Ely-keskus on maksanut Loiston muutostyöt valtion avustuksella. Tarviikohan maksaa tontista vuokraakaan, onko ikään maksettukaan?
Vastaukset 15
- Anonyymi
Siis ihan oikeasti - ELY-keskus antaa 100.000,- Eur rahaa Loiston toiminnan kehittämiseen.
Ei hel…ti tätä maata.- Anonyymi
Pikku rahoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikku rahoja.
Niin onkin. Edes noin pientä summaa Loinen ei ole koskaan tuottanut eikä tuota.
- Anonyymi
Ei ole ihme vaikka veroja saa maksaa.
- Anonyymi
Pizzauuni ostettu ja pari pöytäryhmää. Loput meni k...aan.
- Anonyymi
keskustan nilikit EU - rahoja ohojaa ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
keskustan nilikit EU - rahoja ohojaa ...
eikösoo hyvä että joku päriijää ää ....
- Anonyymi
On se hel..ti, jos tuon rotistkon toimintaa saa vielä valtion rahaa.
Kuolleena syntynyt ajatus jo aikoinaan!- Anonyymi
Tosi on. Noita hirveän suuria avustuksia jaetaan milloin milläkin perustella ja rahaa riittää. Siitä ei ole puutetta. Erityisen hullua on avustusten jakamnen kaiken laisiin taideprojekteihin. Niissä muka tehdään taidetta ja oikeasti ei mitään saada aikaan. Lyllä pitäisi olla niin, että taidetta myymällä se rahoitetaam, ei apurahoilla.
- Anonyymi
Meneekö samaan sarjaan kuin Oululainen Uros...
- Anonyymi
Lastensarjassa siihen verrattuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lastensarjassa siihen verrattuna.
Hyvällä alulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvällä alulla.
Seuraavaksi varmaan liiketoiminnan kehittäminen parkkipaikalla ja puutarhakalusteiden hankinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavaksi varmaan liiketoiminnan kehittäminen parkkipaikalla ja puutarhakalusteiden hankinta.
Mansikanmyyntiin ja kojuun 200.000,- uusi liiketoiminta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531323Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1201069Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33842Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216819En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64752
- 141734
- 47686
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss62590