Pää räjähtää kohta tai joku kohta kropasta pettää. Ahdistus , masennus, kaikki, pyörii päässä antamatta hetken rauhaa. Ihmisten aiheuttama paska. Eilen tuli rytmihäiriö. Ketään ei tunnu kiinnostavan mun kuulumiset, viesteihin ei vastata kun harvakseltaan. Yks Älypää väitti että lenkillä käyminen on helppoa. Eipä ole päivääkään elänyt mun saappaissa millaista on kun mistään ei tule mitään. Öisin pyörittelee asioita päässään kun ei saa unta. Ei saa kunnolla nukuttua. Aika harva tietää mitä on olla maailmassa yksin, kun kukaan ei auta. Saa selviytyä miten tykkää tai olla selviytymistä.
Kaikki ahdistaa ja masentaa
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Otan osaa. Ei ole helppoa.
En osaa ehdottaa muuta kuin että hakeudu psykiatrille, ja jos et pääse, niin edes tavalliselle terveyskeskuslääkärille. Tuttavani ovat saaneet sieltä avun, kun oikein ahdistaa.
Tsemppiä! - AnonyymiUUSI
Otan osA. ALKOholi on ihan jees kyl
- AnonyymiUUSI
Kyllä tiedetään, mitä on olla yksin kaikkien asioittensa kanssa. Meidän suvussa ei toista auteta.
Mutta itsehän se on oma elämä elettävä. Omat asiansa saa itse järjestää ja hoitaa, kuinka tykkää. Ei tarvitse sitten muita syyttää mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 475895
- 495381
- 533758
- 143705
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1003497- 313146
- 592894
- 592776
- 572436
- 451883