Sami-Matias & Victor Jansson - oman elämäni pomo kokemuksia?

Anonyymi-ap

Hei, onko tästä kokemusta? Lupailevat, että heidän 8vk kurssin jälkeen voisi työllistyä 4h päivässä ja tienata lähemmäs kymppitonnin kuussa, tai enemmänkin.

Kurssin hinta 1000€ alennuksessa ja muuten 3999€. Onko ihan höpöhommaa vai toimiva kurssi? Arvosteluja ei oikein löydy googlaamalla vain heidän oman firman sivuja tulee eteen.

4

896

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

>> Lupailevat, että heidän 8vk kurssin jälkeen voisi työllistyä 4h päivässä ja tienata lähemmäs kymppitonnin kuussa, tai enemmänkin.

Kurssin hinta 1000€ alennuksessa ja muuten 3999€. Onko ihan höpöhommaa vai toimiva kurssi?>>

Luvatut asiat vaikuttavat hyviltä asioilta. Hintaakin alennettu kesällä sopivalle 1.000 € tasolle.

En näkisi tuollaisen kurssin ostamiselle ja suorittamiselle mitään riskejä. Rahaa se on se kymppitonnikin, jonka kuukausittain sitten alkaa saamaan.

• Anonyymi

Tässä itse ihan köyhänä tuskailen kun Klarna veloittaa 145e kk kurssista joka oli aivan turha. En suosittele jos et sitten ole jotenkin rikas jo muutenkin.

• Anonyymi

Kirjoittiko tuon edellisen Sami-Matias vai Victor? XDDD

Ihan höpökurssi. Rahat menee hukkaan ja lupaukset katteettomia.

• Anonyymi

https://www.vauva.fi/keskustelu/5720953/sami-victor-webinaari-oman-elamani-pomo-kokemuksia? Tuolta voi lukea, perustuu pyramidihuijaukseen ja toisten hyväksikäyttämiseen, ÄLKÄÄ menkö kusetukseen. Se miks ei löydy tietoa johtuu siitä, että fb ryhmään hyväksytään vaan positiiviset kommentit, jota kusetuskurssin kotitehtävään kuuluu. Tyyliin miksi suosittelisit mentormindia... kyseisen yrityksen ehdoissa uhataan sakoilla, jos puhuu pahaa yrityksestä. Ehtoja ei käydä milläänlailla läpi kyseisissä webinaareissa.

ÄLKÄÄ LÄHTEKÖ MUKAAN PYRAMIDI/HYVÄKSIKÄYTTÖ KUSETUKSEEN

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3258
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2595
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2238
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      70
      2189
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2151
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      109
      2106
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1897
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      61
      1874
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1713
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      84
      1607
    Aihe