Kontiolahti lienee juoruilu ja kateusvapaa paikka koska lähellä isoa kaupunkia?

Anonyymi-ap

Useat pikkupaikat on sitä juoruilua ja kateutta. Kontiolahdesta ei ole kokemuksia mutta koska on Joensuu vieressä niin lienee jo sellainen paikka missä ei juoruta tai kadehdita eikä kyräillä vaikka kaukaakin saapuisi? Kontiolahdella on nämä urheilujutut myös niin meno kai kansainvälisempää eikä kuppikuntaista menoa?

16

918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      KYYLÄYKSIEN KEHTO JUORUJEN ALKU LÄHDE

      • Anonyymi

        TIETYT IKÄ RYHMÄT SAMOSTA SAMOO ASIOO PUIVAT


      • Anonyymi

        joita asioita haluaa pitee omina tietonaa tulaa töykeesti kyselemmään ei älytä että annetaan itestä se nekatiivinen puol vaihe vuos vaivat toiste asiit kuuluu kyylille kylille


    • Anonyymi

      Sama tyyppi vinkuu samaa asiaa myös joensuun ja lieksan palstoilla.

      • Anonyymi

        TOISTE ASIAT KIINOSTAA KU EI OO MUUTA TEKEMISTÄ TYÖ TARJOUS JOS SATTUS TULEMAAN JOKA NYT HARVINNAISTA OLLAA OTILA VÄIJYSSÄ JAKSETAAN KYYLÄTÄ


      • Anonyymi

        Eikä pelkästään niillä, vaan monilla muillakin erilaisissa viestiketjuissa!
        Olen täydellisen varma että asialla on vakavasti häiriintynyt eli mielenterveysongelmainen, sillä kukaan edes jotakuinkin henkisesti terve ei ilkeäisi eikä kehtaisi toimia noin edes kohtuullistas korvausta vastaan. Tämä mieleltään sairas sen sijaan ei kykene ymmärtämään omaa tilannettaan, kuten vastaavanlaisissa tapauksissa yleensäkin, vaan väittää omia harhojaan, kuvitelmiaan ja luulojaan täydeksi todeksi ja syyttää muita siitä ja sellaisesta mitä itse on. Kyseessä oleva yksilö on jo niin kaukana pimeän rajan takana ettei sieltä ole enää paluuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä pelkästään niillä, vaan monilla muillakin erilaisissa viestiketjuissa!
        Olen täydellisen varma että asialla on vakavasti häiriintynyt eli mielenterveysongelmainen, sillä kukaan edes jotakuinkin henkisesti terve ei ilkeäisi eikä kehtaisi toimia noin edes kohtuullistas korvausta vastaan. Tämä mieleltään sairas sen sijaan ei kykene ymmärtämään omaa tilannettaan, kuten vastaavanlaisissa tapauksissa yleensäkin, vaan väittää omia harhojaan, kuvitelmiaan ja luulojaan täydeksi todeksi ja syyttää muita siitä ja sellaisesta mitä itse on. Kyseessä oleva yksilö on jo niin kaukana pimeän rajan takana ettei sieltä ole enää paluuta!

        pikkusen voi vaikuttaa itekin ei oo joka kohassa tolittamassa on hiljane hullu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pikkusen voi vaikuttaa itekin ei oo joka kohassa tolittamassa on hiljane hullu

        pitää suusa rullalla rullan taskussa toiste asioista on helloppo huolta kantoo omat unohtuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä pelkästään niillä, vaan monilla muillakin erilaisissa viestiketjuissa!
        Olen täydellisen varma että asialla on vakavasti häiriintynyt eli mielenterveysongelmainen, sillä kukaan edes jotakuinkin henkisesti terve ei ilkeäisi eikä kehtaisi toimia noin edes kohtuullistas korvausta vastaan. Tämä mieleltään sairas sen sijaan ei kykene ymmärtämään omaa tilannettaan, kuten vastaavanlaisissa tapauksissa yleensäkin, vaan väittää omia harhojaan, kuvitelmiaan ja luulojaan täydeksi todeksi ja syyttää muita siitä ja sellaisesta mitä itse on. Kyseessä oleva yksilö on jo niin kaukana pimeän rajan takana ettei sieltä ole enää paluuta!

        hulluhan tuo selvästi on ja kun siihen lisätään vielä uskonnolla sekoitettu yläpää, niin sen tietää että latva on laho, matoja täynnään ja tikan koputtelema


      • Anonyymi

        KIRKA KIRKA ÄLÄ MUUTA VIRKA KYLLÄHÄN SE SATTUU OMAN TYHMYYTESÄ NÄYTTÄÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOISTE ASIAT KIINOSTAA KU EI OO MUUTA TEKEMISTÄ TYÖ TARJOUS JOS SATTUS TULEMAAN JOKA NYT HARVINNAISTA OLLAA OTILA VÄIJYSSÄ JAKSETAAN KYYLÄTÄ

        EIHÄN KYYLÄT TIIJETÄÄ PITÄÄ SUUNSA KIINNI JOKU JOS UTELOO NÄYTÄÄ KESKARII kyylä erottaa oma liike pysähtyy jiä kahtoo älämöttämään veret seisauttavasti mulkottaamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä pelkästään niillä, vaan monilla muillakin erilaisissa viestiketjuissa!
        Olen täydellisen varma että asialla on vakavasti häiriintynyt eli mielenterveysongelmainen, sillä kukaan edes jotakuinkin henkisesti terve ei ilkeäisi eikä kehtaisi toimia noin edes kohtuullistas korvausta vastaan. Tämä mieleltään sairas sen sijaan ei kykene ymmärtämään omaa tilannettaan, kuten vastaavanlaisissa tapauksissa yleensäkin, vaan väittää omia harhojaan, kuvitelmiaan ja luulojaan täydeksi todeksi ja syyttää muita siitä ja sellaisesta mitä itse on. Kyseessä oleva yksilö on jo niin kaukana pimeän rajan takana ettei sieltä ole enää paluuta!

        Yrität viedä toisilta ihmisarvon ja mitätöidä täysin kun otettu puheeksi kelvoton käytöksesi, vika ei ole kohteessa vaan paskan viskojassa.

        Ei tuota teidän touhua enää katso kukaan sormien välistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hulluhan tuo selvästi on ja kun siihen lisätään vielä uskonnolla sekoitettu yläpää, niin sen tietää että latva on laho, matoja täynnään ja tikan koputtelema

        Onko täällä minkäänlaista moderointia kun asiallinen keskustelu yritetään vaientaa kakka-kampanjoilla joissa haukutaan alatyyliin kaikki muut keskustelijat.

        Vastaavia täysin asiattomia haukkumisketjuja aukeaa vähän väliä uusia, ilmeisesti sama aloittaja ja oletettavasti sama pommittaa myös vastauksia omaan ketjuunsa.

        MODEROINTI?


    • Mikä iso? laskeutukaahan Lontooseen tai Tokyoon, niin tiedätte, mikä on iso kaupunki. Ei millään pahalla, kaupunki-ihmiset unelmoivat seikkailusta maaseudulla, luonnon rauhassa.

      • Anonyymi

        ladi vostookii ALASKAA


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe