Nainen paranee vanhetessaan

Anonyymi-ap

Mistä Mikkelistä löytäisi semmoisen vähän vanhemman (50+) naisen joka tykkäisi nuoresta miehestä? T: Kiinnostunut nuori poika

19

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kelpaako vasemmistoa kannattava piästään vialla oleva eläkeläinen Rantakylästä?

• Anonyymi

Kerro toki enemmän? Rupes kiinnostamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro toki enemmän? Rupes kiinnostamaan

Katso peiliin. Sieltä se katsoo takaisin.

• Anonyymi

isoäiti fetissi 5/5

• Anonyymi

Yli 50 v nainen on jo sen verran viisastunut, että etsii vanhaa rikasta seuralaista.

• Anonyymi

pullukat vanhat naiset on tavallaan kun kypsiä hetelmiä!

• Anonyymi

Peräkammarin vanhapoika jatkaa taas trollaustaan pakkomielteisestä aiheestaan. Voidaankin kysyä, että oliko äitinsä sellainen ja tekikö jotain sellaista pahaa jota poika sitten täällä vuodesta toiseen purkaa kohteena lihavat naiset?

• Anonyymi

Näitä tulee deittipalstoilla vastaan, hakusessa vanhempi viisikymppinen nainen nuoremmalla kollille. Paljastuu, että mies on itse joku 47 tai 48 v. :)

• Anonyymi

Joko on itse ollut siellä pitkään eikä oo tajunnut, että on itsekin vanhentunut tai sitten vaan kuvittelee olevansa niin vetävä, että yleensä deittailisi pari-kolmekymppisiä.

• Anonyymi

Ja 5kymppiset naiset 65+

• Anonyymi

Mie ottaisin kyllä nuoren.
      53v oon tissiä on.
      Kipee peli vielä. Tuu laajalammin baariin illalla lauantaina 20

• Anonyymi

Kyllä niillä mihen tisseilläkin käyttöä on. Tavataan siellä tv h...ojorma

• Anonyymi

miä oon 26v. Mistä tunnistan sinut?

• Anonyymi

11 neljästätoista muistin vanhasta tavarasta kun testasin. Lunttasin vähän takaperoisesti vastaamalla arvaten kaksi sinnepäin eli 13/14.

• Anonyymi

Minä siteerasin tätä kappaletta --> Teflon Brothers - Juhannussimaa ft. Kalevauva.fi
      Mikä oli niissä sääntöjen vastaista?

• Anonyymi

oon 23 miehenalku ja tyttis 51 meillä kaikki hyvin

• Anonyymi

Oot +50 peräkammarinpoika ekä sulla oo ees naista

• Anonyymi

Vanhan naisen kannattaa ehdottomasti alkaa ottaa hormonia korvaushoitona. Estrogeenilisä freesaa naisen!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      236
      4016
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1471
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      930
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe