Äänetönta ja hiljaista älykkyyttä?
Mikä on mielestäsi
40
504
Vastaukset
- Anonyymi
Rauha?
- Anonyymi
Kiitos. Taidat olla älykäs sielu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Taidat olla älykäs sielu?
En ole.
- Anonyymi
Ei semmoista ole. Koska jotenkin asiat vaan vaikuttaa. Parempi sanoa ääneen ja vahinko on pienempi, tämäkään ei ole oma valintani. Parempi olisi jos saisivat itse kokea sitä jos niillä jo jotain on, miltä se niiden toiminta tuntuu :)
- Anonyymi
No, kyllä noin jollakin tavalla tapahtuukin. Jos ihminen toimii pahasti, hän on siinä itse kaikkein suurin kärsijä, koska hän rikkoo Jumalaa vastaan sillä, että tekee pahaa toiselle ihmiselle.
Ajattele sinä vain muista hyvää, anna arvo itsellesikin. Täydellistä ihmistä ei ole. Armon varassa kaikki täällä elää. Tärkeintä on kuitenkin herkkä omatunto sekä hyväntahtoisuus. Jos ne puuttuvat, syöksykierre on valmis. Toivotaan, että mahdollisimman moni tämän ymmärtäisi.
Voimia!
- Anonyymi
Se, että antaa ihmisten toimia ja tehdä kuten haluavat. Niin kauan kun pysyvät laillisuuden rajoissa.
Ainoa asia mihin voi vaikuttaa on oma reagointi, ja usein hiljaisuus on se mikä on parhain vaihtoehto, ellei... Joku ole täysmulkku, silloin saa vähän näppästä eikö.- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂eih
- Anonyymi
Minunkin mielestäni se on rauha
- Anonyymi
Ei se mitenkään itsestäänselvästi ole rauha. Toki arvoituksellisuus on hyvästä, niin antaa epämääräisemmän vaikutelman.
Sanoisin että suhteellisuudentaju, joka huokuu rauhana. Mutta me muut emme voi tietää, perustuuko rauha suhteellisuudentajuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitenkään itsestäänselvästi ole rauha. Toki arvoituksellisuus on hyvästä, niin antaa epämääräisemmän vaikutelman.
Sanoisin että suhteellisuudentaju, joka huokuu rauhana. Mutta me muut emme voi tietää, perustuuko rauha suhteellisuudentajuun.Mitä ihmettä
- Anonyymi
Että malttaa.
- Anonyymi
Hiljainen tuhnupieru
- Anonyymi
Millon lähet T n luo?Polyhimppeli?
- Anonyymi
Se ettei kerro suu vaahdossa kaikkia asioita muille.Sekä ylistää jatkuvasti omaa osaamistaan.Keskustellessaan hän antaa muillekin puheenvuoron.Siis kuuntelee muidenkin mielipiteitä,kuin omaansa.Pidän älykkäistä kesluteluista,kunan joku moottorirurpa ei ole vaudissa.Siihen loppuu minun mielenkiintoni keskusteluun.
Ugh,olen puhunut- Anonyymi
Sinä ainakin puhuit jo liikaakin. Saa puhua, kunhan tietää kenelle kannattaa puhua.
- Anonyymi
Luontoyhteys ja kyky liikkua luonnossa eksymättä.
- Anonyymi
Joskus parempi jättää sanomatta jos siitä ei ole mitään hyötyä. Ja jotkut jutut parempi pitää omana tietonaan.
- Anonyymi
Sanaton kommunikointi.
Siihen tarvitaan vaan kaksi samanmielistä ihmistä.- Anonyymi
Just tää. Kiitos!
- Anonyymi
🧟♀️ älä ota liikaa aamulla ahistaax🤯suorastaan vaahtoaa
- Anonyymi
Kasvattaa parran, ei puhu mitään, mut vaikuttaa ymmärtävän.
- Anonyymi
Ei ole RAUHA, koska jos olisi niin MAAILMASSA OLISI RAUHA.
Äänetöntä ja hiljaista älykkyyttä on se, että osaat tyhjentää mielesi turhista asioista ja sen jälkeen alat luomaan taas uutta.
Jos menee taas vittuilleen niin BUUTTAAT ne paskat taas pois ja ALOITAT TAAS ALUSTA.
Minä en kyllä tuota KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIESTÄ HALUA SITÄ, KOSKA HÄNEN PITÄÄ SAADA PÄÄTTÄÄ.
Minä annan hänen päättää niin nytkin HÄN MAKAA ÄIJÄNÄ MINUN SELÄN TAKANA JA MINÄ KYSYN HÄNELTÄ, ETTÄ: ONKO TÄMÄ HYVÄ NÄIN?
HILJAISUUS ON MYÖNTÄVÄISYYDEN MERKKI JOTEN MINÄ TEEN OMAN PÄÄN MUKAAN.
HÄNELLÄ ON SENTÄÄN SEN JÄLKEEN VIELÄ OIKEUS JÄÄDÄ PORTAILLE, KOSKA MINÄ EN KYLLÄ TUOTA PÄÄSTÄ ENÄÄ IKINÄ OVESTA SISÄLLE.- Anonyymi
Miten maailmassa voi olla rauha, kun on niin paljon tyhmiä, keskeneräisiä, vihaa lietsovia ihmisiä, jotka ei kykene ratkaisemaan ongelmia kuin väkivallalla, manipuloimalla ja ahneudella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten maailmassa voi olla rauha, kun on niin paljon tyhmiä, keskeneräisiä, vihaa lietsovia ihmisiä, jotka ei kykene ratkaisemaan ongelmia kuin väkivallalla, manipuloimalla ja ahneudella?
Et mitenkään, koska ihmiset ovat eläimiä ja jos et suostu ihailemaan heitä ja heidän tapoja niin he aloittivat KURITUS TOIMENPITEET.
Suomessa ainakin USEAT POLIISIT OVAT HYVIN INNOKKAITA OTTAMAAN KURINPITO TOIMENPITEITÄ KÄYTTÖÖN.
He vielä KUTSUVAT niitä IHMISOIKEUDEKSI jossa HE SAAVAT KURITTAA YHTÄ NAISTA JA SAMALLA SUOSIA HEITÄ JOTKA VAATIVAT KURINPITO TOIMENPITEITÄ.
SODAT ALKAVAT IHAN SAMALLA TAVALLA ELI SYYTETÄÄN YHTÄ JA POLIISIT OVAT TIETENKIN KYRXÄT KOVANA JA VIXUT MÄRKÄNÄ ODOTTAMASSA, ETTÄ HE PÄÄSEVÄT KURINPITO PITEISIIN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et mitenkään, koska ihmiset ovat eläimiä ja jos et suostu ihailemaan heitä ja heidän tapoja niin he aloittivat KURITUS TOIMENPITEET.
Suomessa ainakin USEAT POLIISIT OVAT HYVIN INNOKKAITA OTTAMAAN KURINPITO TOIMENPITEITÄ KÄYTTÖÖN.
He vielä KUTSUVAT niitä IHMISOIKEUDEKSI jossa HE SAAVAT KURITTAA YHTÄ NAISTA JA SAMALLA SUOSIA HEITÄ JOTKA VAATIVAT KURINPITO TOIMENPITEITÄ.
SODAT ALKAVAT IHAN SAMALLA TAVALLA ELI SYYTETÄÄN YHTÄ JA POLIISIT OVAT TIETENKIN KYRXÄT KOVANA JA VIXUT MÄRKÄNÄ ODOTTAMASSA, ETTÄ HE PÄÄSEVÄT KURINPITO PITEISIIN.HEISTÄ PÄÄSEE EROON SILLÄ, KUN LOPETTAA KÄYTTÄMÄSTÄ MEIKKIÄ JOTA NAISET KÄYTTÄÄ, KOSKA HE OVAT OMASTA MIELESTÄÄN NIIN KAUNIITA MEIKATTUINA.
- Anonyymi
Että tietää milloin on parempi odottaa kuin toimia. Valikoi hiljaisuuden, kun se on paras vaihtoehto.
Ulos se vaikuttaa toisinaan passiivisuudelta, mutta sisäisesti kyseessä hyvin aktiivinen tilanteen prosessointi ja kaiken tietämänsä pureksinta.
Tällä palstalla äänetön ja hiljainen älykkyys on mm. sitä, että osaa jättää kommentoimatta silloin kun se ei rakenna mitään. Ja jättää riehujat riehumaan keskenään, ellei joku ole niin kovasti riivattu, että kannattaa neuvoa hakeutumaan avun piiriin. - Anonyymi
Muiden kunnioitus, hyväntahtoisuus, väärän karttaminen, kaunis vaatimattomuus.
- Anonyymi
tiedetään jo ainakin Tuula ja Leens jotka oli suunnitelmissa mukans ja vielä kaivetaan lisää tietoa jotta osataan välttää ja kostaa. onhan niillä muillakin pentuja jotka kasvaa aikuisiksi osataan uhrata ja hakata ne, ja tehdä vityuömmien eläkkeistä karmeaa 😂😈
- Anonyymi
ja tämä Mirkan ja Salojen porukka myös, kaivetaan ja nuuskitsan eiköhän koko juttu aukene ja osataan kostaa ja tehdä kiusaa, jopa laillisesei tappaa. keinot on nyt selvillä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Ai etkö jsjsanoh sillo nodätäö vauhtia ja aloitetaan hakkaamaan eristä kovemmin 😂 täällä vaan tehdään laillisesti samaa perässä mitä ootte tehnyt 😂ennen ei anneta periksi ennen kuin kaikki on revitty tänne auki ja kostettu teille.
- Anonyymi
piti kirjoittaa ai et jaksa ja haluat rauhaa, noh silloin hakataan entistä kovempaa 😂ja pilataan kaikkea ja muille hyvää 😂
- Anonyymi
kannattaa, nieriä l ja A nainen miten menee, ettei tuu Villen kohtaloa 😂 ja Puhakan 😂
- Anonyymi
Mitä luulet vittuämmä Tuula, luuleko Rasmus saavansa hyvä elämän? Mitäs jos me uhrattaisiin se? sama sille Aurooralle ❤️ mitäs teki....
- Anonyymi
ei kannata pitää orjis muuten lisätään tahtia, näille pareille Juha ja Jenni, Emilia ja Polle, Lauri ja Anniina, ja monet muut. Leena ja viikinki 😂 onhan teillä se rakkaus ❤️
- Anonyymi
Sari ja Pantteri 😂 älä varasta tai järjestä muille pahaa, nyt sataan iskeä takaisin ja tiedetään 😂
- Anonyymi
tiedetään jo Soile mitä oot tehnyt ja kuinka purullisia ootte, ja nyt osataan iskeä takaisin ja vaikka ostaakin. olisi vaan kannattanut jättää rauhaan, ahneilla on pasksndn lopu, enkä voittaa rahaan vaan vedetään turpaan teitä oikein saatanan kovaa 😂sama sille Mirkalle ja Markolle, odotan jo kostoa kaikesta 😂ja tiedätte mihin isketään 😂😂😂😂😂😈
- Anonyymi
rauha naiselle ja lapsille ettei suotta ahdistella meitä. ei seksuaalisesti oleleta mitään mitä se nainen tekisi tai olisi mikä hänen suuntautumisensa on ihan vaan osaisivat jättää rauhaan ajoissa. annettaisiin jokaisen olla kuulkaa justiin sitä mitä ollaan!
- Anonyymi
Kuuntelemisen taito. Kovin harva oikeasti osaa kuunnella muita ihmisiä.
- Anonyymi
Samaa mieltä🩷🤍
- Anonyymi
Se kun nainen on hiljaa. Tulee illuusio älystä ja ajatuksesta pikku pään sisällä,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922017Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671490YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741279- 721127
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2301112Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871054Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.148991Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237938Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881