Martinan etäsuhde

Anonyymi-ap

Keskiviikon Seiskan lööppi: Martina on introvertti. Tarvitsee paljon omaa tilaa. Etäsuhde on paras ratkaisu.
Esko komppaa.

53

293

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Martina tekee töitä koneella ja tarvitsee rauhaa luovuuteen. Myös ökykomerossa on äänieristys.

• Anonyymi
        UUSI

Me kuuntelemme heidän podcastia 🤗.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Me kuuntelemme heidän podcastia 🤗.

ootsä joo emmä oo mut mä tarviin omaa tilaa oonko mä sitten introvertti , mä en kyl oikein tiiä mitä toi sana tarkottaa mutt joo oon mä kai sitt sellanen......😩

Tässä pieni esimerkki Martinan puheesta 😂 ja Esko peesaa 😟

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ootsä joo emmä oo mut mä tarviin omaa tilaa oonko mä sitten introvertti , mä en kyl oikein tiiä mitä toi sana tarkottaa mutt joo oon mä kai sitt sellanen......😩

Tässä pieni esimerkki Martinan puheesta 😂 ja Esko peesaa 😟

Mä olen itse introvertti ja ymmärrän tuon oman tilan ja ajan tarpeellisuuden oikein hyvin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen itse introvertti ja ymmärrän tuon oman tilan ja ajan tarpeellisuuden oikein hyvin.

Martinan mies on toisesta kulttuurista johon sisältyy sosiaalisuus. Eikös hänessä ole italialaistakin verta eli siinä se ero. Suomalaiset haluavat juurikin sitä että pääsee metsään yksin. Joissakin kulttuureissa sellaista ei ymmärretä ollenkaan.

• Anonyymi
      UUSI

Martina on kyllä ihanan suorapuheinen. Aivan ääneen nauran kun luen mitä on sanonut. Aivan mahtava tuollainen etäsuhde kun arkeen sisältyy niin paljon, on työ, nuoremman lapsen harrastus vie ison osan. Mitäpäs sitä vainoajat keskisivätkään kun itse kertoo asioita. Miehellä myös vaativa ja aikaavievä työ ja vielä lapset muualla. Aina Martina on tuota kirjoittanut ja kuvannutkin että pitää päästä metsään "hengittämään".

• Anonyymi
        UUSI

Lippisjonnen vei metsään ja ukko päätti häipyä saman tien.

Yksityishenkilö elää perheen kanssa omaa elämäänsä maapallon toisella puolella.

• Anonyymi
        UUSI

No jo on, joku nauraa ääneen, kun Martina pääsee ääneen...
        Niin sitä ihmiset ajattelee erilailla. Minusta Martina on nolo.
        Tässä nyt petataan pikku hiljaa, että häitä ei tule. Etäsuhde, ovat eri mantereella, vaativa työ, eri luonne, veemäinen ex jne

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luojan kiitos loppui tuo suhde tanskalaiseen. Oli todella ällöttävän oloinen mies ja ällöttävän näköinenkin, varsinkin ilman lippistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen työ on Amerikassa ja miehen perhe on hänen kaksi lastaan ja lähisukulaiset.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä nyt petataan pikku hiljaa, että häitä ei tule. Etäsuhde, ovat eri mantereella, vaativa työ, eri luonne, veemäinen ex jne

Viime kesänä oltiin vielä yhdessä Ibizlla maistelemassa häämenun antimia Öky hotellissa.
        Taisi olla samaa sarjaa kuin aikoinaan ...yes my friend yes...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luojan kiitos loppui tuo suhde tanskalaiseen. Oli todella ällöttävän oloinen mies ja ällöttävän näköinenkin, varsinkin ilman lippistä.

Martinalle kelpaa kaikki eli jopa mitättömän näköiset ja oloiset . Martinan miesten taso on ollut aina säälittävän surkea. Eikä tämä aussi mieskään kehuttava ole.
        Tosin ei sitä tasoa voi vaatia kun Martina itse on täydellinen moukka ja tolvana.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks sua yhtään kyllästytä noi samat lörinäsi ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Martinalle kelpaa kaikki eli jopa mitättömän näköiset ja oloiset . Martinan miesten taso on ollut aina säälittävän surkea. Eikä tämä aussi mieskään kehuttava ole.
        Tosin ei sitä tasoa voi vaatia kun Martina itse on täydellinen moukka ja tolvana.

Tuo sun katkeruus on kyllä liian läpinäkyvää !😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi Martina hänet sitten valitsi, kai siinä jotakin oli?
        Eikä sun tarvitse pohtia mitään "Luojan kiitos suhde loppui" vaikka Martinan elämää elätkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No huh huh.
        Kyllä siellä on sellainen rivi exiä että maistuis kello vaan. Nyt on kyllä lesbot äänessä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No huh huh.
        Kyllä siellä on sellainen rivi exiä että maistuis kello vaan. Nyt on kyllä lesbot äänessä.

Kelle vaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän se riihimäkeläinen oli jonka kanssa Martina oli parisuhteessa kun oli parikymppinen? Martinan vainoajan mukaan siis säälittävän surkea sekin?

• Anonyymi
        UUSI

On joo ihanan suorapuheinen kyllä.
        "Ooh, ää, tota siis, ööh, joo, tota, siis, öö,.."
        Herranen aika miten heikko ulosanti viittäkymmentä käyvällä someammattilaisella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Martina-parka oli pakotettu olemaan hänen kanssaan ja vieläpä menemään yhdessä keskelle metsää Hyttyshostelliin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen työ on Amerikassa ja miehen perhe on hänen kaksi lastaan ja lähisukulaiset.

Juuri näin. Vaimo on tosiaankin lähisukulainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo sun katkeruus on kyllä liian läpinäkyvää !😂

Kaikki kun ovat katkeria Martinalle. Martinan Maraton Kaivopuistossa oli alkukesän suurin urheilujuhla Suomessa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän se riihimäkeläinen oli jonka kanssa Martina oli parisuhteessa kun oli parikymppinen? Martinan vainoajan mukaan siis säälittävän surkea sekin?

Siis Petri-Markus Tottervisu?

Hän on ollut hoidossa jo vuosia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Herranen aika miten heikko ulosanti viittäkymmentä käyvällä someammattilaisella.

Koska hän on hyvinvointivalmentaja eikä mikään puhuja!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Viime kesänä oltiin vielä yhdessä Ibizlla maistelemassa häämenun antimia Öky hotellissa.
        Taisi olla samaa sarjaa kuin aikoinaan ...yes my friend yes...

Saa ilmaiset sapuskat maistetee häämenua hyvä keksintö, samppista kyytipojaksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koska hän on hyvinvointivalmentaja eikä mikään puhuja!

Joskus tais olla pahoinvointi valmentaja. Pöllytti erään vosun peruukkia äidillisillä otteilla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kouluttamattomuus näkyy Martinan ( myös Eskon ) puheessa. Aivan järkyttävää , ei yhtään kunnon lausetta....emmä vaan joo ää tota joo oon mä joku ...😩

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki kun ovat katkeria Martinalle. Martinan Maraton Kaivopuistossa oli alkukesän suurin urheilujuhla Suomessa.

Joko tapahtuma sai enemmän kuin kaksi osallistujaa ?

• Anonyymi
      UUSI

Miten voi mennä naimisiin ja olla etäsuhteessa. No, onhan sitä oltu jo avoliitossa, niin miksi vaivautua naimisiin.

• Anonyymi
        UUSI

Ootko sä oikeesti niin pussissa kasvanut, ettet tiedä että puolisot voi tehdä duunia eri kaupungissa tai jopa eri maassa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko sä oikeesti niin pussissa kasvanut, ettet tiedä että puolisot voi tehdä duunia eri kaupungissa tai jopa eri maassa?

Ai nyt ovatkin jo puolisoita 😩

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin yleensä, seurustelevat tai JOPA avioliitossa olevat ihmiset tekee duunia eri maissa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin yleensä, seurustelevat tai JOPA avioliitossa olevat ihmiset tekee duunia eri maissa?

Tämä avopari on peräti eri mantereella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä avopari on peräti eri mantereella.

Siis oikeestikko, sä oot tosi nokkela 🥸

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pirittankin uusi mies työskentelee Japanissa ja sitä ennen Italiassa. Heistä oli kuitenkin yhteiskuva Seiskassa kun olivat jossain tapahtumassa Helsingissä. Eikä täällä sanaankaan. Miksi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pirittankin uusi mies työskentelee Japanissa ja sitä ennen Italiassa. Heistä oli kuitenkin yhteiskuva Seiskassa kun olivat jossain tapahtumassa Helsingissä. Eikä täällä sanaankaan. Miksi?

Varmaan siksi, kun ketjun aihe on Martina.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeasti? Kiitos tiedosta!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😭😭😭😭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis oikeestikko, sä oot tosi nokkela 🥸

Itse asiassa lippisjonne on yhä koko ajan paljon lähempänä Martinaa kuin yksityishenkilö.
        ... asiaa täytyy tutkia...🤔

• Anonyymi
      UUSI

Ketä jaksaa toi Martina enää kiinnostaa ? Vanha haahka. No jos tykkää epämääräisestä söheltämisestä niin kait se sitten kiinnostaa.

• Anonyymi
        UUSI

Taidat itse olla vielä vanhempi haahka.😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenhän on ? Miespuolinen haahka ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan ole. Sofian täti on miesnainen ja teinivanhus. Entinen toimittaja ja yövartija. Älä sinä häntä pilkkaa, koska virolainen bodari voi muuten tulla Hangosta!

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä tää vosu on menneen talven lunta ollu jo aika kauan.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi Seiska on ottanut kansanedustaja Nooran hampaisiinsa? Eikö Seiska tee itsestään kyseenalaisen kuin nostaa framille jotain rikoksista pitkään vankeudessa istunutta Immua? Onko Immu jopa Seiskan vinkkaaja ja onko ollut jo sieltä Katso-lehdestä lähtien. Hörkön kaveripiiriinhän tuo Immu kuuluu.

• Anonyymi
        UUSI

Seiska on ottanut Immun jopa toimittajaksi vähäksi aikaa ja siinä "tuomitsi rikollisia" (paitsi siihen aikaan framilla olleita huumerikollisia Ranta-ahoa ja Sofiaa). Ja sitten vankilassa aikanaan tuomiota istunut ei saisi edes mennä kirkkoon ristiäisiin.

• Anonyymi
        UUSI

Hörkkö kertoo Hesarin haastattelussa että kun pyöri (tunki itsensä) julkkispiireihin niin sitten rahapulassa myivät juoruja julkkiksista ennenkaikkea Katso-lehdelle. Ainakin Jussi Ahteen kanssa Hörkkö pyöri ja Rytkösen veljesten, ainakin toisen. Hörkkö kertoi että ystävystyi Katson päätoimittaja Helin kanssa ja tämä Heli palkkasi hänet toimittajaksi ei paparazziksi kun oli niin innokas kyttäämään julkkiksia jo tehdessään toista työtä ennen paparazziutta.

• Anonyymi
        UUSI

Onko tuon miehen, jota Immu moittii että oli kirkkoon mennyt, rikoksenteosta kulunut jo se 10 vuotta. Hörkkö on kertonut että yli 10 vuotta vanhoja rikoksia ei lehdissä enää muistella. Hörkkö oliottaantunut kun hänen rikoksiaan ennen toimittajan uraa, oli muisteltu Hesarissa.

• Anonyymi
      UUSI

Ihmeellistä, että on muka pyörinyt tämän Ahteen kanssa. Koskaan en ole nähnyt. Olen samaa mieltå, että M. Petaa nyt jotain. Muuten olisi tullut jo jotain hääpuku-juttua.

• Anonyymi
      UUSI

Hehheee kyllä naurattaa. Joko salahäät pidetty salaisessa paikassa. Juorulehdillä yksinoikeus, maksaako juorulehti häät ja häämatkan, salaiseen kohteeseen. Kuvat juorulehdessä

• Anonyymi
        UUSI

Hans myös kyseli joku aika sitten Martinan instassa häistä. Mene sinäkin sinne kyselemään koska täältä et ainakaan vastausta saa. Sinua aivan naurattaa jännityksestä? Onko Martina sinulle jotenkin läheinen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hans myös kyseli joku aika sitten Martinan instassa häistä. Mene sinäkin sinne kyselemään koska täältä et ainakaan vastausta saa. Sinua aivan naurattaa jännityksestä? Onko Martina sinulle jotenkin läheinen?

Eikä? Nimen perusteella vaikuttaisi olevan aivan bättre folkkia?

• Anonyymi
      UUSI

Häitä odotellessa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      63
      6180
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5599
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4426
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      55
      3873
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3795
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3219
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      67
      2979
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59