Hei, onko tästä kokemusta? Lupailevat, että heidän 8vk kurssin jälkeen voisi työllistyä 4h päivässä ja tienata lähemmäs kymppitonnin kuussa, tai enemmänkin.
Kurssin hinta 1000€ alennuksessa ja muuten 3999€. Onko ihan höpöhommaa vai toimiva kurssi? Arvosteluja ei oikein löydy googlaamalla vain heidän oman firman sivuja tulee eteen.
Sami-Matias & Victor Jansson - oman elämäni pomo kokemuksia?
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
>> Lupailevat, että heidän 8vk kurssin jälkeen voisi työllistyä 4h päivässä ja tienata lähemmäs kymppitonnin kuussa, tai enemmänkin.
Kurssin hinta 1000€ alennuksessa ja muuten 3999€. Onko ihan höpöhommaa vai toimiva kurssi?>>
Luvatut asiat vaikuttavat hyviltä asioilta. Hintaakin alennettu kesällä sopivalle 1.000 € tasolle.
En näkisi tuollaisen kurssin ostamiselle ja suorittamiselle mitään riskejä. Rahaa se on se kymppitonnikin, jonka kuukausittain sitten alkaa saamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813181
- 922895
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin251249