Lähdetkö mun kaa minne?

Anonyymi-ap

Jos mentäis töihin ulkomaille, mikä maa
a) Yhdysvallat
b) kiina
c) ruotsi
d) viro
e) tanska

43

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muutan Ruotsiin joten älä tule sinne.

    • Anonyymi

      Thaimaa?

    • Anonyymi

      Kiina

    • Anonyymi

      Ruotsi mieluiten tai Tanska. En kaipaa seikkailuja elämääni. NYkissä voisin asua, jos olis massia 50 milliä. Kiinassa voisin ehkä itse työskennellä jos palkka olisi todella kova. Viroon en lähde edes käymään.

      • Anonyymi

        Miksi 50 milliä?
        Miksi et kaipaa seikkailuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi 50 milliä?
        Miksi et kaipaa seikkailuja?

        Ei sieltä saa hyvää kämppää pikkurahalla ja kaikki maksaa ihan törkeästi. Joku asunto pilvenpiirtäjässä niin aika hienon voi saada 5-10 miljoonalla, mutta kulut sitten varmaan ihan järkyttävät. New York on rahan kaupunki ja jossei pysty nostamaan itseään ylös katutasolta, niin en ainakaan itse muuttaisi. Kaikki mikä muista on jännää, on minusta vaan vaarallistaja uhka rauhalleni ja hyvinvoinnilleni.


    • Anonyymi

      Miäs vastaa:

      A) USA voi olla tällä hetkellä haastava ja mulla ei ajokorttia. Osaan englantia hyvin ja tunnen kulttuurin hyvin,

      B) Kiinasta voisin jopa saada töitä. Muut asiat haastavia, mutta olisi kokemus. Huono ilma ei sovi mulle

      C) Ruotsia en osaa niin hyvin kuin taustani takia pitäisi

      D) Viro ainakin lähellä

      E) Tanska mukavan keskieurooppalainen. Ihmisistä en tiedä

      • Anonyymi

        Lisäys: toki matkustelua rajoittaa raha, työt, aikuistuvat lapset ja vanhenevat vanhemmat


    • Anonyymi

      En lähtisi mihinkään ulkomaille, koska haluan asua omia lapsiani lähellä! En ole koskaan edes haaveillut muualle muuttamisesta, olen suomalainen ja tulen asumaan aina Suomessa!

      • Anonyymi

        Minulla vähän sama. Toki aina voi haaveilla ja lapset sopeutuu. 🙂

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla vähän sama. Toki aina voi haaveilla ja lapset sopeutuu. 🙂

        Ap

        Mutta minä en sopeudu. En halua asua toisessa maassa koskaan, rakastan Isänmaatani!


    • Anonyymi

      Muumimaahan lähtisin

      • Anonyymi

        Tämä realistinen vaihtoehto 😆


    • Anonyymi

      F) töihin menen työmaalle.

      • Anonyymi

        Mikä on maailman ainoa maa missä ei ole yhtäkään romania? No tietenkin työmaalla. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on maailman ainoa maa missä ei ole yhtäkään romania? No tietenkin työmaalla. 🤣

        Ei ne ehdi lukee. Lukee vaan ohjeita. Lukutaito muutenkin heikenny ja AI jyrää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on maailman ainoa maa missä ei ole yhtäkään romania? No tietenkin työmaalla. 🤣

        Sinne on hyvä suunnata aamuisin 💰💲💸🤑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne on hyvä suunnata aamuisin 💰💲💸🤑

        Siis sinne työmaalle


    • Anonyymi

      Ruotsi, Tanska tai Yhdysvallat

      • Anonyymi

        Jotain mätää Ameriikan raitilla?


    • Anonyymi

      Mua kiinnostaisi tuo Kiina.

    • Anonyymi

      Australia, siellä LBGTQ-oikeudet

    • Anonyymi

      a) Yhdysvallat - Poliittisesta tilanteesta johtuen ei missään nimessä sinne. Siellä on myös ihan onneton sosiaalinen turvaverkko, pitäisi ottaa kalliit vakuutukset.
      b) kiina - Samoin poliittisista syistä ei mielellään Kiinaan.
      c) ruotsi - Ruotsi voisi olla vaihtoehto, olisi kiva oppia ruotsi kunnolla.
      d) viro - Viro voisi olla myös vaihtoehto, mikä ettei.
      e) tanska - Kallis maa, eivätkä hirveästi tykkää maahanmuuttajista, joten... Sieltä olisi kyllä Keski-Eurooppa mukavan lähellä ja helppo käydä esim. Saksassa.

    • Anonyymi

      Dubaihin siellä ei veroja, mulla on 200000 jotka sain öh hyväntekeväisyydestä

    • Anonyymi

      Jennkeihin mut sä et saisi helpolla mies lisenssiä sinne vaan joutuisit taas kouluun ensin ...
      Minä taas tekisin rahani faneillani
      Naiselta

      • Anonyymi

        En mä haluu ajaa


    • Anonyymi

      Tietenkään kukaan ei lähde kanssasi, mutta jos johonkin menisin niin luultavasti jenkkilään…

    • Anonyymi

      Miksi pitäisi tehdä töitä? Sähän voit elättää mua tai sitten keksitään toinen tapa tehdä rahaa. Joku hyväntekeväisyys voisi olla hyvä, myös verovapaata

      • Anonyymi

        Nam nam


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nam nam

        Konsultteja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konsultteja

        Jes


    • Anonyymi

      Ei mikään noista vaihtoehdoista, vaan Sveitsi. Siellä olenkin ollut töissä ja voisin palatakkin. Hyvät palkat, yhteiskunta toimii, lyhyet etäisyydet muihin maihin.

      • Anonyymi

        Miten käy alppien ilmastonmuutoksessa? Pieni maa jossa jatkuva lumivyöryvaara ei ehkä kovin kiva. Sama Norjassa. Kuuntelin kirjan missä kerrottiin kun pieni kaupunki Italiassa joutui lumivyöryn tuhoamaksi, ihan hirveä kirja. Sinne meni talot ja perheenjäsenet eikä edes kaikkia ruumiita löydetty. Toisessa tapauksessa tulivuori purkautui ja vain yksi laiva pääsi saarelta pakoon ja senkin miehistöstä paloi suurin osa elävältä kuoliaaksi ja muut loukkaantuivat vakavasti, Kapteeni palaneilla kädentyngillä ohjasi laivan toiselle saarelle. Jenkkilässä ilmastonmuutos tekee osan maasta hurrikaanien takia asuinkelvottomaksi ja tänne jo ihmisiä tunkemassa asumaan. Saadaan olla kiitollisia Suomen oloista, köyhinkin.


    • Anonyymi

      Vaikka Kiinaan, mutta sun pitää mennä edeltä. Mä tulen sitten joskus perässä, etkä vuoden tai kahden päästä.

    • Anonyymi

      Kaikki käy.

    • Anonyymi

      kyllä joskus muutan ulkomaille, ja tein jo valmisteluita. mutta siihen kestää nyt asutaan täällä. tekee oikein hyvää. Ja kaikki paranee tästä, saa myös itse toipua rauhassa.

    • Anonyymi

      Noista USA ja Ruotsi.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti Viroon. Olen kotoisin sieltä.🥹😶‍🌫️😘🫠

    • Ruotsiin tai Viroon, Tanskakin on vaihtoehto. Yhdysvaltoihin tai Kiinaan en ikinä muuttaisi.

    • Anonyymi

      Norja tai Itävalta/Sveitsi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe