Martinan etäsuhde

Anonyymi-ap

Keskiviikon Seiskan lööppi: Martina on introvertti. Tarvitsee paljon omaa tilaa. Etäsuhde on paras ratkaisu.
Esko komppaa.

183

1422

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Martina tekee töitä koneella ja tarvitsee rauhaa luovuuteen. Myös ökykomerossa on äänieristys.

• Anonyymi

Me kuuntelemme heidän podcastia 🤗.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ootsä joo emmä oo mut mä tarviin omaa tilaa oonko mä sitten introvertti , mä en kyl oikein tiiä mitä toi sana tarkottaa mutt joo oon mä kai sitt sellanen......😩

Tässä pieni esimerkki Martinan puheesta 😂 ja Esko peesaa 😟

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ootsä joo emmä oo mut mä tarviin omaa tilaa oonko mä sitten introvertti , mä en kyl oikein tiiä mitä toi sana tarkottaa mutt joo oon mä kai sitt sellanen......😩

Mä olen itse introvertti ja ymmärrän tuon oman tilan ja ajan tarpeellisuuden oikein hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen itse introvertti ja ymmärrän tuon oman tilan ja ajan tarpeellisuuden oikein hyvin.

Martinan mies on toisesta kulttuurista johon sisältyy sosiaalisuus. Eikös hänessä ole italialaistakin verta eli siinä se ero. Suomalaiset haluavat juurikin sitä että pääsee metsään yksin. Joissakin kulttuureissa sellaista ei ymmärretä ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan mies on toisesta kulttuurista johon sisältyy sosiaalisuus. Eikös hänessä ole italialaistakin verta eli siinä se ero. Suomalaiset haluavat juurikin sitä että pääsee metsään yksin. Joissakin kulttuureissa sellaista ei ymmärretä ollenkaan.

Introvertti, joka epätoivoisesti tyrkyttänyt itseään julkisuuteen jo monta kymmentä vuotta, hmm.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se hyvä, että elävätkin etäsuhteessa, niin saa mies välillä vetää happea.
        Martinahan huusi silloin suhteen alussa jossain kahvilassa tälle hepulle niin, että kaveri ihan tärisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reilu nelikymppinen nainen ilmaisee itseään onnettoman huonosti.
        No moukkahan se on.
        Kotiorja peesaa vielä eronkin jälkeen koska vaihtoehtoja ei ole.
        Etäsuhde (Tai ei suhdetta ollenkaan) on ihan passeli itsekkäälle ja itsekeskeiselle eukolle.
        Ongelmia on luvassa, jos noin erilaiset ihmiset yrittäisivät avioliittoa.
        Tosin liitto Eskon kanssa kosahti ihan eri syystä, eli molemminpuolisesta pettamisestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Introvertti, joka epätoivoisesti tyrkyttänyt itseään julkisuuteen jo monta kymmentä vuotta, hmm.

Just niin. Kyllä tuo etäisyyden ja oman rauhan/tilan haluaminen (muka) on vain pohjustusta sille, että häitä ei ole tulossa ja ero käsillä, ellei jo tapahtunut. Avoliittoon muuttivat ja siitäkin juttua riitti, kun Martina ihan kihlautui ja miehen sai kotiinsa. Esko oottaa kieli pitkänä tilaisuuttaan... 😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina löytyy seli-selityksiä erolle, kun Martinan suhteet kosahtaa kiville...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jassoo. Omakohtaista kokemusta taas vaihteeksi. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti mies ymmärtää Martinan väkivaltaisuutta ja rageamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina löytyy seli-selityksiä erolle, kun Martinan suhteet kosahtaa kiville...

Puhu sitten vasta heidän erostaan, kun he ilmoittavat asiasta. Olet joka ketjuun kirjoittanut jo kolmen vuoden ajan. Mies on jättänyt ja eroneet jo kaksi vuotta sitten. Samaa paskan jauhamista ainoastaan ja miksi toimit muuten noin ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanooko se Martina siinä muuta kuin ööh, ää, tota, siis, mmh....?

• Anonyymi

Martina on kyllä ihanan suorapuheinen. Aivan ääneen nauran kun luen mitä on sanonut. Aivan mahtava tuollainen etäsuhde kun arkeen sisältyy niin paljon, on työ, nuoremman lapsen harrastus vie ison osan. Mitäpäs sitä vainoajat keskisivätkään kun itse kertoo asioita. Miehellä myös vaativa ja aikaavievä työ ja vielä lapset muualla. Aina Martina on tuota kirjoittanut ja kuvannutkin että pitää päästä metsään "hengittämään".

• Anonyymi

Lippisjonnen vei metsään ja ukko päätti häipyä saman tien.

Yksityishenkilö elää perheen kanssa omaa elämäänsä maapallon toisella puolella.

• Anonyymi

No jo on, joku nauraa ääneen, kun Martina pääsee ääneen...
        Niin sitä ihmiset ajattelee erilailla. Minusta Martina on nolo.
        Tässä nyt petataan pikku hiljaa, että häitä ei tule. Etäsuhde, ovat eri mantereella, vaativa työ, eri luonne, veemäinen ex jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luojan kiitos loppui tuo suhde tanskalaiseen. Oli todella ällöttävän oloinen mies ja ällöttävän näköinenkin, varsinkin ilman lippistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen työ on Amerikassa ja miehen perhe on hänen kaksi lastaan ja lähisukulaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä nyt petataan pikku hiljaa, että häitä ei tule. Etäsuhde, ovat eri mantereella, vaativa työ, eri luonne, veemäinen ex jne

Viime kesänä oltiin vielä yhdessä Ibizlla maistelemassa häämenun antimia Öky hotellissa.
        Taisi olla samaa sarjaa kuin aikoinaan ...yes my friend yes...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luojan kiitos loppui tuo suhde tanskalaiseen. Oli todella ällöttävän oloinen mies ja ällöttävän näköinenkin, varsinkin ilman lippistä.

Martinalle kelpaa kaikki eli jopa mitättömän näköiset ja oloiset . Martinan miesten taso on ollut aina säälittävän surkea. Eikä tämä aussi mieskään kehuttava ole.
        Tosin ei sitä tasoa voi vaatia kun Martina itse on täydellinen moukka ja tolvana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks sua yhtään kyllästytä noi samat lörinäsi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinalle kelpaa kaikki eli jopa mitättömän näköiset ja oloiset . Martinan miesten taso on ollut aina säälittävän surkea. Eikä tämä aussi mieskään kehuttava ole.
        Tosin ei sitä tasoa voi vaatia kun Martina itse on täydellinen moukka ja tolvana.

Tuo sun katkeruus on kyllä liian läpinäkyvää !😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi Martina hänet sitten valitsi, kai siinä jotakin oli?
        Eikä sun tarvitse pohtia mitään "Luojan kiitos suhde loppui" vaikka Martinan elämää elätkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No huh huh.
        Kyllä siellä on sellainen rivi exiä että maistuis kello vaan. Nyt on kyllä lesbot äänessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No huh huh.
        Kyllä siellä on sellainen rivi exiä että maistuis kello vaan. Nyt on kyllä lesbot äänessä.

Kelle vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän se riihimäkeläinen oli jonka kanssa Martina oli parisuhteessa kun oli parikymppinen? Martinan vainoajan mukaan siis säälittävän surkea sekin?

• Anonyymi

On joo ihanan suorapuheinen kyllä.
        "Ooh, ää, tota siis, ööh, joo, tota, siis, öö,.."
        Herranen aika miten heikko ulosanti viittäkymmentä käyvällä someammattilaisella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Martina-parka oli pakotettu olemaan hänen kanssaan ja vieläpä menemään yhdessä keskelle metsää Hyttyshostelliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen työ on Amerikassa ja miehen perhe on hänen kaksi lastaan ja lähisukulaiset.

Juuri näin. Vaimo on tosiaankin lähisukulainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo sun katkeruus on kyllä liian läpinäkyvää !😂

Kaikki kun ovat katkeria Martinalle. Martinan Maraton Kaivopuistossa oli alkukesän suurin urheilujuhla Suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän se riihimäkeläinen oli jonka kanssa Martina oli parisuhteessa kun oli parikymppinen? Martinan vainoajan mukaan siis säälittävän surkea sekin?

Siis Petri-Markus Tottervisu?

Hän on ollut hoidossa jo vuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herranen aika miten heikko ulosanti viittäkymmentä käyvällä someammattilaisella.

Koska hän on hyvinvointivalmentaja eikä mikään puhuja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viime kesänä oltiin vielä yhdessä Ibizlla maistelemassa häämenun antimia Öky hotellissa.
        Taisi olla samaa sarjaa kuin aikoinaan ...yes my friend yes...

Saa ilmaiset sapuskat maistetee häämenua hyvä keksintö, samppista kyytipojaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus tais olla pahoinvointi valmentaja. Pöllytti erään vosun peruukkia äidillisillä otteilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kouluttamattomuus näkyy Martinan ( myös Eskon ) puheessa. Aivan järkyttävää , ei yhtään kunnon lausetta....emmä vaan joo ää tota joo oon mä joku ...😩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki kun ovat katkeria Martinalle. Martinan Maraton Kaivopuistossa oli alkukesän suurin urheilujuhla Suomessa.

Joko tapahtuma sai enemmän kuin kaksi osallistujaa ?

• Anonyymi

Joo, ihanan suorapuheinen on.
        Haukkuu ihmisiä jämäpaloiksi, laiskoiksi ja sanoo vihaavansa lihavia ihmisiä, jotka haisee ja piereskelee ja lihoo.
        Nykyään, kun ylipainoisia on kaikkialla maailmassa lisääntyvissä määrin, niin voidaan todeta, että Martina vihaa siis yli puolta maailman aikuisista.
        On kyllä herttaisen ja ihailtavan oloinen ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Martina-parka oli pakotettu olemaan hänen kanssaan ja vieläpä menemään yhdessä keskelle metsää Hyttyshostelliin.

Lippis-Jonne oli purskahtamaisillaan itkuun, muistan sen ilmeen kuvassa. Jonnen lapset olivat tuolloin jo lähteneet karkuun pullantuoksuista äitipuolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säälittävän surkeasti veti Martinaa turpaan todisti eräskin Sedu, joka oli silloin työnantaja ravintola-alalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisköhän sitten pysyä vain jumppailun ja voimailun parissa eikä uskotella olevansa guru sosiaalisessa mediassakin.
        Kaikki mitä tää nainen yrittelee on tuomittu epäonnistumaan, todisteita on pilvin pimein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No huh huh.

Joku taso sentään täytyy olla, ei se pelkkä six pack vaan riitä, jos äly on heikonlainen !
        Kotimaiset ainakin olleet kouluttamattomia juntteja, Therman taisi olla yo, mutta muuten tasapainoton naisten perässä juoksija.

Muutamalla ainakin rikollistausta, joten en menisi kehumaan !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, Luojan kiitos ja huh! Johan ne pari viikkoa oli olevinaan suhteessa. Taulurosvoa ehti tapaamaan kaksi kertaa pikaisesti, ja se oli siinä. Palopoikakin taisi olla kuvioissa pari vkoa, pikkarambo reilun vuoden. Suhde aussin kanssa kestänyt enimmäkseen etänä toista vuotta ja ero siintää jo näköpiirissä. Onneksi on Esko! ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä tiedät, missä tämän aussi sulhon työ on ja mitä se työ tosiasiassa on !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehellä ei ole omaa perhettä enää, koska avioero jo ollut vuosia sitten. On kaksi tytärtä nyt 10 ja 11 vuotiaita.

• Anonyymi

Miten voi mennä naimisiin ja olla etäsuhteessa. No, onhan sitä oltu jo avoliitossa, niin miksi vaivautua naimisiin.

• Anonyymi

Ootko sä oikeesti niin pussissa kasvanut, ettet tiedä että puolisot voi tehdä duunia eri kaupungissa tai jopa eri maassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko sä oikeesti niin pussissa kasvanut, ettet tiedä että puolisot voi tehdä duunia eri kaupungissa tai jopa eri maassa?

Ai nyt ovatkin jo puolisoita 😩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin yleensä, seurustelevat tai JOPA avioliitossa olevat ihmiset tekee duunia eri maissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin yleensä, seurustelevat tai JOPA avioliitossa olevat ihmiset tekee duunia eri maissa?

Tämä avopari on peräti eri mantereella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä avopari on peräti eri mantereella.

Siis oikeestikko, sä oot tosi nokkela 🥸

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pirittankin uusi mies työskentelee Japanissa ja sitä ennen Italiassa. Heistä oli kuitenkin yhteiskuva Seiskassa kun olivat jossain tapahtumassa Helsingissä. Eikä täällä sanaankaan. Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pirittankin uusi mies työskentelee Japanissa ja sitä ennen Italiassa. Heistä oli kuitenkin yhteiskuva Seiskassa kun olivat jossain tapahtumassa Helsingissä. Eikä täällä sanaankaan. Miksi?

Varmaan siksi, kun ketjun aihe on Martina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeasti? Kiitos tiedosta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😭😭😭😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis oikeestikko, sä oot tosi nokkela 🥸

Itse asiassa lippisjonne on yhä koko ajan paljon lähempänä Martinaa kuin yksityishenkilö.
        ... asiaa täytyy tutkia...🤔

• Anonyymi

Ketä jaksaa toi Martina enää kiinnostaa ? Vanha haahka. No jos tykkää epämääräisestä söheltämisestä niin kait se sitten kiinnostaa.

• Anonyymi

Taidat itse olla vielä vanhempi haahka.😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenhän on ? Miespuolinen haahka ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan ole. Sofian täti on miesnainen ja teinivanhus. Entinen toimittaja ja yövartija. Älä sinä häntä pilkkaa, koska virolainen bodari voi muuten tulla Hangosta!

• Anonyymi

Kyllä tää vosu on menneen talven lunta ollu jo aika kauan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan ole. Sofian täti on miesnainen ja teinivanhus. Entinen toimittaja ja yövartija. Älä sinä häntä pilkkaa, koska virolainen bodari voi muuten tulla Hangosta!

Hui!
        Täytyy nyt asetella sanansa kun on tollanen uhka päällä.
        Joten kansaivälisesti tunnettu supermalli , menestynyt artisti ja tanssitaiteilija, triatleetti Atlanninylittäjä, elämäkertakirjailija, hyvinvoinnin lähettiläs, ravintotieteilijä, ravivalmentaja,koirankasvattaja,missikisayrittäjä,verotilastojen kiistattomia ykkösnaisia ja vielä superäiti ja kaikkien alojen tietäjä ja osaaja samassa paketissa
        on vetäytymässä Juhannuksen viettoon yksin tai yhdessä kengurun tai ydinfamiliansa kanssa tuntemattomaan kohteeseen.
        Voipi olla järvisuomessa ja mannereuroopassa, muutkin mantereet on aivan mahdolliset.
        Että rattoisaa jussia itse kullekkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tää vosu on menneen talven lunta ollu jo aika kauan.

Totta turiset ja olet todellakin vanha vosu ja vainonnut jo Martinaa ja hänen läheisiään 25 vuotta ainakin 💩.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten Sofia liittyy tähän ketjuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta turiset ja olet todellakin vanha vosu ja vainonnut jo Martinaa ja hänen läheisiään 25 vuotta ainakin 💩.

Siiderskän arkistosta löytyy tarkka päivä. Vainoaminen alkoi Hyvinkäällä 17.8. 1998.

• Anonyymi

Miksi Seiska on ottanut kansanedustaja Nooran hampaisiinsa? Eikö Seiska tee itsestään kyseenalaisen kuin nostaa framille jotain rikoksista pitkään vankeudessa istunutta Immua? Onko Immu jopa Seiskan vinkkaaja ja onko ollut jo sieltä Katso-lehdestä lähtien. Hörkön kaveripiiriinhän tuo Immu kuuluu.

• Anonyymi

Seiska on ottanut Immun jopa toimittajaksi vähäksi aikaa ja siinä "tuomitsi rikollisia" (paitsi siihen aikaan framilla olleita huumerikollisia Ranta-ahoa ja Sofiaa). Ja sitten vankilassa aikanaan tuomiota istunut ei saisi edes mennä kirkkoon ristiäisiin.

• Anonyymi

Hörkkö kertoo Hesarin haastattelussa että kun pyöri (tunki itsensä) julkkispiireihin niin sitten rahapulassa myivät juoruja julkkiksista ennenkaikkea Katso-lehdelle. Ainakin Jussi Ahteen kanssa Hörkkö pyöri ja Rytkösen veljesten, ainakin toisen. Hörkkö kertoi että ystävystyi Katson päätoimittaja Helin kanssa ja tämä Heli palkkasi hänet toimittajaksi ei paparazziksi kun oli niin innokas kyttäämään julkkiksia jo tehdessään toista työtä ennen paparazziutta.

• Anonyymi

Onko tuon miehen, jota Immu moittii että oli kirkkoon mennyt, rikoksenteosta kulunut jo se 10 vuotta. Hörkkö on kertonut että yli 10 vuotta vanhoja rikoksia ei lehdissä enää muistella. Hörkkö oliottaantunut kun hänen rikoksiaan ennen toimittajan uraa, oli muisteltu Hesarissa.

• Anonyymi

Myös IL uutisoi asiasta.

• Anonyymi

Ihmeellistä, että on muka pyörinyt tämän Ahteen kanssa. Koskaan en ole nähnyt. Olen samaa mieltå, että M. Petaa nyt jotain. Muuten olisi tullut jo jotain hääpuku-juttua.

• Anonyymi

Hehheee kyllä naurattaa. Joko salahäät pidetty salaisessa paikassa. Juorulehdillä yksinoikeus, maksaako juorulehti häät ja häämatkan, salaiseen kohteeseen. Kuvat juorulehdessä

• Anonyymi

Hans myös kyseli joku aika sitten Martinan instassa häistä. Mene sinäkin sinne kyselemään koska täältä et ainakaan vastausta saa. Sinua aivan naurattaa jännityksestä? Onko Martina sinulle jotenkin läheinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hans myös kyseli joku aika sitten Martinan instassa häistä. Mene sinäkin sinne kyselemään koska täältä et ainakaan vastausta saa. Sinua aivan naurattaa jännityksestä? Onko Martina sinulle jotenkin läheinen?

Eikä? Nimen perusteella vaikuttaisi olevan aivan bättre folkkia?

• Anonyymi

Häitä odotellessa!

• Anonyymi

Mä luulin että on jo virallista että ovat eronneet?
      Totesivat siis että kahden mantereen suhde on hankala ja jatkavat ystävinä. Tää tapahtui siis sen Espanjan hyroxin aikoihin, olivat reissussa ystävinä.
      Häitä ei siis ole tulossa.

• Anonyymi

Eivät ole koskaan sanoneet, että jatkavat ystävinä ja miksi sairas mielesi kokoajan keksii valheita ? Olisi ollut isot otsikot mediassa, että Martina ja miehensä ovat eroneet ja ovat ainoastaan enää ystäviä 😄.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ole koskaan sanoneet, että jatkavat ystävinä ja miksi sairas mielesi kokoajan keksii valheita ? Olisi ollut isot otsikot mediassa, että Martina ja miehensä ovat eroneet ja ovat ainoastaan enää ystäviä 😄.

Juu juu, on sen luokan stara että isot otsikot :DDD

• Anonyymi

Martina ei ollut siellä Espanjan hyroxissa miehensä kanssa eli patologinen valehtelija on vaihtanut hieman tyyliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina ei ollut siellä Espanjan hyroxissa miehensä kanssa eli patologinen valehtelija on vaihtanut hieman tyyliä.

Kuitenkin postas kuvan sieltä tämän miehen kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuitenkin postas kuvan sieltä tämän miehen kanssa?

Ei postannut Espanjasta kuvaa joten täyttä skeidaa, ei edes stoorissa. Espoon kisasta postasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei postannut Espanjasta kuvaa joten täyttä skeidaa, ei edes stoorissa. Espoon kisasta postasi.

Heh, mä oon varmaan kuullut väärin. Espoo ja Espanja - melkein sama asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eroneet... 😂

Rippikouluajoilta muistan opetetun, että kihlaus on vakaa aikomus avioliittoon. Martina ja aussi menivät varmaan kihloihin ja "avoliittoon" ihan vaan siksi, että pääsivät hetkeksi taas lööppeihin. Martina toki taisi ollakin ihan tosissaan. Kovastihan hän on vuosien saatossa sulhoa/sulhoja metsästänyt milloin mistäkin maasta. Aussi on nyt huomannutkin tehneensä virheen ja ottaa etäisyyttä. Seuraava lööppijuttu on, kun he erosivat parhaina ystävinä ja ikuisesti toinen toistaan tukien ja rakastaen ja kaikkea hyvää toisilleen toivoen. Kasvoivat siis erilleen, kuten tapana on sanoa. 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eroneet... 😂

Rippikouluajoilta muistan opetetun, että kihlaus on vakaa aikomus avioliittoon. Martina ja aussi menivät varmaan kihloihin ja "avoliittoon" ihan vaan siksi, että pääsivät hetkeksi taas lööppeihin. Martina toki taisi ollakin ihan tosissaan. Kovastihan hän on vuosien saatossa sulhoa/sulhoja metsästänyt milloin mistäkin maasta. Aussi on nyt huomannutkin tehneensä virheen ja ottaa etäisyyttä. Seuraava lööppijuttu on, kun he erosivat parhaina ystävinä ja ikuisesti toinen toistaan tukien ja rakastaen ja kaikkea hyvää toisilleen toivoen. Kasvoivat siis erilleen, kuten tapana on sanoa. 😆

Hassu mies jos osti kuitenkin Martinalle yli 30 000 euron kihlasormuksen ja ainoastaan siksi että pääsisivät lööppeihin. 🤭. Mies on kuitenkin yksityishenkilö ja haluaa myös olla sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hassu mies jos osti kuitenkin Martinalle yli 30 000 euron kihlasormuksen ja ainoastaan siksi että pääsisivät lööppeihin. 🤭. Mies on kuitenkin yksityishenkilö ja haluaa myös olla sitä.

30 000
        😭😭😭😭

Temusta ostettu kikkare.

• Anonyymi

Näin niitä kulissiavioliittoja solmitaan.
      Kova kaksoisliekki hehkutus onkin nyt oman ajan tarvetta.
      Vai selitetäänkö oman ajan tarvetta sillä, että toisella on velvoitteita maapallon toisella puolella.
      Siellähän ne ”kengurun” tärkeimmät ovat.
      Pienet lapset.

• Anonyymi

Mikä oli Kengurun ja ex vaimonsa eron syy, kun lapset eron aikana muutaman vuoden vanhoja, nuorin ehkä ei ihan vuottakaan. Arvailla vain sopii 😟

• Anonyymi

Eipä mikään yllätys ettei suhde toimi jos toinen on toisella puolella maailmaa. En tiennyt että miehellä on lapsia. Varmasti haluaa olla lähellä heitä vaikka ei olisi pääasiallinen huoltaja. Kuinkas Palacin Suomen töiden käy? Eikös sillä oo firma Suomessa ja sijoituksia ainakin se Levin mökki? Ja otti muistaakseni jonku työpaikankin vastaan Suomesta.

• Anonyymi

Voi kristus sanoisi duudsonit, mitä skeidaa sanoisi itähelsinkiläinen.

• Anonyymi

"en tiennyt että miehellä on lapsia" - voihan vee mitä valetta. Ex-vaimon instaa pommitettu satavarmasti kuten tapahtui Hanneksen aikanakin. Hänellä jotkut lapset niin isoja että niidenkin insta niin piti laittaa yksityiseksi kun hyeenat hyökkäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"en tiennyt että miehellä on lapsia" - voihan vee mitä valetta. Ex-vaimon instaa pommitettu satavarmasti kuten tapahtui Hanneksen aikanakin. Hänellä jotkut lapset niin isoja että niidenkin insta niin piti laittaa yksityiseksi kun hyeenat hyökkäsi.

Sun pitää nyt vaan hyväksyä ettei kaikki oon yhtä syvällä tässä Martinan ”fanituksessa” kuin sinä.
        Simppaatko ihan ilmaiseksi btw?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun pitää nyt vaan hyväksyä ettei kaikki oon yhtä syvällä tässä Martinan ”fanituksessa” kuin sinä.

Kummallisia oletuksia kun Wikipedian kommenteissakin eräs kirjoitti väitti että Martinan lähipiiri siellä muuttaisi tietoja tai sitten että jollekin maksetaan. Aivan kummallisia oletuksia siellä ja täälläkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuohan on Martinan vainoajia jotka tuollaista tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan ymmärrettävää että lapsia suojeltu äidillisiä otteita käyttävältä salarakkaalta.

• Anonyymi

Nyt Seiskan maalituksen kohteena näyttää olevan Marinin mies, joka on yksityishenkilö. Toivottavasti ottaa yrittäjien lakimieheen yhteyttä että miten tulisi toimia.

• Anonyymi

Seiska väittää että ihmisestä tulee julkisuuden henkilö sillä perusteella että laittaa omaan instaansa seuraajille postauksia ja sitten Seiska ottaa niitä sieltä omille sivuilleen ja booom! henkillöstä tulikin yhtäkkiä julkisuuden henkilö, koska päivittää avointa instaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seiska väittää että ihmisestä tulee julkisuuden henkilö sillä perusteella että laittaa omaan instaansa seuraajille postauksia ja sitten Seiska ottaa niitä sieltä omille sivuilleen ja booom! henkillöstä tulikin yhtäkkiä julkisuuden henkilö, koska päivittää avointa instaansa.

Eikös K.Räikkönen nosti asian esiin ja Seiska sai näpeilleen eli hävisi jutun?

• Anonyymi

Ja taas vertaus ex-pääministeriin. 🤭 Mitäköhän kruununprinsessa Victorian lakimiehet sanoisivat aiheesta?

• Anonyymi

Siis Monsieur Mosse?

• Anonyymi

Tarkoittaako ero aussista että Martina ja salaperäinen hevosmiljonääri kohta virallistavat suhteensa?

• Anonyymi

Minna / Martina , itsenäinen ja hyvän itsetunnon omaava koulutettu valmentaja 😂

• Anonyymi

Voisiko se hevosmies olla niin tyhmä?

• Anonyymi

Kivat viikset Martinalla

• Anonyymi

Upeet, pitkät sääret Sofialla. Mistä niitä saa ostaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Upeet, pitkät sääret Sofialla. Mistä niitä saa ostaa?

Sofia haluais pitkät sääret, niin kuin on Jeffreyn kauniilta aviovaimolla 🧐.

• Anonyymi

Joko on häät pian?

• Anonyymi

Onko rillimiljonäärin avioero ja selvitetty loppuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko rillimiljonäärin avioero ja selvitetty loppuun?

Ei Sofia tarvitse avioliittoa, sehän on vaan Minna / Martinan pakkomielle.
        Ensin häät piti viettää Ibizalla Öky hotellissa, jonka häämenu on jo vuosi sitten maisteltu. Tosin suunnitelma on hiukan muuttunut, että uutta paikkaa etsitään kuumeisesti ja sen olisi tarkoitus olla hiekkatien päässä. 🤷🏻‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensin häät piti viettää Ibizalla Öky hotellissa, jonka häämenu on jo vuosi sitten maisteltu. Tosin suunnitelma on hiukan muuttunut, että uutta paikkaa etsitään kuumeisesti ja sen olisi tarkoitus olla hiekkatien päässä. 🤷🏻‍♀️

Oletko sinäkin joku metsänomistaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nyt harmittaa Martinaa, kun Didikin pääsi naimisiin ja ökyjyhlat Ranskassa. Olikohan Martina ja miljonäärikihlattunsa edes kutsuvieraiksi päässeet? 😥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nyt harmittaa Martinaa, kun Didikin pääsi naimisiin ja ökyjyhlat Ranskassa. Olikohan Martina ja miljonäärikihlattunsa edes kutsuvieraiksi päässeet? 😥

... juhlat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinäkin joku metsänomistaja?

Ai sinäkö olet? 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

... juhlat

Ei ollut kutsuttu. Ne oli ökyjuhlat.
        Martina olis mennyt kuitenkin oranssinpunaisessa, napaan asti olevassa minimekossa. Ja lenkkareissa.. Eikä hällä olisi ollut aveciakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tuo Didem ole Riihimäeltä ja maahanmuuttajien lapsi? Pelasti bestiksensä Stefun ja meni itse kännissä rattiin heidän nuoruuden aikoina. Tuli isolle kirkolle ja sai bättre folkin kaverikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tuo Didem ole Riihimäeltä ja maahanmuuttajien lapsi? Pelasti bestiksensä Stefun ja meni itse kännissä rattiin heidän nuoruuden aikoina. Tuli isolle kirkolle ja sai bättre folkin kaverikseen.

Stefu kuitenkin sai ehdonlaisen kun jäi kännissä kiinni ratista kahdesti samana iltana, siis silloin parikymppisenä kun kaveerasi mm. Didemin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia Stefusta eron jälkeen yritti Didemin puolison kaksoisveljeä, ei saanut vaikka pukeutuikin kuin Didem.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Didem meni rahamiehen kanssa avioliittoon ja on asuntoja Stocholmissa, Hgissä ja Etelä Ranskassa. Martina ei ole vieläkään onnistunut, vaikka sinnikkäästi yrittää. Taitaa jäädä jämäpalaksi koko muija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Didemin isä on turkkilainen ja hänen luotsaamansa pizzeria on menestyvä yritys Riihimäellä. Äiti on suomenruotsalainen, joten Didemin kotikieli on ruotsi. Didem on myös yo, joten koulutustakin on jonkin verran.

Ei voi edes verrata Martinaan, joka hitaalla käydä tolvana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Didemin isä on turkkilainen ja hänen luotsaamansa pizzeria on menestyvä yritys Riihimäellä. Äiti on suomenruotsalainen, joten Didemin kotikieli on ruotsi. Didem on myös yo, joten koulutustakin on jonkin verran.

Ei voi edes verrata Martinaan, joka hitaalla käydä tolvana.

No niin, nyt tiedämme Martinan vainoajasta taas hieman enemmän. Siis minne päin on kallellaan. Kumma että ihailee Didemiä ja sitten ihailee Sofiaa, vaikka naiset on toistensa vastakohtia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin, nyt tiedämme Martinan vainoajasta taas hieman enemmän. Siis minne päin on kallellaan. Kumma että ihailee Didemiä ja sitten ihailee Sofiaa, vaikka naiset on toistensa vastakohtia.

Olisko kuulunut Didemin ja Stefun porukkaan silloin nuoruudessa eli olisiko itsekin sitä bättre folkkia sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko kuulunut Didemin ja Stefun porukkaan silloin nuoruudessa eli olisiko itsekin sitä bättre folkkia sitten?

Tuolta 17:57 kommentista tulee kyllä selville että vainoaja on Riihimäeltä, kuten on monesti arveltukin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan olla että sen tytär on kuulunut? Olisiko se Siepin ja Martinan haukkuja joka kertoi että tyttärensä on kosmetologi ja lisäksi käynyt täydennyskoulutuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan olla että sen tytär on kuulunut? Olisiko se Siepin ja Martinan haukkuja joka kertoi että tyttärensä on kosmetologi ja lisäksi käynyt täydennyskoulutuksen.

Täällä on aikaisemmin kerrottu että on joku joka olisi halunnut Stefun tyttärelleen. hm?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on aikaisemmin kerrottu että on joku joka olisi halunnut Stefun tyttärelleen. hm?

Näyttää tietävän Didemin perhesuhteet ja koulutuksen hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ihailee eniten AMB Tuomistoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolta 17:57 kommentista tulee kyllä selville että vainoaja on Riihimäeltä, kuten on monesti arveltukin.

Niin on. Hän oli Martinan luokkakaveri Riihimäen ala-asteelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on. Hän oli Martinan luokkakaveri Riihimäen ala-asteelta.

Eikös se vainoaja täällä itkenyt riihimäkeläisten yläasteen poikien perään mutta Martina on kyllä käynyt koulunsa Munkkiniemessä. Vainoaja on siis joko Munkkiniemestä tai Riihimäeltä, riippuu siitä että mistä syystä aloitti Martinan vainoamisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Didem on jo ollut ennenkin avioliitossa ja on kans lapsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Didem ja miehensä vihittiin avioliittoon jo elokuun alussa 2023 eli nämä eivät olleet häät vaan hääjuhlat pidettiin vasta kaksi vuotta häiden jälkeen. Siinä välissä tekivät lapsen. Tuolla hääjuhlassa oli mukana Martinan vihollisleiriin siirtyinyt Roope ja myös Hangon Stefulta itselleen saanut Stefun ex-ystävä Kyllönen. Stefuhan on oikeasti Didemin ystävä ollut jo nuoruudesta ja onko aivan perhetuttu mutta ei Stefuakaan kutsuttu hääjuhliin. Olisi varmasti ollut kiusallista olla samassa tilaisuudessa Kyllösen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Didem ja miehensä vihittiin avioliittoon jo elokuun alussa 2023 eli nämä eivät olleet häät vaan hääjuhlat pidettiin vasta kaksi vuotta häiden jälkeen. Siinä välissä tekivät lapsen. Tuolla hääjuhlassa oli mukana Martinan vihollisleiriin siirtyinyt Roope ja myös Hangon Stefulta itselleen saanut Stefun ex-ystävä Kyllönen. Stefuhan on oikeasti Didemin ystävä ollut jo nuoruudesta ja onko aivan perhetuttu mutta ei Stefuakaan kutsuttu hääjuhliin. Olisi varmasti ollut kiusallista olla samassa tilaisuudessa Kyllösen kanssa.

En usko että Didem on enää ystävä Stefun kanssa ollut kevään 2020 jälkeen. Mutta Roopea ihmettelen että hengailee monen Martinan nykyisen ystävän kanssa ja lisäksi "käärmeen" eli Martinan pahimman vihollisen Sofian bestikseksi alkanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Didem ei ole ollut ainakaan Mikon kanssa " avioliitossa " mutta yhteinen lapsi heillä on !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Didem ei ole ollut ainakaan Mikon kanssa " avioliitossa " mutta yhteinen lapsi heillä on !

Jännä juttu että sinä liityt tavalla tai toisella Didemiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan on se välimerkkivajaa, Martinan pahimpia haukkujia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännä juttu... Taas! 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että Didem on enää ystävä Stefun kanssa ollut kevään 2020 jälkeen. Mutta Roopea ihmettelen että hengailee monen Martinan nykyisen ystävän kanssa ja lisäksi "käärmeen" eli Martinan pahimman vihollisen Sofian bestikseksi alkanut.

Mitä se sun napaa kalvaa kuka kenenkin kanssa on ystävä?

Lapsellisia noi sun "pahin vihollinen seuraaja, vainooja, stalkkaaja, hateri" ym.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se vainoaja täällä itkenyt riihimäkeläisten yläasteen poikien perään mutta Martina on kyllä käynyt koulunsa Munkkiniemessä. Vainoaja on siis joko Munkkiniemestä tai Riihimäeltä, riippuu siitä että mistä syystä aloitti Martinan vainoamisen.

Mene hoitoon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännä juttu! 😝

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan on se välimerkkivajaa, Martinan pahimpia haukkujia.

Onpas jännä juttu. Ja Martinan vainoaja tämän aloitti kun lällätteli että Martinaa ei kutsuttu Didemin häihin ja että Martinalla ei ole ystäviä ja tällaista nyt tuli esille loppujen lopuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sun napaa kalvaa kuka kenenkin kanssa on ystävä?

Lapsellisia noi sun "pahin vihollinen seuraaja, vainooja, stalkkaaja, hateri" ym.

Martinan vainoaja aloitti ja irvaili että Martinalla ei ole ystäviä eikä kutsuttu edes Didemin hääjuhliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan vainoaja aloitti ja irvaili että Martinalla ei ole ystäviä eikä kutsuttu edes Didemin hääjuhliin.

Martinan pahin vainoajahan on se joka hokee Riihimäkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koulunsa? Monikko? Siis ala-asteen ja Voimavalmentaja-kurssin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vainooja on Sofian ja Dididadan kummitäti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan pahin vainoajahan on se joka hokee Riihimäkeä.

Ohhoh. Upea johtolanka.
        Ilmoitus tehty ylläpidolle ja lakimiehille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kutsuttiinko se?

• Anonyymi

Miksi martinalla on niin valtava pakkomielle päästä naimisiin? Hän on kuitenkin jo ollut naimisissa.

• Anonyymi

Eikö ole tullut mieleen jospa Martinan mies haluaa virallistaa suhteen myöskin? Käytti kosintaankin paljon rahaa ja energiaa että oksat pois, kun kihlasi rakkaansa.

• Anonyymi

Mistä tiedät et on pakkomielle Martinalla avioliittoon ? Mies kosi ja todella kauniisti ja 30 000 euroa maksaneella sormuksella vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät et on pakkomielle Martinalla avioliittoon ? Mies kosi ja todella kauniisti ja 30 000 euroa maksaneella sormuksella vielä.

Martinan saamat " kihlasormukset" maksavat aina tuon saman 30 000 euroa 😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No senkin asian sormuksen hinnasta otti seiskalehden toimittajat selville ja ei itse Martina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö ole tullut mieleen jospa Martinan mies haluaa virallistaa suhteen myöskin? Käytti kosintaankin paljon rahaa ja energiaa että oksat pois, kun kihlasi rakkaansa.

Sehän jää nähtäväksi mitä mies loppujen lopuksi haluaa. Eihän tuo sormus todista vielä mitään lopullista. Voi tulla häät tai voi tulla ero ennen häitä sormuksesta huolimatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella kauniisti 🤭... Olitko näkemässä tapahtuman vai mistä tiedät miten kosi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella kauniisti 🤭... Olitko näkemässä tapahtuman vai mistä tiedät miten kosi?

No kaikki on näkyvissä edelleen Martinan instas ja olet varmasti katsonut ja kuuntelut kosimisen itsekkin hyvin monta kertaa 🤗. Voiko enää kauniimmin mies puhua tulevalle vaimolleen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän jää nähtäväksi mitä mies loppujen lopuksi haluaa. Eihän tuo sormus todista vielä mitään lopullista. Voi tulla häät tai voi tulla ero ennen häitä sormuksesta huolimatta.

Se on meillä kaikille sama asia ja nähtäväksi, mitä tuo tullessaan tulevaisuus. Olet jaksanut jauhaa jo kohta kolme vuotta ja kokoajan ainoastaan, ne ovat eroneet tai sitten eroavart. Jätä asiasta jauhamiset ja keskity edes vähän, oman elämäsi hyvinvointiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kaikki on näkyvissä edelleen Martinan instas ja olet varmasti katsonut ja kuuntelut kosimisen itsekkin hyvin monta kertaa 🤗. Voiko enää kauniimmin mies puhua tulevalle vaimolleen ?

Sen Martinan postauksen Malediiveilta oli tietenkin Seiskakin laittanut sivuilleen. Sofiakin keksi sen jälkeen käskeä maksajansa viemään hänet ensi kertaa Malediiveille ja vielä samaan hotelliin missä Martina ja miehensä kihlautuivat, mutta Sofiahan seuraa tietenkin Martinan instaa. Veikkaan että kuuluu tähän sarjaan eli vihaseuraaja. Tai no, Sofia on kova matkimaan muita, myös Martinaa mutta tietenkin kaikkien kynsiinsä saamiensa miesten exiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siihenkin sormuksen hintaan on aina vaan Martinan sana 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siihenkin sormuksen hintaan on aina vaan Martinan sana 🤣

Ei ole Martinan sana ! Seiskalehden toimittajat ottaneet selville sormuksen merkin ja kuvat liikkeen hinnoista. Kirjoitti että voi olla vieläkin kalliimpi, koska timantti on niin suuri sormuksessa 🧐.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole Martinan sana ! Seiskalehden toimittajat ottaneet selville sormuksen merkin ja kuvat liikkeen hinnoista. Kirjoitti että voi olla vieläkin kalliimpi, koska timantti on niin suuri sormuksessa 🧐.

Seiskan toimittajat eivät erota timanttia zirkoniasta. Eikä Temun jäljitelmästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No senkin asian sormuksen hinnasta otti seiskalehden toimittajat selville ja ei itse Martina.

Sormus on ilmeisesti Temestä hankittu muutamalla sadalla eurolla . Thermanin aikainen sormus ( myös 30 000 € ) 🥴 oli aikoinaan lainassa pienen hetken !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sormus on tyylitön ja suorastaan huvittavan näköinen Martinan nakkisormissa 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noita samoja saa nettikaupasta muutamalla sadalla eurolla 🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sormus on ilmeisesti Temestä hankittu muutamalla sadalla eurolla . Thermanin aikainen sormus ( myös 30 000 € ) 🥴 oli aikoinaan lainassa pienen hetken !

Eikös Martina ostanut itse itselleen kihlasormuksen kun oli Stefun kanssa? Yritti näin uskotella seuraajilleen että häät on tulossa ja kävi myös sovittamassa jotain hääpukua. Kaikki kuitenkin tiesi ettei tatuoitu ja moneen rikokseen syyllistynyt salarakas tuu ikinä kelpaamaan Thermanin sukuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös Martina ostanut itse itselleen kihlasormuksen kun oli Stefun kanssa? Yritti näin uskotella seuraajilleen että häät on tulossa ja kävi myös sovittamassa jotain hääpukua. Kaikki kuitenkin tiesi ettei tatuoitu ja moneen rikokseen syyllistynyt salarakas tuu ikinä kelpaamaan Thermanin sukuun.

Mä muistan tämän! Katri Niskasen hääpukua sovitti mutta Stefu ei tähän painostukseen taipunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvattu tilanne, kuinkahan todellinen oli. Instaan käsikirjoitettua matskua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osti kyllä Stefan tai teetätti kalliin sormuksen ja oli maksanut yli 30 000 euroa. Ilmoitti karaoke baarissa mikrofoniin, me menemme Martinan kanssa naimisiin 🤗.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osti kyllä Stefan tai teetätti kalliin sormuksen ja oli maksanut yli 30 000 euroa. Ilmoitti karaoke baarissa mikrofoniin, me menemme Martinan kanssa naimisiin 🤗.

Sofia oli pyytänyt että Stefan ostaisi sille kihlasormuksen, oli ostanut ainoastaan kalevalaslrmuksen ja sitä piti Sofia pitkään sormessa 😂.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seiskalehden juttu löytyy Stefanin ja Martinan ja kerrotaan heidän kihlauksestaan. Kaikki löytyy netistä ja joku asia on mielessä ja haluaa sen tarkistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia oli pyytänyt että Stefan ostaisi sille kihlasormuksen, oli ostanut ainoastaan kalevalaslrmuksen ja sitä piti Sofia pitkään sormessa 😂.

Kalevalasormuksen. Olisi halunnut kalliin kihlasormuksen, koska oli ostanut Martinalle kuitenkin sen Stefan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stefan ei muistellut huumerikollista Sofiaa ollenkaan, kun teki Hangon muistoja omas instas. Ainoastaan muisteli Saraa ja Martinaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa sormus maksoi 55 000!

Yeniä. Temussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otti selville? Surffasivat Temun kotisivuilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

08:40 Nyt kun kysyit niin ei kyllä ole tullut mieleen että oletettu mies haluaisi virallistaa suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi hyvin valittu tuo karaokebaari asian julkistamiseen ja ihan vakavasti otettavaa tietenkin.

• Anonyymi

Martinalla on todella etäinen suhde lätkäjunnuihin.
      😭

• Anonyymi

Sana kulkee ja rahakkaat lätkäjunnut kiertää tolvanan kaukaa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sana kulkee ja rahakkaat lätkäjunnut kiertää tolvanan kaukaa !

Tietysti kiertää, miksi ne haluaisi olla missään tekemisissä äitiensä ikäisen Martinan kanssa???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti kiertää, miksi ne haluaisi olla missään tekemisissä äitiensä ikäisen Martinan kanssa???

Hannuhan hengaili eron jälkeen Martinasta vanhemman kanssa ja samoi myös Levillä hengailee Martinaa vanhemman kanssa, olen kuullut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hannuhan hengaili eron jälkeen Martinasta vanhemman kanssa ja samoi myös Levillä hengailee Martinaa vanhemman kanssa, olen kuullut.

Kuka Hannu?

• Anonyymi

Lopeta jo ja laita pullon korkki kiinni ja olet aivan sekaisin. Vai oletko ottanut vartinilot, kirjoitat nyt aivan sairaita juttuja ja monta kommenttia vielä.

• Anonyymi

Näin se vaan on. Sählynpelaaja Reijo-Olavi pelaa nykyään Unkarissa.

• Anonyymi

Mites ne kesähäät?
      Yrittääkö vaieta unholaan?
      Täällä ei unohdeta!

• Anonyymi

Ei tuu kesähäitä eikä talvihäitä Sofialle. Uusi mies ja sängyssä pussailee sen kanssa ja noin 4 vuotias lapsi on vielä samassa huoneessa. Rakkaus vaihtui taaskin Sofian elämässä. En malta odottaa omia tulevia häitäni 😫.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuu kesähäitä eikä talvihäitä Sofialle. Uusi mies ja sängyssä pussailee sen kanssa ja noin 4 vuotias lapsi on vielä samassa huoneessa. Rakkaus vaihtui taaskin Sofian elämässä. En malta odottaa omia tulevia häitäni 😫.

No ei niitä häitä tule Martina polollekaan.

• Anonyymi

Etäsuhteita löytyy.
      Mt B
      Palomies
      Lippisjonne
      Peter
      Stefan

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      82
      6291
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3451
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3058
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2272
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      28
      2171
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      120
      2053
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1999
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      1992
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1598
    10. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      36
      1495
    Aihe