Useat pikkupaikat on sitä juoruilua ja kateutta. Kontiolahdesta ei ole kokemuksia mutta koska on Joensuu vieressä niin lienee jo sellainen paikka missä ei juoruta tai kadehdita eikä kyräillä vaikka kaukaakin saapuisi? Kontiolahdella on nämä urheilujutut myös niin meno kai kansainvälisempää eikä kuppikuntaista menoa?
Kontiolahti lienee juoruilu ja kateusvapaa paikka koska lähellä isoa kaupunkia?
16
918
Vastaukset
- Anonyymi
KYYLÄYKSIEN KEHTO JUORUJEN ALKU LÄHDE
- Anonyymi
TIETYT IKÄ RYHMÄT SAMOSTA SAMOO ASIOO PUIVAT
- Anonyymi
joita asioita haluaa pitee omina tietonaa tulaa töykeesti kyselemmään ei älytä että annetaan itestä se nekatiivinen puol vaihe vuos vaivat toiste asiit kuuluu kyylille kylille
- Anonyymi
Sama tyyppi vinkuu samaa asiaa myös joensuun ja lieksan palstoilla.
- Anonyymi
TOISTE ASIAT KIINOSTAA KU EI OO MUUTA TEKEMISTÄ TYÖ TARJOUS JOS SATTUS TULEMAAN JOKA NYT HARVINNAISTA OLLAA OTILA VÄIJYSSÄ JAKSETAAN KYYLÄTÄ
- Anonyymi
Eikä pelkästään niillä, vaan monilla muillakin erilaisissa viestiketjuissa!
Olen täydellisen varma että asialla on vakavasti häiriintynyt eli mielenterveysongelmainen, sillä kukaan edes jotakuinkin henkisesti terve ei ilkeäisi eikä kehtaisi toimia noin edes kohtuullistas korvausta vastaan. Tämä mieleltään sairas sen sijaan ei kykene ymmärtämään omaa tilannettaan, kuten vastaavanlaisissa tapauksissa yleensäkin, vaan väittää omia harhojaan, kuvitelmiaan ja luulojaan täydeksi todeksi ja syyttää muita siitä ja sellaisesta mitä itse on. Kyseessä oleva yksilö on jo niin kaukana pimeän rajan takana ettei sieltä ole enää paluuta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä pelkästään niillä, vaan monilla muillakin erilaisissa viestiketjuissa!
Olen täydellisen varma että asialla on vakavasti häiriintynyt eli mielenterveysongelmainen, sillä kukaan edes jotakuinkin henkisesti terve ei ilkeäisi eikä kehtaisi toimia noin edes kohtuullistas korvausta vastaan. Tämä mieleltään sairas sen sijaan ei kykene ymmärtämään omaa tilannettaan, kuten vastaavanlaisissa tapauksissa yleensäkin, vaan väittää omia harhojaan, kuvitelmiaan ja luulojaan täydeksi todeksi ja syyttää muita siitä ja sellaisesta mitä itse on. Kyseessä oleva yksilö on jo niin kaukana pimeän rajan takana ettei sieltä ole enää paluuta!pikkusen voi vaikuttaa itekin ei oo joka kohassa tolittamassa on hiljane hullu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pikkusen voi vaikuttaa itekin ei oo joka kohassa tolittamassa on hiljane hullu
pitää suusa rullalla rullan taskussa toiste asioista on helloppo huolta kantoo omat unohtuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä pelkästään niillä, vaan monilla muillakin erilaisissa viestiketjuissa!
Olen täydellisen varma että asialla on vakavasti häiriintynyt eli mielenterveysongelmainen, sillä kukaan edes jotakuinkin henkisesti terve ei ilkeäisi eikä kehtaisi toimia noin edes kohtuullistas korvausta vastaan. Tämä mieleltään sairas sen sijaan ei kykene ymmärtämään omaa tilannettaan, kuten vastaavanlaisissa tapauksissa yleensäkin, vaan väittää omia harhojaan, kuvitelmiaan ja luulojaan täydeksi todeksi ja syyttää muita siitä ja sellaisesta mitä itse on. Kyseessä oleva yksilö on jo niin kaukana pimeän rajan takana ettei sieltä ole enää paluuta!hulluhan tuo selvästi on ja kun siihen lisätään vielä uskonnolla sekoitettu yläpää, niin sen tietää että latva on laho, matoja täynnään ja tikan koputtelema
- Anonyymi
KIRKA KIRKA ÄLÄ MUUTA VIRKA KYLLÄHÄN SE SATTUU OMAN TYHMYYTESÄ NÄYTTÄÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TOISTE ASIAT KIINOSTAA KU EI OO MUUTA TEKEMISTÄ TYÖ TARJOUS JOS SATTUS TULEMAAN JOKA NYT HARVINNAISTA OLLAA OTILA VÄIJYSSÄ JAKSETAAN KYYLÄTÄ
EIHÄN KYYLÄT TIIJETÄÄ PITÄÄ SUUNSA KIINNI JOKU JOS UTELOO NÄYTÄÄ KESKARII kyylä erottaa oma liike pysähtyy jiä kahtoo älämöttämään veret seisauttavasti mulkottaamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä pelkästään niillä, vaan monilla muillakin erilaisissa viestiketjuissa!
Olen täydellisen varma että asialla on vakavasti häiriintynyt eli mielenterveysongelmainen, sillä kukaan edes jotakuinkin henkisesti terve ei ilkeäisi eikä kehtaisi toimia noin edes kohtuullistas korvausta vastaan. Tämä mieleltään sairas sen sijaan ei kykene ymmärtämään omaa tilannettaan, kuten vastaavanlaisissa tapauksissa yleensäkin, vaan väittää omia harhojaan, kuvitelmiaan ja luulojaan täydeksi todeksi ja syyttää muita siitä ja sellaisesta mitä itse on. Kyseessä oleva yksilö on jo niin kaukana pimeän rajan takana ettei sieltä ole enää paluuta!Yrität viedä toisilta ihmisarvon ja mitätöidä täysin kun otettu puheeksi kelvoton käytöksesi, vika ei ole kohteessa vaan paskan viskojassa.
Ei tuota teidän touhua enää katso kukaan sormien välistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hulluhan tuo selvästi on ja kun siihen lisätään vielä uskonnolla sekoitettu yläpää, niin sen tietää että latva on laho, matoja täynnään ja tikan koputtelema
Onko täällä minkäänlaista moderointia kun asiallinen keskustelu yritetään vaientaa kakka-kampanjoilla joissa haukutaan alatyyliin kaikki muut keskustelijat.
Vastaavia täysin asiattomia haukkumisketjuja aukeaa vähän väliä uusia, ilmeisesti sama aloittaja ja oletettavasti sama pommittaa myös vastauksia omaan ketjuunsa.
MODEROINTI?
Mikä iso? laskeutukaahan Lontooseen tai Tokyoon, niin tiedätte, mikä on iso kaupunki. Ei millään pahalla, kaupunki-ihmiset unelmoivat seikkailusta maaseudulla, luonnon rauhassa.
- Anonyymi
ladi vostookii ALASKAA
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558