Sami-Matias & Victor Jansson - oman elämäni pomo kokemuksia?

Anonyymi-ap

Hei, onko tästä kokemusta? Lupailevat, että heidän 8vk kurssin jälkeen voisi työllistyä 4h päivässä ja tienata lähemmäs kymppitonnin kuussa, tai enemmänkin.

Kurssin hinta 1000€ alennuksessa ja muuten 3999€. Onko ihan höpöhommaa vai toimiva kurssi? Arvosteluja ei oikein löydy googlaamalla vain heidän oman firman sivuja tulee eteen.

10

2266

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

>> Lupailevat, että heidän 8vk kurssin jälkeen voisi työllistyä 4h päivässä ja tienata lähemmäs kymppitonnin kuussa, tai enemmänkin.

Kurssin hinta 1000€ alennuksessa ja muuten 3999€. Onko ihan höpöhommaa vai toimiva kurssi?>>

Luvatut asiat vaikuttavat hyviltä asioilta. Hintaakin alennettu kesällä sopivalle 1.000 € tasolle.

En näkisi tuollaisen kurssin ostamiselle ja suorittamiselle mitään riskejä. Rahaa se on se kymppitonnikin, jonka kuukausittain sitten alkaa saamaan.

• Anonyymi

Tässä itse ihan köyhänä tuskailen kun Klarna veloittaa 145e kk kurssista joka oli aivan turha. En suosittele jos et sitten ole jotenkin rikas jo muutenkin.

• Anonyymi

Kirjoittiko tuon edellisen Sami-Matias vai Victor? XDDD

Ihan höpökurssi. Rahat menee hukkaan ja lupaukset katteettomia.

• Anonyymi

https://www.vauva.fi/keskustelu/5720953/sami-victor-webinaari-oman-elamani-pomo-kokemuksia? Tuolta voi lukea, perustuu pyramidihuijaukseen ja toisten hyväksikäyttämiseen, ÄLKÄÄ menkö kusetukseen. Se miks ei löydy tietoa johtuu siitä, että fb ryhmään hyväksytään vaan positiiviset kommentit, jota kusetuskurssin kotitehtävään kuuluu. Tyyliin miksi suosittelisit mentormindia... kyseisen yrityksen ehdoissa uhataan sakoilla, jos puhuu pahaa yrityksestä. Ehtoja ei käydä milläänlailla läpi kyseisissä webinaareissa.

ÄLKÄÄ LÄHTEKÖ MUKAAN PYRAMIDI/HYVÄKSIKÄYTTÖ KUSETUKSEEN

• Anonyymi

Aivan totaali kusetus

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä edellisen kanssa!

Markkinointi voi näyttää houkuttelevalta, mutta todellisuus aivan toinen. Liian moni on kertonut joutuneensa vaikeuksiin tällaisten lupausten vuoksi. Siksi ainoa varma tapa välttää pettymys ja taloudellinen riski on pysyä kaukana näistä ohjelmista.

• Anonyymi

Vaikuttaa verkostomarkkinoinnilta!

• Anonyymi

https://areena.yle.fi/1-71756410 noi jaksot kun katsoo alkaa hyvin nopeasti hiffaamaan jutun juonen ja siihen mihin homma lopulta perustuu.

Täysin toisen hyväksikäyttämiseen verkostomarkkinoinnin/pyramidihuijauksen merkein.

• Anonyymi

Valitettavasti minäkin lähdin mukaan tähän ja rahat menivät ihan täysin hukkaan. Onneksi löysin vielä mentorin kuka auttoi minua oikeasti eteenpäin vastaavassa jutussa. Laitoin kuluttaja riita lautakuntaan valitusta. Kuluttajaviraston mukaan he ovat tuttuja tapauksia eli moni on valittanut.

• Anonyymi

Tuttu tilanne heidän kanssaan.
        Suositus: Kierrä kaukaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22