Ely-keskus on maksanut Loiston muutostyöt valtion avustuksella. Tarviikohan maksaa tontista vuokraakaan, onko ikään maksettukaan?
Loiston muutosten rahoittaja
14
479
Vastaukset
- Anonyymi
Siis ihan oikeasti - ELY-keskus antaa 100.000,- Eur rahaa Loiston toiminnan kehittämiseen.
Ei hel…ti tätä maata.- Anonyymi
Pikku rahoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikku rahoja.
Niin onkin. Edes noin pientä summaa Loinen ei ole koskaan tuottanut eikä tuota.
- Anonyymi
Ei ole ihme vaikka veroja saa maksaa.
- Anonyymi
Pizzauuni ostettu ja pari pöytäryhmää. Loput meni k...aan.
- Anonyymi
keskustan nilikit EU - rahoja ohojaa ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
keskustan nilikit EU - rahoja ohojaa ...
eikösoo hyvä että joku päriijää ää ....
- Anonyymi
On se hel..ti, jos tuon rotistkon toimintaa saa vielä valtion rahaa.
Kuolleena syntynyt ajatus jo aikoinaan!- Anonyymi
Tosi on. Noita hirveän suuria avustuksia jaetaan milloin milläkin perustella ja rahaa riittää. Siitä ei ole puutetta. Erityisen hullua on avustusten jakamnen kaiken laisiin taideprojekteihin. Niissä muka tehdään taidetta ja oikeasti ei mitään saada aikaan. Lyllä pitäisi olla niin, että taidetta myymällä se rahoitetaam, ei apurahoilla.
- Anonyymi
Meneekö samaan sarjaan kuin Oululainen Uros...
- Anonyymi
Lastensarjassa siihen verrattuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lastensarjassa siihen verrattuna.
Hyvällä alulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvällä alulla.
Seuraavaksi varmaan liiketoiminnan kehittäminen parkkipaikalla ja puutarhakalusteiden hankinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavaksi varmaan liiketoiminnan kehittäminen parkkipaikalla ja puutarhakalusteiden hankinta.
Mansikanmyyntiin ja kojuun 200.000,- uusi liiketoiminta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1008751
- 474319
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html381516- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121180Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837