Muistatteko, kuinka parrooni kehui omia rintojaan kylminä pakkasaamuina? Loppuaukoina parrooni karjui olevansa tämän lisäksi kaunotar. Jokainen kuski kyllä tunsi sen, että ajettavaa ei kohta enää ole. Tauoilla aina puhuttiin kyseisen ukon kajahtanaisuudesta ja siitä, kuinka joka aamuna oli vähän hullummat jutut.
MUISTATTEKO?
11
186
Vastaukset
- Anonyymi
Kenestä paroonista on tällä kertaa kyse? Niitä kun on/oli monta.
- Anonyymi
Tietäjät tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietäjät tietää
No, aloittajan mielenterveydestä/sairaudesta ei liene epäselvyyttä.
- Anonyymi
Olen kiinnostunut AP:n ajatusmaailmasta.
- Anonyymi
En hyväksy.
- Anonyymi
Minkä Pekka ja Lauri ovat julistaneet, se velvoittakoon kaikkia, myös paroneita ja paronimielisiä! Vainio, Paunu, Länsilinjat, Savonlinja ja Pohjolan Liikenne ovatkin jo antautuneet Onnibussille. Vielä Pohjolan Matka kitkuttaa jotenkuten mutta on suon partaalla jo sekin.
- Anonyymi
Tosi on, Pohjolan Liikenne on antautunut Onnibusille , Onnibus tekee liikevaihtoa 50 miljoonaa, Pohjolan Liikenne enää vaivaiset 110 miljoonaa. Ylistetään Onnibusia, ylistetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi on, Pohjolan Liikenne on antautunut Onnibusille , Onnibus tekee liikevaihtoa 50 miljoonaa, Pohjolan Liikenne enää vaivaiset 110 miljoonaa. Ylistetään Onnibusia, ylistetään.
Pohjolan Liikenteen kaukoliikenne = 0
- Anonyymi
Ketju poistettava asiattomana. No, tällä palstalla ei juuri ole muuta kuin asiatonta keskustelua.
- Anonyymi
Tällä palstalla puhutaan siekailemattoman suoraan niistä asioista joista linjaautoliitto esti puhumisen vuosikymmenien ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä palstalla puhutaan siekailemattoman suoraan niistä asioista joista linjaautoliitto esti puhumisen vuosikymmenien ajan.
Miksi LAL halusi estää rinnoista puhumisen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372746Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127989Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos78888EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta102832Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684