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Eihän siihen tullut vikoja, kun vaihdettiin huollossa kuluvien osien tilalle uusia, ja ruosteiden tilalle uutta peltiä. Sillä tavoin mikä tahansa auto kestää vaikka isältä pojalle. Latolöydöistäkin loihditaan näyttelykelpoisia autoja.”

        Ai jaa että ei saa mielestäsi pitää autoja huolloilla ja ajaa pitkästi? Ilman huoltojako joku muu merkki ajaa miljoonan? Outo on lähestymistapasi mutta selkeä kateus toyotaa kohtaan kyllä poistaa läpi tekstistäsi. On se kova juttu kun toyota merkki tekee hyviä autoja mitkä kestää. Mutta jokainen voi itse ostaa toyotan ja vain huoltaa ja ajaa ilman useita tarpeettomia ylimääräisiä korjaamo reissuja koska ajaa toyotalla. Viaton auto ? Ei semmoisia olekkaan mutta vähävikaiset on harvassa ja se on toyota.

        Outoa on ainoastaan Tojotan omistajien luulo muiden kateellisuudesta . Kuinka kukaan olisi kateellinen Tojotasta, kun niitä riittää jokaiselle haluavalle . Kuka sanoi , ettei autoa saa pitää pitkään ?


    • Anonyymi

      Jos pitää autostaan huolta ja huollattaa sitä niin kyllä se kunnossa pysyy merkistä riippumatta.

      • Anonyymi

        Kyllähän Wartburgkin kestää !!!


      • Anonyymi

        Kaikki autot eivät pysy kunnossa vaikka kuinka huollettais. Noita yli miljoona kilometriä ajettuja Corollia on Suomessa kymmeniä ellei peräti satoja. Toyotat on lähes ikuisia autoja. Skodat on alvariinsa rikki. Maailmassa ei löydy yhtään Skoda merkkistä autoa, jolla olisi ajettu miljoona kilometriä. Toyotia sen sijaan on tuon verran ajettuina kymmeniätuhansia.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuon huomaa todenteolla, kun on autotallissa 4 automerkkiä joista 1 on Toyota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon huomaa todenteolla, kun on autotallissa 4 automerkkiä joista 1 on Toyota.

        Onpas sulla ido Talli,
        Kadehdin.
        Mulla vain 2 auton ja molemmille raskaat saranaovet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas sulla ido Talli,
        Kadehdin.
        Mulla vain 2 auton ja molemmille raskaat saranaovet.

        Oikeasti vain 2 sopii talliin ja 2 muuta ovat tallin yhteydessä olevassa katoksessa. Tallissa on vain 65 m².


    • Anonyymi

      Samanlainen pihassa ja huoletonta on arki autoilu ollut , milj. km tavoitteella loppuu ennen ajaja kuin auto , ja hifistelyyn sitten kunnon urheiluauto kesän cruisailuihin .

    • Anonyymi

      Täytyy olla hullu tai totaalisen perseaukinen jotta ajaa samalla autolla noin.

      • Anonyymi

        Maatalouslomittaja hankkii 3500 eur kk joten luulisi voivan vaihtaa useammin autoa....


    • Anonyymi

      Noilla ajomäärillä auto käy huollossa vähintään 3 kertaa vuodessa ja siellä korjataan ja tarkastetaan auton kunto. Eli hyvin selvää on, että silloin auto ei helposti hajoa jos huolto on tunnollinen. Osia vaihdetaan ajoissa ja autot tykkää kun niillä ajetaan.
      Nykyisellä Toyotalla tosin ei noihin ajoihin pääse ilman ettei auto kuole välillä tienlaitaan tai pihaan.

      • Anonyymi

        Toyotassa 400 km ajettuna on usein alkuperäiset kaikki osat, säätämättä mitään tai vaihtamatta. Kaikki nesteetkin tehtaan jäljiltä, tarkoittaen jarruissa ja jäähdyttäjässä.
        20 kertaa huoltamatta kertaakaan korjaamisena ja aina läpi katsastuksesta.
        Huollosssa saattavat huutaa kaikkien kuullen; "täällä on auto, jota ei ole huollettu koskaan"
        ainakaan heidän tietokonekärjestelmän mukaan. Tuokin käynti oli ilmainen, kun kävin.
        Camryssä kaikki alkuperäistä 380 tkm ajettuna, paitsi yksi vetonivelen kumi ja virta-avain.


    • Anonyymi

      ”Koko 17 vuoden aikana on huoltojen yhteydessä vaihdettu kuluvia osia, mutta mitään ei ole varsinaisesti tarvinnut korjata. Pitkään katsastuksestakin pääsi helposti läpi, kunnes nelisen vuotta sitten tuli huomautus ruosteesta ja auton helmakoteloa piti vähän hitsailla.” Nuohan juuri ovat niitä vikoja, joita ilman mikään auto ei selviä tuollaisia kilometrejä. Toyota on korjattava auto siinä missä muutkin.

    • Anonyymi

      Yks taksikuski sanoi, että autolla kun ajaa 300 000 km, niin siitä alkaa hajota kaikki apulaitteet.

      • Anonyymi

        Näinhän se on. Noilla tienoin tai vähän aikaisemmin alkaa tulla vikaa vian perään. Toki saahan nuo korjattua vaikka vika kerrallaan, mutta minä olen pistänyt nekin rahat uudempaan autoon.


    • Anonyymi

      Älä äänestä demaria
      terv. Kari Sinappi, sdp

    • Anonyymi

      17 vuotta lyhyt aika, 25 vuotta ja 500tkm kovempi suoritus.

    • Anonyymi

      Kyllä aito kuin auto kestää, kunhan huolletaan ja korjataan, mutta moni ei enää vanhaan autoon halua uhrata liikaa rahaa.

    • Anonyymi

      onhan tuo jo vaihtanut moottorin tuohon 3 kertaan luki

      • Anonyymi

        Missä luki, viimeyön unessasi ?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Toyota on hyvä auto ja kateellisia riittää. Heh sekin on voitto Toyotalle.

    • Anonyymi

      Mitkähän mahtavat olla noiden Toyotoiden päästöt, kun 500.000 km ylittyy?
      Lisäksi niillä yhteenlasketuilla korjauskustannuksilla vuosien varrella olisi
      jo saanut useammankin uudemman auton.

      • Anonyymi

        Päästöt mitataan joka vuosi katsastuksessa ja auto hylätään jos päästöjä on liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päästöt mitataan joka vuosi katsastuksessa ja auto hylätään jos päästöjä on liikaa.

        Saksalaisessa kansanautossakin olivat uutena jo 40- kertaiset! Mitäköhän olisivat olleet vahana jos ei käry olisi käynyt?


      • Anonyymi

        Kysy opeltasi kuinka monta uuttaa autoa olisi saanut. Ehkä Klongswagenin omistaja tietää.


    • Anonyymi

      Tuo on niitä luotettavimpia malleja , ei tartte korjaamoja elätellä , helppoja huoltaa itsekkin .Ei tartte availla koneita tai laatikoita kuten muissa merkeissä .Tekniikka pelaa , kori maatuu ensin .

    • Anonyymi

      Vuoden -13 Mazda3 skyactiv bensalla ja kilometrejä nyt 460tkm. Vieläkin vaan perushuolloilla pärjätty!

    • Anonyymi

      Eihän tuo ole oikeasti mitään ihmeellistä. Mikä auto tahansa kestää vaikka 2miljoonaa kun pidetään hyvin ja korjataan tarvittaessa. Idea onkin siinä, että tyytyykö noin vanhaan autoon joka on kovin surkea ja uhraako siihen rahaa kun itse autolla ei ole kuin käyttöarvo ja sekin kurjaa kyytiä.

      • Anonyymi

        Skodakaupustelijako se siellä laatumerkkiä kadehtimassa ?


    • Anonyymi

      Ei sitten kestänyt miljoonaa kilometriä. Lopahti aivan kalkkiviivoilla.

    • Anonyymi

      Onhan noi hienot kilometrit,jos ei konetta aukaistu kertaakaan.

      • Anonyymi

        Epäilen, että on tehty ainakin yksi kannentiivisteen ja venttiilien vaihtohuolto. Eikä se kytkinkään kestä miljoonaa kilometriä.


    • Anonyymi

      Kyllä kaikki kestää ja toimii kun pitää kunnossa. Olisi kiva saada vertailu eri merkeistä esim 10v ajalta, että paljonko on mennyt rahaa huoltoihin ja korjauksiin oikeasti esim ensimmäisen 300000km matkalla.
      Arvioidaan sitten sitä auton hyvyyttä ja laatua.

    • Anonyymi

      150.000 euroa maksoi pelkästään bensat ja öljyt sillä matkalla. Sitten vielä hihnat, suodattimet, tulpat, jäähdytysnesteet jne. Järjettömän kallista ajoa!

      • Anonyymi

        Tuon takia vanhojen romujen tekohengittämisessä ei ole mitään järkeä.


      • Anonyymi

        Eihän tuo ole mitään. Halapaa hommaa.


    • Anonyymi

      Kuvan perusteella kynnys ihan mätä.

      • Anonyymi

        Ei voi kuin hattua nostaa ja tuntea syvää kunnioitusta tuohon laadun ja luotettavuuden ikoniin. Kohtuuhinnallakin on mahdullisuus ostaa kestävä auto!


    • Anonyymi

      Sanassakin sanotaan että älä pidä muita jumalia kuin Toyota!

    • Anonyymi

      Valitettavasti yksikään kirjoittajista ei ole päivääkään käynyt Kauppakorkea-
      koulua, joka nykyään on Espoon Otanimessä.
      Siellä olisi halukkaille kerrottu, mikä oikeastaan on kannattavaa ja mikä ei!

      • Anonyymi

        Nyt ei kyllä aukeme, miten se Espoon kauppalorkeakoulu liittyy Toyotan kestävyyteen?


    • Anonyymi

      Samanlaisia uutisia on Skodastakin. Lammasfarmari ajoi bensa Octavialla yli miljoona kilometriä, mutta mittari lopetti laskennan 999.999 kilomtrin kohdalla. Öljyn vaihdot normi 30.000 km välein.
      https://www.is.fi/autot/art-2000011451102.html

      • Anonyymi

        Miettikää toyotaan 15tkm öljyt skodaan 30tkm miettikää jos pystytte paljonko enemmän toyota pelle makso enemmän öljyn vaihdoista.haaaaaaaaaaaaaaaa VAG LAATUA SAKSASTA PREMIUM LAATUAUTO.HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.HAAAAAAAAAAAAAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miettikää toyotaan 15tkm öljyt skodaan 30tkm miettikää jos pystytte paljonko enemmän toyota pelle makso enemmän öljyn vaihdoista.haaaaaaaaaaaaaaaa VAG LAATUA SAKSASTA PREMIUM LAATUAUTO.HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.HAAAAAAAAAAAAAA

        Niinpä, pelkästä suunnittelustakin on lusittu jo vuosia. Tosi vakuuttavaa! Ei nyt vaan oikein innosta ainakaan ostamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, pelkästä suunnittelustakin on lusittu jo vuosia. Tosi vakuuttavaa! Ei nyt vaan oikein innosta ainakaan ostamaan?

        Toyotan synnit ovat paljastetut mutta vielä tuomitsematta. Vuosikymmenten päästöhuijaukset ja vahvistetut törmäystestiautot. Tuomioita odotellaan, vai pyyhitäänkö ne taas maton alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan synnit ovat paljastetut mutta vielä tuomitsematta. Vuosikymmenten päästöhuijaukset ja vahvistetut törmäystestiautot. Tuomioita odotellaan, vai pyyhitäänkö ne taas maton alle.

        Konsernissa on jo vuosien kokemus huijaustoiminnasta miljooniin autoihin, satojentuhansien autojen ajokiellosta ja vuosien vankeustuomioista kymmeniä miljardeja sakkojakaan unohtamatta. Kyllä Toyota on täysin keltanokka ja untuvikko moisessa toiminnassa. Ei juurikaan mitään kokemusta.


    • Anonyymi

      🏵️💐🪷

    • Anonyymi

      Mitähän osia tuohon ei ole vaihdettu?

    • Anonyymi

      Katsokaa miten läpiruosteessa tuon tojon helmat ovat.

      • Anonyymi

        Maatalouslomittajat joutuvat paljon ajamaan sorateillä, etulokasiojien alareunoista on sorasuiku vienyt maalit. Muuten on tosi siisti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maatalouslomittajat joutuvat paljon ajamaan sorateillä, etulokasiojien alareunoista on sorasuiku vienyt maalit. Muuten on tosi siisti!

        Milloin kynnyspalkeista on tullut etulokarin alareunoja. Läpimätä, paikkailtu ,maalilla peitelty mutta ruoste tunkee läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin kynnyspalkeista on tullut etulokarin alareunoja. Läpimätä, paikkailtu ,maalilla peitelty mutta ruoste tunkee läpi.

        Kannattaisko käynti Specsaversilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisko käynti Specsaversilla?

        20 vuotiaiden alle 400 tkm ajettujen Corollien korit on jo ruosteessa ja katsastuksessa tulee hylkäys


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

      Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      141
      8351
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

      Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      104
      7549
    3. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      114
      5760
    4. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

      Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      99
      5664
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

      eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      119
      4840
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

      Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      147
      2682
    7. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

      (Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      63
      2519
    8. Ei välimatka meitä erottanut

      Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      8
      1495
    9. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

      Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1464
    10. Kohta taas mesikämmeneen

      Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      53
      1359
    Aihe