Nainen paranee vanhetessaan

Anonyymi-ap

Mistä Mikkelistä löytäisi semmoisen vähän vanhemman (50+) naisen joka tykkäisi nuoresta miehestä? T: Kiinnostunut nuori poika

19

632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kelpaako vasemmistoa kannattava piästään vialla oleva eläkeläinen Rantakylästä?

• Anonyymi

Kerro toki enemmän? Rupes kiinnostamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro toki enemmän? Rupes kiinnostamaan

Katso peiliin. Sieltä se katsoo takaisin.

• Anonyymi

isoäiti fetissi 5/5

• Anonyymi

Yli 50 v nainen on jo sen verran viisastunut, että etsii vanhaa rikasta seuralaista.

• Anonyymi

pullukat vanhat naiset on tavallaan kun kypsiä hetelmiä!

• Anonyymi

Peräkammarin vanhapoika jatkaa taas trollaustaan pakkomielteisestä aiheestaan. Voidaankin kysyä, että oliko äitinsä sellainen ja tekikö jotain sellaista pahaa jota poika sitten täällä vuodesta toiseen purkaa kohteena lihavat naiset?

• Anonyymi

Näitä tulee deittipalstoilla vastaan, hakusessa vanhempi viisikymppinen nainen nuoremmalla kollille. Paljastuu, että mies on itse joku 47 tai 48 v. :)

• Anonyymi

Joko on itse ollut siellä pitkään eikä oo tajunnut, että on itsekin vanhentunut tai sitten vaan kuvittelee olevansa niin vetävä, että yleensä deittailisi pari-kolmekymppisiä.

• Anonyymi

Ja 5kymppiset naiset 65+

• Anonyymi

Mie ottaisin kyllä nuoren.
      53v oon tissiä on.
      Kipee peli vielä. Tuu laajalammin baariin illalla lauantaina 20

• Anonyymi

Kyllä niillä mihen tisseilläkin käyttöä on. Tavataan siellä tv h...ojorma

• Anonyymi

miä oon 26v. Mistä tunnistan sinut?

• Anonyymi

11 neljästätoista muistin vanhasta tavarasta kun testasin. Lunttasin vähän takaperoisesti vastaamalla arvaten kaksi sinnepäin eli 13/14.

• Anonyymi

Minä siteerasin tätä kappaletta --> Teflon Brothers - Juhannussimaa ft. Kalevauva.fi
      Mikä oli niissä sääntöjen vastaista?

• Anonyymi

oon 23 miehenalku ja tyttis 51 meillä kaikki hyvin

• Anonyymi

Oot +50 peräkammarinpoika ekä sulla oo ees naista

• Anonyymi

Vanhan naisen kannattaa ehdottomasti alkaa ottaa hormonia korvaushoitona. Estrogeenilisä freesaa naisen!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      237
      2678
    2. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1134
    3. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      1088
    4. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1002
    5. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      995
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      907
    7. Mitä toivoisit

Välillämme vai toivoisitko mitään näiden vuosien jälkeen?
      Ikävä
      63
      841
    8. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      41
      797
    9. Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto
      Maailman menoa
      237
      790
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      120
      753
    Aihe