Hei, onko tästä kokemusta? Lupailevat, että heidän 8vk kurssin jälkeen voisi työllistyä 4h päivässä ja tienata lähemmäs kymppitonnin kuussa, tai enemmänkin.
Kurssin hinta 1000€ alennuksessa ja muuten 3999€. Onko ihan höpöhommaa vai toimiva kurssi? Arvosteluja ei oikein löydy googlaamalla vain heidän oman firman sivuja tulee eteen.
Sami-Matias & Victor Jansson - oman elämäni pomo kokemuksia?
10
1899
Vastaukset
- Anonyymi
>> Lupailevat, että heidän 8vk kurssin jälkeen voisi työllistyä 4h päivässä ja tienata lähemmäs kymppitonnin kuussa, tai enemmänkin.
Kurssin hinta 1000€ alennuksessa ja muuten 3999€. Onko ihan höpöhommaa vai toimiva kurssi?>>
Luvatut asiat vaikuttavat hyviltä asioilta. Hintaakin alennettu kesällä sopivalle 1.000 € tasolle.
En näkisi tuollaisen kurssin ostamiselle ja suorittamiselle mitään riskejä. Rahaa se on se kymppitonnikin, jonka kuukausittain sitten alkaa saamaan.- Anonyymi
Tässä itse ihan köyhänä tuskailen kun Klarna veloittaa 145e kk kurssista joka oli aivan turha. En suosittele jos et sitten ole jotenkin rikas jo muutenkin.
- Anonyymi
Kirjoittiko tuon edellisen Sami-Matias vai Victor? XDDD
Ihan höpökurssi. Rahat menee hukkaan ja lupaukset katteettomia. - Anonyymi
https://www.vauva.fi/keskustelu/5720953/sami-victor-webinaari-oman-elamani-pomo-kokemuksia? Tuolta voi lukea, perustuu pyramidihuijaukseen ja toisten hyväksikäyttämiseen, ÄLKÄÄ menkö kusetukseen. Se miks ei löydy tietoa johtuu siitä, että fb ryhmään hyväksytään vaan positiiviset kommentit, jota kusetuskurssin kotitehtävään kuuluu. Tyyliin miksi suosittelisit mentormindia... kyseisen yrityksen ehdoissa uhataan sakoilla, jos puhuu pahaa yrityksestä. Ehtoja ei käydä milläänlailla läpi kyseisissä webinaareissa.
ÄLKÄÄ LÄHTEKÖ MUKAAN PYRAMIDI/HYVÄKSIKÄYTTÖ KUSETUKSEEN - Anonyymi
Aivan totaali kusetus
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä edellisen kanssa!
Markkinointi voi näyttää houkuttelevalta, mutta todellisuus aivan toinen. Liian moni on kertonut joutuneensa vaikeuksiin tällaisten lupausten vuoksi. Siksi ainoa varma tapa välttää pettymys ja taloudellinen riski on pysyä kaukana näistä ohjelmista. - Anonyymi
Vaikuttaa verkostomarkkinoinnilta!
- Anonyymi
https://areena.yle.fi/1-71756410 noi jaksot kun katsoo alkaa hyvin nopeasti hiffaamaan jutun juonen ja siihen mihin homma lopulta perustuu.
Täysin toisen hyväksikäyttämiseen verkostomarkkinoinnin/pyramidihuijauksen merkein. - Anonyymi
Valitettavasti minäkin lähdin mukaan tähän ja rahat menivät ihan täysin hukkaan. Onneksi löysin vielä mentorin kuka auttoi minua oikeasti eteenpäin vastaavassa jutussa. Laitoin kuluttaja riita lautakuntaan valitusta. Kuluttajaviraston mukaan he ovat tuttuja tapauksia eli moni on valittanut.
- Anonyymi
Tuttu tilanne heidän kanssaan.
Suositus: Kierrä kaukaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst29414667Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1764235PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1363903Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun4521881Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1841860En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351746Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn521385Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1531237Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok661163Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81151