Uuden kumppanin kanssa oli seksisessio ja harrastettiin neljä kertaa seksiä yön aikana. Kertojen välissä oli taukoja ja homma toimi muutoin hyvin, mutta kolmannella kerralla hän ei saanut siemensyöksyä. Neljännellä sai mutta se oli selkeästi tosi vaikeaa. Onko tämä normaalia? Sanoi että nauttii siitå, että saa minut tyydytettyä ja on tyytyväinen, tunnuin hyvältä ja kostealta ja oli kuulemma tosi hyvää seksiä. Itseä jäi kuitenkin vaivaamaan tuo, että hän ei tullut..
Kuinka monta kertaa mies pystyy tulemaan
9
667
Vastaukset
- Anonyymi
Olen minäkin ollut neljä kertaa yössä ehkä olisin pystynyt vielä yhden kerran niin että mälli lentää?Vuorokaudessa olen ollut kymmenen kertaa ja joka kerta mälli lentänyt.Mutta täytyy sanoa etteivät viime kerrat olleet niin mukavia kuin aluksi,oli aika nuutunut olo lopuksi?Älä ole huolissasi asiasta?
- Anonyymi
Sen sanon että olette poikkeuksia kaikki vaan eivät pysty tuollaisiin tekoihin,olen siitä aika varma?
- Anonyymi
Elä viitti valehdella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä viitti valehdella.
Kuules hupsukka, eihän sulta tuu paskaa tai kustakaan enempää mitä suolisto ja keho tuottaa!
Miksi siis sperman tuotto olisi jonkun mittari?
Samoin sylki ja kyyneleet ym. kehon kosteus!
- Anonyymi
Ei siinä varsinaisesti mitään rajaa ole. Kolmas kerta jo saattaa kestää parikin tuntia. Hyvä nainen kyllä osaa seisottaa niin kauan kuin tahtoo itse saada. Vaimon kanssa otettiin vastikään seksimaraton mökillä kahden kesken. Kahden vuorokauden aikana laukesin yhdeksän kertaa. Vaimolla oli pari ihanaa kesto-orgasmia tuona aikana. Tietenkin ruoka- ja juomataukoja oli välissä. Otetaan varmasti uusiksi, kun aikaa löytyy.
- Anonyymi
No sen sanon pitää olla tosi kova fyysinen kunto ja ylipainoa ei ollenkaan ja toisilla vaan on lahjoja tuohonkin asiaan enemmän?Suurinosa miehistä vaan on nykyään sohvan ja jääkaapin välillä liikuntaa harrastavia,ei kummakaan jos ei heppi toimi ja nainen lähtee parempaa kattelemaan?
- Anonyymi
Mäkin jaksoin koko yön uuden kumppanin kanssa, tosin jouduin ottamaan purkista "tukea". Seisokki kestää kyllä, mutta laukeaminen vaikeutuu tuntien kuluessa. Ehkä kolme kertaa pääsin maaliin yön aikana, ensimmäinen nopeastikin. Aloittajalla siis jo yli-inhimillistä suorittamista, ei huolta. Mies on sexmachine.
- Anonyymi
Satoja kertoja läpi elämän!
Entäs siellä? - Anonyymi
Teininä tuli rukattua välillä kymmenenkin kertaa päivässä.
Aikuisena kun löysin ihanan kiimaisen puolison joka tykkää seksistä.
Saatoimme helposti 4-6 kertaa vuorokaudessa.
Ennätys oli yhden etelän loman aikana viikossa 44 kertaa. 8 kertaa sinä päivänä kun tulimme kotiiin. Sitten menikin muutama päivä levätessä.
Kun ikää ja painoa on tullut ei enää onnistu kuin pari varvia
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as843413Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253043- 512942
- 592793
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582608Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)492588On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542369Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802241- 692118
- 452112