Hei, onko tästä kokemusta? Lupailevat, että heidän 8vk kurssin jälkeen voisi työllistyä 4h päivässä ja tienata lähemmäs kymppitonnin kuussa, tai enemmänkin.
Kurssin hinta 1000€ alennuksessa ja muuten 3999€. Onko ihan höpöhommaa vai toimiva kurssi? Arvosteluja ei oikein löydy googlaamalla vain heidän oman firman sivuja tulee eteen.
Sami-Matias & Victor Jansson - oman elämäni pomo kokemuksia?
4
896
Vastaukset
- Anonyymi
>> Lupailevat, että heidän 8vk kurssin jälkeen voisi työllistyä 4h päivässä ja tienata lähemmäs kymppitonnin kuussa, tai enemmänkin.
Kurssin hinta 1000€ alennuksessa ja muuten 3999€. Onko ihan höpöhommaa vai toimiva kurssi?>>
Luvatut asiat vaikuttavat hyviltä asioilta. Hintaakin alennettu kesällä sopivalle 1.000 € tasolle.
En näkisi tuollaisen kurssin ostamiselle ja suorittamiselle mitään riskejä. Rahaa se on se kymppitonnikin, jonka kuukausittain sitten alkaa saamaan.- Anonyymi
Tässä itse ihan köyhänä tuskailen kun Klarna veloittaa 145e kk kurssista joka oli aivan turha. En suosittele jos et sitten ole jotenkin rikas jo muutenkin.
- Anonyymi
Kirjoittiko tuon edellisen Sami-Matias vai Victor? XDDD
Ihan höpökurssi. Rahat menee hukkaan ja lupaukset katteettomia. - Anonyymi
https://www.vauva.fi/keskustelu/5720953/sami-victor-webinaari-oman-elamani-pomo-kokemuksia? Tuolta voi lukea, perustuu pyramidihuijaukseen ja toisten hyväksikäyttämiseen, ÄLKÄÄ menkö kusetukseen. Se miks ei löydy tietoa johtuu siitä, että fb ryhmään hyväksytään vaan positiiviset kommentit, jota kusetuskurssin kotitehtävään kuuluu. Tyyliin miksi suosittelisit mentormindia... kyseisen yrityksen ehdoissa uhataan sakoilla, jos puhuu pahaa yrityksestä. Ehtoja ei käydä milläänlailla läpi kyseisissä webinaareissa.
ÄLKÄÄ LÄHTEKÖ MUKAAN PYRAMIDI/HYVÄKSIKÄYTTÖ KUSETUKSEEN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833258
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342595- 612238
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.702189Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512151Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1092106Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191897- 611874
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191713- 841607