Sun kanssa nyt sohvalla. Hipsuttelen sun selkää, vatsaa ja rintaa ja puristan sut tiukkaan halukseen.
Tunnetko ❤️
Mä olen mies
30
337
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi vihoittelet?
- Anonyymi
En vihoittele. Puhelin oli laittanut sen itse. En kehannut korjata. Olis pitänyt. Anteeksi.
- Anonyymi
Vai mitä vihoittelua tarkoitat? 🤔ehkä oot väärä tyyppi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vihoittele. Puhelin oli laittanut sen itse. En kehannut korjata. Olis pitänyt. Anteeksi.
Ai vähän niinkö Lintilän puhelin oli häkätty ja mitä kaikkea tekosyitä se keksi. Kun Supo tutki niin ei mitään löytynyt ja asia painettiin villasella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai vähän niinkö Lintilän puhelin oli häkätty ja mitä kaikkea tekosyitä se keksi. Kun Supo tutki niin ei mitään löytynyt ja asia painettiin villasella.
😔 noku...
- Anonyymi
Mitä sulla on päällä
- Anonyymi
Joo❤️
- Anonyymi
Tyypillinen mies 😅 hyvänen aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillinen mies 😅 hyvänen aika.
Kiitti ja öitä😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti ja öitä😘
Hyvää yötä, nuku hyvin. Kuka sitten oletkin ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä, nuku hyvin. Kuka sitten oletkin ❤️
Hyvää yötä liekkini ❤️😴🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä liekkini ❤️😴🥱
❤️🔥❤️🔥 fire
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️🔥❤️🔥 fire
🔥🔥
- Anonyymi
Laita kuva whatsappiin niin pääsen paremmin tunnelmaan mukaan?
- Anonyymi
😂 mielelläni, mutta meillä ei ole kuin telepaattinen yhteys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 mielelläni, mutta meillä ei ole kuin telepaattinen yhteys.
Niinpä rakas❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä rakas❤️
❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
Se on ihanaa❤️🔥
- Anonyymi
tuntuu kun saisi enemmän kuin uskaltaisi toivoa, tai koko naisen.
- Anonyymi
Vai olet sinä mies? Kätevää, kun sitä voi nykyään vaihdella tilanteen ja fiiliksen mukaan.
- Anonyymi
😆 hupsista. Olipas tosiaan vähän höperösti ilmaistu. No laitetaan väsymyksen piikkiin. Vaikkei kyllä väsytäkään. Ilmeisesti muut ymmärsi asian oikein...
- Anonyymi
👩🏼❤️👨🏼
🛋️- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Tunnen🥰ja se tuntuu erittäin hyvältä❤️
- Anonyymi
❤️
❤️
- Anonyymi
Hississä 3ja puoli tuntia solmimassa kengän nauhoja.
- Anonyymi
🤣😂
- Anonyymi
Venluskalle reikään röökiä ostamaan volvolla mentävä kauppaan että neiti on tyytyväinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venluskalle reikään röökiä ostamaan volvolla mentävä kauppaan että neiti on tyytyväinen
🤗🤣😂
- Anonyymi
Ilmankos mun pitää joka päivä ottaa känni, että saan öisin nukuttua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67881
- 45877
- 61835