Ilmoitan sinulle TÄSSÄ JA NYT, että MINÄ MENEN 25.6.2025 ( JUHANNUSPÄIVÄ ) SEITALLE IHAN YKSIN.
MINÄ OTAN LAPION JA PUHELIMEN MUKAAN.
HAEN KAUPASTA JOTAIN HYVÄÄ SYÖTÄVÄÄ SEKÄ KEITÄN KAHVIA OMAAN TERMOSKUPPIIN NIIN SAAN JUODA SEITALLA KAHVIA SEKÄ SYÖDÄ HYVÄÄ MITÄ OLEN KAUPASTA OSTANUT.
ENSIN MINÄ KAIVAN LAPIOLLA SEITALLE KUOPAN JA SEN JÄLKEEN MINÄ UHRAAN TÄMÄN MEIDÄN KAKSOISLIEKKI RAKKAUS SUHTEEN JOKA ON TÄSSÄ PUHELIMESSA SEITA PÄIVÄNI KUNNIAKSI SIIHEN KUOPPAAN.
MINÄ LAITAN SIIHEN MAATA PÄÄLLE JA SANON SEITA LOITSUN SAMALLA, KUN MINÄ HYPIN SIINÄ PÄÄLLÄ.
SEN JÄLKEEN MINÄ ISTUN SIIHEN VIEREEN JA JUON SEKÄ SYÖN UHRI JUHLAN KUNNIAKSI!
SINÄ VARMAAN YMMÄRRÄT MITÄ SE TARKOITTAA!
Rakas kaksoisliekki rakkaus mieheni
11
204
Vastaukset
- Anonyymi
napit.
- Anonyymi
SIIHEN EI MITÄÄN NAPPEJA TAI MUITAKAAN LÄÄKKEITÄ TARVI, KUN KAIVAA MONTUN NIIN ONGELMA HOITUU SILLÄ!
MINÄ ILMOITAN KÄRÄJILLE, ETTÄ MINULLA ON OIKEUS SAADA PALVELUA JOKA EI OLE NETIN JA PUHELIMEN KÄYTTÄJILLE, KOSKA MINÄ EN HALUA ENÄÄN TUKEA NÄITÄ MISTÄ SAAN VAIN ONGELMIA!
- Anonyymi
Miksi teet niin? Et halua enää?
- Anonyymi
EN HALUA ENÄÄN, KOSKA MINÄ OLEN SENTÄÄN ELÄNYT ELÄMÄÄ JOKA EI PYÖRINYT PUHELIMEN JA NETIN YMPÄRILLÄ NIIN, KUIN KUNNIANLOUKKANEIDEN ELÄMÄT PYÖRII!
LUULETKO OIKEESTI, ETTÄ MINÄ JAKSAN PYÖRIÄ NETISSÄ KOKOAJAN KOSKA KUNNIALLISET VAATIVAT KUNNIOITTAMAAN HEITÄ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EN HALUA ENÄÄN, KOSKA MINÄ OLEN SENTÄÄN ELÄNYT ELÄMÄÄ JOKA EI PYÖRINYT PUHELIMEN JA NETIN YMPÄRILLÄ NIIN, KUIN KUNNIANLOUKKANEIDEN ELÄMÄT PYÖRII!
LUULETKO OIKEESTI, ETTÄ MINÄ JAKSAN PYÖRIÄ NETISSÄ KOKOAJAN KOSKA KUNNIALLISET VAATIVAT KUNNIOITTAMAAN HEITÄ!MINÄ EN SAA EDES LOMAA MUUTEN, KUN MENEMÄLLÄ VANKILAAN JA SIELLÄ TOIMITAAN NIIN KUIN TOISET SANOO!
EN SAANUT EDES SEKSIÄ VAIKKA MIEHENI OLI LOMALLA MUKANA.
SIELLÄ SE ÄIJÄNÄ KÄVELI KÄDET TASKUSSA, KUN MINÄ KÄVELIN OHI.
PELAS TASKU-BILISTÄ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LUULETKO OIKEESTI, ETTÄ MINÄ JAKSAN PYÖRIÄ NETISSÄ KOKOAJAN KOSKA KUNNIALLISET VAATIVAT KUNNIOITTAMAAN HEITÄ!Totta joka sana😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINÄ EN SAA EDES LOMAA MUUTEN, KUN MENEMÄLLÄ VANKILAAN JA SIELLÄ TOIMITAAN NIIN KUIN TOISET SANOO!
EN SAANUT EDES SEKSIÄ VAIKKA MIEHENI OLI LOMALLA MUKANA.
SIELLÄ SE ÄIJÄNÄ KÄVELI KÄDET TASKUSSA, KUN MINÄ KÄVELIN OHI.
PELAS TASKU-BILISTÄMinä menin VAIN YHDEN KERRAN ALASTI PYYHE PÄÄLLÄ SUIHKUUN JA SE OLI VAHINKO.
Minä tajusin vasta sen jälkeen, kun minä olin jo mennyt, että se valvonta kamera kuvaa.
Olin sentään LIHAVA JA VÄHEMMÄN SEKSIKÄS
- Anonyymi
Kuhan et multaa laita, niin kaikki hyvin.
- Anonyymi
En laita vaan minä laitan KUNTTAA
- Anonyymi
Rauhaa sinulle. Jeesus rakastaa sinua! (Tämä ei ollut mitään naljailua, vaan ihan sydämestä sanottu.) Voi hyvin!
- Anonyymi
Mikä helevetin seita?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651473Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113931- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48764- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72697Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662